Skrevet av Emne: Jag gråter mig igenom hela natten  (Lest 1368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stonefree

Jag gråter mig igenom hela natten
« på: Mai 14, 2009, 23:15:35 »
JAG KAN INTE MED ORD BESKRIVA VAR BESVIKEN JAG ÄR. MITT I ALL BEDRÖVELSEN UNDRAR JAG HELA TIDEN HUR MAN KAN HA DOUGLAS KVAR PÅ PLAN. HAN HAR INTE HAFT ETT RÄTT I BÅDA MATCHERNA, JAG VISSTE LÅNGT INNAN DE GJORDE MÅLET ATT HAN VILLE BLI DEN SOM BLEV ORSAKEN TILL MILLVALLS MÅL, KARLN KAN JU FÖR FAN INTE BACKA IN I EGET STRAFF OMRÅDE SOM HAN GÖR.
MEN, MEN BECKFORD GJORDE JU INTE PRECIS NÅGON GLAD HAN HELLER I DE TVÅ MATCHERNA, OCH DET SISTA HAN GJORDE I DEN HÄR MATCHEN VAR JU BARA ATT HJÄLPA MILLVALL MED ATT DÖDA DEN SISTA MINUTEN.
SKA VI UPP O CHAMPIONCHIP NÄSTA SÄSONG, SÅ MÅSTE DET BLI GENOM DIREKT UPPFLYTTNING ANNARS KOMMER DET INTE ATT GÅ TYVÄRR.
JAG KOMMER NU ATT GRÅTA I ETT PAR DAGAR OCH FÖRSÖKA SMÄLTA ATT JAG REDAN HAR KASTAT 4000 KRONOR I SJÖN PÅ FLYG OCH HOTEL I LONDON NÄSTA HELG. JAG KOMMER INTE ATT ÅKA, VAD FAN HAR JAG DÄR ATT GÖRA NU?

Lawerve

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #1 på: Mai 14, 2009, 23:19:48 »
Så du hvor CASPER var? jo foran målet.... HUFF
SUPER LEEDS

Corleone

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #2 på: Mai 14, 2009, 23:20:09 »
Du kan jo dra til London å se Millwall spille play-off finale?
Som plaster på såret  8)

fjellhaugen

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #3 på: Mai 14, 2009, 23:21:44 »
jeg har egentlig backa douggie på backen hele tiden, mer av hjerte enn hjerne. så ser man hvordan det går................... :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

stonefree

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #4 på: Mai 14, 2009, 23:23:12 »
Du kan jo dra til London å se Millwall spille play-off finale?
Som plaster på såret  8)

ALDRIG I LIVET, HELLRER KRÄKS JAG

stonefree

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #5 på: Mai 14, 2009, 23:24:57 »
Så du hvor CASPER var? jo foran målet.... HUFF

JA JAG VET ATT HAN KON JÄVLIGT LÅNGT UT, MEN JAG TYCKER ÄNDÅ ATT DOUGLAS ÄR PINSAM, OCH VARFÖR PROVAR MAN INTE ÄNDRA LITE MOT I LÖRDAGS I LAGET, DE GJORDE JU INGEN BRA MATCH DÅ.

MooCow

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #6 på: Mai 14, 2009, 23:26:23 »
Bestilte billett i mai eg frå Ryanair 300 kr tur/retur, så var ikkje så gale for meg sånn leis, men ja hadde gleda meg til tur eg og  >:(

Lawerve

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #7 på: Mai 14, 2009, 23:43:58 »
Jeg synes først og fremst synd på gutta som virkelig ville opp i år! Er helt forferdelig å se hvor skuffet de er. De prøvde men lyktes ikke! MOT
SUPER LEEDS

Trond90

Sv: Jag gråter mig igenom hela natten
« Svar #8 på: Mai 14, 2009, 23:49:33 »
Noe har død innvendigt i meg i dag  :-[ Mot...
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!