Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12  (Lest 48270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #180 på: Juli 29, 2009, 23:11:39 »

hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson når han åpenlyst er tiltenkt en plass på venstresiden av midtbane i 1. ellveren???

Det kan også være et ultimatum fra Larry, "Nå får du et par høyprofilerte pre-seasonkamper å vise deg frem i. Du har ikke fått så mye sjansen før, men nå skal du få det. Men du må jaggu meg prestere! - eller så er det på rævva ut"  :)




eg har av en eller anna merkelig grunn tro på mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall 8)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #181 på: Juli 29, 2009, 23:14:47 »
 Johnson har mye å bevise. Har vært skeptisk lenge nå.  :-\
Super Leeds since 1968

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #182 på: Juli 29, 2009, 23:41:00 »
Blir vel lånemarkedet som gjelder.
City har nok spisser som vil bli tilgjenlige!!!!

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #183 på: Juli 30, 2009, 09:36:56 »
Ipswich boss Roy Keane wants to land Liverpool midfielder Adam Hammill but Swansea, Forest, Palace and Leeds have also made enquiries
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #184 på: Juli 30, 2009, 12:11:46 »
Grayson ønsker 2-3 nye spillere inn før seriestart!

Klikk på lydlinken på denne side:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8176103.stm


...sånn ellers høres han meget fornøyd ut i forhold til sesongoppkjøringen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #185 på: Juli 30, 2009, 13:05:13 »
Hvis han ønsker 2-3 nye spillere før sesongstart så er det vel på tide å fingern ut? Er jo bare ei drøy uke før sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #186 på: Juli 31, 2009, 14:34:04 »
Leeds United: Price must be right for Baudry

Leeds United are discussing a possible deal for French trialist Mathieu Baudry – but will only move to sign the defender if the price is right.
Baudry has emerged as genuine transfer option for manager Simon Grayson after 10 days' training with the Elland Road club and one appearance during a pre-season friendly at Grimsby Town.

The 21-year-old is under contract with French club Troyes where his deal is due to run for another two seasons, but a clause in that agreement has allowed Baudry to talk with other teams following Troyes' relegation to France's third division.


Grayson said: "We're speaking to the player and the club. It's something we have to make a final decision on depending on the fee or the agreement that we're able to come to.

"He's an option for us but we're not going to pay over the odds for people or make any rash decisions."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Price-must-be.5512169.jp

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #187 på: Juli 31, 2009, 14:43:47 »
Hvis han ønsker 2-3 nye spillere før sesongstart så er det vel på tide å fingern ut? Er jo bare ei drøy uke før sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?

Overgangsvinduet er åpent en hel måned til fra idag.

I tillegg må vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vår begynner vel snart å bli lei kranglingen om hvem som skal få lov til å sitte på benken for reservelaget, og hvem som må spille med juniorene....  8)

SA

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #188 på: Juli 31, 2009, 19:15:23 »
Hvis han ønsker 2-3 nye spillere før sesongstart så er det vel på tide å fingern ut? Er jo bare ei drøy uke før sesongen starter. Tipper vi mye aktivitet de 3-4 neste dagene?

Overgangsvinduet er åpent en hel måned til fra idag.

I tillegg må vi trolig kvitte oss med et par, for de 6-7-8 midtstopperne i klubben vår begynner vel snart å bli lei kranglingen om hvem som skal få lov til å sitte på benken for reservelaget, og hvem som må spille med juniorene....  8)

SA


Joda, men nå tenkte jeg bare på at det er greit for nye spillere å få noen treninger med laget før sesongen starter.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #189 på: August 01, 2009, 17:33:34 »
Hvem er Davide Somma og kamp mot Newport??????? Anyone?

http://www.qpr.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=163884

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #191 på: August 01, 2009, 18:57:32 »

hvorfor i huleste tror du vi skal selge Johnson når han åpenlyst er tiltenkt en plass på venstresiden av midtbane i 1. ellveren???

Det kan også være et ultimatum fra Larry, "Nå får du et par høyprofilerte pre-seasonkamper å vise deg frem i. Du har ikke fått så mye sjansen før, men nå skal du få det. Men du må jaggu meg prestere! - eller så er det på rævva ut"  :)




eg har av en eller anna merkelig grunn tro på mannen.....kanon venstrefot har han i alle fall 8)

Samme her. Tror han kan komme med TOT (tillit over tid) :)
Marching on together

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #192 på: August 01, 2009, 19:41:36 »
Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall.

ny Leeds signering?:)
Beckford 4 England!

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #193 på: August 01, 2009, 19:54:53 »
Simon Walton sendt hjem uten kontrakt i millwall.

ny Leeds signering?:)

Hvis han ikke er god nok for Millwall, så er han i alle fall ikke god nok Leeds
Endre

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #194 på: August 01, 2009, 20:39:48 »
bare bli kvitt sheenan, Lubo, Hunt og Kandol å hente hjem Simon - Får nok en ny vår i forsvaret på Elland Road
 

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Blank_File


Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #197 på: August 02, 2009, 09:15:13 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5466177,00.html

Svarte altså! Jeg vil beholde Delph!

Dersom han må bli solgt, håper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare råtne vekk.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #198 på: August 02, 2009, 09:53:42 »
Hvis han råtner i City, så er han ikke god nok. Han får større utfordringer og man kan heller si at tallentet hans kastes bort i League one

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #199 på: August 02, 2009, 12:41:46 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5466177,00.html

Svarte altså! Jeg vil beholde Delph!

Dersom han må bli solgt, håper jeg ikke han blir solgt til City. Der vil han nok sikkert bare råtne vekk.

Sålangt jeg har forstått så er det snakk om 10 mill pund, samt utlån til Leeds denne sesongen.  Virker greit spør du meg.  Hvordan det går med han etterpå bryr jeg meg strengt tatt ikke om.  Håper derimot at han bidrar til å klatre en divisjon hvis han spiller hos oss denne sesongen,, det bryr jeg meg om.
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 12
« Svar #200 på: August 02, 2009, 13:42:05 »


WHITES BOSS: DELPH BIDS NOT ENOUGH
Leeds manager Simon Grayson claims the League One club are yet to receive a suitable bid for teenage midfielder Fabian Delph.
http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/nw_story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/08/02/manual_123637.html

HUGHES KEEN ON LEEDS STAR
Mark Hughes has confirmed Manchester City's interest in Leeds teenager Fabian Delph.
http://www.sportinglife.com/football/transfer_centre/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/09/08/01/manual_183815.html

Man City move for Leeds teenager
Manchester City have entered the race to sign Leeds United's highly rated midfielder Fabian Delph.
Aston Villa and Everton have also been linked with the 19-year-old left-sided player, who was withdrawn from Leeds' friendly with Burnley on Saturday.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8143153.stm