Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1368148 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Takeover
« Svar #630 på: Mai 31, 2012, 16:07:47 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer så mye :)

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #631 på: Mai 31, 2012, 16:08:56 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Dette vet vi jo, SCUM var jo velfungerende og hadde sportslig suksess lenge før Glazers kom og påførte klubben mange milliarder i gjeld. Vet ikke hva summen er i dag, men for et par år siden brukte klubben 600-700 millioner nkr per år kun for å betjene rentene på lånet. Tenk hvor mange millioner Fergie kunne brukt på spillere hvis eierne ikke hadde vært fullt så grådige..

Når du sier at du kunne ønsket eiere som Glazers til Leeds så har du en som ikke er langt unna, nemlig Bates...

Det er naturligvis viktig å ta med seg at det sikkert finnes potensielle fremtidige eiere som faktisk er verre enn Ken Bates. Selv ved et oppkjøp er det lurt å legge Champagnen på vent til vi har fått innsyn i hva slags folk dette egentlig er og hva slags visjoner de har for klubben.

Konklusjon: Mye kan bli bedre når Bates ikke lenger sitter ved roret, men mye kan også bli verre.
+1

Viktig at vi får inn riktige eiere, som har respekt for klubben, fansen og klubbens tradisjoner.
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #632 på: Mai 31, 2012, 16:09:35 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer så mye med familieforøkelse...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #633 på: Mai 31, 2012, 16:11:26 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Dette vet vi jo, SCUM var jo velfungerende og hadde sportslig suksess lenge før Glazers kom og påførte klubben mange milliarder i gjeld. Vet ikke hva summen er i dag, men for et par år siden brukte klubben 600-700 millioner nkr per år kun for å betjene rentene på lånet. Tenk hvor mange millioner Fergie kunne brukt på spillere hvis eierne ikke hadde vært fullt så grådige..

Når du sier at du kunne ønsket eiere som Glazers til Leeds så har du en som ikke er langt unna, nemlig Bates...

Det er naturligvis viktig å ta med seg at det sikkert finnes potensielle fremtidige eiere som faktisk er verre enn Ken Bates. Selv ved et oppkjøp er det lurt å legge Champagnen på vent til vi har fått innsyn i hva slags folk dette egentlig er og hva slags visjoner de har for klubben.

Konklusjon: Mye kan bli bedre når Bates ikke lenger sitter ved roret, men mye kan også bli verre.

Helt enig med du.. Beste eiere hadde vært noen rike fans med lokal forankring, men det skjer vel ikke dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #634 på: Mai 31, 2012, 16:13:39 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Dette vet vi jo, SCUM var jo velfungerende og hadde sportslig suksess lenge før Glazers kom og påførte klubben mange milliarder i gjeld. Vet ikke hva summen er i dag, men for et par år siden brukte klubben 600-700 millioner nkr per år kun for å betjene rentene på lånet. Tenk hvor mange millioner Fergie kunne brukt på spillere hvis eierne ikke hadde vært fullt så grådige..

Når du sier at du kunne ønsket eiere som Glazers til Leeds så har du en som ikke er langt unna, nemlig Bates...

Det er naturligvis viktig å ta med seg at det sikkert finnes potensielle fremtidige eiere som faktisk er verre enn Ken Bates. Selv ved et oppkjøp er det lurt å legge Champagnen på vent til vi har fått innsyn i hva slags folk dette egentlig er og hva slags visjoner de har for klubben.

Konklusjon: Mye kan bli bedre når Bates ikke lenger sitter ved roret, men mye kan også bli verre.
+1

Viktig at vi får inn riktige eiere, som har respekt for klubben, fansen og klubbens tradisjoner.
Altså helt motsatt av det vi har nå!

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #635 på: Mai 31, 2012, 16:18:22 »
Alle klubber er avhengig av inntekter uansett. Fordelen med Man U er at de er i toppen. De har en manager som kan faget. De får tak i verdenstjerner og selger de med en stor provisjon. Når man har en manager som kan dette faget og vil være villig til å bruke flere hundre millioner kroner på en spiller. Samt har et akademi som får Leeds sitt til å fremstå som en speiderleier. ja da sier det seg selv at dette gir sportslig suksess.
Samt at inntektene fra publikum og supportersalg. Ja de er så store at dette generer inntekter slik at eierne ikke trenger å spytte inn penger selv. Bedriften er selvgåen til og med med den enorme gjelda de har

Dette vet vi jo, SCUM var jo velfungerende og hadde sportslig suksess lenge før Glazers kom og påførte klubben mange milliarder i gjeld. Vet ikke hva summen er i dag, men for et par år siden brukte klubben 600-700 millioner nkr per år kun for å betjene rentene på lånet. Tenk hvor mange millioner Fergie kunne brukt på spillere hvis eierne ikke hadde vært fullt så grådige..

Når du sier at du kunne ønsket eiere som Glazers til Leeds så har du en som ikke er langt unna, nemlig Bates...

Det er naturligvis viktig å ta med seg at det sikkert finnes potensielle fremtidige eiere som faktisk er verre enn Ken Bates. Selv ved et oppkjøp er det lurt å legge Champagnen på vent til vi har fått innsyn i hva slags folk dette egentlig er og hva slags visjoner de har for klubben.

Konklusjon: Mye kan bli bedre når Bates ikke lenger sitter ved roret, men mye kan også bli verre.
+1

Viktig at vi får inn riktige eiere, som har respekt for klubben, fansen og klubbens tradisjoner.
Altså helt motsatt av det vi har nå!
Stort sett ja  :)
Leksvik whites

Tobbe9210

Sv: Takeover
« Svar #636 på: Mai 31, 2012, 16:49:01 »
Latest rumour from someone with a "Reliable" source on WACCOE forums saying we have agreed a deal with an American company to take over Leeds United.
Leksvik whites

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #637 på: Mai 31, 2012, 16:56:55 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer med gutten :)
COME ON LEEDS !!

J-R

Sv: Takeover
« Svar #638 på: Mai 31, 2012, 16:59:06 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer med gutten :)
Gratulerer ja:-)

job

Sv: Takeover
« Svar #639 på: Mai 31, 2012, 17:00:52 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Gratulerer så mye.
Du vet hvilken drakt du skal ha på ham  ;)
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #640 på: Mai 31, 2012, 17:03:22 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Grattis!
Jammen godt du ikke kalte sønnen din Kenneth William.. ;D

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #641 på: Mai 31, 2012, 17:06:09 »
Det snakkes mye om "friday 1pm" på Waccoe. Takeover-tråden der har blitt snart 200 sider med crap, men noen hevder å ha sikre kilder som sier at det er "100% takeover".

Forstår ikke helt hvordan det går an å rynke på nesen av rykteflommen om de potensielle kjøperne. "Jeg vil ha en middelaldrende mann, pent kledd, styrtrik, bor i Yorkshire og elsker klubben høyere enn kona". Kom an! Her nytter det ikke å være kresen, gnomen skal ut og vi skal opp!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

The Magnificents

Sv: Takeover
« Svar #642 på: Mai 31, 2012, 17:07:41 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulera :)
Leeds Leeds Leeds!!

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #643 på: Mai 31, 2012, 17:22:39 »
Det snakkes mye om "friday 1pm" på Waccoe. Takeover-tråden der har blitt snart 200 sider med crap, men noen hevder å ha sikre kilder som sier at det er "100% takeover".

Forstår ikke helt hvordan det går an å rynke på nesen av rykteflommen om de potensielle kjøperne. "Jeg vil ha en middelaldrende mann, pent kledd, styrtrik, bor i Yorkshire og elsker klubben høyere enn kona". Kom an! Her nytter det ikke å være kresen, gnomen skal ut og vi skal opp!
;D ;D ;D

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #644 på: Mai 31, 2012, 18:30:15 »
Selg ikke bjørnen for skinnet er skutt. Bates er en stayer. Han går ikke ut for nothing.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #645 på: Mai 31, 2012, 18:36:19 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gratulerer så mye, Blank_File!
Marching on together!

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #646 på: Mai 31, 2012, 18:56:25 »
Griffith is my man.

By the way, har forumklokka spolt seg framover for å nærme seg takeover...?
MOT

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #647 på: Mai 31, 2012, 18:58:50 »
Griffith is my man.

By the way, har forumklokka spolt seg framover for å nærme seg takeover...?

Kuwait-tid  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #648 på: Mai 31, 2012, 19:12:57 »
Livet som Leeds supporter minner meg om den filmen hvor en person våkna opp til samme tid som gårsdagen. Opplevde den samme dagen om og om igjen

testo

Sv: Takeover
« Svar #649 på: Mai 31, 2012, 19:22:04 »
Griffith is my man.

By the way, har forumklokka spolt seg framover for å nærme seg takeover...?

Det jobbes med å legge om til nye websider det neste døgnet ifølge SA..
mao. mye nytt om dagen..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #650 på: Mai 31, 2012, 19:22:13 »
Livet som Leeds supporter minner meg om den filmen hvor en person våkna opp til samme tid som gårsdagen. Opplevde den samme dagen om og om igjen


Sier du det er kjedelig som Leeds-supporter?  :o

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #651 på: Mai 31, 2012, 19:23:36 »
...til de som ikke orker å følge med på waccoe (det er ørten ørkesløse innlegg mellom de leseverdige...). Jeg syns dette oppsummerer stoda bra slik jeg tolker det:
Sitat
YEP article this morning suggested club are intent on pushing through a deal with the North American group (radio aire also picked up on this)

The Club themselves have refuted a Daily Mail article claiming that Bates had asked a Canadian group to double their offer from 40 mil to 80 mil

Everything's gone quiet with the Kuaitis - both with us and Forest, suggestion they can't afford to buy us

......

that's my understanding of what's happened so far today - doubt Calendar or Look North will come up with anything new to be honest

Pretty good summary of today's news.

The main thing to take from today is the Daily Mail thing and Dews or Hay (can't remember which) saying that there were two errors with the report - the price (£80m) and the group (Canadian Consortium). No mention of the fact that they said it was a takeover. And of course Bates refuting claims that he wants £80m,

All this point toward that it's a takeover, and he's looking to sell. Yet, it's not conclusive, but nothing has been as of yet bar comments from the Trust. But a pretty positive sign, at least.
Sitat
Hello all...
.....I genuinely believe that we have targets A and targets B , whether there is a takeover or not respectively.

With Bates etc being very quiet , I think you can safely say the takeover is on......can you imagine the backlash if it goes pear shaped now.

Bates knows that we know about the take over/investment and TBH I think he's had enough of us....and the feeling is mutual.

Neil will not go either. I have gone over some of his comments , ie , " WAIT UNTIL WE HAVE GOT A TEAM "......I believe he knows whats going on...or he would have gone by now. He's to long in the tooth.

Neil returns from Hols shortly....no coincidence is it that the take over will be completed by then and watch our signings then.

Cant wait for next season.

UP THE WHITES.


...mulig klubben kjører en plan A og plan B, den ene en innsprøytning, den andre en takeover.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Takeover
« Svar #652 på: Mai 31, 2012, 19:30:21 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
De hjerteligste gratulasjoner med lille Larry
Hekta på Leeds siden 1974

job

Sv: Takeover
« Svar #653 på: Mai 31, 2012, 19:30:40 »
Er noen av de engelske bookmakerne ute med odds på evt. Leeds-takeover?
Noen som har sjekket?
Marching on together!                               Siden 1970

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #654 på: Mai 31, 2012, 19:32:43 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.
Congratulerer med Larry   ;D

Regner med det var du som var innom forumsidene og bestilte et utvidet familieabonnement i dag ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #655 på: Mai 31, 2012, 19:39:57 »
Selg ikke bjørnen for skinnet er skutt. Bates er en stayer. Han går ikke ut for nothing.

Money for nothing, checks for free.  ;)

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #656 på: Mai 31, 2012, 19:43:21 »
Livet som Leeds supporter minner meg om den filmen hvor en person våkna opp til samme tid som gårsdagen. Opplevde den samme dagen om og om igjen


Endelig Hakon...  ;D

http://www.imdb.com/title/tt0107048/

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Takeover
« Svar #657 på: Mai 31, 2012, 20:52:52 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bmrRVCwyEcI

Phil Hay snakker om eventuell takeover eller investering.

Han mener dette er seriøst, og han høres ut som at det kommer inn en investering eller at Bates selger litt eller hele sin andel av klubben :)

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #658 på: Mai 31, 2012, 22:01:05 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
De hjerteligste gratulasjoner med lille Larry

Haha! Larry! Den skal jeg huske. Takk til alle for gratulasjoner. Forstår at det ikke var en passende tråd, men på en måte har jeg levd i denne tråden de siste dagene. Det ser ikke ut til at lille Simon vil endre det faktum totalt.

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #659 på: Mai 31, 2012, 22:15:33 »
Da har jeg fått en sønn ekstremt lett oppkalt etter vår forrige manager. Dessverre hjalp ikke det på Kenneth William Bates sin vilje til å selge. Men det er tid igjen før sesongstart.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
De hjerteligste gratulasjoner med lille Larry

Haha! Larry! Den skal jeg huske. Takk til alle for gratulasjoner. Forstår at det ikke var en passende tråd, men på en måte har jeg levd i denne tråden de siste dagene. Det ser ikke ut til at lille Simon vil endre det faktum totalt.

Gratulerer så mye. Da er vi i alle fall to som har en sønn som heter Simon. Kjempenavn!
MOT