Skrevet av Emne: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo  (Lest 3159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« på: Desember 01, 2009, 18:07:16 »
Jeg kan ikke love noe, men håper å få til et intervju med Bates før jeg reiser på torsdag. Da vil jeg prøve å ta noen "lesernes spørsmål".

Vil noen prøve seg med saklige spørsmål - post de her!

Det samme gjelder forsåvidt Crowe og Kisnorbo som jeg tror blir spillerne jeg intervjuer etter kampen lørdag.

SA

pale

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #1 på: Desember 01, 2009, 18:38:18 »
Be Kisnorbo om en sammenlikning mellom fjorårets Leicester, som rykket opp og årets Leeds.
De baserte seg vel (også?) i stor grad på lånespillere? Hva gjør dette for en stall? jfr.  bekymringene fra noen her inne....
Leicester gjør forøvrig en flott sesong i år også...


lojosang

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #2 på: Desember 01, 2009, 18:48:28 »
Til Bates: Hva mener han er hans største tabbe og beste prestasjon som Leedsformann?

I min bok: Ansettelsen av Wise og ansettelsen av Grayson.  8)
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #3 på: Desember 01, 2009, 18:51:15 »
Svend. Gå dypere inn i eierskapet til Leeds. Spør hvorfor han ikke vil offentliggjøre hvem som  eier klubben. For ellers kan du like gjerne spørre om han leser sitt store forbilde. Onkel skrue

Ferre

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #4 på: Desember 01, 2009, 18:53:26 »
Kanskje dette har kommet frem tidligere, men jeg prøver meg likevel:

Er det penger tilgjengelig til nye spillere i januar (hvis ønskelig), eller kommer Grayson først og fremst å basere seg på lånespillere?

auren

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #5 på: Desember 01, 2009, 18:53:29 »
Spør Jason Crowe om han er i slekt med Russell! ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #6 på: Desember 01, 2009, 18:53:51 »
Til Bates: Hva mener han er hans største tabbe og beste prestasjon som Leedsformann?

I min bok: Ansettelsen av Wise og ansettelsen av Grayson.  8)

Når lanseres boken din?

(Skal ut og handle julegaver.....)

Budda

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #7 på: Desember 01, 2009, 19:02:42 »
Spør Kisnorbo om han ikke kan overtale Kewell til å gjøre et comeback i Leeds  :)
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #8 på: Desember 01, 2009, 19:06:39 »
Det som jeg lurer mest på er hvilke planer/ambisjoner Bates har med klubben. Er PL et mål og hvortid og hvordan?

Og til deg Budda: Jeg tror ikke kewell er velkommen tilbake til klubben han forlot for ingenting da vi lå med brukket rygg!
« Siste redigering: Desember 01, 2009, 19:09:18 av Rudi G. »

B-m

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #9 på: Desember 01, 2009, 19:07:28 »
Spør Kisnorbo om han ikke kan overtale Kewell til å gjøre et comeback i Leeds  :)

Ellers takk!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #10 på: Desember 01, 2009, 19:08:29 »
Til Bates: Hva mener han er hans største tabbe og beste prestasjon som Leedsformann?

I min bok: Ansettelsen av Wise og ansettelsen av Grayson.  8)

Når lanseres boken din?

(Skal ut og handle julegaver.....)

Det er ei notatbok jeg skriver whiskysmaksnotater og den slags i. Den blir utgitt når jeg blir milliardær og bestemmer meg for å sløse vekk alle pengene før arvingene kan få klørne sine i dem.  ;D
- Leif Olav

Budda

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #11 på: Desember 01, 2009, 19:21:04 »
Hehe, jeg fisket og dere bet på  ;) Kunne aldri tenkt meg å fått svikeren Kewell tilbake. Kunne kanskje tilgitt han for Liverpool-saken, men når han dro til Galatasaray, så var begeret fullt.
Endre

B-m

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #12 på: Desember 01, 2009, 19:25:21 »
Hehe, jeg fisket og dere bet på  ;) Kunne aldri tenkt meg å fått svikeren Kewell tilbake. Kunne kanskje tilgitt han for Liverpool-saken, men når han dro til Galatasaray, så var begeret fullt.

kimsa litt på den for jeg bruker å være enig med deg budda :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #13 på: Desember 01, 2009, 19:30:10 »
Hehe, jeg fisket og dere bet på  ;) Kunne aldri tenkt meg å fått svikeren Kewell tilbake. Kunne kanskje tilgitt han for Liverpool-saken, men når han dro til Galatasaray, så var begeret fullt.

tyrkia overgangen var bare bekreftelsen på sviket!

Boxman

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #14 på: Desember 01, 2009, 19:38:05 »
Henger meg på noe av det samme som h.b. og Rudi G. spør om.
Spør Bates hva som er ambisjonene med Leeds United. Er det å tjene penger ved fremtidig salg, en ren utfording å få klubben tilbake, eller er det andre ting som ligger bak.
Og så vil jeg(vi) gjerne vite hvorfor det er så veldig viktig at alt skal være så hemmelig rundt klubben. Vi kjenner navn på selskapene, men vet altså ikke hvem som egentlig eier klubb, stadion eller treningsfelt. Det må være en grunn til dette hemmelighetskremmeriet?!
Proud to be Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #15 på: Desember 01, 2009, 19:50:00 »
Når det gjelder eierstruktur så kan du godt spørre,men anser det som helt usannsynlig at du får et entydig svar.Her er mine forslag til spørsmål.
1.Hvorfor ble ikke Thorp Arch kjøpt, når du tidligere sa at dette var svært viktig for klubben?
2.Synes du det er smart å utestenge aviser fra Elland Road?
3.Kan vi vente oss flere rettsaker mellom deg og andre enkeltpersoner?
4.Synes du billettprisene på Elland Road er passe utifra at klubben spiller i league 1?
5.Vil klubben komme til Premier League med deg som eier?

Svend Anders

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #16 på: Desember 02, 2009, 19:44:08 »
Takker for innspillene opp mot Bates, fortsatt tid til flere på spillerintervjuene.

Har nettopp avsluttet telefonintervjuet på en heller dårlig linje fra Monaco, men noen spørsmål ble det tid til på den tiden han hadde. Det er så mange ting man kunne snakket om så vi får ta mer senere, jeg kom ikke halvveis gjennom lista denne gang.

Hva han sa får dere lese i jule-TPN, men det var liten vilje til å si noe om økonomirelaterte saker.

SA,
som har alt for mye TPN-arbeid igjen før avreise imorgen...

newsome

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #17 på: Desember 02, 2009, 20:09:12 »
Takker for innspillene opp mot Bates, fortsatt tid til flere på spillerintervjuene.

Har nettopp avsluttet telefonintervjuet på en heller dårlig linje fra Monaco, men noen spørsmål ble det tid til på den tiden han hadde. Det er så mange ting man kunne snakket om så vi får ta mer senere, jeg kom ikke halvveis gjennom lista denne gang.

Hva han sa får dere lese i jule-TPN, men det var liten vilje til å si noe om økonomirelaterte saker.

SA,
som har alt for mye TPN-arbeid igjen før avreise imorgen...
Hva var det med klubben vår,som gjorde at han valgte overgang til oss fremfor tilbud fra flere CCC-klubber?Gammel tradisjonsrik klubb,eller fremtidig potensiale?

Geiremann

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #18 på: Desember 02, 2009, 20:17:36 »
Til Kisnorbo: Du må først takke for hans fantastiske spill i høst. Jeg mener han er Leeds beste spiller. Spørsmålet: Hvorfor slipper Leeds inn så få/ ingen mål? Eventuelt også hvordan det jobbes med den bakre fireren på trening, og hvordan det jobbes med forsvarsspillerne individuelt, dersom han ikke kommer inn på det i det første spørsmålet.
Member of "The Peterborough eight".

Torpe-do

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #19 på: Desember 03, 2009, 17:08:26 »
Til Bates: Har du noen tips på hvordan en kan få like heavy skjegg som han?

lojosang

Sv: Spørsmål til Bates, Crowe og Kisnorbo
« Svar #20 på: Desember 03, 2009, 19:58:41 »
Til Bates: Har du noen tips på hvordan en kan få like heavy skjegg som han?

Lett! Fullgjøsel i tøflene!
- Leif Olav