Skrevet av Emne: Grayson on transfer-deadline day!  (Lest 3784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Grayson on transfer-deadline day!
« på: Februar 02, 2009, 18:21:55 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1542999,00.html

Fornøyd.  ::)

Jonathan Lund er også released!

Sannsynligvis ikke mer idag!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #1 på: Februar 02, 2009, 18:31:36 »
Hvorfor så sur? Delph blir, ingen store navn ut.

Men kan jo forstå at det er litt kjipt at det ikke kom flere inn. Ser vel ut som at Dickinson og Trundle forlater oss når lånet går ut...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

marve

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #2 på: Februar 02, 2009, 18:33:39 »
Meget skuffende synes bates viser manglende vilje til å satse nå .
Vi er vell ikke veldig styrka etter dette  transfer vinduet eller ????
« Siste redigering: Februar 02, 2009, 18:36:12 av marve »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #3 på: Februar 02, 2009, 18:35:21 »
Selvsagt så er man sure nå. Vi har en meget svak stall. Når det ikke har ankommet en eneste forsterkning brtsett fra free transfer på Naylor, så er dette meget svakt. Vi kan godt bli værende i denne divisjonen med denne transferpolisyen Bates fører i lang lang tid.
Leeds er store på papiret, men oppfører seg som et lite lag uten ambisjoner.
hvis det er sånn at Leeds har et overskudd på 5 millioner pund, ja da bør disse brukes til å få Leeds opp fra denne møkkadivisjonen. det er dyrere i lengden å bli i League one enn det disse 5 millonene pund tilsier
« Siste redigering: Februar 02, 2009, 18:37:26 av h.b »

Corleone

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #4 på: Februar 02, 2009, 18:37:37 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #5 på: Februar 02, 2009, 18:41:25 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)
Det sies også at man må tørre å angripe for å vinne kamper. Leeds eier ingen raske spillere til å kontre lag i senk.
Synes at grayson skuffer her. hadde forventet at han hentet inn minimum 1 forsvarsspiller, 1 kant,1 sentral og 1 spiss. Trundle forsvinner snart og beckford er lavd av kylling

Kickthemdown

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #6 på: Februar 02, 2009, 18:45:12 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)
Det sies også at man må tørre å angripe for å vinne kamper. Leeds eier ingen raske spillere til å kontre lag i senk.
Synes at grayson skuffer her. hadde forventet at han hentet inn minimum 1 forsvarsspiller, 1 kant,1 sentral og 1 spiss. Trundle forsvinner snart og beckford er lavd av kylling
Så nå skal vi kontre? Hvordan skal vi klare det når motstanderen har hele laget sitt rundt sin egen 16 meter?  ;D

Grayson skuffer ikke. Det er Bates som styrer sjappa....

Alta-White

marve

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #7 på: Februar 02, 2009, 18:45:56 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)

Har vi egentlig forsterka forsvaret vårt ,naylor var viktig men vi har kvitta oss med telfer og gardner.Vi er dårlig besatt på høyre back og i midt forsvaret .Hva skjer hvis naylor blir skada ?????.Vi har 3 spisser beckford sliter med skade da har vi becchio og grella .
Nei vi er ikke veldig styrka etter dette transfer vinduet dessverre .
 

Promotion 2010

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #8 på: Februar 02, 2009, 19:01:30 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)

Har vi egentlig forsterka forsvaret vårt ,naylor var viktig men vi har kvitta oss med telfer og gardner.Vi er dårlig besatt på høyre back og i midt forsvaret .Hva skjer hvis naylor blir skada ?????.Vi har 3 spisser beckford sliter med skade da har vi becchio og grella .
Nei vi er ikke veldig styrka etter dette transfer vinduet dessverre .


Bra investeringer dette. Dere ser dere blinde på de 93 dagene et lån kan vare. Grayson er ikke tapt bak en vogn. Han vet at han kan vnte et par uker og få til et 93-dagers lån som varer OVER play-off-kampene hvis de skulle være så ille.

Slapp av da!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #9 på: Februar 02, 2009, 19:07:09 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)
Det sies også at man må tørre å angripe for å vinne kamper. Leeds eier ingen raske spillere til å kontre lag i senk.
Synes at grayson skuffer her. hadde forventet at han hentet inn minimum 1 forsvarsspiller, 1 kant,1 sentral og 1 spiss. Trundle forsvinner snart og beckford er lavd av kylling

WACCOE:
Delph stays, Beckford stays, Naylor & Grella sign - where's the problem. Posts instantly slating Bates, presumably the sam retards that guaranteed he would sell both Beckford and Delph in this window, but rather than say well done for holding onto them why not have a go instead. It's clear to see the main problem this season is the defence, we've just signed who looks to be a quality centre half and seemingly solves a lot of our problems. Dickinson is still here on loan as is Trundle, both of which can be extended. The squad now looks better than it has ever done and with the added boost of Delph and Beckford staying put we've got a team that can challenge. However, the Bates out brigade has seemingly gone into overdrive after being proved wrong about Delph they've gone to another extreme, you sad bastards.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

pale

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #10 på: Februar 02, 2009, 19:11:30 »
Sitat
WACCOE:
Delph stays, Beckford stays, Naylor & Grella sign - where's the problem. Posts instantly slating Bates, presumably the sam retards that guaranteed he would sell both Beckford and Delph in this window, but rather than say well done for holding onto them why not have a go instead. It's clear to see the main problem this season is the defence, we've just signed who looks to be a quality centre half and seemingly solves a lot of our problems. Dickinson is still here on loan as is Trundle, both of which can be extended. The squad now looks better than it has ever done and with the added boost of Delph and Beckford staying put we've got a team that can challenge. However, the Bates out brigade has seemingly gone into overdrive after being proved wrong about Delph they've gone to another extreme, you sad bastards.

Godt skrevet. Som om jeg skulle sagt det selv. (det har jeg vel også gjort i en annen tråd.. ;))

Per-Stian

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #11 på: Februar 02, 2009, 19:12:11 »
Noko å gle seg over:
1. Delph blei ikkje seld
2. Kaptein Naylor signerte for 2,5 år
3. Grella signerte korttidskontrakt
4. Dickinson og Trundle framleis på korttidslån, men les mellom linjene at desse låna kan verte utvida til å gjelde ut heile sesongen.

Skuffelsen er vel at vi ikkje vart kvitt meir stallfyll...

Dennis

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #12 på: Februar 02, 2009, 19:17:49 »
Selvsagt så er man sure nå. Vi har en meget svak stall. Når det ikke har ankommet en eneste forsterkning brtsett fra free transfer på Naylor, så er dette meget svakt. Vi kan godt bli værende i denne divisjonen med denne transferpolisyen Bates fører i lang lang tid.
Leeds er store på papiret, men oppfører seg som et lite lag uten ambisjoner.
hvis det er sånn at Leeds har et overskudd på 5 millioner pund, ja da bør disse brukes til å få Leeds opp fra denne møkkadivisjonen. det er dyrere i lengden å bli i League one enn det disse 5 millonene pund tilsier

Det er godt å se at Bates ikke skuffet deg da, Håkon! Hva skulle du ellers skrevet om?  ::)

Og disse £5mill du snakker om. Du er klar over at klubben fortsatt ikke eier Thorp Arch? Man kan vel tenke seg at noen av disse pundene er øremerket tilbakekjøpet av treningsanlegget til høsten?

Vi har en meget svak stall? I forhold til Chelsea og Barcelona; ja. Om du snakker om rivalene i L1, så er ordet 'svak' skivebom.

Jeg er fornøyd med at Becks og Delph ble, mens et par plasser ble frigjort. Det eneste som er skuffende er at ikke Sheehan, Kilkenny og Sweeney forsvant, men det kan man nesten ikke forvente. Det er vel også mulighet for å låne et par av disse ut i løpet av den neste uken. Følger her Per-Stians oppsummering og det glimrende innlegget fra Waccoe. Promo har også rett i at Grayson kan være taktisk på lånemarkedet...

Og en ting til: Vi så vel av fjorårets januar at kvantitet ikke alltid er veien å gå i vinterens overgangsvindu?
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #13 på: Februar 02, 2009, 19:20:54 »
Ken Bates på Yorkshire Radio:

Naylor was difficult because Ipswich couldn't make their mind up!

Grella, very promising. Big lad, impressed the staff, one for the future.

Telfer, lived in a flat, wanted to go home (?). Thanks to him.

Lund: We got rid of him because we didn't think he would make it here.

ON Delph: Contract until 2012. He's at home at Leeds. Drinking mishap. I had a fatherly chat with him. He's all Leeds!

Fans great: 29994 members. Great thanks to the fans!

We want to make sure that Leeds Uniteds financial stability is taken care of in the future.



MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #14 på: Februar 02, 2009, 19:57:02 »
Et klarere blikk på lånesituasjonen:

OK, we know only 2 permanent signings coming in, but Delph and Beckford stayed. Also, a through players out door, freeing up some wages.

So it's loans. The window opens 9th Feb. Open till when? Late March Early April I think
Is this only emergancy loans? Are these for 93 days? Yes

Can the Trundle and Dickenson loans be extended until the end of the season? No both have a max 62 days left

Can any new loans be made until the end of the season? Only if we wait till the end of Feb.

Am I right, thinking that if you delay the signing to the end of the window the play offs are included? Yes

Didn't we have a similar situation with Freedman last year? Yes


Kanskje?
« Siste redigering: Februar 02, 2009, 19:58:42 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JanE

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #15 på: Februar 02, 2009, 20:13:04 »
Synes vi burde ha hentet flere.
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

Hallgeir *

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #16 på: Februar 02, 2009, 20:13:33 »
Noko å gle seg over:
1. Delph blei ikkje seld
2. Kaptein Naylor signerte for 2,5 år
3. Grella signerte korttidskontrakt
4. Dickinson og Trundle framleis på korttidslån, men les mellom linjene at desse låna kan verte utvida til å gjelde ut heile sesongen.

Skuffelsen er vel at vi ikkje vart kvitt meir stallfyll...

  Grei oppsummering. Men jeg mener å ha lest at Grella signerte for 18 måneder. Det står i alle fall det på klubbens egne sider. Da blir det vel kanskje bare en definisjon om hvor lang en kortidskontrakt er.  :)
« Siste redigering: Februar 02, 2009, 20:17:39 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #17 på: Februar 02, 2009, 20:19:14 »
At vi forsterket forsvaret var for meg det viktigste.  Det sies at et godt lag er bygd opp rundt et godt forsvar  :)

Har vi egentlig forsterka forsvaret vårt ,naylor var viktig men vi har kvitta oss med telfer og gardner.Vi er dårlig besatt på høyre back og i midt forsvaret .Hva skjer hvis naylor blir skada ?????.Vi har 3 spisser beckford sliter med skade da har vi becchio og grella .
Nei vi er ikke veldig styrka etter dette transfer vinduet dessverre .


Hughes og Richardson bekler høyrebacken, vi kan vel ikke ha tredobbel dekning på alle plasser? Midtforsvaret har vi Naylor, Michalik og Rui. Selvfølgelig har vi også Hunty når han kommer tilbake, i tillegg har vi ett par ungutter i Lees og Webb som backup for backupen.

Som spisser har vi Becchio, Beckford, Trundle og nå Grella. I tillegg kan Snoddy spille spiss. Også må vi ikke glemme Enoch som er ute på ubestemt tid. Vi kan vel ikke forvente at vi skal ha tredobbel dekning på spissplassen heller? 4 spisser holder i massevis, spesielt når vi har folk som Snoddy som uten problemer kan bekle en spissrolle.

Ferre

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #18 på: Februar 02, 2009, 20:57:09 »
En bruker på Waccoe som forklarer "emergency loan window":

From what I understand

- Emergency loan window opens Monday 9th Feb 2009

- you can loan players for a minimum of 28 days and a maximum of 93 days (loans have to be continuous)

- League One Play-Off final is Sunday May 24th

- If we loaned a player on Monday 9th Feb '09 for the full 93 days the loan would expire on 13/May/2009

Therefore don't expect any loan's in until 20th Feb 09, unless Grayson realistically thinks we can get 2nd.


4ever arcticwhite

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #19 på: Februar 02, 2009, 21:02:22 »
Til de som lurer: Her er reglene for lån av spillere:

http://www.griffinpark.org/forums/showthread.php?t=55637

kort oppsummert: (med forbehold om at engelsken min ikke alltid er helt 100%):

Det skilles mellom standard lån og "emergency" lån.

Standard lån kan kun inngås for hel eller halv sesong, og avtalen må gjøres når overgansvinduet er åpent. Tilbakekalling er kun mulig dersom låneavtalen er for hel sesong, og tilbakekallingen må da skje når januarvinduet er åpent.

Emergency lån kan inngås både når vinduet er åpent og når det er lukket, dog bare i en avgrenset tidsperiode. Avtale kan ikke inngås de første syv dager etter at overgangsvinduet er lukket, og for vårhalvåret bare fram til den 4.torsdagen i mars.
Kan vare minst 28 og maks 93 dager.
Tilbakekalling kan ikke skje før etter minst 28 dager, men da må det være en del av avtalen at de kan hentes tilbake.
Kan utvides ut over 93 dager i ekstraordinære tilfeller.
Samlet antall dager for en spiller til en klubb kan ikke overstige 93 dager (kan utvides i ekstraord. tilfeller)

Felles for begge typene lån er at man kan ha maks 5 lånespillere i 16-manns troppen til en kamp. maks 4 spillere kan lånes ut fra en klubb til en annen.

En årsak til at Trundle og Dickinson ikke ble forlenget nå, kan vel være at da ville klubbene mistet retten til å hente dem tilbake. Hvis vi forlenger blir de altså maks 93 dager fra opprinnelig lånedato, dvs. at vi mister dem uansett omkring midten av april.

Kanskje venter Grayson med å hente inn andre spillere på lån til vi er så langt ut i sesongen at disse spillerne vil kunne være i klubben til etter playoff-finalen, dvs. at de evt. ikke hentes inn før i andre halvdel av februar.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

Sv: Grayson on transfer-deadline day!
« Svar #20 på: Februar 02, 2009, 21:59:11 »
Noko å gle seg over:
1. Delph blei ikkje seld
2. Kaptein Naylor signerte for 2,5 år
3. Grella signerte korttidskontrakt
4. Dickinson og Trundle framleis på korttidslån, men les mellom linjene at desse låna kan verte utvida til å gjelde ut heile sesongen.

Skuffelsen er vel at vi ikkje vart kvitt meir stallfyll...


Einig i denne.

Tykkjer vi kom godt ifrå det, eg.
Beheld Delph og Becks, spelarar som dei verste sytepavane hadde "solgt" for lenge sidan.
Sikra oss solide Naylor og spanande Grella.
Brad er jo pålag ein "ny" signing for oss også.

Ser heller ikkje vekk ifrå at Larry ordnar ein eller to lure emergency loanies når det lir ut i februar.

Sjå lyst på livet gutar, det vert spanande runder fram mot mai.
COME ON LEEDS !!