Skrevet av Emne: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen  (Lest 1447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Ser at supportere i andre lag enn oss ikke bare har det HELT topp om dagen.
Litt godt å lese sånnt av og til. Hvertfall med tabell topp og ligaens beste stats ;D

http://www.abcnyheter.no/node/99871
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #1 på: November 21, 2009, 13:23:13 »
Ã…ååh som eg håper de tryner ut av CL, ikkje kvalifiserer seg for neste sesongs CL og at økonomien går rett til helvete.
Det ville frydet meg!

Samme tanker har eg om alle de andre "såkalte" storklubber, dette er ikkje eit nag mot Loserpool, men eit skrik frå innerst i sjela at eg ønsker at andre også skal få opplever det marerittet vi Leedsfans har gått gjennom. Skadefryd trur eg er ordet.

(men, sånne ting skjer ikkje med desse oppbrelte møkkaklubbene, desverre)
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #2 på: November 21, 2009, 14:12:26 »
fint det som han sier at city mangler sjel.

hvor mye sjel er det igjen i yankee kluppen fra mersey side da? det må være "diveren" ge@£ard det og kun han i så fall.
snakk om å kaste stein i glasshus
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #3 på: November 23, 2009, 01:07:11 »
fint det som han sier at city mangler sjel.

hvor mye sjel er det igjen i yankee kluppen fra mersey side da? det må være "diveren" ge@£ard det og kun han i så fall.
snakk om å kaste stein i glasshus

Merkelig det der, virker som 'alle' har glemt at fyren prøvde å tvinge seg til Chelsea to somre på rad..

Tror heller vi sier at Jamie Carragher, som vel inrømmet i boken sin at han holder med begge lagene i Liverpool, og Sammy Lee er gutta med sjel.
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #4 på: November 23, 2009, 07:16:46 »
stemmer nok bedre det ja. ;)

deilig å se at de fulgte opp med nok en kamp uten seier i helgen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #5 på: November 23, 2009, 11:55:16 »
Unner ikke et menneske i verden tannpine, men Looserpool derimot....all verdens pine!!!
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #6 på: November 23, 2009, 14:27:35 »
Og denne mannen er nettopp hovedgrunnen til at Liverpool ligger øverst på mi "likerikkeliste". De andre lagene har flaks som tar poeng mot de. Spiller alltid best, bare litt uheldige når de ikke vinner. Rakker ned på andre klubber. En klubb som Man City er helt uten sjel (tipper alle Citysupporterne er enige i det). Og hvorfor blir egentlig City kalt det? Er det på grunn av alle engelskmennene de ikke har på laget, men som Liverpool har? Er det på grunn av utenlandske eiere? Er det fordi de hadde 30-40 tusen på kampene når de var på tur nedover i divisjonene? Er det fordi de har brukt mye penger de 3 siste sesongene? Som om ikke Liverpool har brukt ca 140 milliarder på 500 halvgode spillere de 5 siste sesongene. Eller er det fordi de ikke synger Celticsangen foran hver kamp?

13 poeng bak 1.plassen, like mange poeng som Sunderland og kun ett mer enn Stoke etter at en tredjedel av sesongen. Ute av ligacupen og i morgen håper jeg at vi kan feire at de ikke går videre i CL.

Lykke til videre Liverpool, haha, right  :P

fjellhaugen

Sv: Nesten, merk nesten så man får litt medfølelse for denna karen
« Svar #7 på: November 23, 2009, 15:32:29 »
Og denne mannen er nettopp hovedgrunnen til at Liverpool ligger øverst på mi "likerikkeliste". De andre lagene har flaks som tar poeng mot de. Spiller alltid best, bare litt uheldige når de ikke vinner. Rakker ned på andre klubber. En klubb som Man City er helt uten sjel (tipper alle Citysupporterne er enige i det). Og hvorfor blir egentlig City kalt det? Er det på grunn av alle engelskmennene de ikke har på laget, men som Liverpool har? Er det på grunn av utenlandske eiere? Er det fordi de hadde 30-40 tusen på kampene når de var på tur nedover i divisjonene? Er det fordi de har brukt mye penger de 3 siste sesongene? Som om ikke Liverpool har brukt ca 140 milliarder på 500 halvgode spillere de 5 siste sesongene. Eller er det fordi de ikke synger Celticsangen foran hver kamp?

13 poeng bak 1.plassen, like mange poeng som Sunderland og kun ett mer enn Stoke etter at en tredjedel av sesongen. Ute av ligacupen og i morgen håper jeg at vi kan feire at de ikke går videre i CL.
Lykke til videre Liverpool, haha, right  :P

som i mcdonalds reklamen;

badabababaaaa i`m lovin`it  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!