Skrevet av Emne: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9  (Lest 61412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

R - R

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #420 på: September 13, 2009, 03:47:05 »
Hadde ikkje moglegheit til å høyre kampen i går, men etter å ha sett høgdepunkta på LUTV, så skal vi vere fornøgd med uavgjort. Vi skapte riktig nok nokre farlege sjansar mot slutten, men Southend var nære på fleire gangar. Likevel viktig at vi klarer å ta med oss poeng i slike kampar. Southend borte hadde heile tida potensiale til å bli ein vanskeleg kamp, og det blei det og. Når vi likevel kjem frå kampen med uavgjort, så er det greit. Synst forøvrig Grella kan få prøve seg på topp igjen, denne gang med Beckford. Hadde vore spennande å sjå korleis dei klarer seg ilag. Neste kamp skal vi uansett knuse Gillingham og oppretthalde den gode seriestarten! Og så ventar Liverpool ;)
- Rune

testo

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #421 på: September 13, 2009, 21:20:43 »
Oppsummering av kampen Southend v Leeds 11/9 .

Ærlig må jeg si dette er noe av det kjedeligste jeg har sett av en fotballkamp i min tid tør jeg påstå.
I gjennom nesten hele kampen var det lange baller i ingenmannsland og midtbanen fungerte ikke i det hele tatt.Vi vant kjelden andre ballen og de ganger vi gjorde det så rota de bort ballen i feilpass eller rota det til for seg selv.
Snodgrass var elendig ut på der og skal jeg fremheve noen som helst på midten må det bli B Jonhson,han glimta til innimellom.Beccio jobba og jobba som han pleier men det gikk i stå for han også til slutt.
Beckford må være den største skuffelsen i kampen,han spillte til terningkast 2 og da får han de 2 for en avsluttning som endte opp på rad 15,30 meter utenfor mål.Han fikk ikke til en dritt.Higgs var også ute og holdt på og surre det til i første da han var ute i feltet og feilberegna noe voldsomt,der var vi veldig heldig og slapp med skrekken,phuu det var nære.Utover det så var Higgs VELDIG god.

Om jeg skal nevne noe positivt fra kampen må det være at det var Grella som satte fart i angrepet og skulle også hatt en klar straffe helt på tampen.En Southend forsvarer sklir å blir liggende oppå ballen og han bruker ballen som en pingpong ball mellom hendene der han ligger(satt 30m unna) ,og hva skjer,jo han blåser frispark andre veien.
Jo,venstre siden vår hadde et veldig bra angrep der Beckford får ballen og er plutelig alene med keeper,han rota det til på en eller annet vis og det ble til ingen ting.

Etter kampen ble det sagt at SG burde fått innpå Grella mye før,noe jeg er enig i .

Kampen var en STOR skuffelse og resultatet veldig heldig.Bra egenskap å dra med seg 1 poeng der vi spiller en skikkelig møkka kamp.
Takk for 1 poeng
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje