Skrevet av Emne: En liten påminnelse  (Lest 4845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

En liten påminnelse
« på: August 10, 2009, 21:38:19 »
Leeds er i dag IKKE et PL-lag, IKKE ccc-lag, IKKE bundesligalag, IKKE serie a-lag, IKKE er vi i la liga, vi er faktisk ikke i tippeligaen heller.


Vi spiller i league 1!! Vi spiller på nivå 3!!

De som forventer CL-fotball, PL-fotball, ccc-fotball eller tippeligafotball kan bytte kanal med en eneste gang.

DenHviteYeboah

Sv: En liten påminnelse
« Svar #1 på: August 10, 2009, 21:43:27 »
Leeds er i dag IKKE et PL-lag, IKKE ccc-lag, IKKE bundesligalag, IKKE serie a-lag, IKKE er vi i la liga, vi er faktisk ikke i tippeligaen heller.


Vi spiller i league 1!! Vi spiller på nivå 3!!

De som forventer CL-fotball, PL-fotball, ccc-fotball eller tippeligafotball kan bytte kanal med en eneste gang.
Dette var godt du oppdaterte osss på.Jeg har selvfølgelig sovet i timen og beklager alle negative innspill mht nivå ;D

Promotion 2010

Sv: En liten påminnelse
« Svar #2 på: August 10, 2009, 21:46:30 »
Vi hadde vel bra nivå mot Blackburn, Newcastle og Burnley!

Det vi presterer nå er bittelitt kjønnsløst!  ::)

Det mangler en kollektiv vilje i det vi ser, men det kan være nok til seier! Vi har det i oss!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

marve

Sv: En liten påminnelse
« Svar #3 på: August 10, 2009, 21:46:38 »
Leeds er i dag IKKE et PL-lag, IKKE ccc-lag, IKKE bundesligalag, IKKE serie a-lag, IKKE er vi i la liga, vi er faktisk ikke i tippeligaen heller.


Vi spiller i league 1!! Vi spiller på nivå 3!!

De som forventer CL-fotball, PL-fotball, ccc-fotball eller tippeligafotball kan bytte kanal med en eneste gang.

Hva f.....!!!! forventer du deg virkelig ikke mer av dagens leeds lag en det de presterer nå ???.
Vi er i leage one men vi er da for fa... ikke en leage one klubb .
Vi betaler prl priser for å se kamper vi har tilskuertall som mange prl lag misunner .
Det må da for f.... være lov å forvente seg mer av en klubb som leeds en det de presterer å vise oss nå .
 

Sleivind

Sv: En liten påminnelse
« Svar #4 på: August 10, 2009, 21:52:40 »
Leeds er i dag IKKE et PL-lag, IKKE ccc-lag, IKKE bundesligalag, IKKE serie a-lag, IKKE er vi i la liga, vi er faktisk ikke i tippeligaen heller.


Vi spiller i league 1!! Vi spiller på nivå 3!!

De som forventer CL-fotball, PL-fotball, ccc-fotball eller tippeligafotball kan bytte kanal med en eneste gang.

Hva f.....!!!! forventer du deg virkelig ikke mer av dagens leeds lag en det de presterer nå ???.
Vi er i leage one men vi er da for fa... ikke en leage one klubb .
Vi betaler prl priser for å se kamper vi har tilskuertall som mange prl lag misunner .
Det må da for f.... være lov å forvente seg mer av en klubb som leeds en det de presterer å vise oss nå .


Det har vært en forferdelig omgang. Men jeg føler likevel at noen trenger å bli minnet på at vi er en klubb i league 1.

Vi er en PL-klubb, stemmer det. Men det påvirker ikke spillet vårt, vi spiller i league 1 og vi har league 1-spillere på laget.

fjellhaugen

Sv: En liten påminnelse
« Svar #5 på: August 10, 2009, 21:55:31 »
HVA???????

har trodd league 1 er øverste divisjon lene nå..
hvorfor heter det ellers 1?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: En liten påminnelse
« Svar #6 på: August 10, 2009, 22:55:54 »
Påminnelse: 2 seire av to mulige!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #7 på: August 10, 2009, 23:25:36 »
Påminnelse:
Vi spilte mot et fjerdedivisjonslag som inntil 7. august var under administrasjon og som hadde for få spillere til å stille lag mot Middelsbjørg i sommer. Og så er Shane Higgs vår desidert bestemann. :-\

(OK, jeg er vel litt gretten på grunn av regnet og at Three Lions for øyeblikket har degenerert til nivået like under Cheers, Sake og Cafe Larsen.)  :D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: En liten påminnelse
« Svar #8 på: August 10, 2009, 23:31:45 »
Påminnelse:
Vi spilte mot et fjerdedivisjonslag som inntil 7. august var under administrasjon og som hadde for få spillere til å stille lag mot Middelsbjørg i sommer. Og så er Shane Higgs vår desidert bestemann. :-\

(OK, jeg er vel litt gretten på grunn av regnet og at Three Lions for øyeblikket har degenerert til nivået like under Cheers, Sake og Cafe Larsen.)  :D

Higgs var vel nesten ikke delaktig i matchen, til det var nok reservene våre litt for gode! Darlo hadde både THorpe og Dawson som var et godt par i angrep. MEN Higgs hadde vel ikke en eneste kvalifisert redning. Da må det ha vært nervene dine Lojo...  ::)

Vi hadde god kontroll, spesielt i andre omgang. Jeg sliter med Leeds-nerver selv og var slett ikke ute av balanse mange gangene. Litt oppgitt, men aldri ute av balanse.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: En liten påminnelse
« Svar #9 på: August 10, 2009, 23:45:45 »
Påminnelse:
Vi spilte mot et fjerdedivisjonslag som inntil 7. august var under administrasjon og som hadde for få spillere til å stille lag mot Middelsbjørg i sommer. Og så er Shane Higgs vår desidert bestemann. :-\

(OK, jeg er vel litt gretten på grunn av regnet og at Three Lions for øyeblikket har degenerert til nivået like under Cheers, Sake og Cafe Larsen.)  :D

Higgs var vel nesten ikke delaktig i matchen, til det var nok reservene våre litt for gode! Darlo hadde både THorpe og Dawson som var et godt par i angrep. MEN Higgs hadde vel ikke en eneste kvalifisert redning. Da må det ha vært nervene dine Lojo...  ::)

Vi hadde god kontroll, spesielt i andre omgang. Jeg sliter med Leeds-nerver selv og var slett ikke ute av balanse mange gangene. Litt oppgitt, men aldri ute av balanse.  ;)

Godt oppsummert.

Har de annet enn den store headingsjansen helt på slutten? Ellers har vi veldig god kontroll i andre omgang. Synd og skam at vi ikke skaper mer, men jeg er ikke bekymret for ligasesongen av den grunn. Vi bytter 5 fra lørdag og spiller i grunn et uinteressant oppgjør - uansett hva de sier tror jeg ikke ligacup prioriteres (lest ut i fra valgene på topp).

Forsøker ikke å bortforklare en alt-i-alt svak kamp, men laget gjorde jobben og de med to hjerneceller på krykker forstår at det er lite vits å avskrive opprykk basert på dette.

Ellers virker Mike Grella spennende. Han var på ingen måte stor i dag, men han har fin teknikk og hadde også noen veldig smarte bevegelser som tyder på at han kan bli en fin joker utover året. Med mer spilletid og matchtrening tipper jeg Grella vil putte noen goaler dette året. Litt liten og veik, men virker å ha mye fotball i seg.
Marching on together!

B-m

Sv: En liten påminnelse
« Svar #10 på: August 11, 2009, 00:55:16 »
ehh tippeligalag?

Leeds United ville vært på topp i tippeligaen, suverent! Kanskje Molde er jevngod, Rbk er ikke i nærheten.

Men ellers er jeg enig i innlegget ditt ;D

Men tror ikke vi skal legge altfor mye i denne kampen, vi er bedre enn dette. 2. kampen i år, og Darlington jobbet iherdig. Husk league 2 holder nivå som nedre halvdel av tippeliga.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Evig Pint

Sv: En liten påminnelse
« Svar #11 på: August 11, 2009, 01:06:19 »
Påminnelse:
Vi spilte mot et fjerdedivisjonslag som inntil 7. august var under administrasjon og som hadde for få spillere til å stille lag mot Middelsbjørg i sommer. Og så er Shane Higgs vår desidert bestemann. :-\

(OK, jeg er vel litt gretten på grunn av regnet og at Three Lions for øyeblikket har degenerert til nivået like under Cheers, Sake og Cafe Larsen.)  :D

Higgs var vel nesten ikke delaktig i matchen, til det var nok reservene våre litt for gode! Darlo hadde både THorpe og Dawson som var et godt par i angrep. MEN Higgs hadde vel ikke en eneste kvalifisert redning. Da må det ha vært nervene dine Lojo...  ::)

Vi hadde god kontroll, spesielt i andre omgang. Jeg sliter med Leeds-nerver selv og var slett ikke ute av balanse mange gangene. Litt oppgitt, men aldri ute av balanse.  ;)

Godt oppsummert.

Har de annet enn den store headingsjansen helt på slutten? Ellers har vi veldig god kontroll i andre omgang. Synd og skam at vi ikke skaper mer, men jeg er ikke bekymret for ligasesongen av den grunn. Vi bytter 5 fra lørdag og spiller i grunn et uinteressant oppgjør - uansett hva de sier tror jeg ikke ligacup prioriteres (lest ut i fra valgene på topp).

Forsøker ikke å bortforklare en alt-i-alt svak kamp, men laget gjorde jobben og de med to hjerneceller på krykker forstår at det er lite vits å avskrive opprykk basert på dette.

Ellers virker Mike Grella spennende. Han var på ingen måte stor i dag, men han har fin teknikk og hadde også noen veldig smarte bevegelser som tyder på at han kan bli en fin joker utover året. Med mer spilletid og matchtrening tipper jeg Grella vil putte noen goaler dette året. Litt liten og veik, men virker å ha mye fotball i seg.

Enig i mye av det over.
Vi tar ut fem spillere. Vi spiller kamp to døgn etter ligastarten (som alltid er tøff). Svak kamp, ja, noe av det kjedeligste jeg har vært vitne til faktisk. Men det som betydde noe (viss denne Mikkemuskøppen betyr noe i det hele tatt) var seier og at vi er videre til neste runde.

Grella må lære seg å spille ballen fra seg litt tidligere og gjerne fremover istedenfor i støtte. Han viste lovende tendenser, men brukte ofte litt lang tid, med noen overhopp og finter for mange, for så å måtte vende opp og spille hjem. (En som vil imponere, men ikke gjøre feil?)
Marching on together

Evig Pint

Sv: En liten påminnelse
« Svar #12 på: August 11, 2009, 01:08:18 »
For å si det slik; det er ikke første gang jeg har blitt skremt over latterlig dårlig nivå etter en Leedskamp på TV. Derfor må vi krige oss opp. Denne sesongen gjelder bare en ting - 3 poeng i nok kamper til å rykke opp i mai!

Klassespill skal vi hente fram når vi er i det gode selskap igjen.

MOT :)
Marching on together

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #13 på: August 11, 2009, 01:31:27 »

Higgs var vel nesten ikke delaktig i matchen,

Det var han neiggu ikke alene om, Promo!  :)

Fortsatt gretten over forfallet på Three Lions.  ::)
- Leif Olav

berlin

Sv: En liten påminnelse
« Svar #14 på: August 11, 2009, 01:46:39 »
Ligacupen gir tross alt for mulighet for bedre og bedre matching, i motsetning til malingscupen.
Men man kunne se at kampen ikke var allverdens viktig.

Samt en påminnelse om at vi er L1-lag. Tviler på om noen av de som var utpå der i dag er med på PL-laget vårt om 2 år.  ;) Heller ikke Howson.

Per Arne

  • Gjest
Sv: En liten påminnelse
« Svar #15 på: August 11, 2009, 07:52:37 »
Leeds er i dag IKKE et PL-lag, IKKE ccc-lag, IKKE bundesligalag, IKKE serie a-lag, IKKE er vi i la liga, vi er faktisk ikke i tippeligaen heller.


Vi spiller i league 1!! Vi spiller på nivå 3!!

De som forventer CL-fotball, PL-fotball, ccc-fotball eller tippeligafotball kan bytte kanal med en eneste gang.

Akkurat det tror jeg de fleste er klar over. Og ingen forventer at vi skal spille som om vi var i toppen i PL. Men poenget er vel heller at vi til tider spiller som et bunnlag i L1. OG DET ER DET VI IKKE GODTAR!! Vi forventer, selvsagt, at en klubb som Leeds, med det laget vi har i år, spiller som et topplag i L1, OG RYKKER OPP!!!

Som supporter er er det faktisk lov å forvente noe av klubben sin, vi må ikke sitte med lua i hånda og godta absolutt alt. Vi krever at gutta i klubben gjør jobben sin. Det er faktisk vår fortjeneste at de har den jobben de har, så derfor bør de gjøre den skikkelig. Og det er vel ikke alltid de ansatte i Leeds United gjør jobben som de skal...?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: En liten påminnelse
« Svar #16 på: August 11, 2009, 12:25:25 »
Vi har altså spilt to tellende kamper - og har kommet hele fire dager inn i en endeløst lang sesong…. ???

Vi skal kanskje også minne om at dette verken er L1 eller L2, men Carling Cup. Som vi får se i kampene i kveld – og kampene i de neste to rundene hvor lagene i de øverste to divisjonene kommer inn – er og blir dette en cup hvor L2-lagene blomstrer mot bedre motstandere. Bør ikke komme som en overraskelse på noen det? 

Dårlige cupkamper mot dårlige motstandere har vi vel alltid hatt i Leeds, også når vi spilte på et høyere nivå…...

Minner også om at Leeds skal gjennom 50-60 kamper i løpet av denne sesongen, og at det kommer noen dager hvor motivasjon/inspirasjon ikke er like høy som hos motstanderen, er vel heller ikke overraskende? Slik har vel omtrent alle fotballag det – uansett nivå?

Minner ellers om at vi hadde en nesten identisk dårlig TV-sendt kamp mot Darlington for to år sia, i en nesten like betydningsløs cup, med et B-preget lag, med samme sluttresultat. Opplevde ikke den samme 'dommedagsstemningen' dengangen, men skjønner jo for så vidt at det begynner å bli tyngende å være i L1 på tredje året - for sammenlignet med den forrige kampen mot Darlington ser det jo ikke ut som vi har blitt en døyt bedre……  :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

sveifors

Sv: En liten påminnelse
« Svar #17 på: August 11, 2009, 13:13:18 »
En god påminnelse som enkelte ennå ikke har innsett. Det er fra et L1 nivå vi må se etter positive forbedringer eller negative og sakte men sikkert bygge oss videre opp mot nye høyder.

Det er vi som mener dette som er realister, alt det andre blir bare trasig nostalgi. Jeg husker tida med BBremner, NHunter, Lorimer og co,  men alt som skjer med Leeds må måles utfra hvor vi er nå. Og så må vi ta oss herfra og opp og lage nye høydepunkter.

Nåløye er å komme seg ut av league one, da er det lettere å tiltrekke seg de rette spillerne.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #18 på: August 11, 2009, 13:39:29 »
Minner ellers om at vi hadde en nesten identisk dårlig TV-sendt kamp mot Darlington for to år sia, i en nesten like betydningsløs cup, med et B-preget lag, med samme sluttresultat. Opplevde ikke den samme 'dommedagsstemningen' dengangen, men skjønner jo for så vidt at det begynner å bli tyngende å være i L1 på tredje året - for sammenlignet med den forrige kampen mot Darlington ser det jo ikke ut som vi har blitt en døyt bedre……  :-\


For ikke å snakke om at utvalget på Three Lions var mye bedre da.  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En liten påminnelse
« Svar #19 på: August 11, 2009, 13:42:16 »


For ikke å snakke om at utvalget på Three Lions var mye bedre da.  ;D

...det er vel nesten slik at Three Lions nå har blitt redusert til Two Lions, og om de ikke snart skjerper seg til smålige One Lion  >:(

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #20 på: August 11, 2009, 15:57:26 »
Det knapt en neve værhår igjen, skal jeg si deg.  8)
- Leif Olav

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: En liten påminnelse
« Svar #21 på: August 11, 2009, 16:38:29 »


For ikke å snakke om at utvalget på Three Lions var mye bedre da.  ;D

...det er vel nesten slik at Three Lions nå har blitt redusert til Two Lions, og om de ikke snart skjerper seg til smålige One Lion  >:(



Evt Three Pussies....  :)

Hva har skjedd? Har Dougie slutta?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #22 på: August 11, 2009, 18:13:52 »


For ikke å snakke om at utvalget på Three Lions var mye bedre da.  ;D

...det er vel nesten slik at Three Lions nå har blitt redusert til Two Lions, og om de ikke snart skjerper seg til smålige One Lion  >:(



Evt Three Pussies....  :)

Hva har skjedd? Har Dougie slutta?

Er usikker. Skal sjekke med Ryktebørsen. Håper han bare er på ferie, men satsingen på Extra Time rett over gata falt etter sigende ikke helt i god jord blant medeierne i 3L, og Extra Time ekstisterer ikke lenger. Mulig det er økonimiske etterdønninger etter dette. Trondheim er i hvert fall en langt fattigere pub-by uten et sted drevet av en entusiastisk Dougie.
- Leif Olav

lojosang

Sv: En liten påminnelse
« Svar #23 på: August 11, 2009, 18:16:15 »


For ikke å snakke om at utvalget på Three Lions var mye bedre da.  ;D

...det er vel nesten slik at Three Lions nå har blitt redusert til Two Lions, og om de ikke snart skjerper seg til smålige One Lion  >:(



Evt Three Pussies....  :)

Hva har skjedd? Har Dougie slutta?

Er usikker. Skal sjekke med Ryktebørsen. Håper han bare er på ferie, men satsingen på Extra Time rett over gata falt etter sigende ikke helt i god jord blant medeierne i 3L, og Extra Time ekstisterer ikke lenger. Mulig det er økonimiske etterdønninger etter dette. Trondheim er i hvert fall en langt fattigere pub-by uten et sted drevet av en entusiastisk Dougie.

Men det var da pokker til threadjacking da, Lojosang! Skjerpings! Advarsel fra moderator her!  >:(

Det er tidlig i sesongen. Noen av spillerne har knapt spilt fotball siden 2008. De kan bare bli bedre.
- Leif Olav

Andersen

Sv: En liten påminnelse
« Svar #24 på: August 11, 2009, 21:19:53 »
Vi er et leage1 lag ja men vi skal vel ikke svartmale alt etter 2 kamper  :o ?  La oss vente til over jul, så kan vi øse ut eder og galle på forumet!  ;D LEEDS4EVER.

roaldv

Sv: En liten påminnelse
« Svar #25 på: August 11, 2009, 21:41:56 »
ehh tippeligalag?

Leeds United ville vært på topp i tippeligaen, suverent! Kanskje Molde er jevngod, Rbk er ikke i nærheten.

...

Husk league 2 holder nivå som nedre halvdel av tippeliga.
Seriøst? ???
Gårsdagens Leeds-lag hadde blitt grusa av både Haugesund og Sogndal, og jeg tror selv Beckford skulle slitt med å få fast plass på Rbk

Rudi G.

  • Gjest
Sv: En liten påminnelse
« Svar #26 på: August 11, 2009, 21:46:48 »
ehh tippeligalag?

Leeds United ville vært på topp i tippeligaen, suverent! Kanskje Molde er jevngod, Rbk er ikke i nærheten.

...

Husk league 2 holder nivå som nedre halvdel av tippeliga.
Seriøst? ???
Gårsdagens Leeds-lag hadde blitt grusa av både Haugesund og Sogndal, og jeg tror selv Beckford skulle slitt med å få fast plass på Rbk

Vær så snill å ikke bland rosenborg inn i dette her!

roaldv

Sv: En liten påminnelse
« Svar #27 på: August 11, 2009, 22:01:21 »
[

Vær så snill å ikke bland rosenborg inn i dette her!

OK... Rbk eller Molde!

Dennis

Sv: En liten påminnelse
« Svar #28 på: August 11, 2009, 22:38:34 »
ehh tippeligalag?

Leeds United ville vært på topp i tippeligaen, suverent! Kanskje Molde er jevngod, Rbk er ikke i nærheten.

Men ellers er jeg enig i innlegget ditt ;D

Men tror ikke vi skal legge altfor mye i denne kampen, vi er bedre enn dette. 2. kampen i år, og Darlington jobbet iherdig. Husk league 2 holder nivå som nedre halvdel av tippeliga.

::) ::)

Marching on together!