Skrevet av Emne: Cageball turnering - Three Lions  (Lest 2921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Cageball turnering - Three Lions
« på: Februar 25, 2009, 13:55:53 »
7. mars kl 15.00, arrangerer Three Lions en Cageball-turnering ifbm at bartender Paul skal forlate puben og Trondheim. Er det noen interesse for å melde på et(eller flere) Leeds United-lag?
Jeg vet det er midt i kampen mot Bristol Rovers, men den går jo ikke på tv, så kanskje det er noen som heller vil representere klubben vår i turneringen, fremfor å høre på kampen via nett?
Jeg vet ikke om jeg selv er hjemme, men hvis jeg er, stiller jeg gjerne i Leeds-trøya.
Dere kan evt melde deres interesse her, og om vi er mange nok, melder vi på lag under kampen mot Oldham på mandag.
Proud to be Leeds!

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #1 på: Februar 25, 2009, 17:22:56 »
Med mindre det er små mål og man bruker keeper har jeg fint lite å bidra med i cageball. Men kan stille som tilskuer og saftblander.  :D
- Leif Olav

Boxman

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #2 på: Februar 26, 2009, 17:08:02 »
Med mindre det er små mål og man bruker keeper har jeg fint lite å bidra med i cageball. Men kan stille som tilskuer og saftblander.  :D

Små mål, 1 keeper + 3 utespillere, så da skulle det være greit da.  :)
Proud to be Leeds!

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #3 på: Februar 26, 2009, 17:25:22 »
HåvardK er durkdreven cageballspiller, etter hva jeg erfarer, så jeg regner med han stiller?
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #4 på: Februar 26, 2009, 17:42:22 »
Har riktig nok noe erfaring fra cageball, men jeg vet ikke om jeg - som særledes stasjonær kraftstopper på veteranlaget til Kalvskinnet Kickers - tilhører målgruppa her?

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #5 på: Februar 26, 2009, 23:28:42 »
Har riktig nok noe erfaring fra cageball, men jeg vet ikke om jeg - som særledes stasjonær kraftstopper på veteranlaget til Kalvskinnet Kickers - tilhører målgruppa her?

Vi kunne i hvert fall klart å sette spor etter oss i buffeten etter turneringen  ;D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #6 på: Februar 27, 2009, 11:25:06 »
Har riktig nok noe erfaring fra cageball, men jeg vet ikke om jeg - som særledes stasjonær kraftstopper på veteranlaget til Kalvskinnet Kickers - tilhører målgruppa her?

Vi kunne i hvert fall klart å sette spor etter oss i buffeten etter turneringen  ;D

Buffet? Jeg er med!

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #7 på: Februar 27, 2009, 16:57:48 »
Har riktig nok noe erfaring fra cageball, men jeg vet ikke om jeg - som særledes stasjonær kraftstopper på veteranlaget til Kalvskinnet Kickers - tilhører målgruppa her?

Vi kunne i hvert fall klart å sette spor etter oss i buffeten etter turneringen  ;D

Buffet? Jeg er med!

Nesten synd det ikke ble skriveleif der. Buffeten eterturneringen.  ;D
- Leif Olav

Boxman

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #8 på: Februar 27, 2009, 22:38:21 »
Gratis børst til vinnerlaget!  :o
Proud to be Leeds!

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #9 på: Februar 28, 2009, 03:51:35 »
Gratis børst til vinnerlaget!  :o

Blir en dyr kveld, med andre ord!  ;D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #10 på: Februar 28, 2009, 20:59:11 »
Gratis børst til vinnerlaget!  :o
Børst-buffet? Du verden! Tror jeg tar ei uke fri fra jobb etter dette.

Boxman

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #11 på: Mars 02, 2009, 14:18:22 »
Ser ut som jeg må dra på jobb på fredag, så noen annen får ta ansvaret her, hvis det overhodet er noen interesse for det.
Proud to be Leeds!

lojosang

Sv: Cageball turnering - Three Lions
« Svar #12 på: Mars 06, 2009, 11:41:56 »
Dett i desa og sånt, så heller ikke jeg kommer til å stille min velbygde kropp til disposisjon som sperre foran målet er jeg redd. Er det noen som stiller opp for å forsvare vår ære?
- Leif Olav