Skrevet av Emne: TPN 153  (Lest 4014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

TPN 153
« på: August 26, 2009, 19:25:29 »
Jeg registrerer at enkelte allerede har fått det, og TPN nr 153 er altså på vei til deres poskassser i disse dager.

For de som ikke er medlemmer om dagen (shame on you!), kan jeg lokke med bl.a. følgende dersom dere melder dere inn og ber om siste utgave tilsendt (mail leedsunited@kundetjeneste.no):

* Eget intervju med ny keeper Shane Higgs
* Noen tanker fra Glynn Snodin
* Eget intervju med klubbdirektør Shaun Harvey
* Presentasjon av up-and-coming høyreback Liam Darville
* Nye stunts fra Geir Magne
* Refleksjoner i et annet perspektiv fra ØBS
* Kronikker på rekke og rad fra Sverige, Danmark, Fuglum, Nesjavegen og Geir Wang
* Vi ser på de 23 motstanderne i årets serie og vurderer opprykksjansene
Og en del til!

Jeg må gjenta oppfordringen om å sende inn bidrag til Juniorsidene. Det er dere der ute som må ta tak i de yngre fansa i huset og oppmuntre de til å sende inn bidrag, eller gjøre det selv  :)

Tips til saker for kommende utgaver tas imot med takk!

PS! Flere av dere får giro med bladet litt tidligere enn vanlig, fordi vi legger om medlemskapet til å gjelde per sesong. Dersom dere har spørsmål ved giro/betaling/medlemskap, kontakt leedsunited@kundetjeneste.no

PSS!
Husk å bruke KID-nummeret ved betaling, slik at vi kan spore betalingen din enklest mulig.

pale

Sv: TPN 153
« Svar #1 på: August 26, 2009, 19:32:29 »
Mottat i Tønsberg idag.

Nok en gang en solid jobb av redaksjonen.
Støtter fullt ut grepet med mer fokus på reportasjer og mindre om "gamle" nyheter som vi har lest på nett tidligere.

Giske

Sv: TPN 153
« Svar #2 på: August 26, 2009, 19:43:34 »
Kom i posten på Giske, utenfor Ã…lesund idag  :D Nå har kidsa lagt seg, så da dykker jeg i stoffet med stor glede og forventning!! Har bladd kjapt gjennom det, og det ser stråååååålende ut  ;D

Klingen

Sv: TPN 153
« Svar #3 på: August 26, 2009, 19:57:15 »
Kom til Levanger også idag, har lest kjapt gjennom det og er strålande fornøyd med innholdet og utforminga av bladet. Kjempejobb Svend Anders og co.
Klingen
Medlemnr. 456

Blank_File

Sv: TPN 153
« Svar #4 på: August 27, 2009, 13:50:24 »
Enig! Jeg fikk det også igår og las for en gang skyld så godt som alt som sto i det. :) Det gjør meg stolt å være Leeds supporter. Kan ikke få understrekt nok hvor stor pris jeg setter på bidraget dere i ledelsen av LUSCOS gir oss andre. Det er helt fantastisk!

Lucas the Kop Cat

Sv: TPN 1-152
« Svar #5 på: August 28, 2009, 10:05:49 »
Ser frem til mitt første nr av TPN. (Skjønner at jeg må innstille meg på en ny betydning av den 3-bokstavers forkortniningen. For oss i helsevesenet står TPN for "total parenteral næring".)

Fra Mediaconnect får jeg opplyst at ingen gamle nr. er mulig å få lenger. Hadde det ikke vært en ide å gjøre disse tilgjengelig elektronisk på disse sidene?

martind

Sv: TPN 153
« Svar #6 på: August 28, 2009, 11:04:01 »
Takk igjen for den gode jobben dere gjør med dette bladet! Mye god lesning og mange spennende artikler. Nå skal det leses :)
MOT!! We are Leeds!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN 153
« Svar #7 på: August 28, 2009, 11:09:49 »
Mottatt ;D

lojosang

Sv: TPN 153
« Svar #8 på: August 28, 2009, 12:56:44 »
Har også fått mitt blad, men har ikke hatt tid til å lese stort ennå. Men la merke til at Metusalem var rene ungfolen sammenlignet med ¨år egen Snodin, som har spilte for Leeds fra 198-1992. En karriære på anstendige 1794 år. Nå ble vel ikke ligasystemet sparket i gang før i 1880-årene, så det kan vel være med på å forklare hvorfor han ikke er høyere oppe på adelskalenderen over spilte kamper enn han er.  ;D

Liker det økte fokuset på reportasjer.
- Leif Olav

Bjorn

Sv: TPN 153
« Svar #9 på: August 28, 2009, 13:13:22 »
Mottatt igår! Veldig bra. Gleder meg forøvrig over de mange intervjuene.
Synes også stipend til unge spillere var veldig god bruk av pengegaven vi fikk.!
 :)
 
Marching On! 4276

Tom S

Sv: TPN 153
« Svar #10 på: August 28, 2009, 20:10:40 »
Mottatt idag, gleder meg til å sette meg ned i ro og mak å lese gjennom blekka.
Etter ein kjapp gjennomblading ser det lovende ut.

Takker SA og de andre bidragsyterene for innsatsen!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN 153
« Svar #11 på: August 28, 2009, 20:13:56 »
Mottegen yesterday.
Kjekt med reportasje-tettheten ja. :)
...håååper flere (av de som har vært over i denne sesongen) bidrar til reisebrev i kommende utgaver, de var savnet denne gang (naturlig nok, var jo bare Svend'is som rakk å skrive no' :)

Ole Morten, du lovde... :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: TPN 153
« Svar #12 på: August 28, 2009, 20:42:41 »
Skal ikke h.b. over og protestere snart? Det hadde vært et knallbra reisebrev i et kommende TPN!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN 153
« Svar #13 på: August 28, 2009, 20:44:41 »
Skal ikke h.b. over og protestere snart? Det hadde vært et knallbra reisebrev i et kommende TPN!
;D
Støttes. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SuperLeeds!

Sv: TPN 153
« Svar #14 på: August 28, 2009, 20:55:54 »
Fint blad Svend! Mye bra stoff om et lag som akkurat nå surfer på en voldsom medgangsbølge. Måtte det vare leeenge. ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: TPN 153
« Svar #15 på: August 28, 2009, 21:57:10 »
Må skryte jeg også,  bladet var kjempebra denne gangen. 

clarke

Sv: TPN 153
« Svar #16 på: September 05, 2009, 11:38:32 »
Ja, veldig bra blad  :)

... men det som imidlertid var aller morsomst med bladet jeg fikk, var baksia...dvs plastikken med adressa på... Der stod det skrevet med blå kulepenn:

          SUPERLEEDS. HILSEN MORTEN POSTMANN

... Takk Morten!!! Definitivt dagens lille høydepunkt for meg hehe  ;D ;D ;D
SuperLeeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN 153
« Svar #17 på: September 05, 2009, 11:40:30 »
Ja, veldig bra blad  :)

... men det som imidlertid var aller morsomst med bladet jeg fikk, var baksia...dvs plastikken med adressa på... Der stod det skrevet med blå kulepenn:

          SUPERLEEDS. HILSEN MORTEN POSTMANN

... Takk Morten!!! Definitivt dagens lille høydepunkt for meg hehe  ;D ;D ;D

 8)

trondt

Sv: TPN 153
« Svar #18 på: September 05, 2009, 11:56:46 »
Ja, veldig bra blad  :)

... men det som imidlertid var aller morsomst med bladet jeg fikk, var baksia...dvs plastikken med adressa på... Der stod det skrevet med blå kulepenn:

          SUPERLEEDS. HILSEN MORTEN POSTMANN

... Takk Morten!!! Definitivt dagens lille høydepunkt for meg hehe  ;D ;D ;D
Herlig. Vi ER MANGE
 8)

Roy

Sv: TPN 153
« Svar #19 på: September 05, 2009, 20:17:39 »
Ja, veldig bra blad  :)

... men det som imidlertid var aller morsomst med bladet jeg fikk, var baksia...dvs plastikken med adressa på... Der stod det skrevet med blå kulepenn:

          SUPERLEEDS. HILSEN MORTEN POSTMANN

... Takk Morten!!! Definitivt dagens lille høydepunkt for meg hehe  ;D ;D ;D

Haha, suverent. Slike postmenn vil vi ha  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Svend Anders

Sv: TPN 153
« Svar #20 på: September 10, 2009, 20:05:53 »
Jeg vil gjerne gjenta to oppfordringer:

Vi ønsker svært gjerne bidrag til ungdoms/barnesidene. Send inn bilder, tegninger eller tekster fra de yngre supporterne i huset!

Betalingsfristen for de som fikk med giro er satt til imorgen. Grunnen er medlemskort, vi skal bestille antall kort og deretter trykke det. Derfor er det viktig for oss å vite hvor mange som blir med videre.

Trykkingen av kortet ser forøvrig ut til å hale litt ut i tid, at vi vurderer å sende det med neste TPN (oktober) enn å sende det med enkelt-brev to uker tidligere. Det vil også være økonomisk sparende for supporterklubben vår. Så håper jeg tålmodigheten deres ikke svikter denne gang heller.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN 153
« Svar #21 på: September 10, 2009, 20:10:33 »
Jeg vil gjerne gjenta to oppfordringer:

Vi ønsker svært gjerne bidrag til ungdoms/barnesidene. Send inn bilder, tegninger eller tekster fra de yngre supporterne i huset!

Betalingsfristen for de som fikk med giro er satt til imorgen. Grunnen er medlemskort, vi skal bestille antall kort og deretter trykke det. Derfor er det viktig for oss å vite hvor mange som blir med videre.

Trykkingen av kortet ser forøvrig ut til å hale litt ut i tid, at vi vurderer å sende det med neste TPN (oktober) enn å sende det med enkelt-brev to uker tidligere. Det vil også være økonomisk sparende for supporterklubben vår. Så håper jeg tålmodigheten deres ikke svikter denne gang heller.

SA

Jeg har to familiemedlemmer her som lurer på om de og får plastikk kort?
« Siste redigering: September 10, 2009, 20:14:18 av Rudi G. »

The Gentle Giant

Sv: TPN 153
« Svar #22 på: September 10, 2009, 20:13:14 »
Jeg vil gjerne gjenta to oppfordringer:

Vi ønsker svært gjerne bidrag til ungdoms/barnesidene. Send inn bilder, tegninger eller tekster fra de yngre supporterne i huset!

Betalingsfristen for de som fikk med giro er satt til imorgen. Grunnen er medlemskort, vi skal bestille antall kort og deretter trykke det. Derfor er det viktig for oss å vite hvor mange som blir med videre.

Trykkingen av kortet ser forøvrig ut til å hale litt ut i tid, at vi vurderer å sende det med neste TPN (oktober) enn å sende det med enkelt-brev to uker tidligere. Det vil også være økonomisk sparende for supporterklubben vår. Så håper jeg tålmodigheten deres ikke svikter denne gang heller.

SA

Eg skal sende bilder etter at pappa og eg har vert til Leeds mot Charlton.
 ;D

Torpe-do

Sv: TPN 153
« Svar #23 på: September 10, 2009, 20:35:56 »
Jeg vil gjerne gjenta to oppfordringer:

Vi ønsker svært gjerne bidrag til ungdoms/barnesidene. Send inn bilder, tegninger eller tekster fra de yngre supporterne i huset!

Betalingsfristen for de som fikk med giro er satt til imorgen. Grunnen er medlemskort, vi skal bestille antall kort og deretter trykke det. Derfor er det viktig for oss å vite hvor mange som blir med videre.

Trykkingen av kortet ser forøvrig ut til å hale litt ut i tid, at vi vurderer å sende det med neste TPN (oktober) enn å sende det med enkelt-brev to uker tidligere. Det vil også være økonomisk sparende for supporterklubben vår. Så håper jeg tålmodigheten deres ikke svikter denne gang heller.

SA

Nå.. Definer "de yngste" ? :D

Jeg kunne godt tenkt meg å fått publisert noen skriblinger / skisser som blir produsert i løpet av årets forelesninger?  :D :D