Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1368056 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

mac_gyver

Pride of Yorkshire


p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #302 på: Mai 29, 2012, 16:41:56 »
Spennende dette. Konspirasjon eller fakta. Håper på fakta men tror mest på konspirasjon.
Skulle ikke forundre meg om han setter skylda på fansen igjen på at denne dealen også gikk i WC  og at det kun blir Pearce og deretter peace på transfermarkedet resten av sommeren.

Pleinar

Sv: Takeover
« Svar #303 på: Mai 29, 2012, 16:52:58 »
Fra Twitter:
MLSEPR
We love the enthusiasm of #LUFC Fans! However to repeat our response from last week - there is no truth to the rumours. #leedsunited

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Hobben

Sv: Takeover
« Svar #304 på: Mai 29, 2012, 16:54:38 »
Fra Twitter:
MLSEPR
We love the enthusiasm of #LUFC Fans! However to repeat our response from last week - there is no truth to the rumours. #leedsunited



De skal holde en pressekonferanse 1730, som skal være fotball relatert, men det er vell bare å avkrefte dette ryktet da...
Rogaland Whites

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #305 på: Mai 29, 2012, 17:00:11 »
Kan ikke tenke meg noe annet enn at det blir en fullstendig avkreftelse, noe annet ville vært snodig siden de ikke har gjort annet enn å avkrefte, senest i dag.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

J-R

Sv: Takeover
« Svar #306 på: Mai 29, 2012, 17:10:22 »
MOT:-)

The Magnificents

Sv: Takeover
« Svar #307 på: Mai 29, 2012, 17:11:27 »
offfff... vil veta noko no!

MOT!
Leeds Leeds Leeds!!

The Magnificents

Sv: Takeover
« Svar #308 på: Mai 29, 2012, 17:14:37 »
meldast at Maple leaf ikkje vert våre nye eigara....
Leeds Leeds Leeds!!

Ozzy96

Sv: Takeover
« Svar #309 på: Mai 29, 2012, 17:19:50 »
:((((

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #310 på: Mai 29, 2012, 17:20:21 »
Etter å ha grublet hele dagen samt lest meg opp på bates igjen, har jeg kommet frem til følgende:
Dette er dessverre kun en investor som kommer til å spytte inn småpenger.Da gnomen solgte Chelsea kom det som lyn i fra klar himmel.Ingen lekkasjer i forkant.Her har det vært spekulert i et par dager....Er redd  for at dette blir tidenes nedtur for oss >:(
All logikk tilsier at han ikke selger seg fullstendig ut av klubben.Eller så kan det selvfølgelig være slik SA skrev, at hans helsetilstand er blitt dårligere...
Hvis dette renner ut i sanden slik jeg tror, så vil det for min del bli en tilstand av apati.jeg orker ikke å forholde meg til gnomen :(

Rasmussen7

Sv: Takeover
« Svar #311 på: Mai 29, 2012, 17:26:01 »
Stygt redd for at du har rett, men må innrømme at jeg har tatt meg selv i å dagdrømme om Pep Guardiola og Messi på ER... Skummle greier...

Markus

Sv: Takeover
« Svar #312 på: Mai 29, 2012, 17:31:35 »
Ja det kunne vært noe !  ;)

marve

Sv: Takeover
« Svar #313 på: Mai 29, 2012, 17:42:40 »
Etter å ha grublet hele dagen samt lest meg opp på bates igjen, har jeg kommet frem til følgende:
Dette er dessverre kun en investor som kommer til å spytte inn småpenger.Da gnomen solgte Chelsea kom det som lyn i fra klar himmel.Ingen lekkasjer i forkant.Her har det vært spekulert i et par dager....Er redd  for at dette blir tidenes nedtur for oss >:(
All logikk tilsier at han ikke selger seg fullstendig ut av klubben.Eller så kan det selvfølgelig være slik SA skrev, at hans helsetilstand er blitt dårligere...
Hvis dette renner ut i sanden slik jeg tror, så vil det for min del bli en tilstand av apati.jeg orker ikke å forholde meg til gnomen :(
Føler noe av det samme som deg ,får meg liksom ikke til å tro at bates nå plutselig vill selge seg ut .
Tror mere på en innvestering men hvem i alle dager er gal nok til å innvestere penger i noe som bates styrer da .
Håper håper på en take over, men tror i beste  fall på en innvistering .
 

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #314 på: Mai 29, 2012, 17:51:31 »
Etter å ha grublet hele dagen samt lest meg opp på bates igjen, har jeg kommet frem til følgende:
Dette er dessverre kun en investor som kommer til å spytte inn småpenger.Da gnomen solgte Chelsea kom det som lyn i fra klar himmel.Ingen lekkasjer i forkant.Her har det vært spekulert i et par dager....Er redd  for at dette blir tidenes nedtur for oss >:(
All logikk tilsier at han ikke selger seg fullstendig ut av klubben.Eller så kan det selvfølgelig være slik SA skrev, at hans helsetilstand er blitt dårligere...
Hvis dette renner ut i sanden slik jeg tror, så vil det for min del bli en tilstand av apati.jeg orker ikke å forholde meg til gnomen :(

Det er i alle fall en soleklar forskjell fra tiden hans i Chelsea og nå. På den tiden var det ingen som ønsket at han skulle selge og heller ingen som fulgte med spesielt om noe sånt skulle skje. Det var jo starten på en æra med pengeinnspruting i klubbene som man ikke har sett maken til. Leeds derimot har gått rundt og ventet på at gnomen skal få en erstatter så fort som mulig.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #315 på: Mai 29, 2012, 18:00:38 »
The Sun's Andrew Haigh bygger ikke akkurat ned forventingene mine ;) :)

‏@AndrewHaigh
#lufc RT @p20ddy: For people asking questions all I can say is watch this space #interesting
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Mr. Leeds

Sv: Takeover
« Svar #316 på: Mai 29, 2012, 18:05:47 »
The Sun's Andrew Haigh bygger ikke akkurat ned forventingene mine ;) :)

‏@AndrewHaigh
#lufc RT @p20ddy: For people asking questions all I can say is watch this space #interesting

Ahhh pålitelige The Sun der altså ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

marve

Sv: Takeover
« Svar #317 på: Mai 29, 2012, 18:11:09 »
The Sun's Andrew Haigh bygger ikke akkurat ned forventingene mine ;) :)

‏@AndrewHaigh
#lufc RT @p20ddy: For people asking questions all I can say is watch this space #interesting

har ikke det noe å gjøre med keepern vi er linket med da ???
 

J-R

Sv: Takeover
« Svar #318 på: Mai 29, 2012, 18:18:44 »
Lei av å bli lurt,  na na na na lei av å bli lurt!!! >:(

rober

Sv: Takeover
« Svar #319 på: Mai 29, 2012, 18:23:01 »
Holder ikke ut ventetiden, nå må det skje noe snart.

The Magnificents

Sv: Takeover
« Svar #320 på: Mai 29, 2012, 18:30:35 »
Me må nok berre ta tida til gode å venta.. at noko stort er på gang er eg ikkje i tvil om , fortsatt ingen uttalelsar frå Bates så får håpa han kar'n frå Qatar snart står fram som ny Leeds-eigar :)

ufatteleg spanande!
Leeds Leeds Leeds!!

auren

Sv: Takeover
« Svar #321 på: Mai 29, 2012, 18:37:30 »
Mye blir nok avklart i løpet av morgendagen når Bates skal ha sitt ukentlige intervju.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #322 på: Mai 29, 2012, 19:05:03 »
Mye blir nok avklart i løpet av morgendagen når Bates skal ha sitt ukentlige intervju.

auren

Skal han?
...siterer fra bloggen litt lenger oppi her ;)

Sitat
As things stand, Ken Bates has decided not to speak to Yorkshire Radio for a while and Paul Dews claims to know nothing.

There have been plenty of other facts and theories used to back-up the rumour, but Ken Bates’ silence is the one that is having the biggest effect. Some people have suggested he may be on holiday at the minute or simply has nothing to talk about, but it’s worth pointing out that Ken Bates was interviewed by Yorkshire Radio every week last summer and I’m almost certain he’s taken the call whilst on holiday before now. As for Ken Bates having nothing to talk about – when has that ever stopped him before?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Takeover
« Svar #323 på: Mai 29, 2012, 19:23:57 »
Blir komplett gal av dette her - hele arbeidsdagen gikk rett i dass.... Men - bare det kommer noe godt i andre enden skal nok arbeidsgiveren min  få igjen med renter i form av en superpositiv ansatt her ja!!!!
Ikke noe mer matnyttig info fra "vår mann" Svend Anders?

Stephenjazz

Sv: Takeover
« Svar #324 på: Mai 29, 2012, 19:32:48 »
Meldt fra ofisielle hold altså klubbens hjemmeside i dag.


Klubben har gitt følgende uttalelse ...

Videre til medieoppslag på tirsdag morgen, kan klubben bekrefte at samtalene finner sted om investering på lang sikt.

Klubben har alltid offentlig uttalt at det ville velkommen potensiell investering, men har opprettholdt en tro der kvaliteten på investor er den viktigste faktoren når det gjelder den langsiktige utviklingen av Leeds United.

Ingen ytterligere kommentarer vil bli gjort på dette stadiet.


Virker for meg som at det ikke er snakk om nye eiere, men innvesterings gruppe.


Nå har det strengt tatt blitt bekreftet på radio at gruppene vil kjøpe og ikke investere. Hvorfor skulle Leeds gått ut offentlig at de var i forhandlinger om oppkjøp. Forretningsmessig er dette ikke så lurt
Det blir aldri umoderne å vinne

Corleone

Sv: Takeover
« Svar #325 på: Mai 29, 2012, 19:40:10 »
Skal visstnok være en Chicago-basert gruppe..

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #326 på: Mai 29, 2012, 19:44:50 »
Chicago based investors ahead of two other groups according to BBC's Tanya Arnold for Leeds United takeover. They've had a tour of facilities

DW

Sv: Takeover
« Svar #327 på: Mai 29, 2012, 19:47:59 »
Chicago based investors ahead of two other groups according to BBC's Tanya Arnold for Leeds United takeover. They've had a tour of facilities

Kuult og litt gangsta' aktig.. :)

Corleone

Sv: Takeover
« Svar #328 på: Mai 29, 2012, 19:51:10 »
Chicago based investors ahead of two other groups according to BBC's Tanya Arnold for Leeds United takeover. They've had a tour of facilities

Kuult og litt gangsta' aktig.. :)

Ja, da er det bare å begynne å drømme.
http://www.chicagotribune.com/business/breaking/ct-biz-chicago-billionaires-2012,0,2061819.photogallery?index=ct-biz-chicago-billionaires-2012-ken-griffin
 8) 8) 8)

DW

Sv: Takeover
« Svar #329 på: Mai 29, 2012, 19:58:07 »
Chicago based investors ahead of two other groups according to BBC's Tanya Arnold for Leeds United takeover. They've had a tour of facilities

Kuult og litt gangsta' aktig.. :)

Ja, da er det bare å begynne å drømme.
http://www.chicagotribune.com/business/breaking/ct-biz-chicago-billionaires-2012,0,2061819.photogallery?index=ct-biz-chicago-billionaires-2012-ken-griffin
 8) 8) 8)

Jøsses..Er det Jens Stoltenberg klonet med Trond Giske?