Skrevet av Emne: Rykte: Carl Dickinson inn på lån igjen?  (Lest 11609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Rykte: Carl Dickinson inn på lån igjen?
« på: Januar 15, 2009, 16:09:12 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-swoop-for.4880595.jp

Aldri sett karen spille før. Hører han beskrives som en tøffing i omtrent samme gate som Naylor.

Planen virker med andre ord å være at det skal gjøre vondt å møte Leeds. Det høres i alle fall bra ut.

SA
« Siste redigering: September 08, 2009, 21:32:41 av Jon R »

Trond90

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #1 på: Januar 15, 2009, 16:13:45 »
Var vel han som meiet ned Ronaldo og fikk utvisning? :) liker dette :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

torivar

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #2 på: Januar 15, 2009, 16:16:36 »
Vi trenger kort og godt noen som ikke vet hva hårgele er for noe.


Dennis

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #3 på: Januar 15, 2009, 16:16:41 »
Var vel han som meiet ned Ronaldo og fikk utvisning? :) liker dette :)

Mener det var Andy Wilkinson...

Så han i en PL-kamp denne sesongen, men husker ikke hvordan han spilte. Håper og tror derimot at Grayson vet hva han gjør. Vi har nå fire venstrebacker i stallen, samt Andy Hughes og Bradley Johnson som kan vikariere der. Regner derfor med at Grayson vet hva han har lånt inn.

Spennende spiller, beskrives som en kompromissløs type, også han. Slike spillere vi trenger!

Ps: Alltid morsomt å lese engelske avisers beskrivelse av spillere. Han omtales som et 'ace', men har PL-kamper som kan telles på en hånd.  :) Likevel meget positivt at verken Blackpool eller Charlton i divisjonen over oss, ikke klarte å hindre han i å flytte midlertidig til Elland Road.
« Siste redigering: Januar 15, 2009, 16:23:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Ferre

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #4 på: Januar 15, 2009, 16:22:20 »
Fint med forsterkninger, men vi kan ikke fortsette å BARE låne spillere. Vi trenger et kjøp eller to, slik at vi får en solid og godt "sammensveiset" forsvarsrekke. Er ingen suksess å bytte forsvarsrekke i hytt og pine.

samadhi

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #5 på: Januar 15, 2009, 16:35:06 »
Dette høres spennende ut. PL spiller på lån må da kunne gjøre sine saker bra i L1....
marching on together,
derudaf forever...

Per-Stian

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #6 på: Januar 15, 2009, 16:44:21 »
Byrjar å få noko som liknar eit luksusproblem på venstrebacken. Sheehan, White, Parker og no også Dickinson. Håpar han meistrar stoggarrolla også. Forøvrig er spelaren totalt ukjend for meg.

lojosang

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #7 på: Januar 15, 2009, 16:45:37 »
All den tid forsvaret lekker som en sil kan det vel neppe kalles luksus, Per Stian?  :D
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #8 på: Januar 15, 2009, 16:48:45 »
All den tid forsvaret lekker som en sil kan det vel neppe kalles luksus, Per Stian?  :D

Nei, eg forstår kva du meiner. Eg fann berre ikkje eit dekkjande uttrykk for at vi har nok venstrebackar å velje mellom. Det hjelp diverre lite med kvantitet...

Trond90

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #9 på: Januar 15, 2009, 17:00:20 »
Var vel han som meiet ned Ronaldo og fikk utvisning? :) liker dette :)

Mener det var Andy Wilkinson...

Så han i en PL-kamp denne sesongen, men husker ikke hvordan han spilte. Håper og tror derimot at Grayson vet hva han gjør. Vi har nå fire venstrebacker i stallen, samt Andy Hughes og Bradley Johnson som kan vikariere der. Regner derfor med at Grayson vet hva han har lånt inn.

Spennende spiller, beskrives som en kompromissløs type, også han. Slike spillere vi trenger!

Ps: Alltid morsomt å lese engelske avisers beskrivelse av spillere. Han omtales som et 'ace', men har PL-kamper som kan telles på en hånd.  :) Likevel meget positivt at verken Blackpool eller Charlton i divisjonen over oss, ikke klarte å hindre han i å flytte midlertidig til Elland Road.
Stemmer, det var Wilkinson, dem lignet litt på hverandre ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #11 på: Januar 15, 2009, 17:46:21 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

auren

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #12 på: Januar 15, 2009, 17:51:09 »
Hvis ikke vi får forlenget avtalene til å gjelde ut sesongen etter 1 måned, så ser dette dessverre dystert ut. Bare Trundle som kan forsvare et så kort lån da Becks foreløpig er skadet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #13 på: Januar 15, 2009, 18:04:15 »
til dere skeptikere..
nå står det vel ikke bombastisk noen plass at vi ikke har mulighet å låne disse spillerne ut sesongen og evt. kjøpe de om vi kunne tenke oss det?

sikter til de to innleggene før meg nå, og må i tillegg si at jeg synes det er litt drøyt fra deg, h.b. å si FØR du har sett 2 av dem i den hvite trøya at du helst skulle sluppet. Har sett på innlegga dine i det siste at du er litt hissig for tia og skjønner deg der forsovidt, men som det ble nevt i en anne tråd her inne så er det jo "greit å kunne prøve buksene før du kjøper de".

Fjellhaugen; som aller helst hadde sett en stopper og keeper komme inn for 2 mill
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #14 på: Januar 15, 2009, 18:06:27 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.
Nei det var da overraskende at du var negativ
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per Arne

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #15 på: Januar 15, 2009, 18:12:08 »
Det som må sies er veldig overraskende, er alle dere som sitter hjemme i stua og er i en mye sterkere posisjon til å avgjøre om en spiller er bra nok eller ikke, enn Grayson og hans folk...

 ???

Hvorfor jobber ikke dere med toppfotball? (Eller, dere gjør kanskje det?)

Tom S

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #16 på: Januar 15, 2009, 18:17:26 »
Carl virker som ein spennende spiller; hurtig, sterk og har bevisst sin kvalitet i CCC.

Selvfølgelig enig i at 1mnd lån er lite gunstig og hadde helst sett ein permanent signing.
Men, kanskje er det muligheter for å forlenge ut sesongen med opsjon på kjøp?

« Siste redigering: Januar 15, 2009, 19:25:38 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

samadhi

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #17 på: Januar 15, 2009, 18:34:09 »
Det som må sies er veldig overraskende, er alle dere som sitter hjemme i stua og er i en mye sterkere posisjon til å avgjøre om en spiller er bra nok eller ikke, enn Grayson og hans folk...

 ???

Hvorfor jobber ikke dere med toppfotball? (Eller, dere gjør kanskje det?)

Nå handler vel det å være fotballsupportet mye om også å være fotballekspert, og alltid vite bedre enn de som faktisk styrer skuta. Det å sitte i sofaen å riste på hodet av de som prøver å få til noe er liksom litt av sjarmen. Skulle alle disse ha jobbet med toppfotballen er jeg redd det ville vært trangt om plassene!

Uten slike meninger ville vel også ett forum som dette vært til liten nytte... ::)
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #18 på: Januar 15, 2009, 18:34:13 »
Er også sikker på at det ligger mer i låneovergangene, enn at vi kun låner en spiller i en måned, før han returnerer til sin moderklubb med mer kamptrening enn han dro med.

Antakelig ligger det avtaler om forlengning av låneavtalen eller til og med kjøp bak. Kan aldri tenke meg at Grayson ikke tenker lenger enn èn måned fremover. At den opprinnelige avtalen også avgrenser seg til en måned, gjør det mulig for Leeds å finne andre alternativer, slik at vi ikke sitter igjen med en spiller vi ikke trenger ut sesongen.

Dette kan selvsagt være ønsketenkning, men at vi har låne tre spillere kun for en måned, høres litt for merkelig ut. Lee Trundle kan være et slikt lån for å erstatte Beckford, men jeg er sikker på at både Naylor og Dickinson er lån som kan forlenges eller kjøpes, eventuelt at vi har andre i kikkerten som erstatter de når avtalene går ut.

Om ikke det er noe mer bak, tror jeg rett og slett vi ville sett andre navn komme inn på lån.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #19 på: Januar 15, 2009, 18:43:49 »
Det kan jo hende at denne Larrytror at med Trundle, Naylor og Wilkinson i troppen. Alle fra ett eller to nivåer over, så er det lettere for andre å komme til klubben - knskje til og med gode spillere...???

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #20 på: Januar 15, 2009, 18:45:09 »
Dette høres spennende ut. PL spiller på lån må da kunne gjøre sine saker bra i L1....

Sist du sa dette var i januar: Huntingdon...Michalik....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Per Arne

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #21 på: Januar 15, 2009, 18:54:13 »
Det som må sies er veldig overraskende, er alle dere som sitter hjemme i stua og er i en mye sterkere posisjon til å avgjøre om en spiller er bra nok eller ikke, enn Grayson og hans folk...

 ???

Hvorfor jobber ikke dere med toppfotball? (Eller, dere gjør kanskje det?)

Nå handler vel det å være fotballsupportet mye om også å være fotballekspert, og alltid vite bedre enn de som faktisk styrer skuta. Det å sitte i sofaen å riste på hodet av de som prøver å få til noe er liksom litt av sjarmen. Skulle alle disse ha jobbet med toppfotballen er jeg redd det ville vært trangt om plassene!

Uten slike meninger ville vel også ett forum som dette vært til liten nytte... ::)

For all del.

Rent bortsett fra at noen av bedømmingene fra enkelte her sannsynligvis er gjort på et veldig tynt grunnlag. Uten kanskje å ha sett noe av hva spilleren står for av kvalitet.

Jeg har også sterke meninger om fotball, men Leeds ser jeg altfor sjelden til at jeg uttale meg bombastisk om spillerne.

Forøvrig er jeg enig i at 3 enmånedslån kanskje virker noe panikkartet. Slike lån kan slå begge veier. Om disse gutta tilfører oss veldig mye i denne måneden, hva skjer når låneavtalen er slutt? Og om disse 3 spiller alle kampene i denne perioden, vil ikke det skape usikkerhet hos de som må vike plass?  

For meg høres uansett ikke dette ut som en god løsning, selv om jeg ikke er sikker på lånespillernes kvaliteter. Lån ut året er en ting, kortsiktige panikkartede lån noe helt annet.

Crazyleeds

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #22 på: Januar 15, 2009, 19:17:22 »
Som jeg skulle ha sagt det selv, dette er jeg helt enig i! Svakt om dette er tiltenkt 1 månedslån, uten forlengelse..men vi får se da, mye vi ikke vet som jobbes med bak kulissene..;)

Torpe-do

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #23 på: Januar 15, 2009, 19:21:20 »
til dere skeptikere..
nå står det vel ikke bombastisk noen plass at vi ikke har mulighet å låne disse spillerne ut sesongen og evt. kjøpe de om vi kunne tenke oss det?


sikter til de to innleggene før meg nå, og må i tillegg si at jeg synes det er litt drøyt fra deg, h.b. å si FØR du har sett 2 av dem i den hvite trøya at du helst skulle sluppet. Har sett på innlegga dine i det siste at du er litt hissig for tia og skjønner deg der forsovidt, men som det ble nevt i en anne tråd her inne så er det jo "greit å kunne prøve buksene før du kjøper de".
Fjellhaugen; som aller helst hadde sett en stopper og keeper komme inn for 2 mill


Viktige poeng, og du stjal vel bortimot ordene fra fingrene mine her nå. Jeg har troen på Grayson og er rimelig sikker på at han vet hva han gjør. Merk dere det. Derfor tror jeg neppe at karen ikke tenker lengre frem enn en måned. Han har da på lik linje med flere andre (til dels Bates og Lorimer) nevnt at forsterkninger kan hentes, og mest sannsynlig vil hentes. Tvilen faller til gode for at de her omtalte forsterkningene som er lovt, er et forsterket Leeds lag for en måned. Eneste som skulle tale for noe slikt måtte vel være å vinne for moralboosten, men der igjen kan det da neppe være noe særlig for våre permanente spillere å se lånelaget snu hele greien.

Jeg synes hele opplegget er virker fornuftig; en får som nevnt "prøvd buksene" så godt som mulig før et eventuelt lengrevarig opphold / kjøp. Jeg for min del tenker som så at dette ligger i kortene allerede nå som 1 månedens lånesignering er i boks; spillerene vil til Leeds, men Grayson vil, som tidligere nevnt, prøve buksene. Denne tanken kom først gjennom denne hardbarka 32-åringen av en midtstoppende Leeds-fan ble lånt inn. Er han god nok, får han oppfylt drømmen sin.

Sånn liker jeg å tenke, i alle fall :D



Per Arne

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #24 på: Januar 15, 2009, 19:38:40 »
Joda, om intuisjonen er slik. Men vi snakker om 1 måned. Ingen andre avtaler, meg bekjent, er gjort.

Og jeg er også en av de med tro på Grayson. Men husk at han har et voldsomt press på seg. Vi er ikke et bondelag med 4000 tilskuere i snitt. Vi er Leeds, og vi har godt over 30 000 på enkelte kamper.

Og sterkt press kan gi tøffere gutter enn Grayson panikk.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #25 på: Januar 15, 2009, 19:58:41 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Jeg deler i høyeste grad dine bekymringer h.b. Lån, lån og lån! Dette tyder på at det ikke finnes penger, eller stilles penger til disp. for kjøp. Er ikke imponert så lant over de tre innlånte, men lar meg selvsagt lett begeistre dersom Grayson viser seg å ha teften. Kan være han har lite spillerom her, og må låne litt altså.
Yeboahs vitne

Boxman

Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #26 på: Januar 15, 2009, 20:09:37 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Du som håper klubben taper, må da vel være ytterst fornøyd i tilfellet!?!
Du surrer så mye, at du ikke vet hva du argumenterer for lenger...
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #27 på: Januar 15, 2009, 20:27:33 »
Du er hjernevaska av Bates sin propaganda

Per Arne

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #28 på: Januar 15, 2009, 20:30:23 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Når du helst ikke vil se disse spillerne i Leeds, hvorfor ville du da hatt dem lengre enn 1 måned...?

 ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Inn på lån: Carl Dickinson
« Svar #29 på: Januar 15, 2009, 20:37:50 »
En måneds lån på en spiller som knapt har spilt en kamp for Stoke denne sesongen. Dette er gambling fra Grayson på en spiller som mangler matchtrening.
3 lånesigninger fra Grayson på spillere jeg helst ikke hadde sett i Leeds. Ihvertfall ikke på så kort tid som 1 mnd.

Når du helst ikke vil se disse spillerne i Leeds, hvorfor ville du da hatt dem lengre enn 1 måned...?

 ;)

I utgangspunktet vil jeg ha hele kaka ;D. Fra spøk til fakta. Dette er spillere som mangler matchtrening. Og slik situasjonen er så må Leeds ha inn spillere som forsterker laget umiddelbart. Derfor mitt nei. Men det hadde stilt seg annerledes om de ble signet til sommeren eller kjøpt med tanke på neste sesong. Hvis det er slik at disse spillerne skal returnere fra Leeds om en måned, så er jeg redd for at dette bare skaper splid blandt spillerne