Skrevet av Emne: Kjøp av bærbar PC  (Lest 1031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Kjøp av bærbar PC
« på: August 02, 2009, 21:24:32 »
Hei Leedsvenner

Har tenkt å investere i ny bærbar PC og lurer på om det er noen her inne som har noen tips.

Tenkte å bruke rundt 5-8000 kr, primært bruk er studier, men må kunne takle noen spill og diverse musikkprogrammer. Har sett på noen Acer-modeller, noen som har erfaring med disse, evt bedre forslag?

Alle innspill settes pris på ;)
KEEP FIGHTING!!

Lord-Meta

Sv: Kjøp av bærbar PC
« Svar #1 på: August 02, 2009, 22:59:29 »
jeg kjøpte min laptop på Mulitcom.no. Nettsiden var helt ukjent for meg da jeg plutselig snublet over den men er ekstremt fornøyd med kjøpet. Er en stund siden jeg var der sist, men da var det i hvertfall mulig å få en myyyye bedre laptop enn på elkjøp, lefdal etc til samme pris. de har de kjente merkene der og, men har også eget merke multicom. På mange av mulitcomene kan man sette sammen mye av pc'en selv slik at man får det man trenger. Og de brukte utrolige 3 dager på å levere den fra jeg bestile ann. verdt å ta en titt

Mr. Leeds

Sv: Kjøp av bærbar PC
« Svar #2 på: August 03, 2009, 14:09:58 »
Jeg har også kjøpt pc'er fra Multicom og vært fornøyd med det. Kjøpte en stasjonær for vel 3 år siden, og har ikke hatt problemer med den.

Så Multicom er et greit valg, men se også på komplett.no, og kanskje netonnet.no. Følg med på "ukens tilbud" og lignende faner!

Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Bites Yer Legs

Sv: Kjøp av bærbar PC
« Svar #3 på: August 03, 2009, 14:47:38 »
Takker for tipsene!! Multicom var jo en knallside, mye mulig jeg kjøper min pc der!!!  8) 8)
KEEP FIGHTING!!

Lord-Meta

Sv: Kjøp av bærbar PC
« Svar #4 på: August 03, 2009, 16:13:05 »
jeg ville gått for en av multicom sine egne pc'er der man kan mixe å trikse litt på den selv. er kansje ikke de som har best utseende men har ikke sett noen som lever de spesifikasjonene til samme pris. min laptop har fungert perfekt i snart 2 år med unntak av når jeg spydde over hele etter en dag på byn.