Skrevet av Emne: Kan Leeds rykke ned?  (Lest 14798 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #90 på: Juni 30, 2011, 17:32:23 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.

Jeg venter fortsatt på listen over spillere som er så gode at vi ikke burde solgt de. En ting til; ikke skriv nedsettende ting som "at jeg må våkne". Jeg trodde vi hadde blitt enig om å ha en mer vennlig tone her på forumet.

Jo når du stiller slike spørsmål så....må du våkne! ;)

Listen er lang men vi kan begynne med de soleklare...
Lennon
Delph
Beckford
Rose
Kilgallon
for å ta de som er Leeds gutter først ( ex Beckford)
Schmeichel nå ( solgt pga for høy lønn, ikke pga manglende kvaliteter det er jeg 100 sikker på

osv...

Jeg er enig i noe av det du skriver - ja vi har solgt spillere pga. pengene og ikke kvaliteter. I blant har vi ikke hatt noe valg, og andre ganger har det vært ganske greie deals for klubben. £6 millioner for en League 1-spiller som ikke har spilt så utrolig mange kamper synes jeg f.eks. er en bra deal.

Din teori om Schmeichel er jeg dog veldig uenig i. Jeg så mange kamper i fjor og Kasper er typen som imponerer stort, men du føler deg fortsatt usikker hvis det gir mening? Han er en helt fantastisk shot-stopper, men bidrar til stor usikkerhet i forsvaret med hans manglende feltarbeid og så er han alt for ustabil.

Basert på de kampene jeg så i fjor er jeg helt enig i, at vi trenger en ny keeper og jeg er helt overbevist om at dette er eneste grunnen til at han blir solgt.

Dette krever dog, selvfølgelig, at vi henter inn en som er bedre, og på den fronten venter nok de fleste av oss i spenning . . .


Når det gjelder Delph må jeg nesten LE ( ikke av ditt svar)...

Ja 6 mill inn å bruke de pengene til å styrke laget med 3-4 mann så vi kunne rykke opp til PL!
Det er en bra deal!

6 mill salg- men enda ikke fått en krone inn på konto iflg Bates er jo nesten helt idiotisk...
Da kunne vi heller brukt Delph, jeg tror med ham hadde vi vært i PL nå... og det hadde vi jo tjent 10 ganger så mye på!

Hadde det endå vært så enkelt at man alltid kan kjøpe seg til suksess..

Jeg vet ikke om Bates har moralske- eller rettslige kvaler med å bruke penger på spillere, men jeg vil tro at de kreditorene som ble "snytt" for penger ville ha syntes det var litt spesielt at vi plutselig brukte 50-60 mill på nye spillere kun kort tid etter de ikke fikk sine penger.

Jeg er for nye spillere, jeg er for gode spillere, men jeg er også for nøktern drift..


Så i dine øyne er det å selge for 50 mill også bruke de samme 50 mill til å investere i stallen ikke nøktern drift...

Bedre å putte de i lomma på Bates mener du?

Jeg gir opp!


PS! Kreditiorene er glemt nå, de har ingen påvirkning på videre drift og jeg tror de er glad om det investeres penger slik at vi kommer opp i PL innen fristen for ytterligere betalinger til de utløper...

Du blander så mye kort og glemmer fakta at det er umulig å diskutere med deg! sorry ;)

Du er flink til å legge ord i munnen på andre. Hvis vi i dag selger for 50 millioner kroner så forventer jeg at vi bruker minst like mye på nye spillere. Den økonomiske situasjonen er nok mye bedre i dag enn den var for kun noen få år siden.

Det med å putte penger i Bates sin lomme får stå på din regning. Jeg tror heller han teller papirpenger mens verdien på klubben han eier stiger i verdi. Tror nok de pengene Bates stapper i lomma er de pengene som kommer når han selger klubben.

Umulig å diskutere med meg?? Sier han som kun vil konstatere, men ikke se historien bak det som bli konstatert (jmf. gode spillere som er solgt debatten).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #91 på: Juni 30, 2011, 17:33:39 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.

Jeg venter fortsatt på listen over spillere som er så gode at vi ikke burde solgt de. En ting til; ikke skriv nedsettende ting som "at jeg må våkne". Jeg trodde vi hadde blitt enig om å ha en mer vennlig tone her på forumet.

Jo når du stiller slike spørsmål så....må du våkne! ;)

Listen er lang men vi kan begynne med de soleklare...
Lennon
Delph
Beckford
Rose
Kilgallon
for å ta de som er Leeds gutter først ( ex Beckford)
Schmeichel nå ( solgt pga for høy lønn, ikke pga manglende kvaliteter det er jeg 100 sikker på

osv...

Jeg er enig i noe av det du skriver - ja vi har solgt spillere pga. pengene og ikke kvaliteter. I blant har vi ikke hatt noe valg, og andre ganger har det vært ganske greie deals for klubben. £6 millioner for en League 1-spiller som ikke har spilt så utrolig mange kamper synes jeg f.eks. er en bra deal.

Din teori om Schmeichel er jeg dog veldig uenig i. Jeg så mange kamper i fjor og Kasper er typen som imponerer stort, men du føler deg fortsatt usikker hvis det gir mening? Han er en helt fantastisk shot-stopper, men bidrar til stor usikkerhet i forsvaret med hans manglende feltarbeid og så er han alt for ustabil.

Basert på de kampene jeg så i fjor er jeg helt enig i, at vi trenger en ny keeper og jeg er helt overbevist om at dette er eneste grunnen til at han blir solgt.

Dette krever dog, selvfølgelig, at vi henter inn en som er bedre, og på den fronten venter nok de fleste av oss i spenning . . .


Når det gjelder Delph må jeg nesten LE ( ikke av ditt svar)...

Ja 6 mill inn å bruke de pengene til å styrke laget med 3-4 mann så vi kunne rykke opp til PL!
Det er en bra deal!

6 mill salg- men enda ikke fått en krone inn på konto iflg Bates er jo nesten helt idiotisk...
Da kunne vi heller brukt Delph, jeg tror med ham hadde vi vært i PL nå... og det hadde vi jo tjent 10 ganger så mye på!

Hadde det endå vært så enkelt at man alltid kan kjøpe seg til suksess..

Jeg vet ikke om Bates har moralske- eller rettslige kvaler med å bruke penger på spillere, men jeg vil tro at de kreditorene som ble "snytt" for penger ville ha syntes det var litt spesielt at vi plutselig brukte 50-60 mill på nye spillere kun kort tid etter de ikke fikk sine penger.

Jeg er for nye spillere, jeg er for gode spillere, men jeg er også for nøktern drift..


Skal vi være en klubb som investerer i gode spillere? Eller skal vi være en klubb som selger gode spillere?

Vi har ikke solgt mange gode spillere uten en god grunn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #92 på: Juni 30, 2011, 17:34:14 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.

Jeg venter fortsatt på listen over spillere som er så gode at vi ikke burde solgt de. En ting til; ikke skriv nedsettende ting som "at jeg må våkne". Jeg trodde vi hadde blitt enig om å ha en mer vennlig tone her på forumet.

Jo når du stiller slike spørsmål så....må du våkne! ;)

Listen er lang men vi kan begynne med de soleklare...
Lennon
Delph
Beckford
Rose
Kilgallon
for å ta de som er Leeds gutter først ( ex Beckford)
Schmeichel nå ( solgt pga for høy lønn, ikke pga manglende kvaliteter det er jeg 100 sikker på

osv...

Jeg er enig i noe av det du skriver - ja vi har solgt spillere pga. pengene og ikke kvaliteter. I blant har vi ikke hatt noe valg, og andre ganger har det vært ganske greie deals for klubben. £6 millioner for en League 1-spiller som ikke har spilt så utrolig mange kamper synes jeg f.eks. er en bra deal.

Din teori om Schmeichel er jeg dog veldig uenig i. Jeg så mange kamper i fjor og Kasper er typen som imponerer stort, men du føler deg fortsatt usikker hvis det gir mening? Han er en helt fantastisk shot-stopper, men bidrar til stor usikkerhet i forsvaret med hans manglende feltarbeid og så er han alt for ustabil.

Basert på de kampene jeg så i fjor er jeg helt enig i, at vi trenger en ny keeper og jeg er helt overbevist om at dette er eneste grunnen til at han blir solgt.

Dette krever dog, selvfølgelig, at vi henter inn en som er bedre, og på den fronten venter nok de fleste av oss i spenning . . .


Når det gjelder Delph må jeg nesten LE ( ikke av ditt svar)...

Ja 6 mill inn å bruke de pengene til å styrke laget med 3-4 mann så vi kunne rykke opp til PL!
Det er en bra deal!

6 mill salg- men enda ikke fått en krone inn på konto iflg Bates er jo nesten helt idiotisk...
Da kunne vi heller brukt Delph, jeg tror med ham hadde vi vært i PL nå... og det hadde vi jo tjent 10 ganger så mye på!

Hadde det endå vært så enkelt at man alltid kan kjøpe seg til suksess..

Jeg vet ikke om Bates har moralske- eller rettslige kvaler med å bruke penger på spillere, men jeg vil tro at de kreditorene som ble "snytt" for penger ville ha syntes det var litt spesielt at vi plutselig brukte 50-60 mill på nye spillere kun kort tid etter de ikke fikk sine penger.

Jeg er for nye spillere, jeg er for gode spillere, men jeg er også for nøktern drift..


Skal vi være en klubb som investerer i gode spillere? Eller skal vi være en klubb som selger gode spillere?

Vi skal drive radiostasjon og selge juleselskaper i selskapslokalene til Bates...



Ã… du ber om å bli tatt seriøst....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #93 på: Juni 30, 2011, 17:36:22 »
Denne tråden her er jo interessant forsåvidt.  Vi er midt i "silly season", med rykter som verserer i øst og vest for overgangsmarkedet.  Det er skuffende å høre så mye negativ stemning blant Leeds-fans noen uker før sesongen starter.  Men, greit nok, dersom man vil forholde seg til realitetene i juli m.h.t en engelsk fotballklubb......
Jeg dveler ved følgende fakta :

Klubben skal ivareta klubbens interesser ; styring, drift, media, arbeidstagere m.m
Spilleren skal ivareta seg selv, egne interesser, utvikling og fremdrift
Fansen skal ALLTID ha en mening om klubben sin, men støtte den i tykt og tynt.....

I dette perspektivet må vi passe på at fotball på et visst nivå idag også er "big business" og i større grad handler det om økonomi.  En klubb som klarer å balansere god økonomi, med god spillerutvikling som gir gode resultater vil alltid lykkes.  Dette gir harmoni.

Jeg påstår at klubben vår ikke er riktig der ennå ; ikke helt i balanse og derfor ingen topp harmoni.  Allikevel tror jeg dette er målet der fremme.  For å lykkes med å finne riktig balanse i en spillertropp er det også viktig med utskiftninger, samt økonomi.  Tøffe beslutninger må tas, og vurderinger gjøres.  Vi (fansen) kan stort sett IKKE påvirke dette.  For å bedre økonomien må ofte spillere selges, og på det stadiet vi er nå så går noen spillere ut før vi får noen inn.  Jeg stoler såpass på SG at det tas riktige beslutninger i sommer rundt dette.

Jeg har en noe mer flegmatisk holdning overfor dette enn flere andre her.  Ja, jeg kan forbeholde meg retten av å være uenig i disposisjoner iblant, men det er bedre å innfinne seg i realitetene.  Dersom man bygger sin egen realisme rundt hvordan status er for klubben midt på sommeren så kan man gjerne mislike det som skjer, men denne tiden av året gir ikke riktig bilde av spillemateriell.

Jeg velger å være positiv, og ha tro og stolthet for klubben min.  Jeg vet at jeg må være tålmodig og resultatar skapes over tid, ikke 1 uke, 6 uker, 2 eller 3 måneder, men heller over år.  Dersom jeg ser en "rød tråd" i hvordan klubben drives over flere år, så faller jeg til ro med det.  Konsekvenser ser vi allikevel til slutt.  Jeg tror på en tålmodig oppbygging av klubben, økonomi, fasiliteter, spillere - finne balansen og gi klubben harmoni.  Er vi tålmodige så er vi kanskje heldige og får oppleve det en gang der fremme.

Sommeren er ikke over folkens og vi får sikkert nye spillere inn også.  Kanskje vil noen fra ifjor blomstre denne sesongen, og noen skuffe - viktigst er å finne balansen.
Ja, jeg ser "stort" på det -og nettopp denne tida her skaper bare "støy", spesielt hos den utålmodige delen av fansen.

Fortsatt god sommer til alle Leeds-patrioter :)

Flott innlegg av en italiener..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #94 på: Juni 30, 2011, 18:14:35 »
Tror jeg skal vente til uti april 2012 med å utale meg om Leeds rykker ned eller ei, p.d.d har vi vel kun solgt 2 spillere. Mange som sover dårlig om natta ang spillere inn eller ut? LEEDS4EVER