Skrevet av Emne: Grella  (Lest 3806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Grella
« på: Juli 12, 2009, 10:24:39 »
Noen som vet hva som skjer med denne karen?
Kommer vi til å høre mer fra han, eller er han ute i kulden?

Må si jeg på gitt tidspunkt syntes dette var en spennende signering, men en kan jo ikke si vi har fått sett mye til karen. Kanskje dette er hans sesong? :)

J-R

Sv: Grella
« Svar #1 på: Juli 12, 2009, 11:20:17 »
skeptisk..

Budda

Sv: Grella
« Svar #2 på: Juli 12, 2009, 12:33:43 »
Har ikke blitt så imponert av det lille jeg har sett av Grella. Tviler på at han blir noe mer enn en stallspiller
Endre

Torpe-do

Sv: Grella
« Svar #3 på: Juli 12, 2009, 12:40:14 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Budda

Sv: Grella
« Svar #4 på: Juli 12, 2009, 12:44:58 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Ikke så veldig mye, nei. Og til Grella sitt forsvar, så har han stort sett bare kommet inn på slutten av kamper. Kanskje han kan overraske dennne sesongen, men jeg holder ikke pusten  :) 
Endre

peacock

Sv: Grella
« Svar #5 på: Juli 12, 2009, 12:55:14 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Nettopp! Skremmende mange spisser har blitt sendt på dør uten en skikkelig sjanse de siste sesongene. Er overbevist om at mange av de kunne ha prestert for oss.

Tom S

Sv: Grella
« Svar #6 på: Juli 12, 2009, 12:59:19 »
Grella har muligheten til å imponere no i preseason, det hadde vert gøy om han slår til.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Grella
« Svar #7 på: Juli 12, 2009, 13:04:08 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Nettopp! Skremmende mange spisser har blitt sendt på dør uten en skikkelig sjanse de siste sesongene. Er overbevist om at mange av de kunne ha prestert for oss.

Grayson ser Grella sparke ball hver eneste dag.
Marching on together!

peacock

Sv: Grella
« Svar #8 på: Juli 12, 2009, 13:09:48 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Nettopp! Skremmende mange spisser har blitt sendt på dør uten en skikkelig sjanse de siste sesongene. Er overbevist om at mange av de kunne ha prestert for oss.

Grayson ser Grella sparke ball hver eneste dag.

Sevsagt, men det er vel en forskjell på kamp og trening.

Torpe-do

Sv: Grella
« Svar #9 på: Juli 12, 2009, 13:49:57 »
Men hvor mye har vi egentlig sett av han?

Nettopp! Skremmende mange spisser har blitt sendt på dør uten en skikkelig sjanse de siste sesongene. Er overbevist om at mange av de kunne ha prestert for oss.

Grayson ser Grella sparke ball hver eneste dag.

Sevsagt, men det er vel en forskjell på kamp og trening.

Men blir det helt feil å si at noen blir bedre (eller i noen tilfeller også dårligere, egentlig) i kampens hete? :)

Edit: Med fare for å kverulere - Grayson ser han jo tross alt hver dag :)
« Siste redigering: Juli 12, 2009, 13:55:17 av Torpedo »

mac_gyver

Sv: Grella
« Svar #10 på: August 18, 2009, 18:01:06 »
så nettopp høydepunktene fra kampen mot darlington og ble imponert av Grella. Virker kjapp til beins, god til å finte og sender smarte pasninger. Har trua på han jeg, men det er hardt å være spiss i Leeds men Becks og Becchio... Flott å ha en ungutt som back-up hvertfall!
Pride of Yorkshire

Sleivind

Sv: Grella
« Svar #11 på: August 18, 2009, 19:21:07 »
så nettopp høydepunktene fra kampen mot darlington og ble imponert av Grella. Virker kjapp til beins, god til å finte og sender smarte pasninger. Har trua på han jeg, men det er hardt å være spiss i Leeds men Becks og Becchio... Flott å ha en ungutt som back-up hvertfall!


Synes også Grella ser lovende ut. Virker å være kjapp, også har han teknikk som overgår de fleste andre på dagens Leedslag. Vi får bare håpe på at han lærer seg å bruke fart og teknikk på en fornuftig måte, slik at det blir noe ut av det! Tror heller ikke han hadde hatt vondt med noen timers avslutningstrening heller.

Papi

Sv: Grella
« Svar #12 på: August 18, 2009, 20:26:40 »
så nettopp høydepunktene fra kampen mot darlington og ble imponert av Grella. Virker kjapp til beins, god til å finte og sender smarte pasninger. Har trua på han jeg, men det er hardt å være spiss i Leeds men Becks og Becchio... Flott å ha en ungutt som back-up hvertfall!


Synes også Grella ser lovende ut. Virker å være kjapp, også har han teknikk som overgår de fleste andre på dagens Leedslag. Vi får bare håpe på at han lærer seg å bruke fart og teknikk på en fornuftig måte, slik at det blir noe ut av det! Tror heller ikke han hadde hatt vondt med noen timers avslutningstrening heller.

Utseendemessig er han heller ikkje ulik Smith.
Ikkje at det har den store betydningen da ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Torpe-do

Sv: Grella
« Svar #13 på: August 18, 2009, 23:25:32 »
så nettopp høydepunktene fra kampen mot darlington og ble imponert av Grella. Virker kjapp til beins, god til å finte og sender smarte pasninger. Har trua på han jeg, men det er hardt å være spiss i Leeds men Becks og Becchio... Flott å ha en ungutt som back-up hvertfall!


Synes også Grella ser lovende ut. Virker å være kjapp, også har han teknikk som overgår de fleste andre på dagens Leedslag. Vi får bare håpe på at han lærer seg å bruke fart og teknikk på en fornuftig måte, slik at det blir noe ut av det! Tror heller ikke han hadde hatt vondt med noen timers avslutningstrening heller.

Utseendemessig er han heller ikkje ulik Smith.
Ikkje at det har den store betydningen da ;D

Hehe, så sant han ikke ryker direkte til Manu :)


PS: Jeg er en av de som har forståelse for Smith, og ville ønsket han velkommen tilbake. Jeg tror han ble utsatt for et enormt dilemma, som han, ung som han var, gjorde det som var best for klubben uten egoistiske tanker.

samadhi

Sv: Grella
« Svar #14 på: August 19, 2009, 09:16:52 »
Blir spennende å se hvor mye spilletid Grella får i år. Er ikke akkurat lett å komme innpå laget når man er spiss og liten av vekst. Tviler på at Grayson ser Grella som et alternativ til target man Becchio. Da må han heller håpe på å spille i stedet for Beckford, men han spiller nok så lenge han er skadefri.

Jeg tror Grella er ett bra talent, men er redd han ikke får mange sjansene til å vise seg frem i år heller.
marching on together,
derudaf forever...

bwirum

Sv: Grella
« Svar #15 på: August 19, 2009, 09:25:12 »
Kunne vært artig å sett Grella som ving i samspill med B/B.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Andersen

Sv: Grella
« Svar #16 på: August 19, 2009, 10:52:43 »
Grella er god å ha i bakhånda hvis Beccio, Beckford blir skadet  ;D Han har jo vist han kan score mål . Jo mere han spiller jo mere selvtillit spiller han på seg. Ikke sagt at jeg ønsker våre 2 toppspisser skadet . :o  :o  :o LEEDS4EVER.

baste

Sv: Grella
« Svar #17 på: August 21, 2009, 11:57:25 »
La Grella få spilletid de siste 15-20 min, når/ om vi leder med  2 eller flere mål.
Kan bli en habil spiss dette. Spennende

Frode

Sv: Grella
« Svar #18 på: August 21, 2009, 12:02:20 »
La Grella få spilletid de siste 15-20 min, når/ om vi leder med  2 eller flere mål.
Kan bli en habil spiss dette. Spennende
Enig i at Grella er spennende, men i disse halvparanoide tider før overgangsvinduet stenger; la oss vente med å gi ham sjansen til etter 1. september.  For skulle han finne på å score et mål eller to før dette, selges sikkert Beckford - med den begrunnelse at vi allerede har en fullgod erstatter (jada, den er litt halvparanoid, men)
 

auren

Sv: Grella
« Svar #19 på: August 21, 2009, 12:32:02 »
Grella er god å ha i bakhånda hvis Beccio, Beckford blir skadet  ;D Han har jo vist han kan score mål . Jo mere han spiller jo mere selvtillit spiller han på seg. Ikke sagt at jeg ønsker våre 2 toppspisser skadet . :o  :o  :o LEEDS4EVER.

Vel... når du setter et stort glisetegn etter "hvis Becchio og Beckford blir skadet", så kan man jo lure på om du ønsker dette? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Grella
« Svar #20 på: August 21, 2009, 13:34:53 »
Ikke for allverden Auren!, vil jeg se våre toppspisser skadet! ble nok litt feil ordvalg  :o som sagt Grella er god å ha i bakhånd. LEEDS4EVER.