Skrevet av Emne: Hvem bør vi kjøpe i januar???  (Lest 5107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Hvem bør vi kjøpe i januar???
« på: Desember 09, 2008, 19:19:15 »
For å ikke gjenta Macca tråden tenkte jeg å spørre dere ærede Leedskolleger om hvilke spillere vi bør kjøpe i januar.Det er vel ingen tvil om at forsvaret lekker....keeper også?
Altså:
1:hvilke type spillere trenger vi?
2:hvor høyt skal man legge lista?league1 spillere, eller høyere?
3:hvor mange trengs for å heve kvaliteten flere hakk?
Så får vi se hvor mange pund bukkeskjegget vil bruke...

Runar

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #1 på: Desember 09, 2008, 20:50:56 »
Eddie Gustavsson - Keeper

Kristian F. Onstad - Stopper

Jay Simpson - Lån - Arsenal Spiss/Ving

C. M-Smith - Peterbourgh - Spiss/ A. Keogh - Wolves - spiss

 

berlin

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #2 på: Desember 09, 2008, 21:01:14 »
Brede Hangeland
Brad Friedel
Xabi Alonso
Messi
Thierry Henry
og Andre Bergdølmo og Thomas Myhre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #3 på: Desember 09, 2008, 21:26:35 »
Hangeland, helt klart. Panzer-Hagen. Moa og Daniel F Holm på lån i vinter. Selv kunne jeg spilt gratis sesongen ut... Jeg var fryktet i min tid for at jeg alltid ga faen i ballen, tok mannen... Neida, Lojo, jeg tok ham ikke SÃ…NN.

 ;D

 

leedsmartin

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #4 på: Desember 09, 2008, 21:46:54 »
Hva med Fabien Vidalon på Moss. Han er en knallsterk midtstopper som vinner omtrent alt i lufta. En spiller som Leeds kunne trenge nå

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #5 på: Desember 09, 2008, 22:00:39 »
Det er en junior på Ytre Namdalseid som kan bli noe stort. I år debuterte han faktisk i 5.div Øvre Lia, bare 19 år gammel :)

Go Sigurd :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #6 på: Desember 09, 2008, 22:01:28 »
Neida, Lojo, jeg tok ham ikke SÃ…NN.

 ;D

 

Sant, du begynner å kjenne Leif'ern nå  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #7 på: Desember 09, 2008, 23:19:26 »
Målmann treng vi heilt klart, men akkurat kven klarar eg ikkje å seie. Tore Reginiussen (TIL) er ein kanonstoggar som er tilgjengeleg for ein litt dyr penge. Ein ekstra spiss hadde heller ikkje vore å forakte. Macca hadde suksess med å hente Freedman, så håpar han kan gjere eit liknande skup i januar.

lojosang

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #8 på: Desember 10, 2008, 01:00:44 »
Neida, Lojo, jeg tok ham ikke SÃ…NN.

 ;D

 

Sant, du begynner å kjenne Leif'ern nå  ;D



Den slags antydniger førte til holmgang i islandske sagaer! Dette vil man ha seg frabedt!  ;D
- Leif Olav

pedro

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #9 på: Desember 10, 2008, 09:14:34 »
1. Ny keeper, Eddie Gustafson, kjøp
2. Sami Hypiæ (aner ikke hvordan dette staves), lån
3. Alan Smith, kjøp han foran nesa på B'ham

Nok dette til å ta oss opp denne sesong så får vi handle ytterligere i sommer.
Leedsomaniac

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #10 på: Desember 10, 2008, 09:14:55 »
Hva med Fabien Vidalon på Moss. Han er en knallsterk midtstopper som vinner omtrent alt i lufta. En spiller som Leeds kunne trenge nå


Fabien er god, men han er litt av og på, men nå må du tenke på at kællane trenger ham de også!!!
Yeboahs vitne

peacock

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #11 på: Desember 10, 2008, 09:24:15 »
Jeg skal være seriøs, selv om tråden inneholder mange useriøse forslag. Vi bør IKKE kjøpe en eneste spiller. Klarer ikke Macca å få dagens stall opp en divisjon, er det bare å rydde kontoret. Men, til mai bør han få ro.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #12 på: Desember 10, 2008, 09:48:02 »
Er vi ærlige med oss selv, såp har ikke Leeds denn beste stallen i divisjonen

Allanclarke

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #13 på: Desember 10, 2008, 10:23:05 »
Kieran Westwood, Keeper fra coventry
Ny høyreback
2 nye stoppere gjerne sønnen til Steve Bruce i Ipswitch. Og låne nordtveit fra Arsenal.


Killa

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #14 på: Desember 10, 2008, 12:37:42 »
Kieran Westwood, Keeper fra coventry
Ny høyreback
2 nye stoppere gjerne sønnen til Steve Bruce i Ipswitch. Og låne nordtveit fra Arsenal.



Westwood er vel samme mann som stengte døra for oss i første kampen mot Carlisle i play-off i vår? Hvis det er den mannen er han nok verdt å hente - han går langt utapå både Anker og Lucas - sjøl om vi hadde stilt med begge to på en gang.... Men er Westwood tilgjengelig da mon tro? Spiller han fast på Coventry nå?


fjellhaugen

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #15 på: Desember 10, 2008, 12:37:51 »
mye norske forslag her inne. vet ikke helt hva som er seriøst og ikke. håper bla. ikke at hangeland er det. i såfall tror jeg vi ville slite med å få han ref: midt på tabellen L1 eller rykter om bedre klubb i PL? hmmm.

tror også på at et lån av nordtveit kunne vært lurt. har sansen for gustavson, men vet ikke om de er så interessant for han..
kunne godt tenkt med westwood i mål, dersom han spiller en sesong som han gjorde mot oss så hadde det vært et scoop! tviler vel også på om han vil ned et hakk igjen.

simpson fra gunners kunne også vært interresant som ble nevnt her inne. strengt tatt tror jeg de fleste av arsenal reservene kunne gjort det godt i dagens leeds. de er vant med possesion fotball og hadde vel kun bidratt til å få opp tempoet litt med henhold til lengderetning som vi alle etterlyser.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #16 på: Desember 10, 2008, 12:39:12 »
Kieran Westwood, Keeper fra coventry
Ny høyreback
2 nye stoppere gjerne sønnen til Steve Bruce i Ipswitch. Og låne nordtveit fra Arsenal.



Westwood er vel samme mann som stengte døra for oss i første kampen mot Carlisle i play-off i vår? Hvis det er den mannen er han nok verdt å hente - han går langt utapå både Anker og Lucas - sjøl om vi hadde stilt med begge to på en gang.... Men er Westwood tilgjengelig da mon tro? Spiller han fast på Coventry nå?



jepp, han er sikker som banken
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #17 på: Desember 10, 2008, 13:44:03 »
Jeg skal være seriøs, selv om tråden inneholder mange useriøse forslag. Vi bør IKKE kjøpe en eneste spiller. Klarer ikke Macca å få dagens stall opp en divisjon, er det bare å rydde kontoret. Men, til mai bør han få ro.

Enig!

Mitt ekstraordinært useriøse forslag med bl.a. Hangeland og Messi, kan leses som at det ikke er aktuelt å hente tilsvarende spillere som de vi har, da jeg tviler meget sterkt på om vi får napp på VIRKELIGE forsterkninger.
Stallen en stor. Det elendige forsvarsarbeidet, betyr ikke at forsvarerne vi har ikke kan bedre enn dette,
de har jo bevist før at de kan være rett så bra.
« Siste redigering: Desember 10, 2008, 15:58:07 av berlin »

fjellhaugen

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #18 på: Desember 10, 2008, 14:01:02 »
Jeg skal være seriøs, selv om tråden inneholder mange useriøse forslag. Vi bør IKKE kjøpe en eneste spiller. Klarer ikke Macca å få dagens stall opp en divisjon, er det bare å rydde kontoret. Men, til mai bør han få ro.

Enig!

Mitt ekstraordinært useriøse forslag med bl.a. Hangeland og Messi, kan leses som at det ikke er aktuelt å hente tilsvarende spillere som de vi har, da jeg tviler meget sterkt på om vi får napp på VIRKELIGE forsterkninger.
Stallen en stor. Det elendige forsvarsarbeidet, betyr ikke at forsvarerne vi har ikke kan bedre dette,
de har jo bevist før at de kan være rett så bra.

hehe.. fikk ikke med meg. bla messi og henry første gangen jeg leste det. litt i overkant å nevne hangeland i samme slengen som disse eller? ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #19 på: Desember 10, 2008, 14:18:08 »
Two central defenders and a new goalkeeper should be at the top of Leeds United's January shopping list, according to the club's former skipper Brendan Ormsby.

Trur Leeds har bra nok tropp, men at måten vi spiller på kanskje ikke hører hjemme i L1.
Og da er vi tilbake på McAllister og valgt av taktikk....De neste ukene er avgjørende, for Leeds og McA

berlin

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #20 på: Desember 10, 2008, 16:04:31 »
Jeg skal være seriøs, selv om tråden inneholder mange useriøse forslag. Vi bør IKKE kjøpe en eneste spiller. Klarer ikke Macca å få dagens stall opp en divisjon, er det bare å rydde kontoret. Men, til mai bør han få ro.

Enig!

Mitt ekstraordinært useriøse forslag med bl.a. Hangeland og Messi, kan leses som at det ikke er aktuelt å hente tilsvarende spillere som de vi har, da jeg tviler meget sterkt på om vi får napp på VIRKELIGE forsterkninger.
Stallen en stor. Det elendige forsvarsarbeidet, betyr ikke at forsvarerne vi har ikke kan bedre dette,
de har jo bevist før at de kan være rett så bra.

hehe.. fikk ikke med meg. bla messi og henry første gangen jeg leste det. litt i overkant å nevne hangeland i samme slengen som disse eller? ;)

mja, vil si det er enda større forskjell mellom Andre Bergdølmo og Messi. Jeg begynte med Hangeland og Friedel, og de er det ikke sjans i havet, for å bli hentet. Så, for å forsikre meg om at folk ikke skulle tro jeg var halvdum, knallet jeg til med Alonso, Messi og Henry. Så la jeg på en 3 forskiring mot at forslaget skulle tas seriøst, nemlig Bergdølmo og Myhre. ( d.v.s hadde jeg foreslått bare Myhre og Bergdølmo, så ville vel enkelte ta det seriøst(?)  :o

 8) 8) 8)

Sleivind

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #21 på: Desember 10, 2008, 17:02:35 »
Jeg vet hvertfall hva vi ikke skal kjøpe. Og det er mer benkefyll. Skal vi ha noen inn i januar, så skal de være så gode at de går rett inn på laget, og faktisk forsterker laget.

Begynner å bli lei innkjøp av halvgode benkeslitere...

Promotion 2010

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #22 på: Desember 10, 2008, 19:12:25 »
Et par tre avdanka midtstoppere, en keeper og Alan Smith!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pettersen97

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #23 på: Desember 10, 2008, 19:49:23 »
Smith e hjærteli vælkommen tilbake..sjøl om æ va sur på han da han gikk til ManU.....
The Mighty Whites

Svend Anders

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #24 på: Desember 10, 2008, 21:55:57 »
Mest av alt trenger vi en leder. Det har vært gjennomgående den siste tiden fra alle kanter jeg har hørt fra at det ikke er noen av forsvarsspillerne som fyller Lederrollen.

* Vi har sjenerte (!) og unge backer.
* Lubo snakker knapt engelsk.
* Rui er en stille type.
* Telfer snakker mest av alle, men klarer ikke å lede + sliter med fart og hodespill.
* Huntington, som jeg personlig gjerne skulle sett etablere seg med enten Rui eller Lubo (det fungert supert i våres), er igjen skadet noen uker.

Det virker uungåelig at vi må hente en stopper. Men selv om forsvaret spiller svakt sammen, betyr ikke det at vi trenger TO nye stoppere. Jeg tror langt mer på å legge ressursene i én klassestopper (les: vi er fortsatt League One) enn to svakere.

Det er mulig Dailly er en slik type, jeg vet ikke nok om hvordan så mange stoppere passer til denne rollen. Hyypia kunne også vært en kandidat, men vil de komme?

Det vurderes nok også ny keeper, men jeg vet ikke om noen realistiske som jeg kjenner styrkene til. Unntaket er Westwood - men det er vel uaktuelt å gå fra Coventry etter bare 6 måneder?

I angrep får vi Malcolm Christie, og jeg tror han kan bli en hit!

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #25 på: Desember 10, 2008, 21:58:54 »
I angrep får vi Malcolm Christie, og jeg tror han kan bli en hit!


...snakker vi norsktoppen her :)

(kunne ikke dy meg, Svenna, for øvrig en god posting - igjen)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #26 på: Desember 10, 2008, 22:49:18 »
Når det gjelder keeper så tillater jeg meg å foreslå Sead Ramovic. Mannen er jo sprøyte gal, men han ville både vært en solid keeper, pluss en som pisker forsvaret noe inn i helv... Tror ikke noen ville våget å ha en slapp innstilling i duellspillet, for da ville Sead gitt dem en overhøvling av dimensjoner!

For tiden går han på gress i Tyskland, og venter på at noen skal komme å tilby han kontrakt.

Ellers er jeg enig i at vi heller bør kjøpe EN god ledertype som stopper enn to halvgode. Og gi oss en kaptein som står fram når det butter imot.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #27 på: Desember 10, 2008, 23:02:17 »
det butter imot.

...prøver du å hinte om at Paul Butler bør tilbake?  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #28 på: Desember 10, 2008, 23:05:35 »
Når det gjelder keeper så tillater jeg meg å foreslå Sead Ramovic. Mannen er jo sprøyte gal, men han ville både vært en solid keeper, pluss en som pisker forsvaret noe inn i helv... Tror ikke noen ville våget å ha en slapp innstilling i duellspillet, for da ville Sead gitt dem en overhøvling av dimensjoner!

For tiden går han på gress i Tyskland, og venter på at noen skal komme å tilby han kontrakt.

Ellers er jeg enig i at vi heller bør kjøpe EN god ledertype som stopper enn to halvgode. Og gi oss en kaptein som står fram når det butter imot.

Ja, det er vel ikke grusbaner i Tyskland? Hva slags gress går han på, naturlig gress, kunstrgress, eller gress?

sportcarl1

Sv: Hvem bør vi kjøpe i januar???
« Svar #29 på: Desember 11, 2008, 00:32:04 »
tycker inte vi skall behöva hämta in innerbackar även om vi haft problem med insläppta mål, tycker huntington rui och michalik skall klara ev det, jag skulle vilja ha in en spelande defensiv mittfälare ist för douglas och en bra defensiv högerback, gärna smith som bonus med ;D