Skrevet av Emne: En helgetur med gøy  (Lest 1156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
En helgetur med gøy
« på: April 07, 2009, 10:35:19 »
Sitter her og vurderer en helgetur som må være billig. Valgene er London ( med fotball ), Købentur, Fredrikshavn med overnatting.
Uansett så er Leeds utelatt her. Blir for dyrt. Tenkte mere på toppen 1500. kroner med reise og overnatting.
Så hva anbefaler dere

Rudi G.

  • Gjest
Sv: En helgetur med gøy
« Svar #1 på: April 07, 2009, 10:40:33 »
Ser ut som om du må stille deg i veikanten og stikke ut tommelen :D

berlin

Sv: En helgetur med gøy
« Svar #2 på: April 07, 2009, 11:59:15 »
Hvis valgene er mellom London, Køben eller Fr.havn har jeg ikke noe å bidra med. Holder vel en knapp på London med mindre du liker å ta båt.

Avhengig av panleggingshorisonten, slik at du får billig-billig flybilletter kan jeg anbefale Dusseldorf, eller baltikum eller polen. Billig overnatting der, også i Dusseldorf.

Dusseldorf har europas høyste bar/pub tetthet pr km2. En liten hemmelighet når det gjelder attraktive by-reisemål, spør du meg.  2 timer flytur, kort taxiavstand fra flyplass til sentrum/hoteller. Hotel Michelangelo (***) har bra priser og ca 1 km til Altstadt.

ollan

Sv: En helgetur med gøy
« Svar #3 på: April 07, 2009, 18:05:39 »
Sitter her og vurderer en helgetur som må være billig. Valgene er London ( med fotball ), Købentur, Fredrikshavn med overnatting.
Uansett så er Leeds utelatt her. Blir for dyrt. Tenkte mere på toppen 1500. kroner med reise og overnatting.
Så hva anbefaler dere

du har planlagt mye du h.b. de siste årene......har det blitt noe ut av alle disse planene ??? ???
« Siste redigering: April 07, 2009, 22:59:57 av ollan »
Ollan

Brian G.

Sv: En helgetur med gøy
« Svar #4 på: April 08, 2009, 13:26:38 »
Sitter her og vurderer en helgetur som må være billig. Valgene er London ( med fotball ), Købentur, Fredrikshavn med overnatting.
Uansett så er Leeds utelatt her. Blir for dyrt. Tenkte mere på toppen 1500. kroner med reise og overnatting.
Så hva anbefaler dere

du har planlagt mye du h.b. de siste årene......har det blitt noe ut av alle disse planene ??? ???

Ja har det blitt noe av de planene?
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet