Skrevet av Emne: Stuff til mobiler  (Lest 1466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Stuff til mobiler
« på: Desember 25, 2009, 13:29:30 »
Noen som har noen gode sider som en kan få annimasjon bilder til mobilen, noe med Leeds å gjøre selsakt.

Rogaland Whites

LeedsU878

Sv: Stuff til mobiler
« Svar #1 på: Desember 25, 2009, 15:35:58 »
Redigering: Svaret ble så langt at jeg lige godt kunne skrive litt info andre kan få bruk for.

Er vel ganske off-topic, men jeg jobbet som innholdsansvarlig for et av de større firmaene som jobber med dette, tidligere (3 år siden nå). Jeg vil fraråde deg å bestille noe fra noen av dem, rett og slett fordi alle har gått over til abo-tjenester nå, som ofte kan være ganske vanskelig å komme seg ut av. Uten å ha sjekket så tror jeg ikke noen selger et og et bilde lenger.

Problemet med disse aktørene er at etter det ble vanlig med bilder og musikk på telefonen, forsvant pengene også - Dermed må de overleve på uklare tjenester som er vanskelig å stoppe.

Et generelt råd er: Mottar du uønskede meldinger på mobilen fra et CPA-nummer (firesifret nummer) er leverandøreren forpliktet til å stoppe ytterligere kontakt og slette deg fra databasen om du sender "STOPP" tilbake til nummeret.

Har du bruk for å kontakte aktøren av ulike årsaker kan du finne en komplett liste over alle CPA-nummer og nummeret til kundetjenesten her:

https://netcom.no/omnetcom/partnere/cpa-innholdsleverandorer/kunderogkortnummer.html

For å svare på selve spørsmålet helt konkret. Jeg tror ikke noen av de har lov til å selge engelske fotballlogoer lenger grunnet rettigheter. Har du ikke mulighet for å koble telefonen til dataen og overføre et logo fra nettet?
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Hobben

Sv: Stuff til mobiler
« Svar #2 på: Desember 25, 2009, 15:42:32 »
Den muligheten har jeg.

Men fant en kul annimasjon på offiesele Leeds siden, men for bare finne et bilde eller noe å overføre fra pc til mobil :)
Rogaland Whites