Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372277 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2010 på: August 09, 2012, 13:16:46 »
En ting er ivertfall sikkert. det kommer til å bli hett rundt ørene på Bates fremover!  >:(

Uten sportslig suksess så smeller det! Alt kan skje fremover!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2011 på: August 09, 2012, 13:18:20 »
Endelig en avklaring, da kan vi begynne å konsentrere oss om den kommende sesongen igjen!














 :'( :'( :'(

Dennis

Sv: Takeover
« Svar #2012 på: August 09, 2012, 13:19:10 »
En ting er ivertfall sikkert. det kommer til å bli hett rundt ørene på Bates fremover!  >:(

Uten sportslig suksess så smeller det! Alt kan skje fremover!


Hele problemet er jo at Ken Bates ikke lar seg presse. Han uttalte i våres at han liker å være hatet og at han har kjempet mot strømmen hele livet.

Han koser seg nå (i det minste med våre reaksjoner), Leedsfan, det er det som er så ille! Laget har ikke salgbare spillere igjen og lite assets (utover det latente potensialet), så jeg forstår ikke hvorfor han tviholder på oss.
Marching on together!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2013 på: August 09, 2012, 13:21:32 »
En ting er ivertfall sikkert. det kommer til å bli hett rundt ørene på Bates fremover!  >:(

Uten sportslig suksess så smeller det! Alt kan skje fremover!


Hele problemet er jo at Ken Bates ikke lar seg presse. Han uttalte i våres at han liker å være hatet og at han har kjempet mot strømmen hele livet.

Han koser seg nå (i det minste med våre reaksjoner), Leedsfan, det er det som er så ille! Laget har ikke salgbare spillere igjen og lite assets (utover det latente potensialet), så jeg forstår ikke hvorfor han tviholder på oss.

Det blir vel mer og mer tydelig det enkelte har hevdet lenge at han kun er i Leeds for å lage et helvete for klubben og dens supportere?
« Siste redigering: August 09, 2012, 13:24:19 av Here we go again »

4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #2014 på: August 09, 2012, 13:23:03 »
To måneder med venting og håp til ingen fåkkings nytte....

En trist, trist  dag hvis dette viser seg å være korrekt.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kato

Sv: Takeover
« Svar #2015 på: August 09, 2012, 13:24:03 »
Hvorfor skulle han selge klubben? Han soper penger ut, senest ved salget av Snodgrass.

Selvsagt var det en grunn til at Snodgrass valgte Norwich foran Leeds.

Det er og blir god natt til Bates er så gammel at han ikke lengre vet at han eier Leeds.

Han elsker å hate oss.
« Siste redigering: August 09, 2012, 13:29:51 av Kato »
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #2016 på: August 09, 2012, 13:25:25 »
Dette er bare trist. The game's home crazy har visst litt rett alikevel.
Bare trist!

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #2017 på: August 09, 2012, 13:26:33 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #2018 på: August 09, 2012, 13:27:51 »
Dette kom ikke som noen overraskelse. Bare vent til svinet skal uttale seg om den useriøse kjøperen som ikke var villig til å betale det som gamle-Erik skulle ha.

Det som skjer nå er at det blir en organisert boikott av kamper og merch for å få Bates til å tape store penger raskt....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Glenn K

Sv: Takeover
« Svar #2019 på: August 09, 2012, 13:28:19 »
Hvis dette dukker opp på den offisielle siden og viser seg å stemme, så kommer det hvertfall til å bli et helvete på Elland Road denne sesongen. Bates har uansett ikke lenge igjen som eier av Leeds United.

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #2020 på: August 09, 2012, 13:29:33 »
Bates-Out.com ‏@BatesOut
Shrewsbury on Saturday. Massive protest at Billy's Statue. 1.30pm. We have to show everyone we won't take this anymore. #BatesOut
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #2021 på: August 09, 2012, 13:33:08 »
Hvis dette dukker opp på den offisielle siden og viser seg å stemme, så kommer det hvertfall til å bli et helvete på Elland Road denne sesongen. Bates har uansett ikke lenge igjen som eier av Leeds United.

Kommer til å bli et helvete?

Det kommer ikke til å være noen der.

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #2022 på: August 09, 2012, 13:34:26 »
Reiser ikke over til ER før gnomen er borte, bruker ikke ett £ på supportereffekter, kjøper ikke medlemsskap.

Nekter å sponse det svinet der borte. Det er det eneste som hjelper.

Håper på en massiv boykott av hele sesongen.

marve

Sv: Takeover
« Svar #2023 på: August 09, 2012, 13:35:52 »
Reiser ikke over til ER før gnomen er borte, bruker ikke ett £ på supportereffekter, kjøper ikke medlemsskap.

Nekter å sponse det svinet der borte. Det er det eneste som hjelper.
VELDIG ENIG !!! NOK ER NOK .
 

arneg

Sv: Takeover
« Svar #2024 på: August 09, 2012, 13:38:41 »
Reiser ikke over til ER før gnomen er borte, bruker ikke ett £ på supportereffekter, kjøper ikke medlemsskap.

Nekter å sponse det svinet der borte. Det er det eneste som hjelper.

Håper på en massiv boykott av hele sesongen.

Er det grunn til å se på dette nå? Foreningen er Leeds United`s offisielle supporterklubb i Skandinavia og er tilknyttet Leeds Uniteds offisielle regional members club program (RMC)
Fra Luscos vedtekter.
 

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #2025 på: August 09, 2012, 13:38:49 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
@lufctrust say the takeover of #lufc has collapsed. Deal looked in trouble yest. when Shaun Harvey flew to Monaco to try and push it through


Så det var altså det Harvey skulle i Monaco.

Kjenner jeg ikke er noe særlig begeistret for Bates akkurat for øyeblikket.

martind

Sv: Takeover
« Svar #2026 på: August 09, 2012, 13:40:19 »
Det kommer ikke til å hjelpe klubben i vårt hjerte å boikotte kamper. Protester; JA, men jeg kommer ikke til å la dette gå ut over de som hver helg kjemper ute på matta for at vi skal få de store øyeblikkene!

Hvis vi lar gutta spille for tommetribuner, så straffer vi spillere og trenere som ønsker å bidra til at klubben skal oppnå resultater. Ken Bates er så sta at han kommer til å sitte i Monaco og bare knyte igjen pengesekken ytterliggere dersom inntektene ikke kommer. Det kommer bare til å bety døden for klubben vår!

La oss heller stille oss bak laget, og protestere mot Bates!
MOT!! We are Leeds!

Kickthemdown

Sv: Takeover
« Svar #2027 på: August 09, 2012, 13:50:03 »
Det kommer ikke til å hjelpe klubben i vårt hjerte å boikotte kamper. Protester; JA, men jeg kommer ikke til å la dette gå ut over de som hver helg kjemper ute på matta for at vi skal få de store øyeblikkene!

Hvis vi lar gutta spille for tommetribuner, så straffer vi spillere og trenere som ønsker å bidra til at klubben skal oppnå resultater. Ken Bates er så sta at han kommer til å sitte i Monaco og bare knyte igjen pengesekken ytterliggere dersom inntektene ikke kommer. Det kommer bare til å bety døden for klubben vår!

La oss heller stille oss bak laget, og protestere mot Bates!
Jeg blir sjokkert om det kommer over 20000 tilskuere på en kamp denne sesongen. 14000 i snitt er mitt tips. Da gjør det vondt for Bates.

martind

Sv: Takeover
« Svar #2028 på: August 09, 2012, 13:51:43 »
hadde han hatt så dårlig råd, så hadde han solgt! Han kutter kostnader hvis inntektene uteblir. Det vil bare gjøre det verre for oss!
MOT!! We are Leeds!

Blank_File

Sv: Takeover
« Svar #2029 på: August 09, 2012, 13:53:26 »
Hva nå, liksom...

marve

Sv: Takeover
« Svar #2030 på: August 09, 2012, 14:01:48 »
Reiser ikke over til ER før gnomen er borte, bruker ikke ett £ på supportereffekter, kjøper ikke medlemsskap.

Nekter å sponse det svinet der borte. Det er det eneste som hjelper.

Håper på en massiv boykott av hele sesongen.

Er det grunn til å se på dette nå? Foreningen er Leeds United`s offisielle supporterklubb i Skandinavia og er tilknyttet Leeds Uniteds offisielle regional members club program (RMC)
Fra Luscos vedtekter.
Synes virkelig dette er noe å se på nå ja .
 

B_Ød

Sv: Takeover
« Svar #2031 på: August 09, 2012, 14:02:11 »
Hva nå, liksom...
godt spørsmål..tror jeg ingen helt vet...
Ups & Ups!!

Mr. Leeds

Sv: Takeover
« Svar #2032 på: August 09, 2012, 14:08:30 »
Reiser ikke over til ER før gnomen er borte, bruker ikke ett £ på supportereffekter, kjøper ikke medlemsskap.

Nekter å sponse det svinet der borte. Det er det eneste som hjelper.

Håper på en massiv boykott av hele sesongen.

Er det grunn til å se på dette nå? Foreningen er Leeds United`s offisielle supporterklubb i Skandinavia og er tilknyttet Leeds Uniteds offisielle regional members club program (RMC)
Fra Luscos vedtekter.
Synes virkelig dette er noe å se på nå ja .
Slutt å se på det, la oss komme oss ut.

Greit - det vil ikke bety noe særlig for Bates, men det vil i alle fall være ok for egen stolthet. Jeg kan rett nok bare snakke for meg selv her selvsagt, men tipper at flere er enige i at dette er det ingen vits i å være medlem av. Vi mister en del ting som tilgang til manager, spillere osv.. Men jeg klarer meg likevel godt uten det en periode. Vet det blir en meget vanskelig jobb å lage det utmerkede TPN, og det er en solid ulempe..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #2033 på: August 09, 2012, 14:08:45 »
og ingenting fra klubben ennå.....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rober

Sv: Takeover
« Svar #2034 på: August 09, 2012, 14:10:15 »
Hvorfor er jeg ikke overrasket...... >:(

martind

Sv: Takeover
« Svar #2035 på: August 09, 2012, 14:13:49 »
Marching On Together!!! against Bates!!! Hvis en fullsatt stadion møter opp med BATES OUT, så tror jeg det er verre for den gamle idioten, enn 15 000 på tribunen!
MOT!! We are Leeds!

MrK

Sv: Takeover
« Svar #2036 på: August 09, 2012, 14:16:21 »
Kan ikke si at jeg er overrasket men det var et håp! Eneste måte å komme ut av dette er å levere på banen og forsåvidt fra tribunen. En kan velge pubertale måter med å hate, ikke reise etc etc men det gavner ingen, utenom privatøkonomien.

To kamper i hhv aug, sept og nov er allerede i boks.

Gleder meg uansett til ny sesong, uavhengig av hvem som er chairman!

We Are Leeds, and we're going up!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

martind

Sv: Takeover
« Svar #2037 på: August 09, 2012, 14:22:09 »
Kan ikke si at jeg er overrasket men det var et håp! Eneste måte å komme ut av dette er å levere på banen og forsåvidt fra tribunen. En kan velge pubertale måter med å hate, ikke reise etc etc men det gavner ingen, utenom privatøkonomien.

To kamper i hhv aug, sept og nov er allerede i boks.

Gleder meg uansett til ny sesong, uavhengig av hvem som er chairman!

We Are Leeds, and we're going up!

Helt enig! Gleder meg som en unge til neste helg! Håper på fulle tribuner! Jeg støtter laget uansett hvem som er chairman. Heller gode resultater med Bates, enn en snill mann som eier og nedrykk!

Nedrykk med Bates er jo det værste som kan skje, og for å unngå det må vi vise støtte til spillere og trenere å backe de best mulig hjemme og borte!! Det gamle svinet forsvinner nok snart uansett...

Vi skal huske på at det kan være andre kjøpere på trappene også. LUST har kun harr dialog med denne ene gruppen, mens det hele tiden har versert rykter om at det har vært flere grupper interesert!

Full tillitt betyr ofte sparken, så hvem vet....
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #2038 på: August 09, 2012, 14:22:24 »
The Square Ball ‏@TheSquareBall
Buyers tell @APOPEY that they will come back to the table if originally agreed terms are met. Ken moved goalposts at last minute.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #2039 på: August 09, 2012, 14:22:34 »
Marching On Together!!! against Bates!!! Hvis en fullsatt stadion møter opp med BATES OUT, så tror jeg det er verre for den gamle idioten, enn 15 000 på tribunen!

Du er en bra mann Martin, men du har tydeligvis ikke lært deg bates å kjenne veldig godt.  ;)

1. Han elsker å bli hatet.
2. Han elsker å tjene penger.

30 000 + som synger Bates out sanger er dermed en ren gave og inspirasjon til 8 nye år i klubben. Da har han god tid til å realisere foretningsideene sine samtidig som fotballlaget utarmes sesong for sesong.

Ã… sponse gildet vil bare bidra til å holde faenskapet ved like.

Jeg vurderer derfor kun bortekamper neste sesong hvis ikke situasjonen forandrer seg.
* løper og sjekker når det er bortekamp mot Hudds *

Din Jon R
Jon R.