Skrevet av Emne: Tabellen etter at Grayson overtok!  (Lest 6573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Tabellen etter at Grayson overtok!
« på: April 12, 2009, 15:29:42 »
Jeg har sakset denne tabellen i fra de 21 kampene Grayson har vært in charge:

2 Leeds United 21  9 1 1  21-6   4 3 3 14-12  +17  43 pts




Til sammenligning hadde McAllister denne statistikken frem til desember:

21 kamper:   32 pts og 9.plass!

9 Leeds United 21  6 1 3 22-13   4 1 6 13-16  +6   32 pts
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #1 på: April 12, 2009, 15:42:56 »
Bare så innmari synd at dette ikke er tabellen som går og gjelder for ligaplasseringen akkurat nå  :D

Magen min klarer ikke roe seg med tanken;
"Ã…ja.. play-off ja.. den biffen fikser vi!"..
Jeg håper selvfølgelig vi vinner play-offs, men det er tross alt under et helt år siden jeg bevitnet noe av det mest sørgelige jeg har sett av innsats av noen Leedsdrakt-kledde mennesker på en fotballbane noen gang.. Noen vil nok kanskje mene jeg overdriver, men jeg er ikke redd for å innrømme at den innsatsen jeg så dem gjøre i selveste opprykksfinalen (play-off) i fjorsesongen mot Doncaster gjorde meg nesten mørkredd! Doncaster hadde i det minste klistret på seg en innsatsvilje og glød på banen som viste at de hadde i allefall lyst til å vinne.. det klarte jeg ikke spore i Leeds.

Men som jeg nevnte i en annen tråd, som jeg tror omhandlet Sodje, så synes jeg å ha merket en ny glød og lagånd jeg ikke har merket meg på lenge innad i laget etter at Grayson tok over. Noen hevdet at dette hadde gutta hatt hele tiden.. det kan sikkert hende det, men det har ikke jeg lagt merke til i allefall og velger heller å glede meg over å ha sett den fremgangen jeg mener å legge merke til etter at Grayson tok over.. som forsåvidt var en manager jeg var fryktelig skeptisk til siden jeg ikke hadde hørt om ham!

Men for å dra opp fjorsesongens play off finale igjen... jeg er 110% sikker på at vi statistisk sett hadde et lag på papiret ute på banen som nesten enkelt skulle/burde ha slått Doncaster! Men når man kunne spore så tydelig forskjellen på innsatsvilje blant lagenes spillere på banen vil jeg nesten gå så langt som å si at Doncaster fortjente opprykket!
Ja, det mener jeg faktisk!

Ikke for det, innsatsvilje avgjør nødvendigvis ikke en kamp.. det er det ferdigheter både blant spillerne + managerens taktiske måte å utnytte de spillernes ferdigheter ute på banen som bestemmer. Men når man om tilskuer får følelsen av at når Leeds spilleren ser ballen komme trillende foran seg og det virker som han tenker; "uff.. jeg må jo jogge 3 meter fo å vinne den ballen jo.. nei det orker jeg ikke idag..", da er det sannelig ikke rart man blir skremt!

Men uansett, moro å se at Grayson, som jeg i utgangspunktet var veldig skeptisk til på det grunnlag av at jeg ikke kjente til ham som manager fra før, gjør det såpass bra som han gjør! Hadde det bare kunne vært den ekte ligatabellen!  :)
-SirOlsen-

Tom S

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #2 på: April 12, 2009, 15:53:44 »
Fin tabell, og viser at Larry faktisk har gjort ein forskjell etter han overtok.

Det blir uhyre spennande og viktig runde imorra. Klarer vi 3p borte mot ligaleder Leicester og Millwall slår (eller minst U) Pborough, ja da gutter kan alt skje i sluttspurten.

Predictoren, http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/predictor/default.stm , på BBC viser at det ikkje er umulig med direkte opprykk, men da må vi ta full pott i resterande kamper og havne på 87.

Eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #3 på: April 12, 2009, 16:07:30 »
Jeg fikk Leeds på topp med 87 poeng med L på andre poenget bak og Peterborough med 82 på tredje, så alt kan gå. FOTBAIILN E ROIND
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Volda69

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #4 på: April 12, 2009, 17:27:18 »
La inn seier til Leeds i resten av kampane, og at Millwall slår Peterborough i morgon. Fekk likevel:
1 Peterborough 88             
2 MK Dons 87             
3 Leicester 87             
4 Leeds 87             
5 Millwall 86

Altså rekordjevnt om opprykk, men sjølv ikkje med 4-0-seier i siste kamp mot Northampton og 3-0-tap for Leicester borte mot Crewe gjekk dette vegen, dessverre. Både Pb og MK Dons har betre utgangspunkt.       
MOT

Tor Erik

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #5 på: April 12, 2009, 17:57:23 »
Prøvde å være realistisk.....
MOT....
Det kan gå....
LEEDS og POSH på 87p
Leeds bedre målforskjeld....

Vi tar en nottingham.....

 

   
 

 
   


 
 
 
     
     




 

 

 

 


UPS AND DOWNS

Jon R

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #6 på: April 12, 2009, 20:26:17 »
Hvis du klarer å få med poengene på tabellen også, blir dette ekstra bra promo.  :)

Jeg tipper at vi ligger på toppen av den tabellen der når sesongen er over. Grayson er gutten sin det!  ;D
Jon R.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #7 på: April 12, 2009, 20:32:58 »
Dette klarer vi! We're going Up, up and away! (også kalt PL-gull ;D)

Synd vi ikke fikk Grayson før...

MOT!

sviper

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #8 på: April 12, 2009, 20:34:38 »
vakker tabell promotion,håper men tror vel ikke at den ser ånn ut ved sesongslutt  :-\
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #9 på: April 12, 2009, 20:35:25 »
Hvis du klarer å få med poengene på tabellen også, blir dette ekstra bra promo.  :)

Jeg tipper at vi ligger på toppen av den tabellen der når sesongen er over. Grayson er gutten sin det!  ;D

Tullebukk!  ;)

Du må skrålle til høyre da vel....nederst i mailen...  Hvis du er usikker på hvordan du gjør dette så finnes det en tråd som heter JonRs support tråd eller noe i den dur!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sviper

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #10 på: April 12, 2009, 20:38:03 »

vakker tabell promotion,håper men tror vel ikke at den ser ånn ut ved sesongslutt   
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #11 på: April 12, 2009, 20:44:14 »
Hvis du klarer å få med poengene på tabellen også, blir dette ekstra bra promo.  :)

Jeg tipper at vi ligger på toppen av den tabellen der når sesongen er over. Grayson er gutten sin det!  ;D

Tullebukk!  ;)

Du må skrålle til høyre da vel....nederst i mailen...  Hvis du er usikker på hvordan du gjør dette så finnes det en tråd som heter JonRs support tråd eller noe i den dur!  ;D

Fantastisk hva du får til, promo!  ;D
Jon R.

soumoh

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #12 på: April 13, 2009, 00:02:20 »
Tja, tipper det ender med tap i play-off finalen som alle andre år - og at Grayson får sparken rett før jul. Samme leksa om igjen.
We'll be back.

sviper

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #13 på: April 13, 2009, 09:40:38 »
dårlig dag eller håve i suppebollen soumoh? ;)
du tek kraftig feil i år,me tek oss til finalen,me vinn og Grayson blir nok fleire sesongar
snakka med Grayson d eg var over i mars,og det han sa om lagbygging kontinutet og vinnarvilje fekk meg til å føle at dette er rett mann for Leeds pr nu :)
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #14 på: April 13, 2009, 15:59:38 »
Jeg har sakset denne tabellen i fra de 21 kampene Grayson har vært in charge:

2 Leeds United 21  9 1 1  21-6   4 3 3 14-12  +17  43 pts




Til sammenligning hadde McAllister denne statistikken frem til desember:

21 kamper:   32 pts og 9.plass!

9 Leeds United 21  6 1 3 22-13   4 1 6 13-16  +6   32 pts
jobbig tabell att läsa vill gärna längst till höger ha sammanlagda poängen, efter 22 matcher är det väl leicester och Peterborough i topp igen? kanhända är de de 2 bästa lagen
 

Hallgeir *

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #15 på: April 13, 2009, 16:19:51 »
 Flytt på den blå linjen nederst. Da får du de poengene du savner.
Super Leeds since 1968

Boxman

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #16 på: Mai 03, 2009, 13:45:15 »
Nr                               Spilt  V  U  T             Diff. Poeng
1 Leeds United                25  16  4   5  42 - 20 +22    52 
2 Peterborough United      25  16  4   5  40 - 27 +13    52 
3 Leicester City               25  13 10  2  44 - 22 +22    49 
4 Milton Keynes Dons       25  12   8  5  39 - 25 +14    44 
5 Southend United           25  14  2  9   30 - 26  +4    44 
6 Tranmere Rovers           25  11  8  6  33 - 23 +10    41 
7 Millwall                        25  12  3 10  31 - 29  +2    39 
8 Bristol Rovers               25  11  5  9   40 - 25 +15   38 
9 Scunthorpe                  25  11  5  9   43 - 35  +8    38

Proud to be Leeds!

sveifors

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #17 på: Mai 03, 2009, 19:04:02 »
Nr                               Spilt  V  U  T             Diff. Poeng
1 Leeds United                25  16  4   5  42 - 20 +22    52 
2 Peterborough United      25  16  4   5  40 - 27 +13    52 
3 Leicester City               25  13 10  2  44 - 22 +22    49 
4 Milton Keynes Dons       25  12   8  5  39 - 25 +14    44 
5 Southend United           25  14  2  9   30 - 26  +4    44 
6 Tranmere Rovers           25  11  8  6  33 - 23 +10    41 
7 Millwall                        25  12  3 10  31 - 29  +2    39 
8 Bristol Rovers               25  11  5  9   40 - 25 +15   38 
9 Scunthorpe                  25  11  5  9   43 - 35  +8    38



say no more....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #18 på: Mai 03, 2009, 20:36:45 »
De siste 15 kamene er skikkelig Champion-form:
(kamper etter Hereford borte, da Leedsspillerne endelig skjønte alvor)

15 kamper:  11 seire - 3 uavgjort - 1 tap  29-11  36 pts (av 45 mulige)


Til sammenligning så var dette Wises første 15 sist sesong i L1:

15 kamper:   12 seire - 2 uavgjort - 1 tap  (før det begunte å gå skeis for ham og laget!)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #19 på: Mai 03, 2009, 20:54:55 »
Ja, dette underbygger vel litt av det enkelte har hevdet gjennom sesongen; at Leeds United har hatt en av de bedre stallene i L1.

Macca fekk ikkje ut av gutta det potensialet som var der. Grunner for det kan ha vert mange, men eg trur at han skifta for mykje på laget frå kamp til kamp var hovedgrunnen. Ã… ikkje ha ein fast ellever gjorde laget usikkert, spesielt på keeperplass og forsvar. Tryggheten manglet.
Larry tok fort tak i dette omgående og gjorde gode innlån i forsvar. I tillegg satte han ein ellever så fort han klarte.

Med vår stall burde vi ha vert topp to i L1.
COME ON LEEDS !!

Kato

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #20 på: Mai 04, 2009, 11:26:03 »
Jeg tror spillestilen til McAllister passet for dårlig på dette nivået
 

Jon R

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #21 på: Mai 04, 2009, 18:04:56 »
Jeg tror spillestilen til McAllister passet for dårlig på dette nivået

Utvilsomt. Og da den sympatiske skotten proklamerte at det ikke var aktuelt å forandre på spillestilen, var det bare et tidsspørsmål før det var over og ut. Bare synd nesten halve sesongen var gått før Bates tok grep. Hadde Grayson fått ta over bare en mnd tidligere kunne mye sett annerledes ut idag.  :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #22 på: Mai 04, 2009, 18:12:50 »
Jeg tror spillestilen til McAllister passet for dårlig på dette nivået

Utvilsomt. Og da den sympatiske skotten proklamerte at det ikke var aktuelt å forandre på spillestilen, var det bare et tidsspørsmål før det var over og ut. Bare synd nesten halve sesongen var gått før Bates tok grep. Hadde Grayson fått ta over bare en mnd tidligere kunne mye sett annerledes ut idag.  :)

Det er det vi snakker om. 1 måned. Hadde det skjedd hadde vi kanskje feiret allerede. Nå måtte vi utsette feiringen med tre uker.

Jeg har troen!

baste

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #23 på: Mai 04, 2009, 18:18:16 »
Tror mange som meg mener at Leeds nå har rett mann ved roret. Grayson er nok ikke uten feil han heller, men han har fått fram ett veldig bra LEEDS lag. Tror vi rykker opp i år...gud hvor jeg gleder meg til Play off kampene..

Marching on together

auren

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #24 på: Mai 04, 2009, 18:26:21 »
Jeg tror spillestilen til McAllister passet for dårlig på dette nivået

Utvilsomt. Og da den sympatiske skotten proklamerte at det ikke var aktuelt å forandre på spillestilen, var det bare et tidsspørsmål før det var over og ut. Bare synd nesten halve sesongen var gått før Bates tok grep. Hadde Grayson fått ta over bare en mnd tidligere kunne mye sett annerledes ut idag.  :)

Her vil jeg heller snu på flisa: Bra at Bates tok grep såpass tidlig, slik at vi hadde muligheten til å klare en play off plass. Det var overraskende for mange Leedssupportere (meg inkludert) da Macca fikk sparken ved juletider. Kan for en gangs skyld se ut som at Bates har gjort et godt managervalg. Vi får bare håpe at Leedsgutta blir kvitt Wembley forbannelsen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #25 på: Mai 04, 2009, 18:56:28 »
Enig med Auren. Var faktisk overraskende at Macca ble sparket etter en relativt kort downperiode, åtte kamper eller noe slikt.

I ettertid riktig, men den kunne vel neppe kommet noe særlig tidligere, eller?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #26 på: Mai 04, 2009, 19:13:09 »
Jeg tror spillestilen til McAllister passet for dårlig på dette nivået

Utvilsomt. Og da den sympatiske skotten proklamerte at det ikke var aktuelt å forandre på spillestilen, var det bare et tidsspørsmål før det var over og ut. Bare synd nesten halve sesongen var gått før Bates tok grep. Hadde Grayson fått ta over bare en mnd tidligere kunne mye sett annerledes ut idag.  :)

Her vil jeg heller snu på flisa: Bra at Bates tok grep såpass tidlig, slik at vi hadde muligheten til å klare en play off plass. Det var overraskende for mange Leedssupportere (meg inkludert) da Macca fikk sparken ved juletider. Kan for en gangs skyld se ut som at Bates har gjort et godt managervalg. Vi får bare håpe at Leedsgutta blir kvitt Wembley forbannelsen.

auren

LITTidlig å konkludere, men jau...

I likhet med for 12 mnd siden så managervalget bra ut. Senest november 08 så det vel fortsatt bra ut.

Men jo, dette ser såpass lyst ut at jeg altså bestilte Londonweekend for over en uke siden (& we ain't there YET). Fortsatt kan dette bli neeeedtur.

But it's lookin' good, & man kan kanskje applaudere mr Bates for noe her nå :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #27 på: Mai 04, 2009, 19:14:55 »

Det er det vi snakker om. 1 måned. Hadde det skjedd hadde vi kanskje feiret allerede. Nå måtte vi utsette feiringen med tre uker.

Jeg har troen!

& in one months time, who cares om opprykket ble klart 2. mai eller 24. mai - så lenge det ble opprykk  ::)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #28 på: Mai 04, 2009, 19:28:34 »
Ja ! Vi har ikke rykket endnu! og hvis vi ikke gør det,  så møder vi Charlton, Norwich og Southampton!

Personlig tror jeg at vi I næste sæson skal spille mindst 2 kamper mod Newscastle i Championship - måske en play Off finale   :o
 

Frode

Sv: Tabellen etter at Grayson overtok!
« Svar #29 på: Mai 04, 2009, 19:33:11 »
Det var vel halghell som i halvt spøk, halvt alvor lanserte Grayson som den nye Revie.  Rykker vi opp, følger jeg hordene i ærefrykt og underkastelse.  Rykker vi ikke opp, får nok Grayson sparken høsten -09 en gang, og vi er på stedt hvil igjen.