Skrevet av Emne: Tur til Leeds (HJELP)  (Lest 1757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Tur til Leeds (HJELP)
« på: November 15, 2009, 13:52:44 »
Jeg og min far tenker på og reise til Leeds i slutten av sesongen.
Det blir enten Leeds - Millwall, eller Leeds-MK Dons.

Vi bor på Jæren, og da er fly fra Sola det beste. Men va er den enkelste reisemåten, der du slipper mest klatt og snakk? Ingen av oss kan vell skryte av engelsken. Kommer vi greit til Leeds, og hjem fra Leeds så er jeg fornøyd. Skal klare å finne frem i Leeds (Va der ifjor), desutten blir det bare taxi opp til Elland Road to ganger og hjem på kampdag å en dag uteom for og handle på supportersjappa.

Håper noen vil hjelpe.
Rogaland Whites

75 SOLLI

Sv: Tur til Leeds (HJELP)
« Svar #1 på: November 15, 2009, 14:05:09 »
Da er det sannsynligvis KLM fra Stavanger, via Amsterdam, vidre til Leeds/Bradford Airport som er det enkleste. Derfra kan dere ta taxi til hotell i Leeds uten at det koster en formue.

Alternativt er det SAS til Manchester via København. Da er det en time med tog til Leeds, eller ca £50 med taxi!

Ett tredje alternativ er SAS direkte til London, så tog til Leeds. Da må dere ta tuben inn til London sentrum, for så å skifte tog der.

Så får dere finn ut hva det koster........ god tur uansett!

Prmths

Sv: Tur til Leeds (HJELP)
« Svar #2 på: November 15, 2009, 17:46:27 »
Anbefaler ikke kampen mot Millwall, ihht div. taxisjåfører i Leeds så er det en del bråk etter kampene mot Millwall.

berlin

Sv: Tur til Leeds (HJELP)
« Svar #3 på: November 15, 2009, 20:05:58 »
Anbefaler ikke kampen mot Millwall, ihht div. taxisjåfører i Leeds så er det en del bråk etter kampene mot Millwall.

Kan vel si meg enig at Millwall-kampen ikke er det beste valget. Har selv overvært 2 ganger Leeds-Millwall. Selv om jeg ikke havnet i noen frontlinje mellom fansen før/etter kampen, er det en stemning dagen lang og før, under og etter kampen som ikke er spesielt hyggelig. I tillegg var omtrent alt av puber stengt til langt på kveld.

MK Dons har jeg hørt har med seg godt med fans. Noen ganger løfter det atmosfæren litt,
om det ikke blir en dørgende kjedelig 0-0 kamp. Dessuten er det jo "sommer" omtrent når de møtet MK Dons.

God tur!