KAMP: vs. BRISTOL ROVERS 7/3

Started by kjelvi, March 02, 2009, 21:16:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Dette er for svakt... og hvor ble det av Graysons taktiske bytter?... Ingen!
At Prutts kom inn var jo ikke et taktisk bytte, men noe han var nødt til!

>:(
-SirOlsen-

LEO

Utrolig da Delph kunne holdt på ballen ved cornerflagget men satset antakelig på å få et mål til.

Det er selvfølgilig en junior tanke som han må få lære.  

Føler at innbyttene gjøres for sent slik at de kan ha påvirkning på resultatet.

Håper vi nå er enig i å glemme direkte opprykk.  Foreslår nå at vi ikke nevner det før det skal være aktuelt og da mener jeg reelt aktuelt.

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on March 07, 2009, 18:02:12
Quote from: DenHviteYeboah on March 07, 2009, 18:00:33
Dette laget suger noe så jævlig!Er så drittlei alle som sier at vi er mer enn gode nok til å rykke opp.
Vi kommer kanskje til play off....i league 1....noe så latterlig!

På 1-2 hadde du tendenser til positiv innstilling! Det snur fort  ::)

ja, men nå beviser denne utligningen at vi er ute av direkte opprykk.Dessuten trodde jeg vi hadde stabilisert oss på et litt høyere nivå-vel det har vi ikke.Jeg tror vi kan vinne en playoff finale, men det ustabile laget her kan jo finne på å ryke ut lenge før det.HÆLVETE!

TK20

90 minutter, vi er 1 poeng bak Millwall.

91 minuter, vi er 5 poeng bak.

Fotball er et lunefullt spill dere. Redd det direkte opprykket røk med den overtidsscoringen. Men vi tar playoff, og da kan alt skje! Har fortsatt håpet!

Sleivind

Tror aldri jeg har opplevd å få så mange slag i ansiktet i løpet av en sesong. Dette var utrolig svakt Leeds og ekstremt unødvendig. Jeg er forferdelig skuffet nå  :'(

gill

Quote from: EspenDale on March 07, 2009, 18:06:31
90 minutter, vi er 1 poeng bak Millwall.

91 minuter, vi er 5 poeng bak.

Fotball er et lunefullt spill dere. Redd det direkte opprykket røk med den overtidsscoringen. Men vi tar playoff, og da kan alt skje! Har fortsatt håpet!
Ja da vet jeg hva som. Vi kommer til Wembley og taper der, noe som medfører en sesong til i L1. Vi må rykke direkte opp, hvis ikke går det ikke. Sånn er det å være Leeds- supporter dessverre.

jarle

Etter det jeg så mot Oldham... min eneste live kamp iår,  som jeg så beskrev på forumet som verre en jeg trodde og påfølgende kommentarer fra andre som hadde sett flere kamper live iår at dette var noe av det bedre vi hadde prestert så fatter jeg ikke at det går an å bli så skuffet.

Vi er jo ikke BEDRE!!!

Hvert poeng bør ses på som en gave spørr du meg... med den hodeløse gjengen som flyr utpå der.

Be om litt mer flaks en vi har hatt de siste 40 årene så er vi muligens ute av dette divisjon 3 hølet.

DenHviteYeboah

Quote from: jarle on March 07, 2009, 18:13:11
Etter det jeg så mot Oldham... min eneste live kamp iår,  som jeg så beskrev på forumet som verre en jeg trodde og påfølgende kommentarer fra andre som hadde sett flere kamper live iår at dette var noe av det bedre vi hadde prestert så fatter jeg ikke at det går an å bli så skuffet.

Vi er jo ikke BEDRE!!!

Hvert poeng bør ses på som en gave spørr du meg... med den hodeløse gjengen som flyr utpå der.

Be om litt mer flaks en vi har hatt de siste 40 årene så er vi muligens ute av dette divisjon 3 hølet.

Helt enig Jarle. etter å ha summet meg litt, så er jo egentlig dette forventet.De kampene jeg har sett i år 3 stk-har vist et katastrofalt lavt nivå de fleste spillerne.Nei,vi får be til alle guder og avguder om flaks slik at vi kan vinne en playoff finale!Men er redd for at vi starter i league1 til høsten.Det at vi ikke rykker direkte opp forteller egentlig alt om driften av denne klubben:SKANDALØS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on March 07, 2009, 18:19:03
Quote from: jarle on March 07, 2009, 18:13:11

Vi er jo ikke BEDRE!!!

Helt enig Jarle. etter å ha summet meg litt, så er jo egentlig dette forventet.De kampene jeg har sett i år 3 stk-har vist et katastrofalt lavt nivå de fleste spillerne.Nei,vi får be til alle guder og avguder om flaks slik at vi kan vinne en playoff finale!Men er redd for at vi starter i league1 til høsten.Det at vi ikke rykker direkte opp forteller egentlig alt om driften av denne klubben:SKANDALØS!!!!!!!!!!!!!!!!!

I skuffelsens øyeblikk, så er jeg enig med deg, Yeboah. Jeg er sint og forbanna igjen - etter fire kamper uten tap!!!

Jeg vil ha inn RED-BULL eller hva det var som kjøper inn toppspiller etter toppspiller og jeg driter i hvor pengene kommer fra!!!

Men så etter å ha reflektert utpå dagen i morgen så ønsker i hvert fall at vi bygger sten for sten raskt som bare det, men jeg kan klare meg med  mer tålmodighet.

Men på den andre siden, så er det overraskelsesmomentet som er så bra i fotball da. Vi burde kunne kontre lag i senk, utnytte sjansene våre og feie alle Bristol Roversene av denne verden rett av banen. OG hvis vi rykker opp, kjøpe mye og dyrt for å overraske og utfordre topplagene i divisjonen!

Men hvor er pengene.....  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

It's official:

Eddie Gray slår kategorisk fast at det IKKE blir direkte opprykk!

Radio Yorkshire's Extra Time idag etter kampen!
Min første Leeds-kamp:

Geiremann

Utrolig kjipt å miste to poeng helt på slutten. Rart at følelsene forandrer seg så totalt, fra glede til den dypeste fortvilelse. Med tre poeng i dag hadde det sett veldig lyst ut i forhold til playoff og også muligheten til direkte opprykk. Med ett poeng virker det som direkte opprykk blir umulig og playoff kan bli tøfft nok.

Uansett: Mange kamper igjen og mange poeng å spille om, men vi er avhengig av flyt og jevn poengsanking i tiden framover. Det betyr blant annet at borteformen må bedres.

Da er det bare å se framover MOT neste kamp  :)
Member of "The Peterborough eight".

Tom S

Direkte opprykk er nesten umulig å få til nå, vi har rotet det til i for mange "enkle" kamper spesielt på bortebane.

Playoff er selvfølgelig veldig mulig, men vi gjer det ikkje lett for oss sjølv når vi skusler vekk poeng etter poeng - mister vi heimeformen ser det skummelt ut.

Men, keep fighting 'til the end!
COME ON LEEDS !!

TK20

To poeng i to bortekamper er jo egentlig ikke så ille, med tanke på borteformen i det siste. Allikevel, årsbeste (på tv) mot Oldham og overtidsbaklengs i dag gjør at mange er veldig skuffa - forståelig nok.

Vi tok jo ett påeng på Oldham i dag også, så play off er enda mer sannsynlig enn før dagens kamp. Vi blir blant de seks, jeg er helt overbevist.

Tom S

Quote from: EspenDale on March 07, 2009, 18:49:49
To poeng i to bortekamper er jo egentlig ikke så ille, med tanke på borteformen i det siste. Allikevel, årsbeste (på tv) mot Oldham og overtidsbaklengs i dag gjør at mange er veldig skuffa - forståelig nok.

Vi tok jo ett påeng på Oldham i dag også, så play off er enda mer sannsynlig enn før dagens kamp. Vi blir blant de seks, jeg er helt overbevist.

To poeng på to bortekamper er generelt akseptabelt, men når det strammer seg til mot slutten av ein sesong og ein har ein meget svak borteform gjennom sesongen, ja da er det ikkje godt nok.

Topp seks fikser vi.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

HE-he...  :)

Delphs trøye ble glemt igjen i Leeds! Ikke rart han var usynlig idag:

LUFC - Where's my shirt?
Leeds kit staff forgot to pack ace midfielder Fabian Delph`s strip for the trip to Bristol Rovers.

On arriving at the ground and placing the kit out in the dressing room they realised their mistake and quickly went to Bristol`s club shop to have his shirt number put on the back of a spare Leeds shirt.

Whilst the rest of the team had blue numbers on the back of their shirts Delph had to have black as that is the normal colour on Rovers kit and the only colour they stocked!!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=146408
Min første Leeds-kamp:

Volda69

Dersom vi kan klare eitt poeng på bortebane og seier på heimebane framover, så kan håpet om playoff leve. Ei og anna blemme i avslutninga må vi kunne rekne med. Så blir det å satse alt på å overvinne playoff-spøkelset, som lever i beste velgåande i gangane på ER. Eg ber tynt på mine kne om at League 1-marerittet må vere over i slutten av mai. :o
MOT

ai494

Heia Ken Bates.
Synes vi på forumet burde samle inn penger på en bursdags presang til han neste gang nissefar fyller år, for han gjør jo så mye fint for klubben vår.

MartinR

Det var no dritt at vi måtte slippe inn på slutten >:(

Andersen

Det var dette jeg var redd for! glippe så til de grader helt på slutten! håper de andre topplagene går på noen blemmer fremover, så play off plassen i hvertfall er sikker. Vi må ha trua på laget vårt nå!!!!  :( LEEDS4EVER!!!!!

olsen leeds

Quote from: The boy Eddie Gray on March 07, 2009, 17:59:56
Quote from: olsen leeds on March 07, 2009, 17:58:11
nå har jeg lyst til å banke opp parker

Hvorfor det? Var baklengsmålet hans feil?

hehe er bare litt sur . Det hadde hvert bedre å brukt sheehan

peacock

Merkelig dette her. Forumet var veldig optimistisk for en uke siden. Plutselig er det en skandale at vi ikke vinner borte?

Og, mange slag i trynet i løpet av en sesong? Vel, det er jo dette det handler om; å være en Leeds United-supporter!

jackbauer68

Quote from: peacock on March 08, 2009, 00:46:43
Merkelig dette her. Forumet var veldig optimistisk for en uke siden. Plutselig er det en skandale at vi ikke vinner borte?

Og, mange slag i trynet i løpet av en sesong? Vel, det er jo dette det handler om; å være en Leeds United-supporter!

optimisme og optimisme.......tingen e at småklubben leicester er suveren,så suveren som vårt kjære leeds burde vært i denne drittdivisjonen.... 8)

ivi

F... heller er du leeds så må du tåle sånt. Surt å tape poeng men: Uansett hva som skjer så støtter vi klubben. UANSETT!! MOT

Tom S

COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Nå kan vi vel være enige om at direkte opprykk er borte etter denne kampen.Ikke for å være etterpåklok, men vi var faktisk flere som fryktet dette allerede ifjor høst,og særlig etter transfervinduet.Jeg skal ikke forklare hva som er grunnen, men jeg må bare ha det ut:
DET ER SÃ... SKAMMELIG,FLAUT OG UFORSTÃ...ELIG AT VI SANNSYNLIGVIS MÃ... SPILLE I DENNE DRITTLIGAEN NESTE Ã...R.JEG FORSTÃ...R DET BARE IKKE-HVORFOR KLARER IKKE DENNE KLUBBEN MED DENNE STØRRELSEN Ã... VÆRE OVERLEGEN I DENNE MØKKADIVISJONEN UANSETT MANAGER?JEG GREMMES!!

Promotion 2010

Quote from: jackbauer68 on March 08, 2009, 03:03:49
Quote from: peacock on March 08, 2009, 00:46:43

optimisme og optimisme.......tingen e at småklubben leicester er suveren,så suveren som vårt kjære leeds burde vært i denne drittdivisjonen.... 8)

Det patetiske er at Leicester har en stor gjeld og de kanskje hadde bukket under med en sesong til i L1. Leeds United, derimot, er oppegående økonomisk og presterer som drittlagene Tranmere og Southend nok en sesong. Det er bare patetisk. Engentlig kan vel ingen av lagene i denne divisjonen måle seg med merkevaren Leeds United. Og det er akkurat det som kommer til å få oss opp i Premier League til slutt.

Vi mangler langt mer mål og assister fra hele midtbanen, det er vel der Leicester er suverene. I tillegg har vi en kar på topp som bare fungerer som ego og da blir det EIDOS (som ManCitys draktsponsorer fra 90-tallet) - Eleven Idiots Dreaming Of Success!
Min første Leeds-kamp:

h.b

Leeds presterer akkurat der Leeds er med dagens stall. Skal Leeds opp av denne divisjonen så må det innvesteres i bedre spillere. Det å tro på merkevaren Leeds United er en tro på noe som ikke betyr noe som helst. Merkevare meg ass.
Det er kun lag med spillere som presterer som går opp fra denne divisjonen. Personlig så mener jeg at det bør til neste sesong i League one innvesteres i kvalitet og ikke i rejects. Dra til Afrika og hent spillere med fart og kreativitet.
Er rimelig sikker på at vi kan få tak i noen spillere som virkelig vil heve dette laget. Men da må Bates åpne lommeboka. det skjer desverre ikke.
Man kan ikke putte en Lada motor i en Ferari og tro at man får en like god bil. Vi supportere er lik dette. Vi tror at Leeds har en beste stallen fordi vi tross alt er Leeds United

h.b

En ting til.
Vi må slutte med denne bak mål bortforklaringen om at de andre lagene spiller mot oss som om det skulle vært en Cupfinale. Og at de gang på gang spller som om de aldri har gjort dette før.
Kan ta 1 sammenligning.
Manu. De andre lagene frykter dette laget og er på defansiven mot dem hele tiden. dette fordi Manu har ligaens beste lag.
Leeds. Vi er ikke gode nok Dette vet de andre lagene og derfor så kan Leeds spilles ut og tas poeng fra.

Promotion 2010

Quote from: h.b on March 08, 2009, 10:49:19
En ting til.
Vi må slutte med denne bak mål bortforklaringen om at de andre lagene spiller mot oss som om det skulle vært en Cupfinale. Og at de gang på gang spller som om de aldri har gjort dette før.
Kan ta 1 sammenligning.
Manu. De andre lagene frykter dette laget og er på defansiven mot dem hele tiden. dette fordi Manu har ligaens beste lag.
Leeds. Vi er ikke gode nok Dette vet de andre lagene og derfor så kan Leeds spilles ut og tas poeng fra.

Dette er nok en realitet h.b enten du liker det eller ikke. "The Circus Comes to Town" er det hver gang Leeds stikker innom. Laget tar med seg så mange supportere at byene står på hodet. Se på Oldham med sine rosa drakter. De hadde neppe prøvd å få suksess med støtten til brystkreft i en hjemmekamp mot Yeovil på TV.
Hereford hadde ikke hatt så mye moro siden de slo Newcastle i cupen 1972. Leeds har for andre året på rad satt ny publikumsrekord for 95% av L1's lag.

Der tar du nok feil, h.b. Men det som er veldig riktig i det du skriver er at dette burde føre til økt innsats og bedre skjerping av de 11 på banen. For Leeds sitt vedkommende, så ser det ut til at vi stivner av skrekk.

DET ER IKKE BRA NOK!  :o
Min første Leeds-kamp:

fjellhaugen

takk skal du ha hb.
som jeg skulle sagt det selv, er så lei av å lese innlegg her inne om at vi burde gå opp fordi vi er leeds.
må i såfall si at jeg er utrolig skuffa over at ikke mjøndalen ennå har vunnet tippeligaen...de var jo gode en gang ;)

nei, stikk et lem i jorda og check out reality. vi er der vi er fordi vi ikke er bedre. vi er ikke så gode som LUTV av og til får oss til å se ut som.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!