Skrevet av Emne: Blasfemi!  (Lest 14013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Blasfemi!
« Svar #60 på: Desember 08, 2008, 12:41:49 »
ikke dumt med et sånnt innslag auren... vurdert å søke stauntons jobb? ;)
jeg mener når vi sitter her og tenker disse tingene er det jo fordi det er sånn man blir oppdratt fra tidlig av selv og da mener jeg de må da vite dette de som har betalt for det ??? eller ???

og som du sier per stian; det er klart det ser bra ut dersom de spiller five a side hele uka. begge laga spiller jo da "macca" fotball og dermed fungerer det.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Blasfemi!
« Svar #61 på: Desember 08, 2008, 15:56:45 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jalu

Sv: Blasfemi!
« Svar #62 på: Desember 10, 2008, 23:38:39 »
selvsagt skal de gå eller så kan jeg faktisk spandere drosje på dem , bare de forsvinner fra mitt kjære leeds og gir plass til en ordentlig MANAGER ,
med vennlig og klokkeklar hilsen fra leeds4ever jalu

Leedsfan

Sv: Blasfemi!
« Svar #63 på: Desember 11, 2008, 06:54:47 »
Vi trenger en manager med et warface ala dette:
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jaho

  • Gjest
Sv: Blasfemi!
« Svar #64 på: Desember 11, 2008, 17:37:14 »
Vi trenger en manager med et warface ala dette:


gamle "gode" Vinnie Jones jo... Trodde først det var Hristo Stoickow, lignet nesten mer på han en seg selv...

fjellhaugen

Sv: Blasfemi!
« Svar #65 på: Desember 11, 2008, 22:33:04 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Blasfemi!
« Svar #66 på: Desember 11, 2008, 23:20:52 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Blasfemi!
« Svar #67 på: Desember 12, 2008, 08:03:40 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?

Tror du har en 0 for lite med her Leedsfan ;) En halv million er jo ikke så gæærnt. Var det ikke 4-5 millioner da?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Blasfemi!
« Svar #68 på: Desember 12, 2008, 09:34:37 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?

Tror du har en 0 for lite med her Leedsfan ;) En halv million er jo ikke så gæærnt. Var det ikke 4-5 millioner da?

auren

Nei, Hareide fikk en halv mill i sluttpakken.

auren

Sv: Blasfemi!
« Svar #69 på: Desember 12, 2008, 10:02:41 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?

Tror du har en 0 for lite med her Leedsfan ;) En halv million er jo ikke så gæærnt. Var det ikke 4-5 millioner da?

auren

Nei, Hareide fikk en halv mill i sluttpakken.

Det stemmer faktisk. Jeg som dummer meg ut her ::)

I prinsippet er jeg jo enig. Sier du opp skal man ikke kunne kreve ei krone, men "alle" stillinger har vel en oppsigelsestid på 3 måneder. Så Hareide har vel kanskje "krav" på 3 måneders lønn. Er jo best for begge parter at han forlater stillingen omgående, så at han har en årslønn på 2 millioner kan nok godt hende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Blasfemi!
« Svar #70 på: Desember 12, 2008, 10:58:15 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?

dette er sakset fra nffs egne sider, så får du tolke det som du vil leedsfan.
sparket, trekt seg, presset ut eller hva..


- Vi har den siste tiden hatt en god dialog rund de utfordringene landslaget står overfor, og Ã…ge Hareides engasjement som landslagssjef, og har i fellesskap kommet frem til at det er fornuftig å avslutte engasjementet nå, sier Kåfjord

Hareide har brukt tid på å vurdere sin egen situasjon, og er overbevist om at det er riktig å avslutte nå.

- Dette er en beslutning som har modnet gjennom lengre tids refleksjon. Jeg har hatt mange gode opplevelser med landslaget, men mener nå at det kan være fornuftig at andre tar over. Det er nesten et halvt år til neste kvalifiseringskamp, og det gir NFF tid til å finne en annen løsning, sier Hareide.

Manglende resultater i 2008 har vært en viktig grunn til at Hareide valgte å gå i dialog med NFF om fremtiden.

- Resultatene henger ved meg, og ville ha bidratt til negativt fokus foran hver eneste kamp fremover. I en slik situasjon må landslagssjefen være sterk og klar, og ha fulladete batterier. Jeg er en person som enten må gi full gass, eller ingenting. Når jeg ikke lenger mener jeg kan gi full gass, er det fornuftig å si fra om det, sier Hareide.

- For NFF er det helt avgjørende at vi har en landslagssjef som gir 100 prosent. Når Ã…ge Hareide i dialog med oss ga til kjenne at det ville være vanskelig, mente vi det var naturlig å komme til enighet om en avslutning av hans engasjement, sier fotballpresident Sondre Kåfjord.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Blasfemi!
« Svar #71 på: Desember 12, 2008, 14:21:27 »
Når NFF har "kanskje" skjønt det så er det på tide at Bates får ut fingeren:)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377

nå skal det vel sies at NFF ikke klarte å gjøre noe som helst, i og med at hareide tok ballen under armen og gikk selv ;)

Får trenere som velger å gå selv vanligvis 500000 i sluttpakke?

Tror du har en 0 for lite med her Leedsfan ;) En halv million er jo ikke så gæærnt. Var det ikke 4-5 millioner da?

auren

Nei, Hareide fikk en halv mill i sluttpakken.



VEL ANVENDTE PENGER!!!!
Yeboahs vitne

Per Arne

  • Gjest
Sv: Blasfemi!
« Svar #72 på: Desember 12, 2008, 16:31:54 »
Tror neppe Hareide hadde fått en halv mill for å slutte, om beslutningen var hans alene. Jeg er ganske sikker på at dette er en overenskommelse mellom begge parter. NFF har vel sikkert skjønt det de fleste andre, at Ã…ges tid var ute.

Leedsfan

Sv: Blasfemi!
« Svar #73 på: Desember 13, 2008, 18:00:38 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Blasfemi!
« Svar #74 på: Desember 13, 2008, 18:04:06 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!
Det verste som kan skje er samme skjebne som skjedde med Wimbledon...

Leedsulf

Sv: Blasfemi!
« Svar #75 på: Desember 13, 2008, 18:10:13 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!

Dette ville vært som å komme til himmelen kontra det vi driver med nå.
Hareide har bevist at han kan utrette noe med klubblag.

Leedsfan

Sv: Blasfemi!
« Svar #76 på: Desember 13, 2008, 19:06:35 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!

Dette ville vært som å komme til himmelen kontra det vi driver med nå.
Hareide har bevist at han kan utrette noe med klubblag.

Hvis Hareide er himmelen ja da tar jeg meg heller en tur til helvete for å lete etter en manager..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Blasfemi!
« Svar #77 på: Desember 13, 2008, 19:08:34 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!

Dette ville vært som å komme til himmelen kontra det vi driver med nå.
Hareide har bevist at han kan utrette noe med klubblag.

Hvis Hareide er himmelen ja da tar jeg meg heller en tur til helvete for å lete etter en manager..


vi er vel godt plassert i helvete allerede 8)

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #78 på: Desember 13, 2008, 23:37:03 »
Er sparking av Macca beste løysing for oss? Kva med å hente inn ein ny assistent (eks: Poyet) som kan få skikk på vårt defensive arbeid? Eller klarar Macca og legge sin eigen stoltheit til side for å prøve ut ein ny spelestil med større gjennombrotshissigheit? Eller har vi rett og slett for dårlege forsvarsspelarar og keeper, og må kjøpe nytt i januar? Eg veit ikkje kva som vil vere best for oss på lang sikt. Men å sparke trenaren kan gi kortsiktig effekt (eks: Nordlie-effekten), men på lengre sikt er ikkje alltid dette den beste løysinga. Går den an å innvilge Macca permisjon inkludert trenarkurs og hente inn ein "stand in" for ein kort periode?

Sende han på kurs å lønne en "stand in" blir i allefall å koste pænga..Træner kurse burde han ha betalt for sjøl før han takka ja til manager jobben i Leeds..
en ny assistent derimot syns æ høres bra å fornufti ut..Klare ikke helt å se kas kompetanse å hjælp Staunton kan bidra med..Ætter at Poyet gikk i fjor så har resultatan vært vældi ujævn..Det e en kar med hode for fotball :)
The Mighty Whites

euphor9

Sv: Blasfemi!
« Svar #79 på: Desember 13, 2008, 23:39:49 »
Det råeste/verste som kunne skje var at Macca fikk sparken og Hareide ble ansatt som manager.... Da hadde jeg blitt scum supporter (not)!

Dette ville vært som å komme til himmelen kontra det vi driver med nå.
Hareide har bevist at han kan utrette noe med klubblag.
    Det har du fan mæ rætt i!  Virke som Leeds United har tatt tillfart og sykle vannrætt inn i hælvete...  jævla dritlag...   
Hvis Hareide er himmelen ja da tar jeg meg heller en tur til helvete for å lete etter en manager..


vi er vel godt plassert i helvete allerede 8)

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #80 på: Desember 13, 2008, 23:44:12 »
Antagelig den aller største illusjonen blant oss Leeds fans; at vi har spillere som er mye bedre enn de andre lagene og at alt er managerens feil - at han ikke klarer å få det beste ut av fantastiske enkeltspillere.

Sannheten er at vi har helt middelmådige spillere. Med unntak av Delph og Beckford - vil jeg påstå at resten er en samling av middels gode 3. divisjonsspillere....

Forsvarsspillerne og keeperne våre er blant de svakeste i 3. divisjon. Mens vi har styrker fremover - i tillegg til Delph/Beckford er tidvis også Becchio og Snodgras av god klasse

Viktig å stikke fingeren i jorda iblant å skjønne hvor vi er hen

Se på Michailik...han va e stærk resursj i fjor mens i år har han vært rævva...Har han mista fotballkunskapan sine??Lir han av fotball hurkommelses tap??Han e en STOR spiller 190 å nåkka høy men han vinn ingen duella lengere...E d dåli av han eller av trenerteamet som ikke oppmuntre å lære bort/gir tips om kossn han skal plassere sæ??Trener teamet e ansatt som motivatora å LAGLEDERA men d virke jo som at dæm ikke får det bæste ut av kvær enkelt spiller....
Heldivis e Marques tilbake fra skade så får vi håpe han finn god formen som han hadde før han dro til Africa Cup i fjor...

MOT!!!
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #81 på: Desember 13, 2008, 23:46:56 »

Mener bestemt at vi har noen av de beste forsvars spillerne i ligaen ,rui,sheenan og mikkelik er vell alle ladslagsspillere .Merkelig også at allle våre forsvarsspillere i år har blitt veldig mye dårligere enn i fjor. (samtidig ).

Helt eni med dæ dær..Nåkka må være galt en plass..Ã… det å tru at spilleran har blidd RÆVVA etter 6-8mnd. e jo galskap..Det skal jo ikke gå an..Dæm har jo stærke basisfærdiheta men dæm får ikke det ut, å kæm si feil e det???
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #82 på: Desember 13, 2008, 23:52:03 »

Ja se på Tottenham som har opplevd det klassiske "ny-manager-syndromet". Stor suksess i starten, mens virkeligheten snart innhenter klubben og vise at her er problemene flere enn at et manager bytte.

Gi Macca tillit og tid til å bygge ett lag. Kanskje bruker han ett år, kanskje 3, men ingen hensikt at enda en ny manager skal bygge ett nytt lag her. Bruk januar godt og få ut dødvekten og hent inn spillere som hever dagens standar. En keeper, en midtstopper og en spiss...

Akkurat dette stiller eg også meg litt tvilande til. No har kanskje Redknapp den rutinen som skal til for å byggje opp ein klubb som Spurs, men den positive effekten tek ofte raskt slutt. Tom Nordlie er eit godt døme frå norsk fotball. Viking gjorde eit skup ved å tilsetje han på kort sikt for berge plassen. Men om han hadde klart å skape den same suksessen over lengre tid, tvilar eg på. Det har han vist at han ikkje klarer i andre klubbar. Eg trur vi må våge å satse på Macca og gi han den stønaden han treng for å få oss på rett kjøl att. Tidlegare i haust hadde vi fleire gode kampar med total dominans og vi skåra mykje mål. Vårt defensive problem kan fort (og enkelt) løysast ved å få inn kvalifiserte spelarar. Sjå berre på Fulham og Hangeland.

Vi har da Landslags forsvarera som MARVE sir..Koffør klare ikke dæm sæ bedre enn dæm gjør??
Ã… få klubben på rett kjøl??Om ikke vi kåmmer åss opp av den hær gjørma i år blir d 3-5 år til, enkelt å greit for at spillera som Beckford, Delph, Becchio å om Snodgrass fortsætte som han gjør, garantert blir sællt til sommern..Vi må alle huske at PL klubba e intressert i Beckford å Delph..Klare klubben å hente spillera med samme talent å kvalitet til klubben??DVS PL klasse?? Arsenal har vært linka til Delph, Newcastle til Beckford..
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #83 på: Desember 13, 2008, 23:54:34 »
Skylder vi på Staunton fordi vi ikkje "vil" skylde på macca?



Vi gjør væll det for at vi høre lite om å fra han.....
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #84 på: Desember 14, 2008, 00:05:14 »
Sitat
Tror ikke det har så mye med sentimentalitet at noen støtter Macca. Mye av spillet har vært atskillig bedre i år enn i fjor, så med en forbedring i forsvaret, kan jeg se at trenden kan snus.

Hverken El Tel, Peter Reid, Kevin Blackwell eller Dennis Wise var Leeds "through and through", kun Eddie Gray.

Hadde ikke vært meg i mot med McLaren eller Curbishley, Allardyce er en fjott etter min mening, men er nå ikke så brennsikker på at de hadde blitt en umiddelbar suksess i 3.div, de har nå tross alt vært vant med bedre spillere i mange år.

Skifte av manager nå har jeg allerede nevnt at ikke er hensikstmessig så lange spillerene bevarer tro og tillt til at det de holder på med vil bære frukter.

Disse stadige managerskiftende er meget frustrerende og slitsomme for alle, så jeg kan være enig om at dersom det blir beslutningen på et tidspunkt, bør arvtakeren allerede være klar, og den bør ha erfaring med det å drive en stor klubb (ikke storklubb, for det er vi ikke, pr. i dag).

Personlig håper jeg inderlig vi unngår å gå til et slikt skritt og at vi rykker opp med nåværende manager,
deretter må han naturligvis få prøve seg i CCC, og stort lenger er det liten vits å tenke.

Ka gjorde Curbishley i Charlton??
Kas divisjon va dæm i da han starta dær som manager å kas spillera hadde han da??
Skal ikke påstå at han hadde garantert suksess for klubben men han har da vært manager i en klubb som ikke har hadd allt av spillera å resussja..Akkurat som det e med Leeds United pr.dags dato..
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Blasfemi!
« Svar #85 på: Desember 14, 2008, 00:18:49 »
i fjor hadde vi 9 tap totalt å til nu den hær sesongen har vi 7..Vi kan ikke tape særli flere kampa i år..enkelt å greit.......
The Mighty Whites

lufc86

Sv: Blasfemi!
« Svar #86 på: Desember 14, 2008, 01:21:29 »
i fjor hadde vi 9 tap totalt å til nu den hær sesongen har vi 7..Vi kan ikke tape særli flere kampa i år..enkelt å greit.......

Rettelse, vi har 8 tap hittil. 2 uavgjort og 10 sigrar.
Vi er 12 poeng bak Leicester og 10 poeng bak Millwall på henholdsvis 1 og 2 plass.

Sprø sesong hittil, og langt under pari og forventningane. Men mange her inne trur og vi vil få Alan Curb som manager? Det forstår eg lite av. Kvifor vil ein trenar med det omdømme trena ein klubb som Leeds, på det nivået vi finn oss på. Dessutan har vi ein manager, og det er lite truleg at Bates vil betale fallskjerm til Macca samtidig som å henta eit "kjent" managernamn, i tillegg dela ut litt peng til spelarkjøp.

Nei, kall heim Bradley Johnson og Kandol. Bradley bør rett inn på laget, medan Kandol kan varma benken. (alt utanom å scora for Millwall)

@m_sortland på twitter

lojosang

Sv: Blasfemi!
« Svar #87 på: Desember 14, 2008, 15:33:28 »
Tja, eneste grunnen til at Beckford har vært knytta til Newcastle er Dennis Wise, en mann med gangsyn som en svaksynt muldvarp i kraftig og lavt motlys.

Delph er jeg også redd forsvinner til den øverste divisjonen om vi ikke rykker opp. Beckford er neppe god nok der oppe. Men det er sikkert en CCCklubb som vil ha hans tjenester. Jeg ser likevel ikke logikken i at Leeds skulle være fortapt om vi ikke rykker opp i år. Det var vi jo i fjor også.
- Leif Olav