Skrevet av Emne: Hvor dyr blir første signing???  (Lest 7127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Hvor dyr blir første signing???
« på: Januar 13, 2009, 23:54:15 »
Halve januar har snart gått og vi har fortsatt ikke kjøpt noen...jeg er meget spent på hvor mange pund Bukken vil gi til Grayson.Er redd for at det kun blir noe "rask" til en £2-300 000.I så fall vil det gi et dårlig signal til alle som støtter klubben.
Eller er det en "kanon" på vei inn?Noen som vet noe eller tipper størrelse på signing her på forumet???

baste

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #1 på: Januar 13, 2009, 23:58:21 »
tror ikke vi får noen..den ene etter den andre takker nei...vi er ett middels dårlig L1 lag nå...

trist som faen  :P

Trond Olsen for £ 500 000.... rask, målfarlig og til salgs.???

Lars E

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #2 på: Januar 14, 2009, 00:46:35 »
Tipper noen fra rundt 800 000 til 1 mill £
Forever Leeds

samadhi

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #3 på: Januar 14, 2009, 07:20:24 »
Jeg tipper nestemann inn er en ny leiesoldat...

Blir ikke overrasket om dette er en tidligere Grayson mann som nå sitter på benken i sin nåværende CCC klubb.
marching on together,
derudaf forever...

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #4 på: Januar 14, 2009, 08:18:41 »

Trond Olsen for £ 500 000.... rask, målfarlig og til salgs.???


Det verste er at han sikkert hadde tilført laget noe...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

LeifMorten

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #5 på: Januar 14, 2009, 08:54:56 »
Trond OLsen selges ikke så billig dersom det er noe i ryktene om Fulham og Everton.
 

4ever arcticwhite

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #6 på: Januar 14, 2009, 08:57:59 »

Trond Olsen for £ 500 000.... rask, målfarlig og til salgs.???


Det verste er at han sikkert hadde tilført laget noe...

Hvordan kan du si at "Det verste er at han sikkert hadde tilført laget noe..."?? Trond Olsen er en rask og målfarlig venstre kant, som er langt bedre enn noen andre vi har i den posisjonen i dag. Det er interesse fra klubber som Everton og Fulham, og det ville uten tvil vært en ekstremt god signing for Leeds. Men jeg tror ikke engang vi skal drømme om at noen av hans kvalitet kommer inn døren på Elland Road denne sesongen. Olsen har nok dessuten ambisjoner som strekker seg langt forbi det å spille for Leeds på nivå tre i England. Hadde vi vært en topp CCC-klubb som lå an til direkte opprykk ville han kanskje luktet på det.

Tipper vi gjøre et par signeringer på rundt £250.000, hvorav minst en er en midtstopper som også kan spille høyre back. Forventer ingen store beløp.
« Siste redigering: Januar 14, 2009, 09:00:35 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Askertiger

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #7 på: Januar 14, 2009, 09:10:06 »
Håper og tror at de begynner å innse at det er de bakre leddene som skal styrkes, og ikke spissplassen. Når laget lekker som en sil selv på hjemmebane, så bør det være tydelig at man behøver raskere midtstoppere enn de man i dag har. De siste par årene har venstre backplass vært achilleshelen, men den hører vi ikke så mye om nå for tiden. Er det fordi hele forsvaret er ræva?

Nei nå må vi bygge laget for fremtiden, og begynne bakerst. Solid forsvar er nøkkelen, tror jeg, og midtbanespillere har vi per i dag nok av. Spissene scorer bare de får gode nok fremspill, men da må manager bestemme seg for hvilket system som skal benyttes.

Trond Olsen er for god for League One. Skulle gjerne signert han for Leeds!
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

peacock

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #8 på: Januar 14, 2009, 09:11:10 »
Naiviteten har ingen grenser. Til stadighet foreslås norske signeringer fra Tippeligaen, ofte spillere med landskamper. Tror dere virkelig disse ønsker å spille på nivå 3 i England? Har dere sett tidligere at landslagsspillere fra Norge selges til en League One-klubb?

Cherry

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #9 på: Januar 14, 2009, 09:12:56 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.
 

auren

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #10 på: Januar 14, 2009, 09:46:02 »
Var det ikke denne Bruce som kringkastet på facebook at han ikke lenger ville spille for Ipswich? Tyder på dårlige holdninger.

Tipper første signering koster litt over 300 000 pund. Og tipper det er en litt ukjent spiller fra Sveits, jfr gamle rykter på ichliebeleeds.com

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #11 på: Januar 14, 2009, 10:20:13 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.

Hvorfor skulle Bates satse gryn på disse spillerne? Det er da ingen av de som er bedre enn de vi allerede har. For 700. gang; det er ikke spillermaterialet vårt det er noe galt med!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #12 på: Januar 14, 2009, 10:34:01 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.

Hvorfor skulle Bates satse gryn på disse spillerne? Det er da ingen av de som er bedre enn de vi allerede har. For 700. gang; det er ikke spillermaterialet vårt det er noe galt med!

Tullball. Selvsagt er det spillermateriellet det er noe feil med. Blir som om du melder på din gamle granada i et gateløp og forsvarer deg med at det var miljøet og ikke bilen det var noe galt med da du ikke vant.
Spillerne som er i Leeds holder ikke mål. Det må en storstilt opprensking til sommeren slik at Leeds er bedre rustet med spillere som både er sultne på suksess og som har de ferdigheter som trengs for å få klubben tilbake til CCC neste sesong.
Men papa smurf snører igjen pengesekken og vil ha rema 1000 spillere. Akkurat som om det beste er det billigste

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #13 på: Januar 14, 2009, 12:09:07 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.

Hvorfor skulle Bates satse gryn på disse spillerne? Det er da ingen av de som er bedre enn de vi allerede har. For 700. gang; det er ikke spillermaterialet vårt det er noe galt med!


E vel neppe sannsynlig at stallen vår er full av kompetente menn.....sjekk denne vurderingen etter Carlisle:

Ankergren – could have done better with the second, kicking again embarrassing, his time has come 5
Richardson – not good enough again 5
Sheehan – get him out 4
Michalik – for sale, please 4
Rui Marques – time to go 4.5
Douglas – Douglas vintage 2006/07 despite his effort 5
Delph – never stopped, rare shinning light 6.5
Hughes – shocker 5
Snodgrass – continued good form, created plenty 7
Becchio – should have had a hat trick 5
Christie – toiled away, without any serious impact 6


I rest my case 8)

Cherry

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #14 på: Januar 14, 2009, 13:58:03 »
Ærede Peacock:
Forsvaret vårt fungerer jo bare ikke, og det meste er på plass i det h.b skriver: Vi har ikke sultne nok folk i troppen, utrolig nok!
Det er en spesiell plass og spille på, denne League One....man trenger typer som har kick & run som spesialfelt i veldig mange av kampene- men mest av alt : INNSATS!
Tror litt på Grayson jeg, han vet hva som trengs av typer....men det blir veldig innskrenket hva han kan gå etter da, så lenge Bates snører igjen sekken...
Uansett, vi trenger definitivt forsvarsspillere.
 

lojosang

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #15 på: Januar 14, 2009, 15:42:25 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.

Hvorfor skulle Bates satse gryn på disse spillerne? Det er da ingen av de som er bedre enn de vi allerede har. For 700. gang; det er ikke spillermaterialet vårt det er noe galt med!


E vel neppe sannsynlig at stallen vår er full av kompetente menn.....sjekk denne vurderingen etter Carlisle:

Ankergren – could have done better with the second, kicking again embarrassing, his time has come 5
Richardson – not good enough again 5
Sheehan – get him out 4
Michalik – for sale, please 4
Rui Marques – time to go 4.5
Douglas – Douglas vintage 2006/07 despite his effort 5
Delph – never stopped, rare shinning light 6.5
Hughes – shocker 5
Snodgrass – continued good form, created plenty 7
Becchio – should have had a hat trick 5
Christie – toiled away, without any serious impact 6


I rest my case 8)

Med tanke på hvor kjølig objektive jeg selv og de fleste andre på dette forumet var etter den kampen tenker jeg denne vurderingen er gull verdt og gir en nøktern beskrivelse av stoda i stallen.   8)
- Leif Olav

Fygle

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #16 på: Januar 14, 2009, 15:49:04 »
Ser at det er kobling ift Alex Bruce fra Ipswich (Steve Bruce`sønn) samt Claude Davies fra benken i Derby.  Bruce må kjøpes da......
KB virker ikke villig til og satse noen gryn på laget.....det er lånespillere som gjelder foreløpig.

Hvorfor skulle Bates satse gryn på disse spillerne? Det er da ingen av de som er bedre enn de vi allerede har. For 700. gang; det er ikke spillermaterialet vårt det er noe galt med!


E vel neppe sannsynlig at stallen vår er full av kompetente menn.....sjekk denne vurderingen etter Carlisle:

Ankergren – could have done better with the second, kicking again embarrassing, his time has come 5
Richardson – not good enough again 5
Sheehan – get him out 4
Michalik – for sale, please 4
Rui Marques – time to go 4.5
Douglas – Douglas vintage 2006/07 despite his effort 5
Delph – never stopped, rare shinning light 6.5
Hughes – shocker 5
Snodgrass – continued good form, created plenty 7
Becchio – should have had a hat trick 5
Christie – toiled away, without any serious impact 6


I rest my case 8)

Med tanke på hvor kjølig objektive jeg selv og de fleste andre på dette forumet var etter den kampen tenker jeg denne vurderingen er gull verdt og gir en nøktern beskrivelse av stoda i stallen.   8)
 

Jeg så kampen live sammen med min bror, og jeg synes  man her har vært altfor raus med karakterene. Både Mickalik og Marques var horrible kampen igjennom, og ville utfra normal vurdering få henholdsvis 2p og 3p av 10. Når det gjelder de øvrige var det få som fremhevet seg. Enig i at Becchio vant alt i lufta, men vi tapte absolutt ALLE andreballer. Først på slutten etter byttene ble det litt fart i laget. Håper vi starter neste kamp med to nye forsvarere, og forøvrig de som sluttet kampen mot Carlisle! MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

peacock

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #17 på: Januar 14, 2009, 16:02:11 »
Ærede Peacock:
Forsvaret vårt fungerer jo bare ikke, og det meste er på plass i det h.b skriver: Vi har ikke sultne nok folk i troppen, utrolig nok!
Det er en spesiell plass og spille på, denne League One....man trenger typer som har kick & run som spesialfelt i veldig mange av kampene- men mest av alt : INNSATS!
Tror litt på Grayson jeg, han vet hva som trengs av typer....men det blir veldig innskrenket hva han kan gå etter da, så lenge Bates snører igjen sekken...
Uansett, vi trenger definitivt forsvarsspillere.

Ærede Cherry,
Vi er nok ikke uenige om at valg av taktikk har vært feil. Ja, og mangel på guts og innsats har vært en av årsakene til manglende resultater. Dette er dog ikke det samme som å si at spillerne ikke holder mål. Jeg mener Grayson bør bruke vinteren og våren til å bevise at han kan skape et vinnerlag av det eksisterende spillermaterialet. Gjennomtrekket må stoppes!

Cherry

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #18 på: Januar 14, 2009, 16:21:27 »
Så lenge "gjennomtrekk" er enbetydende med at "døra står oppe bak" - så mener jeg at når man ikke har fått tettet dette på 24 kamper.....ja, så må det satses på andre spillere.
Forsvarsrekka vår er som KUER PÃ… TRAVBANEN.....!

Er ikke lett og bygge hus, når grunnmuren er pill råtten. Flekking ikke anbefalt.

litt grinete Cherry....rett og slett lei av tap.
 

Jon R

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #19 på: Januar 14, 2009, 17:43:40 »
Håper Grayson ikke lar seg friste til å¨hente inn en ny gjeng med below-medioker spillere av typen Sweeny, Sorsa og Sheehan i dette vinduet. Bruk de ressursen vi har og jobb med å få ut spillernes fulle potensiale! Jeg er fullt på linje med Peacocks kloke betraktninger her.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #20 på: Januar 14, 2009, 18:02:52 »
Håper Grayson ikke lar seg friste til å¨hente inn en ny gjeng med below-medioker spillere av typen Sweeny, Sorsa og Sheehan i dette vinduet. Bruk de ressursen vi har og jobb med å få ut spillernes fulle potensiale! Jeg er fullt på linje med Peacocks kloke betraktninger her.  :)

Helt enig med dere begge når det gjelder det vedvarende gjennomtrekket av spillere og det stadige fokuset på kvantitet over kvalitet. Det er bedre å ha en god tropp, enn en stor tropp.

Dog ønsker jeg fortsatt en ledende midtstopper! Verken Rui eller Lubo prater visst særlig i det hele tatt, skal man tro et par av spillerne (det ene sitatet var vel fra Hunty i fjor?) mens Casper og Lucas heller ikke fremstår som noen gode forsvarsdirigenter. Kommunikasjon er uansett vesentlig om et forsvar skal bli organisert, spesielt med sidebacker med enorme defensive mangler.

Tror denne ene spillertypen i midtforsvaret kunne gitt utløp for et enormt (relativt sett!) potensiale. Ellers bør stallen være mer enn god nok for League One!
Marching on together!

pedro

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #21 på: Januar 14, 2009, 19:31:04 »
Sitter og drømmer meg litt vekk på forskjellige nettsider og må si jeg blir matt i kroppen av å lese at en av mine absolutte favoritter, Olivier Dacourt, muligens havner i Everton eller Spurs.
Løp og kjøp KB, og frist Olivier med solid etterlønn og Monacotilværelse i sus og dus etter karrieren ;) Den karen er en midtbane nesten alene.
Leedsomaniac

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #22 på: Januar 14, 2009, 19:38:15 »
blir vel ikkje signings......får vel snart inn larry Lloyd eller steve bould på lån >:(

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #23 på: Januar 14, 2009, 20:17:17 »
Synes hvem er uhyre mye viktigere enn hvor mye!
Yeboahs vitne

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #24 på: Januar 14, 2009, 21:25:07 »
Håper Grayson ikke lar seg friste til å¨hente inn en ny gjeng med below-medioker spillere av typen Sweeny, Sorsa og Sheehan i dette vinduet. Bruk de ressursen vi har og jobb med å få ut spillernes fulle potensiale! Jeg er fullt på linje med Peacocks kloke betraktninger her.  :)

hva skjedde med han sorsa igjen?

Geir Magne

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #25 på: Januar 14, 2009, 22:01:35 »
Jeg mener det er først og fremst innsats og defensiv organisering vi mangler. Midtbanen blir for defensiv for å hjelpe forsvaret og da mister vi punchen framover. Vi utspilte da motstandere i starten av høsten! Gi Grayson noen uker til. Nye spillere eller ikke, det er først og fremst drilling av de som vi har som kan bringe oss oppover igjen.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

peacock

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #26 på: Januar 14, 2009, 22:52:47 »
Jeg er fullt på linje med Peacocks kloke betraktninger her.  :)

Større anerkjennelse får man ikke på Luscos-forumet! :)

fjellhaugen

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #27 på: Januar 14, 2009, 22:54:31 »
ikke spesiellt dyr, da vi ikke kjøper noen, kun låner de for et par dager... ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

peacock

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #28 på: Januar 14, 2009, 22:58:41 »
Håper Grayson ikke lar seg friste til å¨hente inn en ny gjeng med below-medioker spillere av typen Sweeny, Sorsa og Sheehan i dette vinduet. Bruk de ressursen vi har og jobb med å få ut spillernes fulle potensiale! Jeg er fullt på linje med Peacocks kloke betraktninger her.  :)

hva skjedde med han sorsa igjen?

Sorsa? Enda en spiller som ble hentet inn, for så å bli sendt på dør uten å ha fått en sjanse til å vise hva han kan. Her må vi stå i en særstilling!

DenHviteYeboah

Sv: Hvor dyr blir første signing???
« Svar #29 på: Januar 15, 2009, 12:43:18 »
Ja nå vet vi prisen på første signing:LÃ…N- noe som oppsummerer Bates og klubben i et nøtteskall: komplett feilstyring!