Hvem ønsker vi at møde i Play Offs

Started by nord, February 19, 2009, 20:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem skal vi møde i Play Off finalen på Wembley

Oldham
4 (17.4%)
MK-Dons
0 (0%)
Millwall
9 (39.1%)
Scuntorpe
2 (8.7%)
Stockport
8 (34.8%)

Total Members Voted: 22

Voting closed: February 20, 2009, 20:37:12

nord

Hej !
Jeg forstår godt at vi er pessimistiske i øjeblikket, men det varer heldigvis ikke evigt!. Jeg føler og tror, at efter en kraftig opsang fra alle fansene, så klarer vi alligevel at nå  Play offs og kommer også i finalen!. Jeg håper at vi møder Millwall!, som vi vi vandt på en af vores dårligste dage !. Vi ville elske at vinde finalen over Millwall!  :-\ Man har vel lov at drømme ! forresten så scorer en ex Millwall spiller målet  :-*   

pedro

Hvorfor denne nå? I skrivende stund er jeg mere bekymret for om vi når Play Off enn hvem vi eventuellt skal kunne møte. Fakta er, at skal vi ha slik griseflaks at vi klarer å nå Play Off i år, bør vi møte det beste laget (McDons). Vi taper som regel mot ''underdogs''. Vi er vel snart å regne for underdogs blant alle våre motstandere, men McDons hadde vært spennende. McDons rykker desverre allikevel rett opp og unngår lottoen på Wembley.
Leedsomaniac

GeirO

Bare vi slipper Hereford og Huddersfield, så greier vi vel å hamle opp med resten!
MOT

Frode

Der møter vi den samme som alltid - djevelen selv, som sitter og stikker nåler i enhver håpefull Leeds fan som tror at "denne gangen må vi da kunne vinne en viktig cup kamp"

jackbauer68

møter gjerne både dodraugen eller idol tone i play off......overlykkelig hvis vi når Wembley 8)

Cherry

Tottenham... neste år :D
Laaaangt til play-off da......15 kamper unna....og det er til semifinalene.

Oggy

ALT for tidlig med en sånn tråd nå.
Vi må først komme oss trygt innenfor de 6 øverste lagene,
etter min mening.
Oggy

Hallgeir *

Quote from: Frode on February 20, 2009, 09:23:57
Der møter vi den samme som alltid - djevelen selv, som sitter og stikker nåler i enhver håpefull Leeds fan som tror at "denne gangen må vi da kunne vinne en viktig cup kamp"
Man piner da ikke sine egne? ( djevelen selv versus Leeds fan )  ::)
Super Leeds since 1968

fmtj

Svarer for de jeg ikke klarer å la vær på disse meningsmålingene, men jeg er mere opptatt av om vi i det hele tatt når play off for å si det sånn!
Yeboahs vitne