Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jason Crowe  (Lest 11703 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

EX-SPILLER: Jason Crowe
« på: Juni 16, 2009, 13:53:38 »
Forsvarsspiller fra Northampton, free transfer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Crowe
« Siste redigering: August 25, 2015, 22:02:13 av Promotion 2010 »

Ferre

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #1 på: Juni 16, 2009, 13:57:20 »
Ser ut som at Frazer er ferdig i klubben:

Following the signing of Jason Crowe, the club will not be continuing discussions with Frazer Richardson, who is out of contract on June 30.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1693787,00.html

Budda

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #2 på: Juni 16, 2009, 14:09:35 »
Synd med Frazer, alltid kjekt med lokale spillere. Men var vel det beste for både klubben og han.

Jason Crowe har jeg ingen formening om. Noen som har oversikt?
Endre

auren

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #3 på: Juni 16, 2009, 14:09:39 »
Hmmmm... Aldri før hørt om gutten. Men nokså erfaren. Det kan vel sies om Richardson også. Men greit med en spiller som kan spille både høyreback, midstopper og sentral midtbane. Blir nok førstevalget på backen neste sesong tenker jeg. Positivt er det at Grayson er svært fornøyd med denne signeringen.

auren; litt ambivalent...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #4 på: Juni 16, 2009, 14:43:07 »
Hmmmm... Aldri før hørt om gutten. Men nokså erfaren. Det kan vel sies om Richardson også. Men greit med en spiller som kan spille både høyreback, midstopper og sentral midtbane. Blir nok førstevalget på backen neste sesong tenker jeg. Positivt er det at Grayson er svært fornøyd med denne signeringen.

auren; litt ambivalent...

Litt som Hughes...

Ville heller hatt en skikkelig høyreback. Ikke at jeg vet om han her ikke er det, men liker generelt ikke spillere som har mange plasser på CV'n
 

Frode

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #5 på: Juni 16, 2009, 15:21:02 »
Vet ikke stort om spilleren, men er redd vi med dette har fått et hint om hvor lista ligger ift. nyinvesteringer. 
 

trondt

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #6 på: Juni 16, 2009, 15:24:52 »
Jeg må innrømme at jeg vet veldig lite om spillere fra Northampton, generelt ;).
Uansett så må jeg ønske Jason velkommen og lykke til og samtidig takke Frazier for det han har bidratt med i klubben og også ønske han lykke til videre.

rastafari

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #7 på: Juni 16, 2009, 15:28:14 »
Vi finner nå de rette gutta også (fra Wikipedia):
Sitat
He made his debut as substitute in a League Cup tie against Birmingham City on October 14, 1997 but was sent off after just 33 seconds by referee Uriah Rennie for a foul on Martin O'Connor; it was the fastest debut sending-off in English football history.

Videre:
Years Club                                        Apps
1997–1999   Arsenal                             0
1998–1999   → Crystal Palace (loan)       8
1999–2003   Portsmouth                       86
2000           → Brentford (loan)              9
2003–2005   Grimsby Town                    69
2005–2009   Northampton Town             171
2009–         Leeds

Portsmouth betalte £1000000 for ham, men Redknapp frigav ham sammen med fire andre spillere.
Han har 3 U20 landskamper for Engalnd (1997).

Wikipedia hadde forresten allerede fått med seg at Leeds hadde signert ham. Oppdaterer han profilen sin selv??


Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Healyfan

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #8 på: Juni 16, 2009, 15:51:28 »
Til alle dere som ikke kjenner til vår nye høyreback Jason Crowe, så scorte han begge Northampton sine mål da vi slo dem 5-2 i FA-cupen ;)

synd med Frazer, men det måtte vel ende slik en gang...
"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

auren

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #9 på: Juni 16, 2009, 15:52:11 »
Til alle dere som ikke kjenner til vår nye høyreback Jason Crowe, så scorte han begge Northampton sine mål da vi slo dem 5-2 i FA-cupen ;)

synd med Frazer, men det måtte vel ende slik en gang...

Var dette han lille backen som klarte å score 2 mål på hodet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #10 på: Juni 16, 2009, 15:55:22 »
Synes denne Danny Jackman har imponert meg mer i møtene med Northampton. Er ikke han også høyreback?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Healyfan

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #11 på: Juni 16, 2009, 16:00:23 »
Auren! Det var han lille backen som scorte på hodet ja ! ;)
(hvis ikke jeg tar helt feil:P)

Tror JAckman spiller venstreback/kant...
"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

torivar

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #12 på: Juni 16, 2009, 16:44:04 »
Frazer er en kjekk gutt men han er ikke god nok. Såg nettopp intervjuet med Crowe på lutv, sikkert en kjekk kar det også - og ikke minst sier han at han er fit og har pace. Utifra smilet var han tydeligvis fornøgd med lønna, hvilket gjør meg enda mer sikker på at INGEN betaler bedre enn oss i denne divisjonen, so Jermaine - give it another thought.

flynn

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #13 på: Juni 16, 2009, 17:05:05 »
Hmmmm... Aldri før hørt om gutten. Men nokså erfaren. Det kan vel sies om Richardson også. Men greit med en spiller som kan spille både høyreback, midstopper og sentral midtbane. Blir nok førstevalget på backen neste sesong tenker jeg. Positivt er det at Grayson er svært fornøyd med denne signeringen.

auren; litt ambivalent...

Hadde vært litt rart om Simon hadde sagt seg tvilende til fyren i grunn...

flynn

SveinArve

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #14 på: Juni 16, 2009, 17:10:40 »
Faren til Jason Crowe er faktisk søskenbarnet til mora til Russel Crowe.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Blank_File

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #15 på: Juni 16, 2009, 17:38:53 »
En rask lesning på Wikipedia om han gjør det også vanskelig å unngå å legge merke til at han har pissa på corn flakesen... Utrolig kjipt.

EDIT: Nå har noen fjerna det.

Superfan

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #16 på: Juni 16, 2009, 18:32:33 »
Faren til Jason Crowe er faktisk søskenbarnet til mora til Russel Crowe.

Hvilket vel gjør Jason til tremenning av Russel og omvendt? Eller hva?

sveifors

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #17 på: Juni 16, 2009, 18:51:18 »
Kan vise seg å være en bra signing. Ettertraktet spiller som var ønsket fra mange klubber. Northampton fansen satte ham høyt, har erfaring både fra Wankership og L1.

Det er ihvertfall positivt at vi begynner å prioritere høyre siden i forsvar, det har vært et av våre "weakest link" i mange sesonger.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

p0ndus

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #18 på: Juni 16, 2009, 18:53:23 »
Bevares Svein Arve, med et slikt kunnskapsnivå bringer du begrepet fotballinteressert til et  høyere nivå, er meget imponert.(seriøst ment).
Håper at han er bedre til å spille fotball en søskenbarnet sitt.
Kansje han er råtass til å "filme" seg til straffespark he-he.
Mvh Terje

sviper

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #19 på: Juni 16, 2009, 22:53:24 »
godt med en ny signering på høgreback,blir spennende å se om Simon G har gått for pondus eller hurtighet.Håper på hurtighet jeg for min de, da vi tapte mange dueller der i fjor pga lavt tempo)
noen som vet noe om styrker og svakheter til denne ung gutten?? ;D
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #20 på: Juni 17, 2009, 02:54:31 »
Etter å ha googlet og lest meg litt opp om denne Crowe (som var et blankt ark for min del) stiller jeg meg lettere positiv til signeringen. Regner med dette er en habil og erfaren League 1 spiller som kan bekle en høyrebackrolle for oss uten de problemene vi har hatt tidligere. Godt å se at Grayson tar tak og ordner opp her. Fint at han blir klar såpass tidlig, slik at han kan få en god oppkjøring med laget. Positivt er det også at dette trolig betyr slutten for Frazer som strengt tatt ikke er god nok.

Hvorfor bli skuffet over denne signeringen? Det er nok ikke dette som blir sommerens største signing. De få kronene vi skal svi av i sommer håper jeg vi bruker på en midtbanegeneral, evt også en ny spiss hvis Beckford går. Ang Crowe er det bare godt å se at Grayson ordner opp i det som har vært en langt fra problemfri posisjon for oss.

Velkommen Jason, og lykke til! Det lukter opprykk 2010! :D
Marching on together

olsen leeds

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #21 på: Juni 17, 2009, 07:50:09 »
Er det noen som vet om denne Jason er hurtig???

The Gentle Giant

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #22 på: Juni 17, 2009, 08:09:07 »
veit ikkje eg

                                 

enur

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #23 på: Juni 17, 2009, 13:22:41 »
Nja...skeptisk. Er redd dette er en erstatning snarere enn en forbedring for Douglas og Richardson.
____________
enur

Marching on together

B_Ød

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #24 på: Juni 17, 2009, 13:51:58 »
Nja...skeptisk. Er redd dette er en erstatning snarere enn en forbedring for Douglas og Richardson.

Personlig må jeg gi SG litt mer kreditt enn som så. Dette er garantert en kraftig forbedring ift de to dødsbackene vi har hatt...og det sier jeg uten å ane en tøddel om JC. 
Ups & Ups!!

J-R

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #25 på: Juni 17, 2009, 16:04:25 »
Gjennomsnittlig leauge one spiller. Bra vi satser knall hardt på opprykk.

josoer

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #26 på: Juni 17, 2009, 16:52:12 »
Ã…rets første signering dette, og dermed er det garantert stallfyll som erstatter Richardson og Douglas. Vi får håpe at de beste signeringene gjenstår.

Tom S

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #27 på: Juni 17, 2009, 16:54:19 »
Gjennomsnittlig leauge one spiller. Bra vi satser knall hardt på opprykk.

Meiner å ha hørt vi lenge var aktuell ny arbeidsgiver for Glen Johnson, men han valgte merkelig nok Liverpool. No må jaggu meg Bates bla opp sånn at vi slipper tilsvarende misser seinere i transfervinduet.
COME ON LEEDS !!

J-R

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #28 på: Juni 17, 2009, 17:00:14 »
Gjennomsnittlig leauge one spiller. Bra vi satser knall hardt på opprykk.

Meiner å ha hørt vi lenge var aktuell ny arbeidsgiver for Glen Johnson, men han valgte merkelig nok Liverpool. No må jaggu meg Bates bla opp sånn at vi slipper tilsvarende misser seinere i transfervinduet.
;D

metaljon

Sv: NY SPILLER: Jason Crowe
« Svar #29 på: Juni 17, 2009, 19:18:21 »
Har faktisk aldri hørt om han derre Jason Crowe jeg. Finnes det noen her inne som vet noe mere om han enn det som står på wikipedia? Må si at jeg er skeptisk ja. En signing fra Northampton?? hmm skeptisk
The Chief!