Skrevet av Emne: Hvor mange nye spillere kommer?  (Lest 1807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Hvor mange nye spillere kommer?
« på: Juni 10, 2009, 21:45:28 »
Det er jo en stund igjen til seriestart, men jeg drister meg til å spørre nå: hvor mange blir hentet inn og hva slags kvalitet kan vi forvente?Vi diskuterte vel dette i januar også og da fikk dessverre vi pessimister rett at ingen ble kjøpt og det ble brukt null pund....
Personlig tror jeg at 2-3 lånespillere kommer-forhåpentligvis med mer kvalitet enn de som er her nå....

Klausen

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #1 på: Juni 10, 2009, 22:20:31 »
Vi trenger en keeper, en midtstopper, en høyreback, en sentral midtbane, en venstre ving og en spiss! 6 nye spillere som alle skal heve kvaliteten på laget... Om de kjøpes eller leies er meg ett fett!

Mulig vi ikke brukte £ på permanente overganger i januar, men vi hentet da vitterlig inn spillere da også som hevet kvaliteten på laget?

Dennis

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #2 på: Juni 10, 2009, 23:09:33 »
Føler meg trygg på at Grayson henter spillere som hever lagets totale kvalitet, slik at vi rykker opp neste sommer.

Om disse koster totalt 2 millioner pund eller null og niks, er meg knekkende likegyldig.
Marching on together!

GeirO

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #3 på: Juni 12, 2009, 15:33:15 »
0?
MOT

SveinArve

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #4 på: Juni 12, 2009, 15:52:42 »
Vi trenger keeper, høgre back, venstreving, to sentrale midtbanespelarar, to stopparar, en venstreback, en spiss, en høgreving og en spiss til. Da kan det bli bra!  ;)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Evig Pint

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #5 på: Juni 12, 2009, 15:55:01 »
Jeg tipper 2 kjøp og 2 lån. Så lenge de hever laget skal jeg ikke klage, men selvsagt en klar fordel å eie våre egne spillere. Antall £ som blir lagt på bordet gir oss ikke automatisk noen poeng så det er for meg (også) klinkende likegyldig.
Marching on together

J-R

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #6 på: Juni 12, 2009, 17:35:09 »
Vi trenger keeper, høgre back, venstreving, to sentrale midtbanespelarar, to stopparar, en venstreback, en spiss, en høgreving og en spiss til. Da kan det bli bra!  ;)
Kenneth kjevik e visst en bra spiss... løp og kjøp.

sviper

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #7 på: Juni 12, 2009, 18:06:25 »
Hvor mange nye spillere vi får avhenger nok litt av hvor mange og HVEM som drar.Regner med at S G har bra kontroll på dette om en liten mnd,men tipper at vi får 3 som styrker 1 elleveren beck,midtbane og spiss.Tror nok og det kommer en keeper,men tipper det blir en benkevarmer som ikke koster pund.
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Hvor mange nye spillere kommer?
« Svar #8 på: Juni 12, 2009, 19:02:33 »
Vi trenger keeper, høgre back, venstreving, to sentrale midtbanespelarar, to stopparar, en venstreback, en spiss, en høgreving og en spiss til. Da kan det bli bra!  ;)
  Det skulle vel være omtrent det antall spillere som Burnley brukte for å rykke opp til PL. Er de til salgs.... anyone?
Super Leeds since 1968