LUSCOS Forum > Junioravdelingen

På tur til Leeds

(1/26) > >>

The Gentle Giant:
Eg og pappaen min skal til Leeds og sjå kampen mot MK Dons.

Det er første turen min og eg gleda meg.  :) 

Brian G.:
Din heldiggris!!!! Håper jeg og snart skal få reise!!! ;D ;D ;D For jeg har ikke vært  på ELLAND ROAD!!


MartinR:
Dere kommer til å elske å være i Leeds =) Var med faren min på puben der Peter Lorimer jobber =D (den tidligere Leeds supermannen ;D)

Og Elland Road er jo såå fin da ;-DD Dere burde kjøpe masse fint Leeds ting når dere er der borte ;)

Drar også over i Mai kampen, altså mot ... (husker det ikke xD) Så da blir det min 3 tur over til Leeds. Har også vært på Pre Season kampene i Irland i Sommer =) Var også på en kamp her i Norge i 2005, Pre Season kamp mot Sandnes Ulf =)

Den ene storebroren min er Chelsea-fan, men han har vært på fler Leeds-kamper på Elland Road fordi pappa prøver å snu han (tror jeg) ;-DD

(edit : Pre Season, ikke Play Off ;D xD)

Mads G.:

--- Sitat fra: Martin R på Mars 02, 2009, 22:27:44 ---Dere kommer til å elske å være i Leeds =) Var med faren min på puben der Peter Lorimer jobber =D (den tidligere Leeds supermannen ;D)

Og Elland Road er jo såå fin da ;-DD Dere burde kjøpe masse fint Leeds ting når dere er der borte ;)

Drar også over i Mai kampen, altså mot ... (husker det ikke xD) Så da blir det min 3 tur over til Leeds. Har også vært på Pre Season kampene i Irland i Sommer =) Var også på en kamp her i Norge i 2005, Pre Season kamp mot Sandnes Ulf =)

Den ene storebroren min er Chelsea-fan, men han har vært på fler Leeds-kamper på Elland Road fordi pappa prøver å snu han (tror jeg) ;-DD

(edit : Pre Season, ikke Play Off ;D xD)

--- Slutt sitat ---

ja dere må kjøpe masse i suporterkjappen ,de har alt 8)

Brian G.:
Det viktigste er at du får tak i en Leedsdrakt! ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning