Skrevet av Emne: SPILLER: Mike Grella  (Lest 18417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

SPILLER: Mike Grella
« på: Januar 21, 2009, 07:50:26 »
3 mål og hva blir veien videre. Her er stats:


2007: Named to NSCAA/adidas Division I All-America Second Team... All-ACC first team member ... selected to NSCAA/adidas All-South first team for second straight year ... semifinalist for Missouri Athletic Club’s Hermann Trophy, which honors the national player of the year ... Preseason College Soccer News Second Team All-America selection ... played in 19 games, 18 of them starts ... led Duke with 10 goals and added six assists for team-high 26 points ... led the ACC with six game-winning goals ... named Top Drawer Soccer national team of the week on 9/1 ... received a total of five national player of the week honors throughout the season from three media outlets ... logged sixth-most minutes on team with 1,424 ... ranked atop the conference in nearly every offensive category ... second in ACC in shots (80) ... first in shots per game (4.21) ... fourth in points (26) ... fourth in points per game (1.37) ... fifth in goals (10) ... third in goals per game (0.53) ... first in game-winners (six) ... led Duke in shots on goal (37).

2006: Named to NSCAA/adidas All-South first team ... a Top Draw Soccer first team of the season pick ... was one of only two Blue Devils to start in all 23 games ... led team with 13 goals and 32 points ... tied for fourth on team with six assists ... tied for team lead with five game-winning goals ... first on team with 59 shots ... .220 shot percentage was best on team for all Blue Devils with 10 or more shots ... put 30 shots on goal for a .508 shots-on-goal percentage, good for third on team for players with 20 or more shots ... scored game-winning goals against St. Francis on 8/27, American on 9/1, No. 17 South Florida on 9/3 and No.5 Wake Forest on 9/8 ... also scored the game-winner in overtime of the ACC tournament final versus Wake Forest on 11/5 ... Soccer America's national player of the week on 9/13 ... named Duke's offensive player and co-most valuable player of the year.

2005: Named to the All-ACC Freshman team ... tied for fourth on the team with 15 points ... scored a goal in each of his first two games and finished with four goals to go along with seven assists ... played in 19 games with 15 starts ... named to Top Drawer Soccer National Team of the Week on 9/5 after compiling two goals and an assist in the opening two games of the season ... tallied an assist in three consecutive games from 9/11 – 9/20 ... posted two assists in a 6-0 victory over No. 11 N.C. State on 10/21 ... converted the winning penalty kick in a 5-4 shootout victory against No. 4 North Carolina in the ACC Championship game.

Prep: Was the 2004 NSCAA National High School Player of the Year ... named to the NSCAA Youth All-America and High School All-America teams, as well as the Parade Magazine All-America team in 2003 and 2004 ... was named as a 2004 EA Sports All-America and a 2004 Student Sports Soccer.com All-America ... has played with both the Under-18 and Under-20 National teams ... as a member of the Region I Olympic Development Program, was named to the adidas All-Star team at the USYSA Olympic Development Program Interregional event in Austin, Texas ... received the same accolades in 2003 at the ARCO National Training Center in Chula Vista, Calif. ... led his Albertson Red Storm team to the USYSA National Championships in both 2003 and 2004 ... also led the Red Storm Academy to the Super-Y League National Championships in 2004 ... was an all-star at the adidas Elite Soccer Program (ESP) in the summer of 2004.

Personal: Born Mike Grella on January 23, 1987 ... son of Mike and Grace Grella ... has a brother, Frank.
« Siste redigering: Juni 08, 2011, 23:32:02 av Promotion 2010 »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

soumoh

Sv: Mike Grella
« Svar #1 på: Januar 21, 2009, 09:05:38 »
I say sign.
We'll be back.

fjellhaugen

Sv: Mike Grella
« Svar #2 på: Januar 21, 2009, 09:55:30 »
som nevnt av auren tidligere er ikke res. kampene veldig seriøse, (noe gårsdagens oggå viste) derimot synes jeg grella virket frisk og med god uttelling.
nå skal det sies at vi spilte mot et såpass godt lag at også sheehan lett kunne fått seg 2-3 mål i går så jeg vet ikke helt. ;)
tror personlig vi bør la han springe litt fra seg på trening først for så å få seg en match til i neste uke.

men for all del, om han skal fotsette karrieren med hat trick i tide og utide er det bare å signe ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Mike Grella
« Svar #3 på: Januar 21, 2009, 10:06:54 »
Er fyren under kontrakt eller er han free agent? Er han free agent er det bare til å signe hvis han gjør det bra på trening. Hvis ikke kan faktisk et nytt lån (får vel på pukkelen nå) være aktuelt. Og da tenker jeg ut sesongen med opsjon på kjøp. Grunnen til bare et lån er dette frynsete ryktet han har opparbeidet seg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Mike Grella
« Svar #4 på: Januar 21, 2009, 12:45:25 »
Er fyren under kontrakt eller er han free agent? Er han free agent er det bare til å signe hvis han gjør det bra på trening. Hvis ikke kan faktisk et nytt lån (får vel på pukkelen nå) være aktuelt. Og da tenker jeg ut sesongen med opsjon på kjøp. Grunnen til bare et lån er dette frynsete ryktet han har opparbeidet seg.

auren

stemmer også for en slik løsning
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Corleone

Sv: Mike Grella
« Svar #5 på: Januar 21, 2009, 14:42:26 »
Er det noen her som har sett fyren i aksjon?  Isåfall, hva kan han tilføre Leeds United? Er han spesielt rask, sterk el.?  Synes dette virker spennende, og med tanke på alderen kan han være en god signering også for fremtiden.

Totto

Sv: Mike Grella
« Svar #6 på: Januar 21, 2009, 16:00:03 »
YouTube ga i hvertfall et lite klipp med en tennisball...

http://www.youtube.com/watch?v=7BbIbmDEbmw
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

RuneSve

Sv: Mike Grella
« Svar #7 på: Januar 21, 2009, 16:14:00 »
som nevnt av auren tidligere er ikke res. kampene veldig seriøse, (noe gårsdagens oggå viste) derimot synes jeg grella virket frisk og med god uttelling.
nå skal det sies at vi spilte mot et såpass godt lag at også sheehan lett kunne fått seg 2-3 mål i går så jeg vet ikke helt. ;)
tror personlig vi bør la han springe litt fra seg på trening først for så å få seg en match til i neste uke.

men for all del, om han skal fotsette karrieren med hat trick i tide og utide er det bare å signe ;D

Allikevel scorte han tre mål, mens en av spissene vi faktisk har brukt på A-laget i år ikke scoret, og heller ikke viste seg nevneverdig (så ikke kampen, så bare å rette meg opp hvis jeg tar feil der).
 

Dennis

Sv: Mike Grella
« Svar #8 på: Januar 21, 2009, 17:18:31 »
som nevnt av auren tidligere er ikke res. kampene veldig seriøse, (noe gårsdagens oggå viste) derimot synes jeg grella virket frisk og med god uttelling.
nå skal det sies at vi spilte mot et såpass godt lag at også sheehan lett kunne fått seg 2-3 mål i går så jeg vet ikke helt. ;)
tror personlig vi bør la han springe litt fra seg på trening først for så å få seg en match til i neste uke.

men for all del, om han skal fotsette karrieren med hat trick i tide og utide er det bare å signe ;D

Allikevel scorte han tre mål, mens en av spissene vi faktisk har brukt på A-laget i år ikke scoret, og heller ikke viste seg nevneverdig (så ikke kampen, så bare å rette meg opp hvis jeg tar feil der).

Man kan gjøre lite mer enn å score hat-trick og være banens beste, tross at det er bare reservelaget.
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Sv: Mike Grella
« Svar #9 på: Januar 21, 2009, 20:22:30 »
Ello mates!

Han får blandet skussmål fra England.

Han blir på det beste beskrevet som en god avslutter og kreativ til tider. På den andre siden sier mange at han manglet løpene, skapte ingen sjangser, andre målet er snev av selvmål da ballen traff en av motstandernes forsvarspillere, og tredjemålet var en keeper tabbe, eller dårlig keeper spill.

Han er ikke under kontrakt, dog han er drafted som nr 34 i MLS systemet for Toronto, rett ut fra college. Han har et italienskpass som gjør det mulig for han å gå til en europeisk klubb uten problem med arbeidstillatelse.

Blir beskrevet som et "brushode" og litt av en "kødd", men meget talentfull av folk fra "over there" i America.

Waccoe sier mye av det jeg har beskrevet ovenfor, dog der skal man ikke ta mye for god fisk da forumet er fullt av "bashere" og "thrasere" og du ser ikke mer usakelig munnbruk enn der.

Jeg selv sier, gi han et par sjangser til, kanskje signer han billig (vanskelig for meg å sette meg inn i det der MLS systemet).


Noen sier, hva mer kan en forvente av en person tremål og banens beste. Men husk, Barnsley skulle være meget dårlig og har ikke vår venn Tresor Kan-do!-dol scoret tre mål i en reserve kamp...MOT BARNSLEY :P
« Siste redigering: Januar 21, 2009, 20:24:24 av Mats- »

Promotion 2010

Sv: Mike Grella
« Svar #10 på: Januar 28, 2009, 20:28:25 »
Det blir vel heller Kandol enn Grella....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Sv: Mike Grella
« Svar #11 på: Januar 28, 2009, 21:28:12 »
3 mål mot et reservejuniorlag og ett sterkt Leeds reserve som ga mange muligheter. Vi er godt dekket framme. Vi kan ikke signe alle som er lovende.

Synes vi bør prioritere forsvaret. Vi trenger høyrebeck og lån/kontrakt på flere der bak
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Torpe-do

Sv: Mike Grella
« Svar #12 på: Januar 29, 2009, 12:08:47 »
3 mål mot et reservejuniorlag og ett sterkt Leeds reserve som ga mange muligheter. Vi er godt dekket framme. Vi kan ikke signe alle som er lovende.

Synes vi bør prioritere forsvaret. Vi trenger høyrebeck og lån/kontrakt på flere der bak

Enig i den. Tror ikke denne karen vil tilføye noe stort til Leeds.

Frode

Sv: Mike Grella
« Svar #13 på: Januar 29, 2009, 12:47:52 »
3 mål mot et reservejuniorlag og ett sterkt Leeds reserve som ga mange muligheter. Vi er godt dekket framme. Vi kan ikke signe alle som er lovende.

Synes vi bør prioritere forsvaret. Vi trenger høyrebeck og lån/kontrakt på flere der bak

Hmm.  så alle som prøvespiller mot dårlig motstand er automatisk for dårlige?  Stakkars mann, hadde jo ikke en sjanse i utgangspunktet - uansett hvor mange mål han scoret.
 

Sydhagen

Sv: Mike Grella
« Svar #14 på: Januar 29, 2009, 12:51:02 »
Viss ikke 3 mål i en reservelags kamp skal være nok for en trialist til å overbevise, hva er da bra nok...??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Crazyleeds

Sv: Mike Grella
« Svar #15 på: Januar 29, 2009, 12:53:50 »
Enig med deg Frode, synes Grella virket veldig talentfull jeg, og viste glimt av hva han står for, må også huske at han knapt hadde trent med laget, det å score 3 mål synes jeg er en god prestasjon jeg! Satt selv å så kampen og jeg likte det jeg så, vi må også tenke på at vi skal bygge noe for fremtiden, og vi har trundle inne på lån, kandol ute på lån(på vei bort fra klubben) da har vi plutselig bare becchio, beckford, showunmi...

auren

Sv: Mike Grella
« Svar #16 på: Januar 29, 2009, 13:17:35 »
Viss ikke 3 mål i en reservelags kamp skal være nok for en trialist til å overbevise, hva er da bra nok...??

Jeg håper ikke Grayson har samme tankegang. Kan ikke basere en eventuell overgang på 1 enkelt treningskamp der motstanden er fryktelig laber. Grella skal vurderes 95% på treningsfeltet. Overbeviser han der så får han kontrakt. Her vil også holdninger avdekkes, samt hvordan han passer inn med spillerne. Regner også med at Grayson tar en skikkelig prat med gutten. Siden vi ikke har hørt noe, så tror jeg det betyr at Grella ikke får tilbydd en kontrakt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: Mike Grella
« Svar #17 på: Januar 29, 2009, 13:36:11 »
Mener ikke å opprette hylekor - fordel Grella - bare reagerer på argumentasjonen.  Lar du en mann prøvespille mot dårlig motstand må du bedømme han ut fra innsatsen - ikke ut fra at motstanden var svak!!
 

Dennis

Sv: Mike Grella
« Svar #18 på: Januar 29, 2009, 13:42:02 »
Mener ikke å opprette hylekor - fordel Grella - bare reagerer på argumentasjonen.  Lar du en mann prøvespille mot dårlig motstand må du bedømme han ut fra innsatsen - ikke ut fra at motstanden var svak!!

Kloke ord!

Om han gjør det bra på trening, bør han få kontrakt. Synes det er litt merkelig tankegang fradømme han en meget god innsats + 3 mål fordi Barnsley var dårlig. Så vidt jeg kunne se ut av kampen, var han Leeds' beste og den eneste på laget som scoret tre mål... de møtte alle det samme laget.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Mike Grella
« Svar #19 på: Januar 29, 2009, 13:44:48 »
Grella spilte ifølge Lorimer en behind-closed-doors kamp i går. Han har fortsatt en sjanse.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Mike Grella
« Svar #20 på: Januar 29, 2009, 13:46:50 »
Grella spilte ifølge Lorimer en behind-closed-doors kamp i går. Han har fortsatt en sjanse.

hvordan bedømmes innsatsen hans i denne kampen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Mike Grella
« Svar #21 på: Januar 29, 2009, 14:04:42 »
Mener ikke å opprette hylekor - fordel Grella - bare reagerer på argumentasjonen.  Lar du en mann prøvespille mot dårlig motstand må du bedømme han ut fra innsatsen - ikke ut fra at motstanden var svak!!

Kloke ord!

Om han gjør det bra på trening, bør han få kontrakt. Synes det er litt merkelig tankegang fradømme han en meget god innsats + 3 mål fordi Barnsley var dårlig. Så vidt jeg kunne se ut av kampen, var han Leeds' beste og den eneste på laget som scoret tre mål... de møtte alle det samme laget.

Du har helt rett: Grella var god i den kampen. Men jeg er av den oppfatning at i treningskamper så gidder ikke folk å gi mer enn 70%. Og når Grella gir 100% så merkes det veldig godt. Er han like overlegne sine lagkamerater som mot Barnsley på trening så må han jo være knallgod. Vi får håpe på det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Sv: Mike Grella
« Svar #22 på: Januar 29, 2009, 14:30:34 »
Mener ikke å opprette hylekor - fordel Grella - bare reagerer på argumentasjonen.  Lar du en mann prøvespille mot dårlig motstand må du bedømme han ut fra innsatsen - ikke ut fra at motstanden var svak!!

Kloke ord!

Om han gjør det bra på trening, bør han få kontrakt. Synes det er litt merkelig tankegang fradømme han en meget god innsats + 3 mål fordi Barnsley var dårlig. Så vidt jeg kunne se ut av kampen, var han Leeds' beste og den eneste på laget som scoret tre mål... de møtte alle det samme laget.

Du har helt rett: Grella var god i den kampen. Men jeg er av den oppfatning at i treningskamper så gidder ikke folk å gi mer enn 70%. Og når Grella gir 100% så merkes det veldig godt. Er han like overlegne sine lagkamerater som mot Barnsley på trening så må han jo være knallgod. Vi får håpe på det.

auren

Spillere (de som sloss om en plass i startelveren) som ikke gidder å gi mer en 70% i treningskamper fortjener heller ikke en plass på laget og slike typer har vi ikke bruk for. I dette gamet må det gis 100% på trening, i treningskamper og selvfølgelig i hovedkampene. Det er dette spillerne lever av og klubben med.
I så tilfellet virker denne Grella å ha forstått någet ;)
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Mike Grella
« Svar #23 på: Januar 29, 2009, 15:14:49 »
Mener ikke å opprette hylekor - fordel Grella - bare reagerer på argumentasjonen.  Lar du en mann prøvespille mot dårlig motstand må du bedømme han ut fra innsatsen - ikke ut fra at motstanden var svak!!

Kloke ord!

Om han gjør det bra på trening, bør han få kontrakt. Synes det er litt merkelig tankegang fradømme han en meget god innsats + 3 mål fordi Barnsley var dårlig. Så vidt jeg kunne se ut av kampen, var han Leeds' beste og den eneste på laget som scoret tre mål... de møtte alle det samme laget.

Du har helt rett: Grella var god i den kampen. Men jeg er av den oppfatning at i treningskamper så gidder ikke folk å gi mer enn 70%. Og når Grella gir 100% så merkes det veldig godt. Er han like overlegne sine lagkamerater som mot Barnsley på trening så må han jo være knallgod. Vi får håpe på det.

auren

Helt enig i at det tradisjonelt er lite prestisje i å spille for reservene i England, ut i fra hva vi kan se på LUTV. Skulle ønske vi klarte å få spillerne som er involvert til å spille for 'rekruttene' og ikke for 'reservene', om du skjønner. Håper også Grayson etterhvert følger oppskriften med å la reservelagene, unnskyld 'rekruttene', til å bestå hovedsaklig av yngre karer - det er lite vits i å ha en gjeng dævvkjøtt på 30+, fremfor å gi unggutter seniorerfaring mot større og sterkere motstandere enn de normalt møter på juniorlagene. Flere unggutter, pluss et par erfarne "garderobe-kapteiner" høres ut som en god blanding i mine ører.

Poenget mitt, som jeg ikke har skrevet så langt, er at denne kampen ble spilt kort tid etter Grayson tok over. Han hadde akkurat (som jo fortsatt til en viss grad gjelder) at spillerne spiller for fremtiden sin, dermed burde innsatsen vært hevet i denne kampen - reservelag eller ikke! Om så var, skal jeg ikke uttale meg om, men det er på dette grunnlag at jeg mener Grellas prestasjon kanskje var hakket bedre enn den ville ha vært i en "vanlig" reservekamp.
Marching on together!

Dennis

Marching on together!

samadhi

Sv: Mike Grella
« Svar #25 på: Januar 31, 2009, 09:42:44 »
Med Kandol, Christie og Showumni ligger det jo i kortene at en ny spiss kommer inn, og jeg regner med at Grayson har en plan på dette siden det bare er ett par dager igjen av transfervinduet. Ã… gi kontrakt til en av våre prøvespillere virker ida kke så utenkelig.
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Sv: Mike Grella
« Svar #26 på: Januar 31, 2009, 11:20:58 »
Grella spilte ifølge Lorimer en behind-closed-doors kamp i går. Han har fortsatt en sjanse.

Leste på WACCOE et sted at han scorte 2 mål, men er ikke 100% sikker på det.

mac_gyver

Sv: Mike Grella
« Svar #27 på: Januar 31, 2009, 11:38:48 »
Sign him, sign him, sign him!!! ;D
Pride of Yorkshire

Frode

Sv: Mike Grella
« Svar #28 på: Desember 09, 2009, 07:26:31 »
Grella fortjener å få vist seg skikkelig fram.  Kanskje en måneds utlån på hakket lavere nivå?  Tror han har godt av å få litt spilletid nå.  Føler at vi ikke helt vet hva han står for.  Gull eller gråsten?
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Mike Grella
« Svar #29 på: Desember 09, 2009, 09:12:05 »
Grella fortjener å få vist seg skikkelig fram.  Kanskje en måneds utlån på hakket lavere nivå?  Tror han har godt av å få litt spilletid nå.  Føler at vi ikke helt vet hva han står for.  Gull eller gråsten?

Vil jo være det gladeste vannvidd å leie han ut nå.Med Beckford og Becchio som naturlige førstevalg på topp,vil eg påstå at vi har ett perfekt backup par i Grella/Kandol.Og begge disse har vist gryende formstigning i det siste.Vi får heller selge/leie ut andre spisser.(les: talentløse enoch) 8)