Skrevet av Emne: Penger, spillere, Leeds og League 1  (Lest 947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Penger, spillere, Leeds og League 1
« på: Mai 15, 2009, 11:21:00 »
"Penger, spillere, Leeds og Leauge 1" - et gjenggangertema dette, ikke sant?

Jeg har en følelse av at tilhengerne av "Kjøp oss ut" tankegangen, ser atskillig med PL og CL-fotball, og ikke klarer å skille den virkeligheten fra den virkeligheten som råder i L1, når de innimellom følger litt med Ledds, hehe.

Bytt ut Bates med en ultrarik eier, spiller ingen rolle.

Jeg formoder at Liids i dag har en lønnspolicy eller definerte lønnsrammer som er relativt magre, men likevel kanskje de beste i League 1. Det skiller angtagelig et hav mellom Leeds og f.eks WBA i PL (snart CCC).

Sett at vi kan løfte lønnsnivået til PL med en ultrarik eier. Selve kjøpene er ikke noe problem, vi har mer penger enn Manchester City, som ikke har noe problem med å skaffe spillere, og nå snakker vi jo om en ekte fotballklubb, nemlig Leeds United, Dirty Leeds, SuperLeeds:

Vil f.eks Jonathan Greening eller Benni McCarthy da komme til Leds unite i League 1?
Selvfølgelig, Leeds er jo en større klubb, høh vi snakker om Leeds og det er absolutt et skifte som passer med ambisjonene i et langt, langt fotballiv. De fleste gode fotballspillere har jo en aktiv karriere på minimum 30 år (d.v.s fra 16-17år til 46-47 år). Dessuten en man jo sikret PL-spill innen 2 år siden Leeds er så ufattelig rike, og alle de andre gode spillerkjøpene som gjøres. Knall altså! Ã… som jeg lengter etter å blø for denne fantastiske klubben Superleeds og deres fanatiske supportere, sier Greening, McCarthy og Adebayor. De 30 millionene jeg får i lønn gjør jo også at jeg aldri kan bli mer motivert som fotballspiller i England, enn å spille for Leeds mot Yeovil. De sa i hvertfall Adebayor til meg når jeg snakket med han sist (sa Greening, ikke berlin. berlin kjenner ikke adebayor.) Yippi!

*********************************

hmm, nei vi begrenser oss en smule, vi har en betydelig rik eier og en eier som er villig til å satse, litt på grensen, men ikke over:

kanse vi skal kjope et pal ( ikke en pall ) sikkelig gode spillere og betale dem sikkelig, de andle er jo ikke så gode så de fål gleie seg med 10% pengeøkning. Unasett, de blil sås bra bra med en topp motivert gjengg, nå skal vi peise på gitt. Jammen fikk vi ikke tak i han delle Kevin Doyle fra Ready. Han var ready for Leeds han tjo-bing, fikkn for usle $2,5 mill og matching av lønna hans i Ready. Yuhu.
Keiren Westwood fra Coventry, £ 3 mill. Jason Scotland fra Swansea, £ 2,5 mill.
Up We Go!


Bleaking news: Alexander Tettey har gått fra Rosenborg til KIL.
Tettey uttaler: Keikos og KILs ambisjoner var det som brakte meg hit.
På spørsmål fra Hamar Arbeiderblad om ikke doblingen av lønnen han hadde i Rosenborg betydde noe, svarte Tettey: Det er OK, men på ingen måte hovedgrunnen

Til slutt: La det være klinkende klart at det er kun penger som gjelder, det mener nå jeg.
Det løser ALT, absolutt ALT, og spesielt i League 1! Hvordan skal man ellers komme seg ut av denne møkkadivisjonen?  Hah, dere som tenker "bygge bygge bygge, ro, blod, vi kommer tilbake når vi har spart penger på bok, vi har jo honnørkonto. Kjøss meg i revva! Jeg vil ha action, og det NÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…! PEEEEEEENGGGGER! Er det så vanskelig å få inn i topplokket??????
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 11:23:31 av berlin »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Penger, spillere, Leeds og League 1
« Svar #1 på: Mai 15, 2009, 11:30:16 »
alt e vel neppe svart eller hvitt her i verden,heller ikkje i Leeds8)