Skrevet av Emne: Lee Trundle - Spiss inn på lån  (Lest 20314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #60 på: Januar 10, 2009, 00:10:08 »
1. Hva pokker skal vi på Wembley i mai? Vi skal direkte opp, og køppene er vi utslått fra.
2. Beckford var da elektriker eller noe sånt, ikke brannmann?
3. Lee Trundle skal være hjertelig velkommen til Beckford er tilbake i gjenge. Er han fortsatt skada, eller tilbake i trening?
- Leif Olav

sveifors

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #61 på: Januar 10, 2009, 00:22:49 »
Ja, ja. Tidene har forandret seg når en benkesliter i Bristol City kommer inn på 1 måneds lån og blir omtalt som en klassespiller og en legende.

Forsåvidt, han skal jo være her en hel måned 8)

Anser det å være en kraftig bonus om vi henter inn en spiller jeg i det minste har hørt navnet på tidligere.

Må jo gjøre underverker for moralen i vår stall. Bristol manageren snakker som om Brundle skal en tur ned på reservelaget (Leeds) å få litt matching med A-kamper og komme i full fit tilbake.

Brundle er sikkert bra nok han, men da burde han kommet på en lengre deal også ihvertfall la det synes som om han må spille seg inn på laget som alle andre.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #62 på: Januar 10, 2009, 00:39:26 »
Hvor er din YOUTUBE video Sveifors? - vis oss den så er vi enige!... er sikker på at du har slått noen tunneler på bestemora di ute i hagen...

Det Trundle viser på klippene oser klasse.... ferdig med det!!!!
Om han fortsatt har dette i kroppen og vil levere varene hos LU er en annen sak.



Tør jeg minne om Da Costa, det finnes masse spillere med imponerende filmklipp, Flo har også en brukbar filmrull

Desuten har han :

Bristol City    2007 - 08   League    24 Kamper (14 som innbytter)    6mål
                2008 - 09  League    4  kamper  (13som innbytter)            2mål

Misforstå meg rett, Trundle kan sikkert bli en diger spiller for oss og jeg skal ikke dømme han nord og ned før han får vist seg, men det jeg reagerer på er

Skal til Leeds å få matchtrening på a-laget for så å komme tilbake til Bristol fit etter han har vært på farmerlaget Leeds. Er vi så dårlig skodd at en reserve ute av form i wankership kan bare ta en av plassene våre. Hva dette gjør med lagmoral i stallen, vel....


Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Runar

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #63 på: Januar 10, 2009, 02:27:33 »
Kan ikke sammenlignes med Da Costa, Trundle har spilt å prestert på dette nivået de siste 5 sesongene....

Da Costa hadde vel aldri vært i england før vi hentet han... kunne kanskje vært en spennende spiller, men dummet seg desverre ut med å bli utvist i sin ene kamp fra start.
 

Trond90

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #64 på: Januar 10, 2009, 03:16:55 »
Kan ikke sammenlignes med Da Costa, Trundle har spilt å prestert på dette nivået de siste 5 sesongene....

Da Costa hadde vel aldri vært i england før vi hentet han... kunne kanskje vært en spennende spiller, men dummet seg desverre ut med å bli utvist i sin ene kamp fra start.
Enig, Trundle har BEVIST noe på dette nivået, så forstår ikke de som begynner om snakker om Da Costa..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Per-Stian

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #65 på: Januar 10, 2009, 09:40:10 »
Vart Trundle speleklar til dagens kamp?

peacock

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #66 på: Januar 10, 2009, 09:44:53 »
Han er klarert for spill.

Dennis

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #67 på: Januar 10, 2009, 10:10:52 »
Ja, ja. Tidene har forandret seg når en benkesliter i Bristol City kommer inn på 1 måneds lån og blir omtalt som en klassespiller og en legende.

Forsåvidt, han skal jo være her en hel måned 8)

Anser det å være en kraftig bonus om vi henter inn en spiller jeg i det minste har hørt navnet på tidligere.

Må jo gjøre underverker for moralen i vår stall. Bristol manageren snakker som om Brundle skal en tur ned på reservelaget (Leeds) å få litt matching med A-kamper og komme i full fit tilbake.

Brundle er sikkert bra nok han, men da burde han kommet på en lengre deal også ihvertfall la det synes som om han må spille seg inn på laget som alle andre.

Ha nå litt tiltro til vår nye manager!

Tror du virkelig ønske om kamptrening fra Bristol Citys side er eneste grunnen til at han kommer til Leeds? Antakelig ligger det både muligheter for lengre låneavtaler og kanskje også kjøp (om han beviser) bak denne korte låneavtalen. Husk også at Simon Grayson har nylige kunnskaper (les: frem til jul) om spillerne i Coca Cola Championship. (les: divisjonen OVER League One)

Jeg er 100% på at Larry mener et lån av Lee Trundle forsterker stallen som helhet og derfor støtter jeg det fullt ut. En meget spennende spillertype som har bevist både i CCC og ikke minst i League One! Om flere ikke har kartlagt spilleren i hukommelsen - derav Brundle??? - så skal man for all del ikke arresteres på det, men faktum ER at han nesten er en legende for mange på dette nivået. Har lest lenge om han på nettforum, samt at flere kompiser i flere år har snakket om han (supportere av Tottenham, Liverpool etc). Dette grunner sikkert ut i ballartisten Lee Trundle fremfor noe annet, men han har også en målratio han kan være stolt av.

Om vi skulle tatt oss nær av alle direkte og indirekte nedlatenheter (les: "han skal bare til Leeds for å trene seg opp") så blir vi fort både gamle og bitre, tror jeg. Dessuten er faktum det at vi faktisk er en hel divisjon under Bristol City per dags dato! Vi må slutte å tro at førstelagsspillere i Premier League, med en jevn norsk årslønn i uka, sikler etter å spille i tredjedivisjon, om det så er for Leeds United.

Gleder meg til å se han spille!
« Siste redigering: Januar 10, 2009, 10:14:12 av Mr Kaizer »
Marching on together!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #68 på: Januar 10, 2009, 10:50:16 »
jeg håper han viser noen av sine flotte finter etter på de er ganske effektivie

sportcarl1

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #69 på: Januar 10, 2009, 10:52:54 »
hoppas han gör något mål ;D
 

euphor9

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #70 på: Januar 10, 2009, 11:59:35 »
Ja, ja. Tidene har forandret seg når en benkesliter i Bristol City kommer inn på 1 måneds lån og blir omtalt som en klassespiller og en legende.

Forsåvidt, han skal jo være her en hel måned 8)

Anser det å være en kraftig bonus om vi henter inn en spiller jeg i det minste har hørt navnet på tidligere.

Må jo gjøre underverker for moralen i vår stall. Bristol manageren snakker som om Brundle skal en tur ned på reservelaget (Leeds) å få litt matching med A-kamper og komme i full fit tilbake.

Brundle er sikkert bra nok han, men da burde han kommet på en lengre deal også ihvertfall la det synes som om han må spille seg inn på laget som alle andre.

Ha nå litt tiltro til vår nye manager!

Tror du virkelig ønske om kamptrening fra Bristol Citys side er eneste grunnen til at han kommer til Leeds? Antakelig ligger det både muligheter for lengre låneavtaler og kanskje også kjøp (om han beviser) bak denne korte låneavtalen. Husk også at Simon Grayson har nylige kunnskaper (les: frem til jul) om spillerne i Coca Cola Championship. (les: divisjonen OVER League One)

Jeg er 100% på at Larry mener et lån av Lee Trundle forsterker stallen som helhet og derfor støtter jeg det fullt ut. En meget spennende spillertype som har bevist både i CCC og ikke minst i League One! Om flere ikke har kartlagt spilleren i hukommelsen - derav Brundle??? - så skal man for all del ikke arresteres på det, men faktum ER at han nesten er en legende for mange på dette nivået. Har lest lenge om han på nettforum, samt at flere kompiser i flere år har snakket om han (supportere av Tottenham, Liverpool etc). Dette grunner sikkert ut i ballartisten Lee Trundle fremfor noe annet, men han har også en målratio han kan være stolt av.

Om vi skulle tatt oss nær av alle direkte og indirekte nedlatenheter (les: "han skal bare til Leeds for å trene seg opp") så blir vi fort både gamle og bitre, tror jeg. Dessuten er faktum det at vi faktisk er en hel divisjon under Bristol City per dags dato! Vi må slutte å tro at førstelagsspillere i Premier League, med en jevn norsk årslønn i uka, sikler etter å spille i tredjedivisjon, om det så er for Leeds United.

Gleder meg til å se han spille!
         I second that emotion

h.b

  • Gjest
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #71 på: Januar 10, 2009, 12:11:53 »
Jeg har enda ikke sagt min mening om dette. Men fint at dere er positive

peacock

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #72 på: Januar 10, 2009, 12:18:41 »
Jeg har kikket på disse You Tube-klippene, og mannen har i hvert fall noen triks på lur :)

kjelvi

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #73 på: Januar 10, 2009, 12:24:15 »
Trundle makes loan move to Leeds, but still has a future at Bristol City

Lee Trundle still has a future at Bristol City, according to manager Gary Johnson.
The £1million striker was yesterday loaned out to League One side Leeds United for a month after falling down the pecking order at Ashton Gate.
But Johnson insisted Trundle could still hope for a first-team recall when he has regained match fitness.
He said: "We've had a discussion and Lee needs to be playing regularly.
"He was unfortunate to be ill when he was due to play against Portsmouth. At the moment, with the weather as it is, it's very difficult to get players outside of the first eleven matches as they're being postponed.
"For whatever reason Lee hasn't been able to command a regular place in our team this season and this move will give him the chance to get those games."
"It's a good move for him for a month, at a good level and we'll see how it goes.
"It will work out for all parties as Lee gets games, Leeds get a new striker and we get a player back in a month's time a lot F***er."
The striker has moved to Elland Road until February 9. He has only made four starts this term, with 15 more appearances from the substitutes' bench, scoring twice.
Trundle joined City in August 2007 from Swansea City. During his Robins career Lee has made 29 starts and 29 substitute appearances, netting eight times.
The forward goes straight into the Leeds squad for their League One clash with Carlisle today, having been handed the number 35 shirt.
"Lee is a proven goalscorer," said United boss Simon Grayson. "He brings something a bit different, and he has a great track record.
"It's good competition for places and he is a good acquisition to the squad."

thisisbristol.co.uk

haak-d

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #74 på: Januar 10, 2009, 12:25:37 »
Mye lekkert fra Trundle på youtube ja, kan han fortsette dette i vår drakt så kan han vise seg å bli en favoritt på ER :)

Jeg ønsker han velkommen og håper at han kan hjepe Becchio og Beckford til å score enda fler mål.
 

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #75 på: Januar 10, 2009, 12:44:32 »
Tja, 1 måned, hva er poenget? Er det fordi Christie er skadet? Beckford ute av form?
Poenget er at vi trenger all den hjelpen vi kan få. GLIMRENDE
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #76 på: Januar 10, 2009, 12:46:31 »
Jeg har enda ikke sagt min mening om dette. Men fint at dere er positive
Du da? Sikkert megapositiv , som vanlig ;D
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Allanclarke

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #77 på: Januar 10, 2009, 13:09:02 »
Har troa på fyren jeg. Han starter vel også i dag siden Beckford trøbler med skade.

Wannabe

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #78 på: Januar 10, 2009, 13:21:34 »
Håper vi kan signe en og annen viktig spiller også. (Altså i en litt annen - for å si det rett ut - motsatt lagdel).

MOT
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #79 på: Januar 13, 2009, 13:48:14 »
Yeboahs vitne

Sheridan

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #80 på: Januar 17, 2009, 22:59:18 »

josoer

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #81 på: Januar 19, 2009, 18:15:58 »
Rutinert herremann med en teknikk som få har på dette nivået.

Når dette lånet går ut etter en mnd har vi da muligheter til å låne han f.eks ut sesongen?

Lars E

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #82 på: Januar 19, 2009, 23:03:08 »
Hadde vært konge å hatt ham ut sesongen, på samme måte som vi hadde Dougie F ifjor.
Forever Leeds

J-R

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #83 på: Januar 19, 2009, 23:12:09 »
Tror han kan bli gullverdt å ha ut sesongen....

baste

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #84 på: Januar 20, 2009, 01:37:48 »
går mot en ny sign av spiss, så da spøker det for lån ut sesongen?

Bra spiller, skulle gjerne hatt Trundle ut sesongen jeg.

Promotion 2010

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #85 på: Januar 31, 2009, 13:51:32 »
Kan Grayson overbevise Bristol City OG Trundle om at Leeds er stedet det neste halve året?

Ser ikke bra ut:
http://www.thisisbristol.co.uk/sport/Lee-Trundle-staying-says-Bristol-City-manager-Johnson/article-659663-detail/article.html


Hva har vi av angrepsspillere da? uten: Enoch, Kandol, Trundle, Christie og Elliot...

Ut å låne fler?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #86 på: Januar 31, 2009, 14:06:08 »
Enig i at dette ser dårlig ut. Er det forresten ikke en regel på at man kun kan låne 5 spillere i inneværende sesong. Da er vel disse snart brukt opp. Hvis så tilfelle så har Leeds  utrolige dårlige kort for opprykksjaget. Jaja. Bates lovet at det ville bli signa spillere. Kjøp Trundle nå bates og hold det du har lovet

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #87 på: Januar 31, 2009, 14:11:21 »
Enig i at dette ser dårlig ut. Er det forresten ikke en regel på at man kun kan låne 5 spillere i inneværende sesong. Da er vel disse snart brukt opp. Hvis så tilfelle så har Leeds  utrolige dårlige kort for opprykksjaget. Jaja. Bates lovet at det ville bli signa spillere. Kjøp Trundle nå bates og hold det du har lovet

Man kan også snu litt på det og berømme Leeds for utrolig teft i disse Larry-tider, men pang-treff på tre av tre etter overtakelsen :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #88 på: Januar 31, 2009, 14:11:23 »
Synes det er merkelig at vi har lånt ut Kandol hvis Trundle ikke var klar.
Endre

Promotion 2010

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #89 på: Februar 09, 2009, 14:41:05 »
Lee Trundle er innlånt for en ny måned!

Han blir i klubben frem til 10.mars!!!

Bra det da...   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973