Skrevet av Emne: Newcastles øknomi  (Lest 977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Newcastles øknomi
« på: November 10, 2009, 11:19:42 »
Har en Newcastle supporter(!) som blåser seg opp og prøver å dytte nedrykket og problemene i Newcastle vekk ved å plage en stakkars Leeds supporter.
Newcastle har store økonomiske problemer har de ikke? Noen som kunne finne noen linker her og der som bekrefter dette, gjerne med nyere tall. Må da også vise til noe som sier at Leeds har en ok økonomi for tiden.. Kort sakt ønsker jeg å trøkke så mye drit i trynet hans at han ikke tør diskutere engelsk fotball med meg på lenge :)

Det han har vist til:
- Leeds (Økonomi og nedrykk)
- En artikkel fra United.com (lol) som sier Newcastle er verdt 1 mrd.
- En artikkel fra TV2 (For sakens skyld, fra 2004) som viser at Newcastle da var verdt noen mill pund (Leeds rett bak på den tiden)
- Leeds ikke har vunnet mot Newcastle siden 2003 (4 kamper spilt mellom de lagene siden)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Bites Yer Legs

Sv: Newcastles øknomi
« Svar #1 på: November 10, 2009, 12:39:50 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article6903228.ece

Denne i seg selv holder jo massevis, var selv med en NUFC-supporter da han fikk nyss i dette, HEARTBREAKING! ;) For min del har NUFC-supportere(utenom en 'ufyselig' kar i militæret) vært likandes folk, pga lignende utvikling for våre klubber, i opposisjon til barrikadene av scum-'supportere'.

Ellers kan jo du jo nevne Fat Mikes ufattelige håndteringer som ansettelsen av Rat Wise og sparkingen av King Kev. Mike Ashley tapte en hel del pga finanskrisen, noe som vel er direkte årsak til stadionnavnbyttet.

Videre kan du vel spørre han hvor han tror klubben hadde vært med Keegan som manager. Det bør jo stikke dypt.
KEEP FIGHTING!!