Skrevet av Emne: Der kom den: "The chairmans vote of confidence"  (Lest 31713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Der kom den: "The chairmans vote of confidence"
« på: November 30, 2008, 15:12:01 »
Spørsmålet er hvor lenge vi har råd til å fortsette å la Macca leke manager!?! Skal vi bare la det gå sin gang, og når så det uungåelige har skjedd, holde hendene opp og si at "ok, vi tok feil, på tide å la Macca gå"? Eller skal vi gjøre det eneste fornuftige, og få inn en mann som vet hva han holder på med, nå?
« Siste redigering: November 30, 2008, 15:27:49 av Jon R »
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
På tide å gå, Macca?? Og ta Staunton med!!
« Svar #1 på: November 30, 2008, 15:12:41 »
Du fungerer ikke. Gå av

SOL

Sv: Gå av Macca
« Svar #2 på: November 30, 2008, 15:14:33 »
Macca fungerer, men et gjør ikke måten vi spiller på, særlig forsvaret....
 

kjelvi

Sv: Gå av Macca
« Svar #3 på: November 30, 2008, 15:15:54 »
besinn dere.
elendig og pinlig i dag, men likevel greit i rute mot opprykk.
ser ingen som kan gjøre en bedre jobb enn Macca - som samtidig vil til klubben.

vi får surmule og deppe litt i dag, så se framover.
seier mot Tranmere neste helg - og skotten er helt igjen.

MOT!

Jon R

Sv: Skammelig!!!!
« Svar #4 på: November 30, 2008, 15:16:03 »
Status ultimo november: Laget suger. Managmentet suger. Vi er ydmyket og tråkket ned i søla for n`te gang. Skal vi så sparke Mc Allister? Selvfølgelig ikke. Løser ikke en dritt dessverre.  Nå må holde oss til planen.  Enhver manager må få minimum en hel sesong å bevise at han holder mål. Staus får heller gjøres opp i mai. Mye kan og bør se annerledes ut da.  :-\
Jon R.

JohnTiger

Sv: Gå av Macca
« Svar #5 på: November 30, 2008, 15:16:59 »
Etter min mening er han litt for feig. Lukter safety og Rekdal lang vei :(
Marching on together!

Boxman

Sv: Gå av Macca
« Svar #6 på: November 30, 2008, 15:17:15 »
besinn dere.
elendig og pinlig i dag, men likevel greit i rute mot opprykk.
ser ingen som kan gjøre en bedre jobb enn Macca - som samtidig vil til klubben.

vi får surmule og deppe litt i dag, så se framover.
seier mot Tranmere neste helg - og skotten er helt igjen.

MOT!

I rute mot opprykk? Vi taper hver tredje kamp i serien, og det kan jeg love deg; det holder ikke til opprykk!
Proud to be Leeds!

Promotion 2010

Sv: Skammelig!!!!
« Svar #7 på: November 30, 2008, 15:17:19 »
Status ultimo november: Laget suger. Managmentet suger. Vi er ydmyket og tråkket ned i søla for n`te gang. Skal vi så sparke Mc Allister? Selvfølgelig ikke. Løser ikke en dritt dessverre.  Nå må holde oss til planen.  Enhver manager må få minimum en hel sesong å bevise at han holder mål. Staus får heller gjøres opp i mai. Mye kan og bør se annerledes ut da.  :-\

Fortell meg hva planene er... Her har jeg virkleig falt av!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McVallister

På tide å gå, Macca?? Og ta Staunton med!!
« Svar #8 på: November 30, 2008, 15:18:48 »
Spørsmålet må stilles, til det kjedsommelige. Men vi er ute av alle cuper, ligger på 7. plass i ligaen. Er dette godt nok?? Ikke for en klubb som Leeds!
Vi er snart halvveis i serien og jeg er livredd for ikke å rykke opp. Mulig jeg overreagerer. (skrevet rett etter Histontapet)




Tom S

Sv: Skammelig!!!!
« Svar #9 på: November 30, 2008, 15:19:50 »
Macca må få jobbe videre, men må inrømme at tålmodet er hardt prøvet i desse dager.
COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: Gå av Macca
« Svar #10 på: November 30, 2008, 15:20:52 »
Som jeg skrev i match-tråden, så skal Macca få desember på til å overbevise meg om han er rett mann for Leeds. Er vi ikke blant topp 3-4 i januar, bør vi begynne å lete etter en ny manager.

Macca virker verken kynisk nok eller å ta fram de taktiske grepene når det trengs. Vi har ikke råd til å være i denne divisjonen ett år til, vi MÃ… opp denne sesongen! McAllister har virkelig en jobb å gjøre, for det er ikke Leeds verdig å framstå slikt. Det begynner å bli litt for mange av de dårlige resultatene nå...

Budda

Sv: På tide å gå, Macca?? Og ta Staunton med!!
« Svar #11 på: November 30, 2008, 15:21:31 »
Hva er poenget med denne tråden? Det finnes jo to allerede som tar opp temaet
Endre

Stephenjazz

Sv: Gå av Macca
« Svar #12 på: November 30, 2008, 15:21:32 »
Macca fungerer, men et gjør ikke måten vi spiller på, særlig forsvaret....
Macca har ansvaret for at forsvaret ikke fungerer...
Det blir aldri umoderne å vinne

Promotion 2010

Sv: Gå av Macca
« Svar #13 på: November 30, 2008, 15:23:06 »
besinn dere.
elendig og pinlig i dag, men likevel greit i rute mot opprykk.
ser ingen som kan gjøre en bedre jobb enn Macca - som samtidig vil til klubben.

vi får surmule og deppe litt i dag, så se framover.
seier mot Tranmere neste helg - og skotten er helt igjen.

MOT!

I rute mot opprykk? Vi taper hver tredje kamp i serien, og det kan jeg love deg; det holder ikke til opprykk!

Hvordan er det mulig for dagens Leedslag å slå et lag som Tranmere? Det er utenfor min fatteene. Nei, Kjelvi, vi går på en smell der også og innen utgangen av desember så ligger vi 15 poeng bak toppen. Det er nok dessverre nærmere sannheten.


Idag forsvant den patetiske lille fettklumpen Robbo. Han er for meg sesongens enorme skuffelse. Han er absolutt en League1 spiller uten noe som helst kvaliteter som vil gi ham stjernestatus på et høyere nivå. Den kne eller lårskaden han fikk vil nok holde ham borte i en måneds tid...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Skammelig!!!!
« Svar #14 på: November 30, 2008, 15:25:34 »
Status ultimo november: Laget suger. Managmentet suger. Vi er ydmyket og tråkket ned i søla for n`te gang. Skal vi så sparke Mc Allister? Selvfølgelig ikke. Løser ikke en dritt dessverre.  Nå må holde oss til planen.  Enhver manager må få minimum en hel sesong å bevise at han holder mål. Staus får heller gjøres opp i mai. Mye kan og bør se annerledes ut da.  :-\

Fortell meg hva planene er... Her har jeg virkleig falt av!

Regner med at det er en plan.  :)
Jon R.

marve

Sv: Skammelig!!!!
« Svar #15 på: November 30, 2008, 15:35:12 »
Macca må få jobbe videre, men må inrømme at tålmodet er hardt prøvet i desse dager.

Macca får garantert jobbe videre. Det leeds etter min mening har gjort feil de siste åra er å annsette uerfarne managere ,blackwell ,wise og nå macca har vell fått lære seg yrket i leeds .Hva med å få inn en manager med erfaring og god cv bates ?????.Men er ikke sikker på at å bytte manager nå er det rette .
« Siste redigering: November 30, 2008, 15:42:15 av marve »
 

olsen leeds

  • Gjest
jeg trur det ikke hjelper å sparke macca nå, men jeg vil ha han sparka. 

DenHviteYeboah

Har alltid likt Macca, men tror ikke dette går.Trodde bunnen var nådd med å tape for Hartlepool, men i Leeds er visst alt mulig...Spør George Graham å ta resten av sesongen, eller Gus Poyet.Er drittlei å bli pissa på!

Sølvreven

Jeg har bestemt meg for å gi Macca et helt år. Gidder ikke¨å henge med hodet etter dette tapet. Hvis vi er i CCC når vi skriver juni, da er jeg fornøyd på tross av denne patetiske kampen. MOT. Alt jeg tenker på denne sesongen er opprykk.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Mr. Leeds

Ã… sparke Mcallister nå er feil, med mindre Bates har jobbet med saken en stund og har en erstatter klar. Har vi ikke en erstatter klar, så håper jeg Bates begynner å jobbe stille og diskre med saken - NÃ….

Jeg er ikke fornøyd med league1, ei heller the championship, og heller ikke Premier League! Jeg vil ha Leeds tilbake på topp 5 i PL - og fast deltaker i UEFA cup.. Det er dette vi må forvente - på lang sikt. Jeg orker ikke flere "høydare" mot festlag som Chester og Chesterfield! Vi må sikte høyere - og nå håper jeg at det blir jobbet med å finne den manager som trengs for å få oss på vei dit.

Jeg tror ikke Mcallister er den managern. Ikke på bakgrunn av dagens fadese, men pga mange svake kamper, mangel på stabilitet og forsvarsorganisering. En manager lever av resultater. Mcallister bør få 1-2 fulle mnd på å prøve å snu dette. Vanskelig å komme lavere ned nå..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Carl Fisker

Leeds har aldri vært noe stort cup-lag, det er like greit å bli slått ut nå slik at all oppmerksomhet kan rettes mot ligaspillet.
Macca må selvfølgelig få bli, det er for tidlig å tenke på å bytte manager nå - dessuten får vi ikke tak i noen bedre manager enn ham akkurat nå.

veteranen

  • Gjest
Desember måned blir et resultatmessig være eller ikke-være for McAllister. Sakker vi akterut i forhold til topp to, så får han fyken tidlig på nyåret. Så enkelt er det nok.

Hvis vi prøver å se på situasjonen sett fra Bates’ posisjon, så er det noen elementer som gjør at det antagelig allerede brenner under føttene på McAllister. Flere sterke managere er ledig på markedet, noe som gjør at Bates slipper å bekymre seg for å betale kompensasjon. Samtidig har McAllister en rullerende tolv måneders kontrakt, noe som igjen betyr at et managerskifte vil koste klubben fint lite rent økonomisk.

Hvis vi går alfabetisk gjennom lista over ledige managere, så trenger vi ikke gå lenger enn til D før vi har fire sterke kandidater:

Sam Allardyce
Aidy Boothroyd
Allan Curbishley
Billy Davies

Alle disse fire har langt mer å vise til som manager enn Gary McAllister.

Så jeg tror altså at vi sitter med to mulige scenarioer:
1. Vi gjør en resultatsmessig god desember måned, og er med helt i toppen av tabellen.
2. Vi sakker akterut i forhold til direkte opprykk, og får en ny og mer "proven" manager i Januar.

Aldri kjedelig å holde med Leeds!  ;)

TK20

Ã… dere er så syykt forutsigbare.

Etter kampen gikk jeg bort fra pc-en et par timer, og før jeg gikk inn på forumet igjen sa jeg til dama: "nå lover jeg deg at det er minst 3 tråder som krever at Macca skal gå". Og hva ser jeg, riktignok slått sammen til én?

Synes det er ufattelig at folk trekker så kjappe konklusjoner. Har dere ikke lært?

Nei, for meg er det total idioti dersom Macca blir sparket FØR utgangen av tiåret, med mindre vi rykker ned.

Kato

Eller vi henger sånn passelig med..... OG ender med å ryke i Play-Off. Gud forby denne Allardyce, må det skiftes så kom med Poyet
 

Ferre

Ã… dere er så syykt forutsigbare.

Etter kampen gikk jeg bort fra pc-en et par timer, og før jeg gikk inn på forumet igjen sa jeg til dama: "nå lover jeg deg at det er minst 3 tråder som krever at Macca skal gå". Og hva ser jeg, riktignok slått sammen til én?

Synes det er ufattelig at folk trekker så kjappe konklusjoner. Har dere ikke lært?

Nei, for meg er det total idioti dersom Macca blir sparket FØR utgangen av tiåret, med mindre vi rykker ned.

Så du er fornøyd med å være i denne divisjonen en sesong til?

veteranen

  • Gjest
Eller vi henger sånn passelig med..... OG ender med å ryke i Play-Off.

Det ville vel utvilsomt vært det mest typiske scenarioet!  :D

sagmob

 Skal aldri elendigheta ta slutt !!!! Til h..vete med LU, Gary MacAllistar og resten av røkkla....
 

RuneSve

Vi blir hvertfall i denne divisjonen hvis Macca sparkes midt i sesongen, og det blir panisk jakt etter en ny. Hvis han absolutt skal få sparken, ikke gjør det før enden av sesongen. Så kan heller den nye manageren få sommeren til planlegging, ikke bli kastet rett ut i en sesong med utålmodige Leeds-fans. Eneste unntaket er vel kanskje om det går mot nedrykk, da er det klart at noe må gjøres. Det er jo uansett ingen tvil om at Leeds gjør mye bra offensivt. Lar vi Macca får litt mer tid, så har jeg tro på at det defensive snart ordner seg også.

Men jeg driter langt i tapet i dag, for meg er det kun ligaen som teller akkurat nå. Håper på en bedre måned i desember.
 

h.b

  • Gjest
Hvis vi lar macca fortsette rykker vi ikke opp. Hent inn en som har vist han duger med få midler = Curbishley evt Graham. Har troa på en manager med de rette forutsetningene kan få laget på rett kurs igjen. Det hele i denne divisjonen handler om kynisme og atter kynisme. Dette greier ikke Macca å formidle til spillerne

jackbauer68

  • Gjest
Ã… dere er så syykt forutsigbare.

Etter kampen gikk jeg bort fra pc-en et par timer, og før jeg gikk inn på forumet igjen sa jeg til dama: "nå lover jeg deg at det er minst 3 tråder som krever at Macca skal gå". Og hva ser jeg, riktignok slått sammen til én?

Synes det er ufattelig at folk trekker så kjappe konklusjoner. Har dere ikke lært?

Nei, for meg er det total idioti dersom Macca blir sparket FØR utgangen av tiåret, med mindre vi rykker ned.

ut tiåret????
hallo i luken.....la oss se etter juleprogrammet,han kan få bli hvis vi kjemper om direkte opprykk etter det.
Vi er Leeds United,vi SKAL rykke opp fra denne divisjonen.