Skrevet av Emne: Lee Trundle - Spiss inn på lån  (Lest 20312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #90 på: Februar 09, 2009, 15:01:23 »
Bristol City har en 24-timers tilbakekallelses klausul!

Det er vanlig for lån i emergency-vinduet.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1550855,00.html

http://www.bcfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10327~1550851,00.html
« Siste redigering: Februar 09, 2009, 15:06:25 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Caale

Trundle förlänger!
« Svar #91 på: Februar 09, 2009, 17:07:51 »
Lee Trundle har förlängt sitt lån

http://www.leedsunited.se/NYHETER.html
 

Stifler

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #92 på: Februar 09, 2009, 17:15:52 »
Deilig!:)
Gleder meg til å se han i kveld!:)
-Nr 2 er den første taperen-

Per-Stian

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #93 på: Februar 09, 2009, 18:09:04 »
Berre sju kampar til for Trundle?!? Er dette meint som ei midlertidig løysing medan vi ventar på Liam Dickinson frå Derby?

Svend Anders

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #94 på: Februar 09, 2009, 18:15:29 »
Berre sju kampar til for Trundle?!? Er dette meint som ei midlertidig løysing medan vi ventar på Liam Dickinson frå Derby?

Ganske sikkert, ja, i tillegg til at vi har fått Elliott tilbake og kanskje også Enoch når vi når andre uke i mars.

Liams lån venter vi vel litt med for å kunne bruke han i eventuell play-off-finale.

SA

lojosang

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #95 på: Februar 10, 2009, 00:19:19 »
Imponerte ikke i kveld. Er han ikke godt for mer enn dette vil jeg heller se Becchio. Han var frisk når han kom inn.
- Leif Olav

Sheridan

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #96 på: Februar 10, 2009, 07:29:36 »
Fryktelig svak igår.
Becchio må spille mest mulig!

pedro

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #97 på: Februar 10, 2009, 08:39:50 »
Kan ikke fatte eller begripe hvorfor denne Trundle skal oppta Becchios plass. Becchio innehar fotballforståelse og kvaliteter som overgår de fleste i denne serien. Det fremkom tydelig i går kveld.
Leedsomaniac

GeirO

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #98 på: Februar 10, 2009, 08:49:11 »
Spissrangering:

1. Becks
2.
3.
4.
5.
6. Becchio
7. Grella (kan raskt hoppe opp noen plasser med suksess)
8. Kandol (hvis han kommer tilbake)
9. Trundle
MOT

TK20

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #99 på: Februar 10, 2009, 09:10:19 »
Viktig å ikke se seg blind på den labre forestillingen til Trundle i går. Han er den beste target-mannen i troppen, og flinkest til å holde opp ballen med mann i rygg. Uvurderlig i kamper der vi vil ha ned tempoet, og komme etter (les: bortebane).

Og kampen hans i går var ikke dårlig heller. Han binder opp fint, og er god med mann i rygg. Ble riktignok litt for stasjonær, men viser tegn til kvalitet vi har sett tidligere.

auren

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #100 på: Februar 10, 2009, 10:44:59 »
Viktig å ikke se seg blind på den labre forestillingen til Trundle i går. Han er den beste target-mannen i troppen, og flinkest til å holde opp ballen med mann i rygg. Uvurderlig i kamper der vi vil ha ned tempoet, og komme etter (les: bortebane).

Og kampen hans i går var ikke dårlig heller. Han binder opp fint, og er god med mann i rygg. Ble riktignok litt for stasjonær, men viser tegn til kvalitet vi har sett tidligere.

Helt enig! :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #101 på: Februar 10, 2009, 10:48:36 »
Viktig å ikke se seg blind på den labre forestillingen til Trundle i går. Han er den beste target-mannen i troppen, og flinkest til å holde opp ballen med mann i rygg. Uvurderlig i kamper der vi vil ha ned tempoet, og komme etter (les: bortebane).

Og kampen hans i går var ikke dårlig heller. Han binder opp fint, og er god med mann i rygg. Ble riktignok litt for stasjonær, men viser tegn til kvalitet vi har sett tidligere.

Er uenig. Synes Trundle var helt håpløs i går. Verken jobbet han eller skapte målsjanser. Han prøvde å holde litt på ballen på midtbanen, men rotet den som oftest bort. Selvsagt skal man ikke dømme han fra en kamp, men i går var han håpløs
Endre

Allanclarke

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #102 på: Februar 10, 2009, 11:41:02 »
Viktig å ikke se seg blind på den labre forestillingen til Trundle i går. Han er den beste target-mannen i troppen, og flinkest til å holde opp ballen med mann i rygg. Uvurderlig i kamper der vi vil ha ned tempoet, og komme etter (les: bortebane).

Og kampen hans i går var ikke dårlig heller. Han binder opp fint, og er god med mann i rygg. Ble riktignok litt for stasjonær, men viser tegn til kvalitet vi har sett tidligere.

Helt enig! :)

auren





Helt enig. Syntes han gjorde sakene greit.

h.b

  • Gjest
Sv: Trundle förlänger!
« Svar #103 på: Februar 10, 2009, 20:43:03 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

auren

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #104 på: Februar 10, 2009, 21:00:37 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

Becchio har ikke scoret i sine siste kamper, det vil da si at han ikke skal score noen mål i årets sesong. Eller har han det???

Nok en uheldig kommentar hebbis

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

OPM

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #105 på: Februar 10, 2009, 21:21:26 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

Becchio har ikke scoret i sine siste kamper, det vil da si at han ikke skal score noen mål i årets sesong. Eller har han det???

Nok en uheldig kommentar hebbis

Såg vi samme kamp i går? Trundle var en gedigen skuffelse. Initiativløs, treg, og svært lite involvert. Uten tvil banens svakeste i går. Hvis det han viste der både av ferdigheter og innsatsvilje er represantativt, så bør han sendes hjem asap. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at noen her på forumet kan si seg fornøyd med det han viste i går.

auren
 

Sheridan

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #106 på: Februar 10, 2009, 23:22:26 »
Viktig å ikke se seg blind på den labre forestillingen til Trundle i går. Han er den beste target-mannen i troppen, og flinkest til å holde opp ballen med mann i rygg. Uvurderlig i kamper der vi vil ha ned tempoet, og komme etter (les: bortebane).

Og kampen hans i går var ikke dårlig heller. Han binder opp fint, og er god med mann i rygg. Ble riktignok litt for stasjonær, men viser tegn til kvalitet vi har sett tidligere.

Er uenig. Synes Trundle var helt håpløs i går. Verken jobbet han eller skapte målsjanser. Han prøvde å holde litt på ballen på midtbanen, men rotet den som oftest bort. Selvsagt skal man ikke dømme han fra en kamp, men i går var han håpløs

Absolutt! Var en fryktelig svak kamp av Trundle igår.

lojosang

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #107 på: Februar 11, 2009, 00:16:56 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

Becchio har ikke scoret i sine siste kamper, det vil da si at han ikke skal score noen mål i årets sesong. Eller har han det???

Nok en uheldig kommentar hebbis

auren

Nei, for en gangs skyld er jeg helt enig med Håkon. Hvis gårsdagens innsats var representativ for Trundles ferdigheter kan han stort sett kun bidra med gode mottak. Dette er rimelig bortkasta med tanke man etter det gode mottaket hadde til gode å treffe en medspiller med den enkleste pasning.
- Leif Olav

TK20

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #108 på: Februar 11, 2009, 08:29:37 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

Hvem synes du er vår beste tanksenter, om ikke Trundle?

Beckford er best med ball i løperetning, og full fart mot kassa. Becchio har både target-kvaliteter og er god med ansiktet mot mål, men har ikke teknikken Trundle besitter når han skal holde opp ballen lenge nok. Grella vet jeg ingenting om.

Jeg syns Trundles kvaliteter passer godt inn sammen med denne gjengen.

Kan forøvrig gjenta at jeg ikke synes Trundle var god mot Millwall, men det var ikke hans type kamp. Det er ikke til sånne kamper han er lånt inn.

I tillegg mister du mye kredibilitet når du bruker ordet stinker, for det er det helt åpenbart at han ikke gjør. Assisten hans til Becks mot Peterborough var verdt billetten alene.

berlin

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #109 på: Februar 11, 2009, 08:58:58 »
Trundle gir oss alternativer, er ikke det greit nok?

At han hadde en svak kamp på mandag 10.2 betyr ikke at han vil være like svak i andre kamper.

Vi kan fort komme i den situasjoen at vi er i beit for angripere i løpet av vårsesongen,
det være seg skader eller suspensjoner.

Nå er Trundle riktignok kun inne for enn måned til, så vi få se.

auren

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #110 på: Februar 11, 2009, 09:06:21 »
Beste targetmannen i troppen. Våkn opp og rull inn årene.
Trundle har gjort 1 mål på 6 kamper. Dette vil tilsi mellom 7 og 8 mål i en lang sesong. Trundle stinker og jeg skjønner ikke hva Grayson ser i ham

Hvem synes du er vår beste tanksenter, om ikke Trundle?

Beckford er best med ball i løperetning, og full fart mot kassa. Becchio har både target-kvaliteter og er god med ansiktet mot mål, men har ikke teknikken Trundle besitter når han skal holde opp ballen lenge nok. Grella vet jeg ingenting om.

Jeg syns Trundles kvaliteter passer godt inn sammen med denne gjengen.

Kan forøvrig gjenta at jeg ikke synes Trundle var god mot Millwall, men det var ikke hans type kamp. Det er ikke til sånne kamper han er lånt inn.

I tillegg mister du mye kredibilitet når du bruker ordet stinker, for det er det helt åpenbart at han ikke gjør. Assisten hans til Becks mot Peterborough var verdt billetten alene.

Nok et godt innlegg Espen. Det er bare å si seg helt enig nok en gang :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #111 på: Februar 11, 2009, 13:03:21 »
Nok et godt innlegg Espen. Det er bare å si seg helt enig nok en gang :)

auren

Hehe. It's what I do ;)

J-R

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #112 på: Februar 11, 2009, 14:14:37 »
jeg synes også att Becchio bør spille fremfor trundle.. han passer bedre der fremme sammen med Becks. Virker mye mer arbeidsom og er også bedre til å holde på ball.. ( + mye bedre i lufta) En scoring og en fin assist er vel ikke mye på så mange kamper? Hvordan assisten kommer er ett fett for meg bare det blir mål....  ;D

Crazyleeds

Sv: Trundle förlänger!
« Svar #113 på: Februar 11, 2009, 15:52:18 »
Sant dette, men nå er jo becks ute 3 kamper så da blir det vel becchio og trundle på topp, håper ikke at vi faller totalt sammen nå becks er ute, spennende å se!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #114 på: Juni 30, 2011, 12:38:33 »
Vart skræmt no ja.... ;D

Neida Trundle er ikke på vei tilbake- derimot spiller han for walisiske Neath mot Aalesund i kveld (Europa League).

Virkelig gått utforbakke med Lee etter at han var i Leeds, og litt morsomt å lese hvilke forventninger vi hadde....

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/13933135.stm
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Giske

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #115 på: Juni 30, 2011, 12:44:32 »
Ã…hhå! Skal på kveldens kamp, men var uanende om at sånne "celebriteter" spilte på motstanderlaget  ::) 

stian94

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #116 på: Juni 30, 2011, 19:27:47 »
å der har trundle scoret  :D
SJ

Leedsulf

Sv: Lee Trundle - Spiss inn på lån
« Svar #117 på: Juni 30, 2011, 19:28:57 »
Pent mål også.
Frispark fra hjørnet av sekstenmeteren som skrur inn i lengste kryss.