Skrevet av Emne: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?  (Lest 1852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

haakki

Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« på: August 24, 2009, 14:35:52 »
Hei,

Vi er to kamerater som skal en tur til england for å se litt fotball. I den forbindelse så tenkte vi oss til Leeds for å se Leeds mot Yeovil den 31. oktober. Spørsmålet er hvordan det er å få tak i billetter? Vi er ikke medlem av noen supporterklubb, ei heller Leeds fans, men har veldig lyst til å få sett Leeds i aksjon.

Bør man skaffe billett på forhånd, eller får man kjøpt på kampdagen? Må man ha noen slags form for medlemskort e.l. for i det hele tatt å få kjøpt? I så fall hvordan er svartebørsmarkedet? Er ikke så hypp på noen bomtur, har prøvd det før andre steder (hvem hadde f.eks trodd at Bolton - Wolves var et slags lokalderby som var helt utsolgt..?! :-) )

-kjartan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #1 på: August 24, 2009, 15:25:56 »
Hei,

Vi er to kamerater som skal en tur til england for å se litt fotball. I den forbindelse så tenkte vi oss til Leeds for å se Leeds mot Yeovil den 31. oktober. Spørsmålet er hvordan det er å få tak i billetter? Vi er ikke medlem av noen supporterklubb, ei heller Leeds fans, men har veldig lyst til å få sett Leeds i aksjon.

Bør man skaffe billett på forhånd, eller får man kjøpt på kampdagen? Må man ha noen slags form for medlemskort e.l. for i det hele tatt å få kjøpt? I så fall hvordan er svartebørsmarkedet? Er ikke så hypp på noen bomtur, har prøvd det før andre steder (hvem hadde f.eks trodd at Bolton - Wolves var et slags lokalderby som var helt utsolgt..?! :-) )

-kjartan

kjøp på leedsunited.com eller på kampdagen

....og bolton-wolves er langtifra ett lokaloppgjør 8)

haakki

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #2 på: August 24, 2009, 16:27:16 »
Sitat
....og bolton-wolves er langtifra ett lokaloppgjør

Er fullstendig klar over at de ikke er et lokaloppgjør i geografisk forstand, derav "et slags lokalderby".. For noen år tilbake så dro jeg til bolton for å se Bolton - Wolves. Hadde ikke kjøpt billett på forhånd, men regna med at det ikke skulle by på problemer.. Men det viste seg at det var et spesielt oppgjør som alltid var utsolgt, og det fantes ikke en eneste person som solgte noe som lignet på en billett engang.. Mao bomtur..

Lesson learned: Gjør litt research på forhånd, samme hva slags kamp man tenker seg på..

Eriksen55

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #3 på: August 25, 2009, 00:51:48 »
Dessverre er ikke det noe problem for tiden... Du kan sikkert ta med deg 1000 kompiser og kjøpe billetter til alle i luka på ER kamdagen.  Det har jeg gjort hvergang jeg har vært der de 4 siste årene.

Tom S

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #4 på: August 25, 2009, 07:38:52 »
Dessverre er ikke det noe problem for tiden... Du kan sikkert ta med deg 1000 kompiser og kjøpe billetter til alle i luka på ER kamdagen.  Det har jeg gjort hvergang jeg har vært der de 4 siste årene.

Har du alltid med deg 1000 stykker på kamp???
Imponerende!
 :D
COME ON LEEDS !!

haakki

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #5 på: August 25, 2009, 09:07:55 »
Takk for svar!

Jeg kjenner til det ja.. Har vært over og sett laget mitt tape hjemme mot Port Vale og Oldham, samt respektable 0-0 hjemme mot Norhtampton.. Nå har sjelen blitt kjøpt og snart er vel hjemmesidene kun på arabisk..

readysteady

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #6 på: August 25, 2009, 10:07:53 »
Trodde forhåndskjøp av billetter krever at man er medlem i Members club?
Jeg er medlem, og skal muligens over med 4 kolleger en tur i høst. Kan jeg kjøpe 5 billetter på forhånd uten at samtlige må melde seg inn i MC?

readysteady

Sv: Billetter til hjemmekamp (Leeds - Yeovil)?
« Svar #7 på: August 25, 2009, 10:35:34 »
Trodde forhåndskjøp av billetter krever at man er medlem i Members club?
Jeg er medlem, og skal muligens over med 4 kolleger en tur i høst. Kan jeg kjøpe 5 billetter på forhånd uten at samtlige må melde seg inn i MC?
Svarer sjøl, jeg :). Fra http://www.leedsunited.com/page/HomeTickets/0,,10273,00.html:
"Tickets for home games initially go on sale to Club Members approximately 4 weeks before each game. Club Members have an exclusive 9-day period to book their tickets ahead of general sale.

During the priority period Members can book up to 8 tickets each, this includes a maximum of 3 tickets in the Family Area (must include a junior U'16)."