Skrevet av Emne: christie eller harte?  (Lest 2193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

christie eller harte?
« på: November 07, 2008, 18:40:48 »
om det skulle bli en av dessa som provspelar som får ett kontrakt vem skulle ni välja? jag går nog för harte, kanske mest av nostalgi för han har varit en i familjen och alltid uppträtt schysst både på och utanför planen, vänsterfoten duger väl med
 

Læshy

Sv: christie eller harte?
« Svar #1 på: November 07, 2008, 18:45:11 »
Slik jeg tolker det McAllister sier til leedsunited.com så er ikke Harte aktuell for Leeds United. Han trener kun med klubben for å komme i form ("His left foot has never been in doubt, but it's purely that he's training here and working on fitness," said the boss.).

Angående Christie kan han være en fin tilvekst til stallen om han er tilnærmet gammel form og gammelt slag. Men vanskelig å si.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Budda

Sv: christie eller harte?
« Svar #2 på: November 07, 2008, 18:46:06 »
Jeg ville helst ha Christie på grunn av at det er der vi har størst behov. På venstreback har vi jo Sheehan, Parker og White. Hvis vi henter Harte blir det nok ikke mye spilletid på unge White. Og det er meget uheldig
Endre

Svend Anders

Sv: christie eller harte?
« Svar #3 på: November 07, 2008, 18:50:29 »
Må man velge en?

Jeg tror ikke Ian Harte er i klubben for å få kontrakt. Han trenger å holde seg i form, og Leeds er moderklubben som kan gi ham det. Hva det blir til i Enga vet jeg ikke, jeg skjønner at han blir vurdert i alle fall. Med Sheehan, Parker og White som venstrebacker allerede blir det tidenes (?) paradoks om vi ender med fire backer, åtte år etter vi hadde seks spisser og én venstreback (som altså var Ian Harte).

Christie var jo en meget lovende spiller for en stund tilbake, men hvor han står nå har jeg ingen formening om. Det må Macca vurdere selvsagt. Sjansene hans trekkes ned av at vi har ganske mange og gode folk fremover, og jeg tror han må vise seg virkelig bedre enn disse for å få kontrakt. Then again, han kan jo få en "prøve-kontrakt" ut sesongen, for eksempel.

SA

auren

Sv: christie eller harte?
« Svar #4 på: November 08, 2008, 18:42:05 »
Slik jeg tolker det McAllister sier til leedsunited.com så er ikke Harte aktuell for Leeds United. Han trener kun med klubben for å komme i form ("His left foot has never been in doubt, but it's purely that he's training here and working on fitness," said the boss.).

Angående Christie kan han være en fin tilvekst til stallen om han er tilnærmet gammel form og gammelt slag. Men vanskelig å si.

Det var jo akkurat dette Macca uttalte om Christie for bare få måneder siden, og nå er han plutselig aktuell for kontrakt. Da forundrer det meg ikke om plutselig Harte kan bli aktuell også.

Men helt enig med Budda: Vi trenger ingen ny venstreback. En ny spiss trengs mere. Men hadde helst sett at vi kjøpte en i januarvinduet som ikke har vært skadet siste 2 sesonger. En korttidskontrakt til Christie er jo absolutt en mulighet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: christie eller harte?
« Svar #5 på: November 09, 2008, 21:16:21 »
Slik jeg tolker det McAllister sier til leedsunited.com så er ikke Harte aktuell for Leeds United. Han trener kun med klubben for å komme i form ("His left foot has never been in doubt, but it's purely that he's training here and working on fitness," said the boss.).

Angående Christie kan han være en fin tilvekst til stallen om han er tilnærmet gammel form og gammelt slag. Men vanskelig å si.

Det var jo akkurat dette Macca uttalte om Christie for bare få måneder siden, og nå er han plutselig aktuell for kontrakt. Da forundrer det meg ikke om plutselig Harte kan bli aktuell også.

Men helt enig med Budda: Vi trenger ingen ny venstreback. En ny spiss trengs mere. Men hadde helst sett at vi kjøpte en i januarvinduet som ikke har vært skadet siste 2 sesonger. En korttidskontrakt til Christie er jo absolutt en mulighet.

auren

Ifølge TIPS avisen Så er Ian Harte på Prøvespill i klubben og ikke bare for å trene seg opp.(ikke dermed sagt tips heller har 100% rett)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Wexler

Sv: christie eller harte?
« Svar #6 på: November 12, 2008, 10:49:23 »
Jeg tror ikke Ian Harte er i klubben for å få kontrakt. Han trenger å holde seg i form, og Leeds er moderklubben som kan gi ham det. Hva det blir til i Enga vet jeg ikke, jeg skjønner at han blir vurdert i alle fall. Med Sheehan, Parker og White som venstrebacker allerede blir det tidenes (?) paradoks om vi ender med fire backer, åtte år etter vi hadde seks spisser og én venstreback (som altså var Ian Harte).

Det er vel Stabæk og ikke VIF som trenger en ny venstreback etter mitt syn...
 

kjelvi

Sv: christie eller harte?
« Svar #7 på: November 12, 2008, 13:26:38 »
Som skrevet før, er Harty på trail i Charlton
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11253.120

ArneS

Sv: christie eller harte?
« Svar #8 på: Desember 12, 2008, 07:23:03 »
Den 17. mann

fjellhaugen

Sv: christie eller harte?
« Svar #9 på: Desember 12, 2008, 08:29:08 »
Ian Harte er klar for Blackpool

http://www.dagbladet.no/2008/12/11/sport/tippeligaen/fotball/premier_league/valerenga/4013067/

og godt er det.
må si jeg synes vi har nok folk på venstre backen.
harte var god i sin tid han, men som nevnt i et innlegg over luktet det mer nostalgi enn fornuft om vi hadde signet han.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!