Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Charlie Taylor  (Lest 118070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #480 på: Juli 07, 2017, 08:38:34 »
Leeds, according to The Yorkshire Evening Post, could pocket £7 million in compensation from Taylor's exit when both clubs meet at a tribunal.

Jeg skulle helst sett Taylor (og Byram og Cook) i Leedsdrakt enda, men dersom Leeds skulle motta £7 millioner i kompensasjon, er det godt betalt for en spiller med en/halvannen god sesong bak seg. Vi vet alle om toppnivået hans, men fjoråret viste at han har en mental jobb å gjøre. Fokuset var alle andre steder enn på banen.

Klubbmessig tror jeg han har gjort et meget godt valg. Plass på laget er oppnåelig og Burnley bruker hovedsakelig britiske spillere.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #481 på: Juli 07, 2017, 09:50:52 »
Jeg skulle helst sett Taylor (og Byram og Cook) i Leedsdrakt enda, men dersom Leeds skulle motta £7 millioner i kompensasjon, er det godt betalt for en spiller med en/halvannen god sesong bak seg.


YEP gjentar Leeds' forhåpninger om oppimot den summen i en ny artikkel i dag.

West Bromwich Albion pulled out of a deal to sign Taylor last month amid fears that a tribunal ruling would lead to a steep compensation payment. Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m. In a statement, Leeds said: “Compensation has yet to be agreed for the player, should an agreement not be made, we will enter into a tribunal process. We wish Charlie well for the future.” The money gained from Taylor’s exit will soften the blow of losing an academy product who won the club’s player-of-the-year award in 2016 and made more than 100 appearances for the club.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/charlie-taylor-defends-decision-to-quit-leeds-unitred-1-8635849
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #482 på: Juli 07, 2017, 10:30:13 »
Jeg skulle helst sett Taylor (og Byram og Cook) i Leedsdrakt enda, men dersom Leeds skulle motta £7 millioner i kompensasjon, er det godt betalt for en spiller med en/halvannen god sesong bak seg.


YEP gjentar Leeds' forhåpninger om oppimot den summen i en ny artikkel i dag.

West Bromwich Albion pulled out of a deal to sign Taylor last month amid fears that a tribunal ruling would lead to a steep compensation payment. Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m. In a statement, Leeds said: “Compensation has yet to be agreed for the player, should an agreement not be made, we will enter into a tribunal process. We wish Charlie well for the future.” The money gained from Taylor’s exit will soften the blow of losing an academy product who won the club’s player-of-the-year award in 2016 and made more than 100 appearances for the club.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/charlie-taylor-defends-decision-to-quit-leeds-unitred-1-8635849

Jeg hadde solgt Taylor for 5 mill, så det lukter en god deal for oss.
 

Torpe-do

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #483 på: Juli 07, 2017, 10:45:52 »
Jeg skulle helst sett Taylor (og Byram og Cook) i Leedsdrakt enda, men dersom Leeds skulle motta £7 millioner i kompensasjon, er det godt betalt for en spiller med en/halvannen god sesong bak seg.


YEP gjentar Leeds' forhåpninger om oppimot den summen i en ny artikkel i dag.

West Bromwich Albion pulled out of a deal to sign Taylor last month amid fears that a tribunal ruling would lead to a steep compensation payment. Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m. In a statement, Leeds said: “Compensation has yet to be agreed for the player, should an agreement not be made, we will enter into a tribunal process. We wish Charlie well for the future.” The money gained from Taylor’s exit will soften the blow of losing an academy product who won the club’s player-of-the-year award in 2016 and made more than 100 appearances for the club.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/charlie-taylor-defends-decision-to-quit-leeds-unitred-1-8635849

Jeg hadde solgt Taylor for 5 mill, så det lukter en god deal for oss.

Slik jeg leser det, lander vi vel på en 3-5 mill.

Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m.

Leeds verdsetter Taylor deretter. Det blir vel en tredjepart som skal sette endelig vurdering, eller?

Dennis

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #484 på: Juli 07, 2017, 11:01:53 »
Jeg skulle helst sett Taylor (og Byram og Cook) i Leedsdrakt enda, men dersom Leeds skulle motta £7 millioner i kompensasjon, er det godt betalt for en spiller med en/halvannen god sesong bak seg.


YEP gjentar Leeds' forhåpninger om oppimot den summen i en ny artikkel i dag.

West Bromwich Albion pulled out of a deal to sign Taylor last month amid fears that a tribunal ruling would lead to a steep compensation payment. Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m. In a statement, Leeds said: “Compensation has yet to be agreed for the player, should an agreement not be made, we will enter into a tribunal process. We wish Charlie well for the future.” The money gained from Taylor’s exit will soften the blow of losing an academy product who won the club’s player-of-the-year award in 2016 and made more than 100 appearances for the club.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/charlie-taylor-defends-decision-to-quit-leeds-unitred-1-8635849

Jeg hadde solgt Taylor for 5 mill, så det lukter en god deal for oss.

Slik jeg leser det, lander vi vel på en 3-5 mill.

Leeds value Taylor in excess of £5m and believe a tribunal award could rise to as much as £7m.

Leeds verdsetter Taylor deretter. Det blir vel en tredjepart som skal sette endelig vurdering, eller?

Det diskuteres vel enda mellom klubbene. Burnley ønsker ikke tribunal, ettersom de da binder seg til å betale en ukjent pris. Ettersom spiller nå er klar for Burnley, har de jo likevel gjort dette om de ikke vil innfri Leeds' krav. Så det betyr vel raskt at man ender opp med minst £5 mill. Sikkert inkludert noen klausuler dersom Burnley holder seg oppe osv.
Marching on together!

Killa

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #485 på: Juli 25, 2017, 16:22:09 »
www.burnleyfootballclub.com/news/2017/july/fee-agreed-for-taylor-transfer/

Undisclosed... hva kan det være snakk om? £ 5 mill?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #486 på: Juli 25, 2017, 17:36:46 »
www.burnleyfootballclub.com/news/2017/july/fee-agreed-for-taylor-transfer/

Undisclosed... hva kan det være snakk om? £ 5 mill?

Adam Pope‏ @APOPEY
BBC Radio Leeds understands that the deal for Charlie Taylor to Burnley is worth between £6-7m. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #487 på: Desember 13, 2017, 20:30:02 »
Charlie Taylor debuterte i gårsdagens 1-0  - seier over Stoke (byttet inn i det 49. minutt).

Ifølge Burnley-fansen imponerte han i sin første kamp.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #488 på: Desember 14, 2017, 13:15:23 »
Imponerende hva Burnley har fått til denne sesongen. Ligger på 6.plass a poeng med Tottenham på fjerde og har sluppet inn 12 mål på 17 kamper. Bare City og Scum er bedre (11). Så tydelig at det foreløpig ikke har vært nødvendig å skifte ut forsvarsrekka. Så får vi se om Taylor griper sjansen når den byr seg. Vet ikke om skaden på Ward er alvorlig..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #489 på: Desember 14, 2017, 14:57:25 »
Imponerende hva Burnley har fått til denne sesongen. Ligger på 6.plass a poeng med Tottenham på fjerde og har sluppet inn 12 mål på 17 kamper. Bare City og Scum er bedre (11). Så tydelig at det foreløpig ikke har vært nødvendig å skifte ut forsvarsrekka. Så får vi se om Taylor griper sjansen når den byr seg. Vet ikke om skaden på Ward er alvorlig..

auren

Håper ikke det, da Ward drar inn mye poeng på mitt fantasy lag...

Jon R

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #490 på: Desember 14, 2017, 20:03:47 »
Charlie Taylor debuterte i gårsdagens 1-0  - seier over Stoke (byttet inn i det 49. minutt).

Ifølge Burnley-fansen imponerte han i sin første kamp.
Debuterte? Han spilte da mot oss i ligacupen!  ???
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #491 på: Desember 14, 2017, 20:46:59 »
Charlie Taylor debuterte i gårsdagens 1-0  - seier over Stoke (byttet inn i det 49. minutt).

Ifølge Burnley-fansen imponerte han i sin første kamp.
Debuterte? Han spilte da mot oss i ligacupen!  ???

Litt upresist, ja.

Det var hans første PL-kamp.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #492 på: Mai 02, 2018, 21:52:05 »
Er Taylors tid allerede ute i Burnley? Har fått lite spilletid, og klubben er på utkikk etter ny venstreback.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/02/is-writing-already-on-the-wall-for-burnleys-charlie-taylor-less/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #493 på: Mai 02, 2018, 21:58:08 »
Er Taylors tid allerede ute i Burnley? Har fått lite spilletid, og klubben er på utkikk etter ny venstreback.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/02/is-writing-already-on-the-wall-for-burnleys-charlie-taylor-less/

Kom hjem, Charlie!
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #494 på: Mai 02, 2018, 22:02:38 »
Er Taylors tid allerede ute i Burnley? Har fått lite spilletid, og klubben er på utkikk etter ny venstreback.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/02/is-writing-already-on-the-wall-for-burnleys-charlie-taylor-less/

Kom hjem, Charlie!
Nå som Rad hever lønnstaket, og greier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #495 på: Mai 02, 2018, 23:06:37 »
Er Taylors tid allerede ute i Burnley? Har fått lite spilletid, og klubben er på utkikk etter ny venstreback.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/02/is-writing-already-on-the-wall-for-burnleys-charlie-taylor-less/

Kom hjem, Charlie!
Nå som Rad hever lønnstaket, og greier.
Han var ikke helt heldig med den perioden han kom inn pga skadene. Burnley så svakere ut med han i back fireren.

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #496 på: Mai 23, 2018, 11:06:36 »
På vei ut?

Bryan’s expected arrival could signal the end of Charlie Taylor’s time at Turf Moor, with the former Leeds star having struggled to establish himself as a first-team regular under Sean Dyche.

The 24-year-old arrived from Elland Road last summer but made only 11 Premier League this season and could be allowed to leave on loan for regular game time.

His performances while at Burnley have not yielded the best results, with the player yet to taste victory in his Premier League outings to date.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #497 på: Mai 23, 2018, 12:03:45 »
På vei ut?

Bryan’s expected arrival could signal the end of Charlie Taylor’s time at Turf Moor, with the former Leeds star having struggled to establish himself as a first-team regular under Sean Dyche.

The 24-year-old arrived from Elland Road last summer but made only 11 Premier League this season and could be allowed to leave on loan for regular game time.

His performances while at Burnley have not yielded the best results, with the player yet to taste victory in his Premier League outings to date.

Tar gjerne han på lån som cover for Pearce neste sesong  :)

Runar

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #498 på: Mai 23, 2018, 17:58:44 »
På vei ut?

Bryan’s expected arrival could signal the end of Charlie Taylor’s time at Turf Moor, with the former Leeds star having struggled to establish himself as a first-team regular under Sean Dyche.

The 24-year-old arrived from Elland Road last summer but made only 11 Premier League this season and could be allowed to leave on loan for regular game time.

His performances while at Burnley have not yielded the best results, with the player yet to taste victory in his Premier League outings to date.

Hadde vært en forsterkning
 

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #499 på: Juli 31, 2018, 20:27:10 »
Stuart ogg - om tobeinte spillere

This was my argument about Charlie Taylor if he couldn’t play a ball down the line he would try pass inside with the outside of his left foot, think he’s been found out in the premiership with Burnley

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #500 på: November 10, 2018, 23:41:37 »
Charlie Taylor har spilt seg inn blant de 11 som starter kampene i Burnley.

Etter en første sesong med mye benkesliting, er han nå et førstevalg.

Min tro på at han ville lykkes i PL, har definitivt holdt vann.

Skulle gjerne sett at det ble hos oss.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #501 på: November 11, 2018, 16:24:54 »
Charlie Taylor har spilt seg inn blant de 11 som starter kampene i Burnley.

Etter en første sesong med mye benkesliting, er han nå et førstevalg.

Min tro på at han ville lykkes i PL, har definitivt holdt vann.

Skulle gjerne sett at det ble hos oss.
Han spilte seg fast da Burnley rykket ned.

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #502 på: November 11, 2018, 17:11:54 »
Charlie Taylor har spilt seg inn blant de 11 som starter kampene i Burnley.

Etter en første sesong med mye benkesliting, er han nå et førstevalg.

Min tro på at han ville lykkes i PL, har definitivt holdt vann.

Skulle gjerne sett at det ble hos oss.
Han spilte seg fast da Burnley rykket ned.

Når begynte man å fastslå nedrykk etter 12 kamper i PL?  ;)

Sesongen er lang, og klubben er heller ikke i nedrykksposisjon når dette skrives.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Ex-Spiller: Charlie Taylor
« Svar #503 på: Oktober 28, 2023, 17:04:03 »
Charlie Taylor scorer på langskudd mot Bournemouth, hans første ligamål for Burnley.

Det forrige kom i september 2015 for Leeds.
Super Leeds since 1968