Skrevet av Emne: TPN nr 155  (Lest 5713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeedsUnited

  • Gjest
TPN nr 155
« på: Desember 20, 2009, 11:58:14 »
Så nettopp at det siste medlemsbladet lå på hyllen nede og har bladd kjapt gjennom det.  Nå må jeg innrømme at jeg ikke er blant dem som er mest ivrig i å lese medlemsbladet da jeg synes det har blitt litt "overflødig" i dagens internettverden.
Men har lest intervjuet av Ken Bates og selv om man ikke fikk svar på alt man ønsket der så synes jeg SA gjorde en flott jobb med dette intervjuet.  Samtidig fikk vi vite at konen til "nissen" også har en finger med i bildet av styringen av klubben vår ;)  Og 2000 julekort, sykt og imponerende :o

Nå skal jeg ta og bestille noen lodd i medlemslotteriet. Signert drakt har jeg fra før, men en signert ball eller en tur til England for den slags skyld hadde vært noe ;D

fjellhaugen

Sv: TPN nr 155
« Svar #1 på: Desember 20, 2009, 14:41:00 »
bladet har kommet og blitt godt plassert på nattbordet. mye god lektyre forran meg fremover :)

takk for nok et supert blad
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TPN nr 155
« Svar #2 på: Desember 20, 2009, 15:31:43 »
Bladet ankom Sotra i går :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: TPN nr 155
« Svar #3 på: Desember 20, 2009, 15:36:23 »
Jeg må si årets julepost er snar, for utsendingen skjedde så sent som onsdag og jeg trodde de første ville få det mandag. Noen må sikkert vente enda lenger.

Jeg er takknemlig for bidragene som kommer, spesielt til barnesidene, og håper det fortsetter. Knips et bilde om ungen får ei Leeds-drakt til jul - eller han/hun bare har pyntet seg for anledningen! (de må gjerne skrive noen ord om hva de synes om Leeds også).

Det som gleder meg mest er at vi vel aldri har sendt ut TPN til flere medlemmer tidligere så lenge jeg har vært redaktør, og det skal ikke mange innmeldingen til i romjula før vi har passert 3.500 medlemmer.
- Det betinger forøvrig også at de noen hundre som får "halv" medlemsgiro vedlagt i bladet fornyer frem til sommeren. Som dere forstår er dette siste steg av omleggingen til sesongbasert medlemskap, og er det noen som har spørsmål eller kommentarer, kan maile MediaConnect på leedsunited@kundetjeneste.no eller meg på svend@leedsunited.no

Medlemslotteriet er forøvrig en glitrende anledning til å støtte supporterklubben, fine premier er det også.

God TPN-jul ønskes dere alle! (for jeg regner med at alle her har meldt seg inn nå?)

Svend Anders

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #4 på: Desember 20, 2009, 15:53:25 »
Bladet ankom Sotra i går :)



Også ankommet bydn :)

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #5 på: Desember 20, 2009, 16:03:54 »
Jeg må si årets julepost er snar, for utsendingen skjedde så sent som onsdag og jeg trodde de første ville få det mandag. Noen må sikkert vente enda lenger.

Jeg er takknemlig for bidragene som kommer, spesielt til barnesidene, og håper det fortsetter. Knips et bilde om ungen får ei Leeds-drakt til jul - eller han/hun bare har pyntet seg for anledningen! (de må gjerne skrive noen ord om hva de synes om Leeds også).

Det som gleder meg mest er at vi vel aldri har sendt ut TPN til flere medlemmer tidligere så lenge jeg har vært redaktør, og det skal ikke mange innmeldingen til i romjula før vi har passert 3.500 medlemmer.
- Det betinger forøvrig også at de noen hundre som får "halv" medlemsgiro vedlagt i bladet fornyer frem til sommeren. Som dere forstår er dette siste steg av omleggingen til sesongbasert medlemskap, og er det noen som har spørsmål eller kommentarer, kan maile MediaConnect på leedsunited@kundetjeneste.no eller meg på svend@leedsunited.no

Medlemslotteriet er forøvrig en glitrende anledning til å støtte supporterklubben, fine premier er det også.

God TPN-jul ønskes dere alle! (for jeg regner med at alle her har meldt seg inn nå?)

Svend Anders

Dere har gjort en kjempejobb og kan feire jul med god samvittighet.  Skal selv bidra litt med at jeg melder "guttungen" inn i supporterklubben slik at målet med å runde 3500 medlemmer i romjulen kommer et steg nærmere ;)

ollan

Sv: TPN nr 155
« Svar #6 på: Desember 20, 2009, 17:29:24 »
Bladet ankom Sotra i går :)



Også ankommet bydn :)

ikkje denna delen av bydn;-( om ikkje det har vore nokon tjuvradder og stole da....
Ollan

Per Arne

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #7 på: Desember 20, 2009, 16:43:13 »
Mottatt i Larvik.  ;D

Og jeg har nettopp meldt inn Pernille (5 år) i LUSCOS. Hun kan nesten hele Leeds Leeds Leeds (marching on together), så det var nok på høy tid...

 ;)

Tom S

Sv: TPN nr 155
« Svar #8 på: Desember 20, 2009, 16:43:20 »
Komt til Førde by!
COME ON LEEDS !!

always Leeds

Sv: TPN nr 155
« Svar #9 på: Desember 20, 2009, 18:13:00 »
kom i posten på lørdag .takker og bukker fra Telemark

Tom S

Sv: TPN nr 155
« Svar #10 på: Desember 20, 2009, 18:15:12 »
Har no skummet igjennom blekka; nok ein gang eit supert produkt!
Takk til SA og alle bidragsytere!!
COME ON LEEDS !!

newsome

Sv: TPN nr 155
« Svar #11 på: Desember 20, 2009, 21:47:58 »
Bladet ankom Sotra i går :)



Også ankommet bydn :)

ikkje denna delen av bydn;-( om ikkje det har vore nokon tjuvradder og stole da....
Kommet til Askøy også :) veldig fornøyd!

Tom S

Sv: TPN nr 155
« Svar #12 på: Desember 21, 2009, 07:41:48 »
Meget fornøyelig Pondus-stripe!
 :D :D :D
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: TPN nr 155
« Svar #13 på: Desember 21, 2009, 14:49:44 »
Måtte ta den lange kjedelege vegen med buss frå Oslo til Førde i går. Gjett ein gong på kva som berga turen? Nok ei flott utgåve av TPN med interessante artiklar. Spesielt kjekt var det å lese om Bates og Wrålid.

kilgallon

Sv: TPN nr 155
« Svar #14 på: Desember 21, 2009, 15:24:33 »
I dag lå bladet i postkassa her i Danmark. Igjen et super flott produkt som er en fornøyelse å lese! Takker og bukker.

ollan

Sv: TPN nr 155
« Svar #15 på: Desember 21, 2009, 15:31:52 »
der kom det sammen med brøytebilen...... :)
Ollan

Tor Erik

Sv: TPN nr 155
« Svar #16 på: Desember 21, 2009, 15:46:51 »
Julen er reddet i Egersund...

Ha en fin jul allesammen..   MOT....
UPS AND DOWNS

lojosang

Sv: TPN nr 155
« Svar #17 på: Desember 21, 2009, 17:07:19 »
Ankom Holtermannsveien i Trondheim i dag. Skandale! Jeg får jo vanligvis bladet først!  ;D
- Leif Olav

Jon R

Sv: TPN nr 155
« Svar #18 på: Desember 21, 2009, 18:41:01 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D
Jon R.

Hallgeir *

Sv: TPN nr 155
« Svar #19 på: Desember 21, 2009, 19:18:44 »
I dag lå bladet i postkassa her i Danmark. Igjen et super flott produkt som er en fornøyelse å lese! Takker og bukker.
Fantastisk! Ankommet Danmark før det kom hos meg.  :D Men bare jeg får det innen 24. desember, er alt ok.
Super Leeds since 1968

kjelvi

Sv: TPN nr 155
« Svar #20 på: Desember 21, 2009, 21:02:42 »
da er jula redda også i 0587!

DenHviteYeboah

Sv: TPN nr 155
« Svar #21 på: Desember 21, 2009, 21:52:35 »
Nå har jeg lest TPN nr 155 og er helt nedslått.Intervjuet med Bates gjorde meg bare trist.Han har ingen planer om å trekke seg ut, og man sitter jo med en følelse at et eventuelt bud må være helt sanseløst for at han skal gi seg.....Altså kommer vi til å sitte med bates og kommer aldri lenger enn til å bli nr 17 i PL.... :(

brenaldo

Sv: TPN nr 155
« Svar #22 på: Desember 21, 2009, 21:59:36 »
Julens lesestoff har kommet til Kongsberg :)
Medlem nr. 850

Geir Magne

Sv: TPN nr 155
« Svar #23 på: Desember 21, 2009, 23:09:05 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D

Ha-ha, bra, Jon!  God og hvit jul til deg!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Svend Anders

Sv: TPN nr 155
« Svar #24 på: Desember 22, 2009, 11:54:03 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D

Vi jobbet knallhardt for å få disse supermodellene til å stille opp for en god sak. De har en travel hverdag med mange oppdrag, men da de hørte det var snakk om Leeds United stilte de heldigvis på flekken, visstnok uten videre kompensasjon.

Takk til alle som bidro!  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #25 på: Desember 22, 2009, 11:57:59 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D

Vi jobbet knallhardt for å få disse supermodellene til å stille opp for en god sak. De har en travel hverdag med mange oppdrag, men da de hørte det var snakk om Leeds United stilte de heldigvis på flekken, visstnok uten videre kompensasjon.

Takk til alle som bidro!  ;D


En supermodell burde se dette som en re å få stille opp med disse klærne. Så jeg skjønner ikke at ikke f.eks Kate Moss trygler om å få stille opp i disse klærne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #26 på: Desember 22, 2009, 14:31:17 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D

Vi jobbet knallhardt for å få disse supermodellene til å stille opp for en god sak. De har en travel hverdag med mange oppdrag, men da de hørte det var snakk om Leeds United stilte de heldigvis på flekken, visstnok uten videre kompensasjon.

Takk til alle som bidro!  ;D


En supermodell burde se dette som en re å få stille opp med disse klærne. Så jeg skjønner ikke at ikke f.eks Kate Moss trygler om å få stille opp i disse klærne

Eller selveste Halle Berry ;D

ollan

Sv: TPN nr 155
« Svar #27 på: Desember 22, 2009, 14:32:33 »
Fått bladet idag. Ser bra ut dette.

PS: Stjerne i boka til redaksjonen for de lekne og småfrekke modellene som poserer i den nye Leeds kolleksjonen på sidene 55-59.   ;D

Vi jobbet knallhardt for å få disse supermodellene til å stille opp for en god sak. De har en travel hverdag med mange oppdrag, men da de hørte det var snakk om Leeds United stilte de heldigvis på flekken, visstnok uten videre kompensasjon.

Takk til alle som bidro!  ;D


En supermodell burde se dette som en re å få stille opp med disse klærne. Så jeg skjønner ikke at ikke f.eks Kate Moss trygler om å få stille opp i disse klærne

Eller selveste Halle Berry ;D

JaJaJaja, da kjøper jeg alt inkl modellen ;D ;D
Ollan

Hallgeir *

Sv: TPN nr 155
« Svar #28 på: Desember 22, 2009, 19:20:49 »
 Endelig..! Bladet ankom i dag.  ;D
Super Leeds since 1968

Kalle

  • Gjest
Sv: TPN nr 155
« Svar #29 på: Desember 22, 2009, 20:42:39 »
Flott blad. Fint intervju med Tor Milde. Men jeg fant ikke Mildes anmeldelse av "Damned United"
Ble det utelatt ved en forglemmelse, eller er der jeg som blingser?