Skrevet av Emne: RYAN AIR fra Haugesund  (Lest 1637 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

RYAN AIR fra Haugesund
« på: April 28, 2009, 12:43:31 »
fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirs, tors, fre og søndag nå?
Billig og bra av Ryan Air :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: RYAN AIR fra Haugesund
« Svar #1 på: April 28, 2009, 19:01:20 »
fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirs, tors, fre og søndag nå?
Billig og bra av Ryan Air :D

 ??? ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: RYAN AIR fra Haugesund
« Svar #2 på: April 29, 2009, 07:29:50 »
fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirsdag, torsdag, fredag og søndag nå?
Billig og bra av Ryan Air :D

 ??? ???

var det fordi jeg nevnte det to (2) ganger du ikke skjønte det testo ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: RYAN AIR fra Haugesund
« Svar #3 på: April 29, 2009, 18:45:20 »
fra juni til oktober utvider RYAN AIR sitt tilbud til å fly til London også på fredager. Dette gjør det jo ennå enklere å komme seg en snartur bort for å se Leeds i CCC neste sesong.
Er vel flygning tirsdag, torsdag, fredag og søndag nå?
Billig og bra av Ryan Air :D

 ??? ???

var det fordi jeg nevnte det to (2) ganger du ikke skjønte det testo ;)

Hmmm jaa .Du sier at det allerede er flygninger på Fredag.
Eller er det kanskje noe jeg ikke skjønner her. hmmmm   ;D
Hva er det jeg ikke forstår.He he  ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fjellhaugen

Sv: RYAN AIR fra Haugesund
« Svar #4 på: Mai 14, 2009, 14:21:16 »
ahhh..
mente vel at det ble fly også fredager etter denne ble innført.

no hard feelings håper jeg testo ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!