Skrevet av Emne: Hvem ringte Rekdal?  (Lest 4425 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Hvem ringte Rekdal?
« på: Oktober 06, 2008, 22:01:59 »
Kjetil Rekdal fortalte på matchball mandag at noen hadde ringt ham fra kampen mellom Peterborough-Leeds på lørdag, slik at han fikk høre stemningen blant bortefansen. Noen her inne som er buddy med Ræka?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #1 på: Oktober 06, 2008, 23:19:06 »
matchball mandag som kom etter at Molde cruiset inn til en enkel 3-2 seier mot ett av landets dårligste lag.................perfekt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Svend Anders

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #2 på: Oktober 07, 2008, 12:56:57 »
Jeg tror nok jeg vet hvem det er, hehe...
Reka er så definitivt Leeds-hekta i alle fall. Bare så synd trenerjobbingen gir ham så få sjanser til å reise over.

SA

peacock

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #3 på: Oktober 07, 2008, 16:26:39 »
Jeg tror nok jeg vet hvem det er, hehe...
Reka er så definitivt Leeds-hekta i alle fall. Bare så synd trenerjobbingen gir ham så få sjanser til å reise over.

SA

Få? Han har vel aldri vært på Elland Road, så han er nok ikke så hektet.

Klausen

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #4 på: Oktober 07, 2008, 20:51:43 »
Akkurat dèt peacock, dreier seg vel mest om at Reka har vært aktiv fotballspiller/trener, mer eller mindre, de siste 20 årene...

Blir vanskelig å spille kamp i Berlin og samtidig se kamp med Leeds på Elland Road.

ollan

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #5 på: Oktober 07, 2008, 21:48:23 »
Akkurat dèt peacock, dreier seg vel mest om at Reka har vært aktiv fotballspiller/trener, mer eller mindre, de siste 20 årene...

Blir vanskelig å spille kamp i Berlin og samtidig se kamp med Leeds på Elland Road.

noen år siden reka spilte lørdagskamper i vinterhalvåret...... men det er rimelig mange her inne på dette forumet som kaller seg ihuga supportere og aldri har vært eller kommer til å se kamp på ER.
MOT uansett hvordan....
Ollan

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #6 på: Oktober 07, 2008, 21:50:40 »
Akkurat dèt peacock, dreier seg vel mest om at Reka har vært aktiv fotballspiller/trener, mer eller mindre, de siste 20 årene...

Blir vanskelig å spille kamp i Berlin og samtidig se kamp med Leeds på Elland Road.

Det hadde han vel fått til, om han virkelig ønsket det, tenker jeg, Altså ikke spille i Berlin og se Leeds på ER samtidig, men kommet seg dit ved en eller annen anledning i løpet av alle disse årene.

Tom S

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #7 på: Oktober 07, 2008, 21:55:58 »
No er det no ein gang slik at ein treng ikkje ha besøkt ER for å vere ihuga fan og hektet på Leeds United.
Det kan vere mange årsaker til at ein ikkje har hatt anledning til å besøke ER.


COME ON LEEDS !!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #8 på: Oktober 07, 2008, 22:02:52 »
No er det no ein gang slik at ein treng ikkje ha besøkt ER for å vere ihuga fan og hektet på Leeds United.
Det kan vere mange årsaker til at ein ikkje har hatt anledning til å besøke ER.




Selvsagt. Men om man i løpet av en periode på 25 år ikke har vært på sitt lags hjemmebane, er man kanskje ikke på ihuga og ivrig som man vil ha det til....?

Eller hur?

Tom S

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #9 på: Oktober 07, 2008, 22:19:32 »
Kan ikkje uttale meg om Rekdal spesielt.

Kjenner ihuga Leedsfans som er hektet på LU, men som av ymse grunner ikkje har vert på ER. Desse kjenner Leeds' historie bedre enn mange og følger klubben gjennom tjukt og tynt, føler ikkje vi kan kalle dei nokre mindre fans enn oss.

Poenget mitt er at ein kan ikkje måle fans på antal turer til Leeds.


No er det no ein gang slik at ein treng ikkje ha besøkt ER for å vere ihuga fan og hektet på Leeds United.
Det kan vere mange årsaker til at ein ikkje har hatt anledning til å besøke ER.




Selvsagt. Men om man i løpet av en periode på 25 år ikke har vært på sitt lags hjemmebane, er man kanskje ikke på ihuga og ivrig som man vil ha det til....?

Eller hur?
COME ON LEEDS !!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #10 på: Oktober 07, 2008, 22:32:53 »
Kan ikkje uttale meg om Rekdal spesielt.

Kjenner ihuga Leedsfans som er hektet på LU, men som av ymse grunner ikkje har vert på ER. Desse kjenner Leeds' historie bedre enn mange og følger klubben gjennom tjukt og tynt, føler ikkje vi kan kalle dei nokre mindre fans enn oss.

Poenget mitt er at ein kan ikkje måle fans på antal turer til Leeds.


No er det no ein gang slik at ein treng ikkje ha besøkt ER for å vere ihuga fan og hektet på Leeds United.
Det kan vere mange årsaker til at ein ikkje har hatt anledning til å besøke ER.




Selvsagt. Men om man i løpet av en periode på 25 år ikke har vært på sitt lags hjemmebane, er man kanskje ikke på ihuga og ivrig som man vil ha det til....?

Eller hur?

Selvsagt ikke. Nå var det heller ikke supportere generellt, men Reka spesielt jeg mente.

Sheridan

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #11 på: Oktober 07, 2008, 23:04:36 »
Kan ikkje uttale meg om Rekdal spesielt.

Kjenner ihuga Leedsfans som er hektet på LU, men som av ymse grunner ikkje har vert på ER. Desse kjenner Leeds' historie bedre enn mange og følger klubben gjennom tjukt og tynt, føler ikkje vi kan kalle dei nokre mindre fans enn oss.

Poenget mitt er at ein kan ikkje måle fans på antal turer til Leeds.


No er det no ein gang slik at ein treng ikkje ha besøkt ER for å vere ihuga fan og hektet på Leeds United.
Det kan vere mange årsaker til at ein ikkje har hatt anledning til å besøke ER.




Selvsagt. Men om man i løpet av en periode på 25 år ikke har vært på sitt lags hjemmebane, er man kanskje ikke på ihuga og ivrig som man vil ha det til....?

Eller hur?

Fornuftige ord, Tom S.

Kickthemdown

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #12 på: Oktober 08, 2008, 15:16:56 »
Om ikke Rekdal har råd ( ;D) så stiller jeg opp for å sponse turen av egen lomme. Må være hardt å være en så stor Leeds supporter uten å ha anledning for å reise over fordi lønna ikke strekker til  :P

Noen som sier det videre til Rekdal?

Alta-White


Budda

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #13 på: Oktober 08, 2008, 15:45:33 »
Om ikke Rekdal har råd ( ;D) så stiller jeg opp for å sponse turen av egen lomme. Må være hardt å være en så stor Leeds supporter uten å ha anledning for å reise over fordi lønna ikke strekker til  :P

Noen som sier det videre til Rekdal?

Alta-White



Glem Reka. Spons heller et fattig student som meg  ;)
Endre

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #14 på: Oktober 09, 2008, 00:08:24 »
Akkurat dèt peacock, dreier seg vel mest om at Reka har vært aktiv fotballspiller/trener, mer eller mindre, de siste 20 årene...

Blir vanskelig å spille kamp i Berlin og samtidig se kamp med Leeds på Elland Road.

Det hadde han vel fått til, om han virkelig ønsket det, tenker jeg, Altså ikke spille i Berlin og se Leeds på ER samtidig, men kommet seg dit ved en eller annen anledning i løpet av alle disse årene.

Enig. Han kan være ihuga selvom han ikke har vore der, men hadde han ville dratt over hadde han fått det til 1 gang i løpet av de siste 20 åra. Basta!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Klausen

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #15 på: Oktober 09, 2008, 13:03:51 »
Selvsagt! Men så handler det om prioriteringer og Reka har tydeligvis prioritert annerledes...en innholdsrik karriere som spiller og trener!

For å spore tråden tilbake til topicen... Hvem ringte Rekdal?

SA, ikke vær kjip. ;) Fortell oss hvem det var... eller får du noe ut av å sitte på info som andre ikke har? evt, later som du har? :o

Budda

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #16 på: Oktober 09, 2008, 14:11:11 »
Selvsagt! Men så handler det om prioriteringer og Reka har tydeligvis prioritert annerledes...en innholdsrik karriere som spiller og trener!

For å spore tråden tilbake til topicen... Hvem ringte Rekdal?

SA, ikke vær kjip. ;) Fortell oss hvem det var... eller får du noe ut av å sitte på info som andre ikke har? evt, later som du har? :o

Jeg tolket det som at det var han selv
Endre

Svend Anders

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #17 på: Oktober 09, 2008, 14:43:10 »
Nei, jeg var nok ikke på kampen i helgen, gitt.

Nå har jeg ikke sett selve innslaget på TV, bare fått det referert her, men jeg kjenner i alle fall ensom var det. Om det ikke ble sagt noe på tv så får det bli mellom "de involverte" - men moro at han nevnte det i alle fall!

Og nei, reka har vel ikke vært på Elland Road (men han har vært på noen bortekamper). Jeg definerer svært sjelden hvor "ivrig" en fan er kun ut i fra hvor mange kamper på ER han har vært, men ut i fra den kontakten jeg har hatt med karen gjennom de siste årene så synes i alle fall jeg at han er like mye supporter som noen andre - ikke minst sett ut i fra den jobben og det fotballivet han har (hatt).

Og for å dra et sitat fritt fra hukomelsen:
"Vi pleier å tulle med Rekdal fordi han er den eneste på landslaget med autografen til Frank Strandli på dynetrekket sitt".
- Leeds-supporter Tore Pedersen om Leeds-supporter Rekdal på midten av 90-tallet...

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #18 på: Mars 09, 2009, 17:18:03 »
...Rekdal har hatt nettmøte.  http://www.aafk.no/default.aspx?menu=825
Og selv om 'utspørreren' ikke tenkte Leeds, gjorde Reka det :)

ridende politi  -->   storklubb --->  Leeds  :)



Profesjonell klubb og sikkerhet
Innsendt av: Kjell, 09 Mar 2009 12:17:26:000



Hei Kjetil,

du som har vært ute i Europa og spilt for storklubber. Hva synes du om at politiet i Ã…lesund nekter å stille opp med hester i forbindelse med kampdagen. Er det å gamble med publikums sikkerhet? Og ville ikke ridende politi virkelig signalisert at vi er en storklubb?

Lykke til med sesongen!

Hilsen

Kjell


Ja, da er vi som Leeds :)

Fotballhilsen fra Kjetil 


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #19 på: Mars 10, 2009, 23:59:21 »
Om ikke Rekdal har råd ( ;D) så stiller jeg opp for å sponse turen av egen lomme. Må være hardt å være en så stor Leeds supporter uten å ha anledning for å reise over fordi lønna ikke strekker til  :P

Noen som sier det videre til Rekdal?

Alta-White



Glem Reka. Spons heller et fattig student som meg  ;)

Og meg! :D

SirOlsen

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #20 på: Mars 14, 2009, 10:35:52 »
Jeg er 28 og har aldri vært i Leeds selv.. har riktignok sett Leeds live 2 ganger på norsk jord dog. Dette er det da yme grunner for at jeg ikke har gjort. Blant annet økonomi.
Men man skal ikke se bort ifra at det kan bli en tur om et par år... jeg har vel ikke lagt helt skjul på at jeg kanskje ikke har Leedstur helt nederst på ønskelista når jeg fyller 30 ^^

Forøvrig en slik tur fikk min kjære onkel til sin 30 årsdag, og han er vel en stor del skyldig i at jeg er ihuga Leeds, og kun Leeds fan og har vært det på min hals og i hjerte i alle år jeg kan huske.

Jeg er av den typen som faktisk foretrekker se fotball på tv fremfor på en stadion jeg da.. men klart, å få lov til å stå på selveste Elland Road og heie på laget mitt er jo ikke til å stikke under en stol ville være fryktelig fryktelig stort!  ;)
-SirOlsen-

Per-Stian

Sv: Hvem ringte Rekdal?
« Svar #21 på: Mars 16, 2009, 08:17:44 »
Jeg er av den typen som faktisk foretrekker se fotball på tv fremfor på en stadion jeg da.. men klart, å få lov til å stå på selveste Elland Road og heie på laget mitt er jo ikke til å stikke under en stol ville være fryktelig fryktelig stort!  ;)

Du anar ikkje dimensjonane før du står på Elland Road. Fjernsynet blir aldri det same att etter ei slik oppleving :D