Skrevet av Emne: Spontan tur til London  (Lest 2633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibster

Spontan tur til London
« på: November 18, 2009, 00:19:22 »
Hei, jeg er ny her på forumet men på ingen måte ny for Leeds eller LUSCOS:) godt å se det er såpass mye aktivitet her som det er.

Nå har det seg sånn at det ble spontantur til London med noen kamerater i helgen og vi skal forsøke å få med oss bortekampen mot Brighton & HA på lørdag.

Noen som har erfaringer med å møte opp på kampdag for å kjøpe billetter? Jeg så at stadionen til Brighton har en max kapasitet på i underkant av 9000 så det kan fort være utsolgt når storlaget kommer til byen..

Hvis ikke, er det noen som vet om noen gode Leedsvennlige puber i London? Evt en stor sportsbar som viser "alt" av kamper?

Alt av tips mottas med takk

Jon

Sv: Spontan tur til London
« Svar #1 på: November 18, 2009, 09:04:34 »
Billetter blandt Leeds fansen er nok long gone, så den muligheten som er må vel ligge i å få kjøpt billetter hos hjemmelaget. Besøk deres hjemmeside å se info der, evt ring dem. Aner ikke hvor mage tilskuere de forventer til helgen jeg, men ofte kan det være litt om og men...

berlin

Sv: Spontan tur til London
« Svar #2 på: November 18, 2009, 10:26:15 »
Hei, jeg skal selv til Brigton, men ikke til den kampen, skal dit i januar.

Jeg skal fly til Gatwick med Norwegian. Derfra går det direkte tog til Brighton på 30 minutter. Altså kortere enn inn til London med Gatwick Express. Det kan derfor være et alternativ å dra direkte til Brighton, om det er fredag dere reiser på. Hotelltips: Jeg skal på bo Jurys Inn i Brighton.
Brighton blir kalt Lille London når det gjelder uteliv, men jeg har selv ikke vært i akkurat den byen på sørkysten.

Nå kan det vel hende at dere allerede har bestillt hotell i London, og uansett ønsker å være der. Lander dere på Heathrow eller Standsted er jo transporten til London kortere enn til Brighton.

Det er en 1 time med tog fra London Victoria (nær Paddington) eller London Bridge til Brighton, som er overkommelig.

Det er IKKE billetter til salgs på selve kampdagen, men de er på General Sale nå.
http://www.seagulls.co.uk/page/ComingUp/0,,10433~1820346,00.html

Billettene kan ikke kjøpes online, kun pr. tlf Ring deres Ticket Office + 44 (0)845 496 1901 og
be om at det blir lagt til side (pick-up point), trolig i billettskranken på stadion for avhenting.
En ting til: Ikke si at dere er Leeds-supportere, bare at dere er på tur til sørkysten og gjerne vil overvære en fotballkamp. Klarer du "å spille" Brighton-supporter, desto bedre.

Lykke til!
« Siste redigering: November 18, 2009, 10:40:15 av berlin »

ibster

Sv: Spontan tur til London
« Svar #3 på: November 19, 2009, 02:29:53 »
Takk for tips!! Jeg har allerede mailet Brighton, dog uten hell, men jeg skal ringe de i morgen for å høre om det er flere billetter igjen. Sikkert smart å dysse ned forkjærligheten for Leeds  ;D


berlin

Sv: Spontan tur til London
« Svar #4 på: November 19, 2009, 11:49:08 »
Takk for tips!! Jeg har allerede mailet Brighton, dog uten hell, men jeg skal ringe de i morgen for å høre om det er flere billetter igjen. Sikkert smart å dysse ned forkjærligheten for Leeds  ;D



Når du ringer, legg også vekt på at dere er kommet helt fra Norge. De opererer nemlig med at du må være registrert som tidligere billetkjøper i databasen, for at du skal få billetter. Dette burde de se bort fra her,
ellers er de fryktelig rigide.

auren

Sv: Spontan tur til London
« Svar #5 på: Desember 13, 2009, 12:36:42 »
Hej.
Jeg er ny pе siden og har prшvet at fшlge "guide til newsleecher".
Har installeret newsleecher, kшbt usenetserver samt newsbin.
Har ikke adgang til newsleecher superseach i kort version, og kшbte derfor newsbin - men hvordan virker newsbin til fil sшgning sammen med newsleecher - er der nogen der kan hjжlpe ?
Tak.

Har du husket å skifte lyspære?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rune Bergen

Sv: Spontan tur til London
« Svar #6 på: Januar 07, 2010, 19:55:22 »
Skulle gjerne hatt en tur til England for å se Leeds. Hvilke kamper bør jeg sikte meg inn mot? Hvordan er muligheten for å få billett? Noen som har tips?

flynn

Sv: Spontan tur til London
« Svar #7 på: Januar 07, 2010, 20:10:30 »
Skulle gjerne hatt en tur til England for å se Leeds. Hvilke kamper bør jeg sikte meg inn mot? Hvordan er muligheten for å få billett? Noen som har tips?

Det er i alle fall mange som tenker seg over til dobbelt hjemmekamp 19 og 23 februar. Så om du synes det artigere med Snodgrass og Kisnorbo enn Northug og Bøkko (det er visst noe vinter-OL greier samtidig) så er Leeds stedet de dagene.
Billett er enkelt, ingen av de kampene blir nok utsolgt, så det ordner du der og da. Alternativt kjøper du via www.leedsunited.com , men de kampene er ikke i salg for almuen enda.

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spontan tur til London
« Svar #8 på: Januar 07, 2010, 20:18:29 »
Skulle gjerne hatt en tur til England for å se Leeds. Hvilke kamper bør jeg sikte meg inn mot? Hvordan er muligheten for å få billett? Noen som har tips?

Angående "førstereis til Leeds" finner du mye på http://www.svendanders.com/leedsunited.html
"På tur til England"-forumet her inne erogså nyttig :) http://www.leedsunited.no/forum/index.php/board,7.0.html

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Spontan tur til London
« Svar #9 på: Januar 07, 2010, 20:30:32 »
Skal til London i morgen, men dessverre er Brighton-Brentford avlyst,
så da sitter jeg inne med et dusin billetter.

Hva skal jeg finne på i stedet for å gå på fotballkamp, mon tro?  :'(

Vel, mer tid til Dark Star, Harveys, Arundel, Hepworth m.fl.
Med mjød skal magen meiskas og man skal høgt miga!  8) ;D