Skrevet av Emne: Hvem er aktuell som mulig ny manager????  (Lest 33149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #150 på: Desember 22, 2008, 15:31:55 »
Ryktene sier nå at Simon Grayson får jobben. Nok en ex-player altså, og som såvidt er tørr bak ørene.
Hvis dette stemmer, blir jeg både oppgitt og forbanna! Men dessverre, når vi ser på Bates sin historie i valg av managere, finnes det ikke grenser for hvor idiotiske valg han kan gjør.
Grayson har vært manager i vel 3 år, alle i Blackpool, og har på 160 kamper, 59 seiere, 50 uavgjorte og 51 tap. Og hvis det er tall som imponerer noen, så må det være fordi de vet f**k all om fotball!
Han tok riktignok Blackpool opp fra L1, via Play Off, og holdt såvidt laget i divisjonen forrige sesong. Og det ser ut til å være samme visa denne sesongen.
Nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, men det må da være et minstekrav at vi får en manager med litt fartstid, og en viss suksess, og det må bli slutt på at folk kan komme til Leeds United for å "leke" manager. Det har vi faen hverken tid eller råd til!!!

amen >:(

MacMurder

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #151 på: Desember 22, 2008, 15:32:38 »
Dætte ær en skandale! Gambling fra den gamle geitebukken..

testo

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #152 på: Desember 22, 2008, 15:33:33 »
ER det noen som kan forklare til en gammel senil kropp hvem disse staute karene er.Boothroyd og grayson.?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B-m

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #153 på: Desember 22, 2008, 15:35:36 »
Må huske på at blackpool ikke har en F***es ressurs. En manager som får det beste utav spillere - ja takk.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #154 på: Desember 22, 2008, 15:37:19 »
Ryktene sier nå at Simon Grayson får jobben. Nok en ex-player altså, og som såvidt er tørr bak ørene.
Hvis dette stemmer, blir jeg både oppgitt og forbanna! Men dessverre, når vi ser på Bates sin historie i valg av managere, finnes det ikke grenser for hvor idiotiske valg han kan gjør.
Grayson har vært manager i vel 3 år, alle i Blackpool, og har på 160 kamper, 59 seiere, 50 uavgjorte og 51 tap. Og hvis det er tall som imponerer noen, så må det være fordi de vet f**k all om fotball!
Han tok riktignok Blackpool opp fra L1, via Play Off, og holdt såvidt laget i divisjonen forrige sesong. Og det ser ut til å være samme visa denne sesongen.

Nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, men det må da være et minstekrav at vi får en manager med litt fartstid, og en viss suksess, og det må bli slutt på at folk kan komme til Leeds United for å "leke" manager. Det har vi faen hverken tid eller råd til!!!

(1) For en liten klubb uten ressurser, vil nok andre tolke dette som en meget god jobb.

(2) Sant så sant, men har vi tid eller råd til å finne et bedre alternativ?


According to a Blackpool fan on football365.com:

QUOTE
Compensation talks are on now, he's already accepted the job.




Oddsen synker ytterligere...

« Siste redigering: Desember 22, 2008, 15:57:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

peacock

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #155 på: Desember 22, 2008, 16:00:07 »

Hallgeir *

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #156 på: Desember 22, 2008, 16:00:43 »
  Hvis det stemmer at Grayson blir vår neste manager, må jeg si at det kom som en overraskelse. Han hadde jeg ikke satt mye penger på. En ny ex Leeds-spiller, javel. Hadde ikke noe tro på Boothroyd. Det er ikke veeeldig mye han kan slå i bordet med heller, og spillestilen til Watford under Boothroyd kan vel sammenlignes med den Bassett sto for. Meget kortvarig suksess for Boothroyd i Watford før "sannheten" nådde ham.
  Som vanlig stiller jeg meg avventende, og jeg lar heller resultatene tale enn å dømme Grayson "nord og ned". Vi skal jo leve med han en stund framover, og da får vi gi han den sjansen han fortjener. Er vel såkalt nøktern optimist.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #157 på: Desember 22, 2008, 16:01:28 »
Ryktene sier nå at Simon Grayson får jobben. Nok en ex-player altså, og som såvidt er tørr bak ørene.
Hvis dette stemmer, blir jeg både oppgitt og forbanna! Men dessverre, når vi ser på Bates sin historie i valg av managere, finnes det ikke grenser for hvor idiotiske valg han kan gjør.
Grayson har vært manager i vel 3 år, alle i Blackpool, og har på 160 kamper, 59 seiere, 50 uavgjorte og 51 tap. Og hvis det er tall som imponerer noen, så må det være fordi de vet f**k all om fotball!
Han tok riktignok Blackpool opp fra L1, via Play Off, og holdt såvidt laget i divisjonen forrige sesong. Og det ser ut til å være samme visa denne sesongen.
Nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, men det må da være et minstekrav at vi får en manager med litt fartstid, og en viss suksess, og det må bli slutt på at folk kan komme til Leeds United for å "leke" manager. Det har vi faen hverken tid eller råd til!!!
For en statistikk!Og Grayson skal få oss til opprykk?yeah right.....Få geitebukken ut av klubben!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #158 på: Desember 22, 2008, 16:03:31 »
Grayson er billigst. Det er kun det som betyr noe for BATES

Svend Anders

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #159 på: Desember 22, 2008, 16:07:45 »
Grayson er billigst. Det er kun det som betyr noe for BATES

Ja, for det hadde være mye dyrere å ansette en klubbløs manager som vi ikke trengte å kjøpe ut av kontrakten?

Forøvrig: jeg har fortsatt ingen innside-bekreftelser, men Grayson virker nå mest aktuell... ikke minst når det begynner å komme fra Blackpool-folk at de snakker om kompensasjon.

SA

Boxman

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #160 på: Desember 22, 2008, 16:08:01 »
Grayson er billigst. Det er kun det som betyr noe for BATES

Vi må ut med kompensasjon til Blackpool for Grayson, ergo vil han aldri være billigste alternativet, så lenge flere er tilgjengelige, som vi slipper å betale komp. for. Det må da tom. du skjønne!?!
Proud to be Leeds!

janove

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #161 på: Desember 22, 2008, 16:09:16 »
Kommer akkurat fra Ladbrokes og der var "bets on next LU manager suspended".
De forventer en snarlig avgjoerelse.
I foelge BBC Radio Leeds var ikke Grayson paa trening i dag.

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #162 på: Desember 22, 2008, 16:11:16 »
Mulig en kompensasjon er på bordet. Men skulle ikke forundre meg om de andre managerne har forlangt å få vite summen de kan bruke på nye spillere og at Grayson ikke har forlangt noen verdens ting der. Samtidig så kan det hende at Grayson forlangte minst lønn

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #163 på: Desember 22, 2008, 16:11:26 »
Noen som vet noe om denne Grayson? Hvilken fotball han liker etc?

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #164 på: Desember 22, 2008, 16:14:03 »
Mulig en kompensasjon er på bordet. Men skulle ikke forundre meg om de andre managerne har forlangt å få vite summen de kan bruke på nye spillere og at Grayson ikke har forlangt noen verdens ting der. Samtidig så kan det hende at Grayson forlangte minst lønn

Det må være slitsomt å alltid forvente det verste.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #165 på: Desember 22, 2008, 16:16:07 »
Mulig en kompensasjon er på bordet. Men skulle ikke forundre meg om de andre managerne har forlangt å få vite summen de kan bruke på nye spillere og at Grayson ikke har forlangt noen verdens ting der. Samtidig så kan det hende at Grayson forlangte minst lønn

Det må være slitsomt å alltid forvente det verste.
det har kanskje noe med klubbens historie å gjøre?Hvorfor skal Bukkeskjegget gjøre noe riktig med manager akkurat nå...

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #166 på: Desember 22, 2008, 16:19:20 »
Fra WACCOE:

Skysports News just said that a 'Leeds radio station is claiming that Grayson is the new manager'.

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #167 på: Desember 22, 2008, 16:20:42 »
Mulig en kompensasjon er på bordet. Men skulle ikke forundre meg om de andre managerne har forlangt å få vite summen de kan bruke på nye spillere og at Grayson ikke har forlangt noen verdens ting der. Samtidig så kan det hende at Grayson forlangte minst lønn

Det må være slitsomt å alltid forvente det verste.
det har kanskje noe med klubbens historie å gjøre?Hvorfor skal Bukkeskjegget gjøre noe riktig med manager akkurat nå...

Økonomisk er det meste på plass takket være Gamle Erik, så han har endelig muligheten til å faktisk velge seg en manager som ikke bare kommer gratis. Er sykelig lei denne evige pessimismen om at Ken Bates ønsker det verste for Leeds United. Om det så skal være at han ønsker størst mulig profitt for egen del (som antakelig omfatter SAMTLIGE styreformenn rundt om) så innebærer det sportslige suksess for klubben = han ansetter den beste manageren som er tilgjengelig i hans øyne.

Jeg ser ikke på Bates som Messias, men herregud da! Det er fullt lovlig å se ting forskjellig og derfor er det også lov å tro at han faktisk gjør de valgene han anser som best, på et langsiktig basis.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #168 på: Desember 22, 2008, 16:23:03 »
Mulig en kompensasjon er på bordet. Men skulle ikke forundre meg om de andre managerne har forlangt å få vite summen de kan bruke på nye spillere og at Grayson ikke har forlangt noen verdens ting der. Samtidig så kan det hende at Grayson forlangte minst lønn

Det må være slitsomt å alltid forvente det verste.
det har kanskje noe med klubbens historie å gjøre?Hvorfor skal Bukkeskjegget gjøre noe riktig med manager akkurat nå...

Økonomisk er det meste på plass takket være Gamle Erik, så han har endelig muligheten til å faktisk velge seg en manager som ikke bare kommer gratis. Er sykelig lei denne evige pessimismen om at Ken Bates ønsker det verste for Leeds United. Om det så skal være at han ønsker størst mulig profitt for egen del (som antakelig omfatter SAMTLIGE styreformenn rundt om) så innebærer det sportslige suksess for klubben = den beste manageren som er tilgjengelig i hans øyne.

Jeg ser ikke på Bates som Messias, men herregud da!
Herregud ingen har vel sagt at han ønsker det verste,Jeg tror han ønsker det beste, men han har ikke evner eller kompetanse til å gjøre gode sportslige valg tror jeg-noe også historien dessverre har vist....

Svend Anders

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #169 på: Desember 22, 2008, 16:24:45 »
Neo nsom kjenner noe til Stuar Gray?

Han nevnes nå fra en usikker kilde...

SA

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #170 på: Desember 22, 2008, 16:26:49 »
Marching on together!

Boxman

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #171 på: Desember 22, 2008, 16:32:52 »
Neo nsom kjenner noe til Stuar Gray?

Han nevnes nå fra en usikker kilde...

SA

Manager i Northampton, er han ikke?
Proud to be Leeds!

Geir Magne

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #172 på: Desember 22, 2008, 18:38:52 »
Selv om vi som er Leeds United supportere er både frustrerte og fortvilte etter fem tap på rappen og Maccas sacking, får vi huske at når vi ønsker oss den ene og den andre som manager er vi avhengige av at vedkommende faktisk sier "Ja"!
Det hjelper verken oss eller Bates eller klubben om vi spør halve England, så lenge det svares "nei" fra dem alle! Og det er ikke Bates skyld om ikke vår egen favoritt vil.
Jeg savner litt saklighet og fornuft i noen av innleggene her!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #173 på: Desember 23, 2008, 09:49:26 »
Selv om vi som er Leeds United supportere er både frustrerte og fortvilte etter fem tap på rappen og Maccas sacking, får vi huske at når vi ønsker oss den ene og den andre som manager er vi avhengige av at vedkommende faktisk sier "Ja"!
Det hjelper verken oss eller Bates eller klubben om vi spør halve England, så lenge det svares "nei" fra dem alle! Og det er ikke Bates skyld om ikke vår egen favoritt vil.Jeg savner litt saklighet og fornuft i noen av innleggene her!


....uten å starte en debatt om akkurat det, så kan det faktisk henge sammen med KB at enkelte svarer nei!
Yeboahs vitne