Skrevet av Emne: Neil McDonald  (Lest 1570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gogger

Neil McDonald
« på: Januar 19, 2009, 12:02:56 »
Hei, jeg er på leting etter informasjon om Neil McDonald.
Jeg er Blackburn supporter og vi i BRSCN skal snart gi ut vårt blad nr. to for sesongen  og vi ønsker å skrive om det nye trenerteamet til Sam Allardyce, her kommer McDonald inn ettersom han er den eneste Big Sam har hentet inn til nå. Alt fra morsomme historier, bilder og informasjon som man ikke finner så lett andre plasser ønskes.
Håper å høre fra dere, på forhånd takk.

mvh
Georg

lojosang

Sv: Neil McDonald
« Svar #1 på: Januar 19, 2009, 15:24:24 »
Om du melder deg inn i LUSCOS kan sikkert Svend Anders sende deg McDonald-intervjuene som har stått i Peacock News?  ;D
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: Neil McDonald
« Svar #2 på: Januar 19, 2009, 15:28:22 »
Hehe, McDonald-intervjuene har vel ikke akkurat stått i kø hos oss...

Dessverre er det lite jeg (redaktør for medlemsbladet) har av input til deg. Det eneste jeg har oppfattet fra England er at Leeds ikke var helt fornøyd med måten Blackburn "poacha" han på, men det får nå så være. Han hadde nok forsvunnet ut døra med McAllister kort tid etter uansett.

Ellers når du meg på svend@leedsunited.no

Svend Anders

Promotion 2010

Sv: Neil McDonald
« Svar #3 på: Januar 19, 2009, 17:08:29 »
Hehe, McDonald-intervjuene har vel ikke akkurat stått i kø hos oss...

Dessverre er det lite jeg (redaktør for medlemsbladet) har av input til deg. Det eneste jeg har oppfattet fra England er at Leeds ikke var helt fornøyd med måten Blackburn "poacha" han på, men det får nå så være. Han hadde nok forsvunnet ut døra med McAllister kort tid etter uansett.

Ellers når du meg på svend@leedsunited.no

Svend Anders

Forsvant Mækkern før Macca..... ???

Da hakke jeg fulgt helt med!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Neil McDonald
« Svar #4 på: Januar 19, 2009, 20:55:40 »
Hei, jeg er på leting etter informasjon om Neil McDonald.
Jeg er Blackburn supporter og vi i BRSCN skal snart gi ut vårt blad nr. to for sesongen  og vi ønsker å skrive om det nye trenerteamet til Sam Allardyce, her kommer McDonald inn ettersom han er den eneste Big Sam har hentet inn til nå. Alt fra morsomme historier, bilder og informasjon som man ikke finner så lett andre plasser ønskes.
Håper å høre fra dere, på forhånd takk.

mvh
Georg

                                                                                                                                     
Jeg har bare en ting å si Blackburn suger ;) ;)  ;D

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Neil McDonald
« Svar #5 på: Januar 19, 2009, 20:57:02 »
Hei, jeg er på leting etter informasjon om Neil McDonald.
Jeg er Blackburn supporter og vi i BRSCN skal snart gi ut vårt blad nr. to for sesongen  og vi ønsker å skrive om det nye trenerteamet til Sam Allardyce, her kommer McDonald inn ettersom han er den eneste Big Sam har hentet inn til nå. Alt fra morsomme historier, bilder og informasjon som man ikke finner så lett andre plasser ønskes.
Håper å høre fra dere, på forhånd takk.

mvh
Georg

                                                                                                                                     
Jeg har bare en ting å si Blackburn suger ;) ;)  ;D

bare Tuller ??? ???