Skrevet av Emne: Michael Doyle  (Lest 19761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Michael Doyle
« på: August 06, 2009, 14:34:36 »
Innlånt for hele sesongen, fra Coventry City.

http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Doyle_(footballer)
« Siste redigering: Mai 12, 2010, 17:09:43 av lojosang »
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #1 på: August 06, 2009, 14:38:46 »
Nå blir han diskutert i nye spillere. Men jeg sier dårlig trekk  av Grayson

auren

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #2 på: August 06, 2009, 14:40:25 »
Ja, dette var vel ikke det helt store. Merkelig trekk av Grayson. Høres ut som en type som Prutts eller Hughes. Men skal gi ham en sjanse selvsagt. Smart med lån. Satser på at Hamill er neste inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boxman

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #3 på: August 06, 2009, 14:54:47 »
Nå blir han diskutert i nye spillere. Men jeg sier dårlig trekk  av Grayson

Ok. Ser det blir kommentert i den andre tråden, men nå er ikke dette noe rykte, men et faktum, så da...
Antar spillere som er klar for klubben, ikke skal "offentliggjøres" ikke rykte-tråden?  ???
Proud to be Leeds!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #4 på: August 06, 2009, 15:03:48 »
som en coventry supporter sier:

"For all Coventry City fans who are sick of seeing Michael Doyle play in our precious sky blue shirt. For Eight years he has passed off as a hard worker but now his time is up. Any team with Doyle in their midfield is a shit team. "

jauda,overhodet ikkje det eg håpte på >:(

Tom S

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #5 på: August 06, 2009, 15:06:55 »
Lite spennande signing.

Du må nok finne på noko betre enn dette Larry!
COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #6 på: August 06, 2009, 15:12:13 »
Da fikk vi inn en erstatter for Delph - uten å bruke en krone.  Ante meg.
 

flynn

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #7 på: August 06, 2009, 15:13:46 »
Ja, dette var vel ikke det helt store. Merkelig trekk av Grayson. Høres ut som en type som Prutts eller Hughes. Men skal gi ham en sjanse selvsagt. Smart med lån. Satser på at Hamill er neste inn.

auren


Jeg liker ikke lån jeg... Er nok en følelsessak, vil liksom gjerne at vi skal klare oss selv, og lån føles litt som juks..
Når vi i tillegg låner spillere som overhodet ikke ser ut til å være bedre enn de vi har på samme posisjoner fra før blir jeg dobbelt ergelig. Det er da vitterlig ikke antall midtbanespillere som er problemet etter at Delph dro, men snarere kvaliteten. Det ser det ikke ut til at vi løser med dette trekket i alle fall.

Men, for all del, prove me wrong Mr.Doyle !

flynn

sveifors

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #8 på: August 06, 2009, 15:15:25 »
som en coventry supporter sier:

"For all Coventry City fans who are sick of seeing Michael Doyle play in our precious sky blue shirt. For Eight years he has passed off as a hard worker but now his time is up. Any team with Doyle in their midfield is a shit team. "

jauda,overhodet ikkje det eg håpte på >:(

Ja man kan få mange forskjellige meninger også på Leeds forumet dersom det er ønsket
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Budda

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #9 på: August 06, 2009, 15:19:54 »
Uff, deprimerende. Vrakgods fra Coventry.
Endre

sveifors

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #10 på: August 06, 2009, 15:20:59 »
 Vet ikke hvem denne Doyle er, men Simon Grayson vet nok hva han trenger. Jeg venter med å dømme, alle bør få sjansen før man dømmer de nord og ned

Vår midtbane er ung og lovende og dyktig, men noen ganger er "unge spillere" brilliante og noen ganger er de "helt av". Husker Hereford-kampen.

Vi trenger en ballvinner/fighter/ledertype på midtbanen. Han har tross alt 300 kamper i championship

Minner om at vi er i L1 og Målet er å komme ut av L1, ikke champions League kvalifisering. Smart å låne synes jeg, for rykker vi opp står vi fritt
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #11 på: August 06, 2009, 15:21:30 »
Pleier jo slå positivt ut når vi har minimale forventninger. Vi hadde vel ikke de helt store forventningene til Freedman heller, eller Higgs for den saks skyld.
Spillere som Ricketts, Nicholls, Trundle og da Costa derimot, var vi klare på skulle skyte oss opp en divisjon, ut i fra et par minutters klipp på youtube da de signerte. Kan forsåvidt være enig i at signeringen ikke var veldig spennende, men jeg velger å ha tiltro til at Larry vet hva han driver med.

Annesj

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #12 på: August 06, 2009, 15:36:47 »
Kjenner ikke spilleren. Men Grayson beskriver han som en ledertype. Stoler fullt å helt på Grayson og dømmer ikke dette trekket før det motsatte er bevist. Han har vist seg go på dette markedet tidligere. Virker som om folk forventer og få inn stjernespillere på forumet her. Kan vi låne en spiller som bidrar til opprykk uten å bruke penger er dette optimalt. Da har vi fler midler til og fortsette marsjen mot Pl etter et opprykk til CCC.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sveifors

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #13 på: August 06, 2009, 15:38:17 »
Pleier jo slå positivt ut når vi har minimale forventninger. Vi hadde vel ikke de helt store forventningene til Freedman heller, eller Higgs for den saks skyld.
Spillere som Ricketts, Nicholls, Trundle og da Costa derimot, var vi klare på skulle skyte oss opp en divisjon, ut i fra et par minutters klipp på youtube da de signerte. Kan forsåvidt være enig i at signeringen ikke var veldig spennende, men jeg velger å ha tiltro til at Larry vet hva han driver med.

Enig med deg. Skal vi nå lytte på et tilfeldig Coventry fan. De vet vi jo ikke har peiling......
.....eller hadde de vel ikke holdt med Coventry  ;D ;D ;D
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bjorn

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #14 på: August 06, 2009, 15:42:56 »
Så veldig rett sveifors. Tar ikke det de sier for god fisk. Stoler på Grayson.
Det burde fler også. Han har klart seg utmerket så langt!
 :)
Marching On! 4276

Evig Pint

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #15 på: August 06, 2009, 15:43:03 »
Ledertype var det jeg ønsket meg på midten.. Likevel ikke overentusiastisk på forhånd her. Skal selvsagt gi ham en sjangs, når det kommer til overganger har SG imponert meg til nå.

Liker også å eie våre egne spillere, men hvis denne fyren er en "få oss opp av league 1 og så kast" er det kanskje like greit med lån :P Det viktigste i år er å rykke opp, uansett!
Marching on together

Svend Anders

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #16 på: August 06, 2009, 15:51:52 »
Jeg er avventende til denne, aner ikke hva han står for, eller hva han kommer til å stå for i Leeds.

Har kun lest noen sporadiske beskrivelser, og noen av disse antyder at han er en skikkelig "bøsing" og et rivjern på midten. Kanskje ikke Den Store Lederen som skal styre Leeds-midtbanen de neste årene, men det høres ut som en type som kan bli fin å bruke i visse kamper.

Denne Liverpool-kanten hørtes mer spennende ut, men vi får se om Larry er ferdig ennå.

SA

Bites Yer Legs

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #17 på: August 06, 2009, 16:18:46 »
Jeg er avventende til denne, aner ikke hva han står for, eller hva han kommer til å stå for i Leeds.

Har kun lest noen sporadiske beskrivelser, og noen av disse antyder at han er en skikkelig "bøsing" og et rivjern på midten. Kanskje ikke Den Store Lederen som skal styre Leeds-midtbanen de neste årene, men det høres ut som en type som kan bli fin å bruke i visse kamper.

Denne Liverpool-kanten hørtes mer spennende ut, men vi får se om Larry er ferdig ennå.

SA

Howson skal lede Leeds midtbane de neste årene, at han får med seg en bulldog som kan hente ballen til han er bare bra!

Den Store Lederen høres litt for nord-koreansk ut for Leeds midtbane uansett   8)
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #18 på: August 06, 2009, 16:31:07 »
Vi minner mer og mer om et engelsk tredjedivisjonslag, dessverre.
 

GeirO

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #19 på: August 06, 2009, 16:38:42 »
Vi minner mer og mer om et engelsk tredjedivisjonslag, dessverre.

Skulle nesten tro vi var det. Det hadde vært fælt, våknet opp og få høre at Leeds var i 3.divisjon....
MOT

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #20 på: August 06, 2009, 16:41:35 »
Vi minner mer og mer om et engelsk tredjedivisjonslag, dessverre.


SPOT ON!!!

Bites Yer Legs

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #21 på: August 06, 2009, 16:50:22 »
Vi minner mer og mer om et engelsk tredjedivisjonslag, dessverre.
Det er vel litt av resepten til å komme seg ut av denne divisjonen? Macca sitt største problem var jo at han ikke vedgikk dette. Det første(og kanskje viktigste) Grayson tilførte Leeds var jo evnen til å vinne 'stygt', det er nok spillere som Doyle som skal gjøre at vi unngår nye fadeser mot lag som Cheltenham og Hereford. Det er til neste år vi skal ligne et CCC-lag  ::)
KEEP FIGHTING!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #22 på: August 06, 2009, 17:18:20 »
Skjønner logikken til Grayson, men det er vel ikke grunn til så veldig stor begeistring nei.....

Synes Doyle minner mye om Naylor - både som spillertype, og ift status/bakgrunn, og håper ikke dette betyr at Howson får mindre spilletid.

Ser Doyle som en erstatter for Douglas, og selv om det ikke er de helt store spillerne som hentes inn, synes jeg det ligger en betryggende planmessig bak dette. Alle spillerne vi kvitter oss 'frivillig' med, erstattes av spillere som er et lite hakk bedre (eller litt mindre dårlige, om en vil... :))

Higgs for Lucas
Crowe for Frazer
Kisnorbo for Sodje
Doyle for Douglas
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

nord

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #23 på: August 06, 2009, 17:23:54 »
Jeg frykter ikke Doyle - Grayson ved hvad han gør! "Han har en plan"  ;)
 

Frode

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #24 på: August 06, 2009, 17:25:02 »
Skjønner logikken til Grayson, men det er vel ikke grunn til så veldig stor begeistring nei.....

Synes Doyle minner mye om Naylor - både som spillertype, og ift status/bakgrunn, og håper ikke dette betyr at Howson får mindre spilletid.

Ser Doyle som en erstatter for Douglas, og selv om det ikke er de helt store spillerne som hentes inn, synes jeg det ligger en betryggende planmessig bak dette. Alle spillerne vi kvitter oss 'frivillig' med, erstattes av spillere som er et lite hakk bedre (eller litt mindre dårlige, om en vil... :))

Higgs for Lucas
Crowe for Frazer
Kisnorbo for Sodje
Doyle for Douglas
Nja, ikke helt enig.  At Kisnorbo er bedre enn Sodje er vel ønsketenkning.  Og Douglas er vel fortsatt i landslagsdiskusjonen.  Tviler sterkt på at Doyle er bedre.
 

Leppan

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #25 på: August 06, 2009, 17:35:51 »
Jeg frykter ikke Doyle - Grayson ved hvad han gør! "Han har en plan"  ;)

Støtter denne
Glory years will come again!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #26 på: August 06, 2009, 17:51:35 »
Jeg kjenner ikke denne Doyle, men SG har nok en plan ja!

Bites Yer Legs

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #27 på: August 06, 2009, 17:54:23 »
Skjønner logikken til Grayson, men det er vel ikke grunn til så veldig stor begeistring nei.....

Synes Doyle minner mye om Naylor - både som spillertype, og ift status/bakgrunn, og håper ikke dette betyr at Howson får mindre spilletid.

Ser Doyle som en erstatter for Douglas, og selv om det ikke er de helt store spillerne som hentes inn, synes jeg det ligger en betryggende planmessig bak dette. Alle spillerne vi kvitter oss 'frivillig' med, erstattes av spillere som er et lite hakk bedre (eller litt mindre dårlige, om en vil... :))

Higgs for Lucas
Crowe for Frazer
Kisnorbo for Sodje
Doyle for Douglas
Nja, ikke helt enig.  At Kisnorbo er bedre enn Sodje er vel ønsketenkning.  Og Douglas er vel fortsatt i landslagsdiskusjonen.  Tviler sterkt på at Doyle er bedre.

Er han det? For to år siden var både Dougie og Doyle i den irske landslagsdiskusjonen, men siden har det vært stille såvidt meg bekjent..
KEEP FIGHTING!!

Papi

Sv: Michael Doyle klar
« Svar #28 på: August 06, 2009, 18:06:10 »
Eg prøver og finne ein forklaring på denne signeringen.
For meg en utrulig merkelig.

Betyr dette at Prutton er history i klubben?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Michael Doyle klar
« Svar #29 på: August 06, 2009, 19:07:09 »
....
Ser Doyle som en erstatter for Douglas, og selv om det ikke er de helt store spillerne som hentes inn, synes jeg det ligger en betryggende planmessig bak dette. Alle spillerne vi kvitter oss 'frivillig' med, erstattes av spillere som er et lite hakk bedre (eller litt mindre dårlige, om en vil... :))

Higgs for Lucas
Crowe for Frazer
Kisnorbo for Sodje
Doyle for Douglas
Nja, ikke helt enig.  At Kisnorbo er bedre enn Sodje er vel ønsketenkning.  Og Douglas er vel fortsatt i landslagsdiskusjonen.  Tviler sterkt på at Doyle er bedre.

Kan nok hende du får rett når det gjelder Douglas, Frode. Kan godt se for meg at Dougie gjør en kjempesesong for Swindon, mens Doyle blir sittende på benken i Leeds. Ikke så mye som skiller de to ’på papiret’, men Doyle har i alle fall vært en etablert spiller i The Championship i 5-6 år, noe Dougie aldri har vært i nærheten av.

Nedvurderingen din av Kisnorbo skjønner jeg derimot ikke. Sodje gjorde 5-6 fabelaktige kamper for Leeds i vår store medgangsperiode i vår, men er altså en 30-åring som aldri har spilt fast på noe høyere nivå enn League 1…. (Hadde vært spennende å se hvordan Sodje hadde klart seg ved siden av Lubo - under McAllister, og om han hadde framstått som en like god spiller da…)  Kisnorbo har til sammenligning  200 kamper i Skotsk Premier League og engelsk Championship –  og er to år yngre enn Sodje. Mulig det framstår som ønsketenkning, men jeg tror Kisnorbo vil vise seg som en bedre spiller for Leeds over en hel sesong – enn det Sodje ville ha gjort. 

Blir jo ellers spennende å se hvor SuperSam med det herlige smilet til slutt ender opp, og hvordan han gjør det denne sesongen. Akkurat nå er han fortsatt klubbløs.

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....