Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 91412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tobn på tur

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #450 på: Januar 23, 2010, 20:58:29 »
Jaaa hahaha. Så ufattelig fett. Beckford er legend. Holdte på å drite på meg før straffa. Ahhhhhhhh orgasme !!!

oivindh

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #451 på: Januar 23, 2010, 20:58:38 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
Skuffet over Kisnorbo ??? Han var helt sjef der i dag, og vår viktigste spiller, ved siden av Becks :-D

kilgallon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #452 på: Januar 23, 2010, 21:04:42 »
Jeg tro det var akkurat sånn en kamp som skulle til for å vende den negative trenden vi har vært inne i i Ligaen. Spillerne fikk bevist i dag at de er veldig gode og at de siste to ligakampene har vært et feilskjær. Nå er vi på sporet igjen. Og hvorfor frykte bortekampene mot Norwich, Charlton og Soton når vi vet vi er så bra som vi viste i dag. Jeg ranker denne uavgjorte kampen høyere enn seieren mot Scum. Tottenham var advart og de gikk ut i 100 , så det var ikke tale om undervurdering fra deres side. Men vi sto i mot og langsomt men sikkert begyndte vi å spille mot dem og kreere sjanser. Da de satte inn Palacio på midten, så fikk de en overgang kontroll over midtbanen igjen, men Kilkenny ga aldri opp og langsomt men sikkert så fikk han erobret det tapte territorie tilbake igjen. Og de siste 10 minuttene tilhørte oss og det var helt fortjent vi fikk den scoringa til slutt.
Jeg koser meg sinnsykt nå - dette er så morsomt ;D ;D ;D ;D

Pettersen97

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #453 på: Januar 23, 2010, 21:05:42 »
ARTIARTI!!
Finn ikke ord..Leeds spillte kanon bra ;D Nokk et bevis på at vi ikke høre hjemme i L1 ;D

MOT!!
The Mighty Whites

testo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #454 på: Januar 23, 2010, 21:05:59 »
Jermaine Beckford’s 96th-minute penalty earned Leeds United a deserved Fourth Round replay against Tottenham Hotspur after a pulsating FA Cup tie at White Hart Lane.

Er dette en velkommen inn i varmen eller. ::)
http://www.thefa.com/TheFACup/FACompetitions/TheFACup/NewsAndFeatures/2010/TottenhamLeeds4RP_report.aspx
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

McVallister

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #455 på: Januar 23, 2010, 21:06:12 »
Herregud foppal e artig!!! Skål!!!! Beckford for president.Skål!!!

DenHviteYeboah

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #456 på: Januar 23, 2010, 21:06:35 »
Drit i opprykk!! Mykje kjekkare dette her!!  No skal vi ha fullt fokus på Fa-Cupen og Europacup-spill neste sesong. Så får vi heller bare kose oss i League1 en sesong til...

WACCOE! :)
Utrolig innlegg :)

The Magnificents

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #457 på: Januar 23, 2010, 21:08:26 »
kan det henne at mange her inne har sett feil kamp? .. for at det går ann å sei at kisnorbo skuffa idag syns eg er heilt totalt feil!
Kisnorbo er ein krigar som kvart eit leeds-hjarte burde ha vore ekstremt stolt av!!

Beckford seie seg sjølv .. klasse klasse klasee...
Johnson : fantastisk moral!
Naylor : BLI FRISK!
Ankers : ANKER! =)
White : spirevipp som imponerte meg det han spelte idag.
Resten: KANON!!!!
SG: du ruler!! ;D

OBS: ;D
(MI MEINING)
Leeds Leeds Leeds!!

Promotion 2010

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #458 på: Januar 23, 2010, 21:08:36 »
Jeg tro det var akkurat sånn en kamp som skulle til for å vende den negative trenden vi har vært inne i i Ligaen. Spillerne fikk bevist i dag at de er veldig gode og at de siste to ligakampene har vært et feilskjær. Nå er vi på sporet igjen. Og hvorfor frykte bortekampene mot Norwich, Charlton og Soton når vi vet vi er så bra som vi viste i dag. Jeg ranker denne uavgjorte kampen høyere enn seieren mot Scum. Tottenham var advart og de gikk ut i 100 , så det var ikke tale om undervurdering fra deres side. Men vi sto i mot og langsomt men sikkert begyndte vi å spille mot dem og kreere sjanser. Da de satte inn Palacio på midten, så fikk de en overgang kontroll over midtbanen igjen, men Kilkenny ga aldri opp og langsomt men sikkert så fikk han erobret det tapte territorie tilbake igjen. Og de siste 10 minuttene tilhørte oss og det var helt fortjent vi fikk den scoringa til slutt.
Jeg koser meg sinnsykt nå - dette er så morsomt ;D ;D ;D ;D

100% enig!

Jeg tror faktisk det snur nå. Vi har vist at vi kan selv uten å være underdogs og spillerne har vist at de har ferdigheter som overgår L1. Nå øker selvtilliten og laget får enda større tro på egne kvaliteter.

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #459 på: Januar 23, 2010, 21:08:44 »
En flott kamp, jeg så den på pub. Ros til Leeds gutta for at de aldri gav opp ! LEEDS4EVER.

Leeds04

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #460 på: Januar 23, 2010, 21:09:34 »
Deilig kveld!
Beste av alt er kanskje kronene som ruller inn hjemme.
Opprykk betyr alt!

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

B-m

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #461 på: Januar 23, 2010, 21:13:58 »
Dette var artig!

Hughes var banens beste, helt syk prestasjon fra ham. Crowe var den svakeste om man kan si det. Kilkenny var igjen klasse, ingen tvil at han holder premier league nivå, og det lyser tvers i gjennom at han har lært traden sin i Arsenal. Casper konge

Casper: 9

Crowe 6
Kisno 8
Bromby 8
Hughes 9

Kilkenny 8
Doyle 7
Howson 7.5
Johnson 7

Beckford 8
Snodgrass 7.5

White : 8 (gjorde sakene veldig bra)
Becchio 7

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #462 på: Januar 23, 2010, 21:15:10 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!

folk har ulike meininga og ser ulikt på situasjone .. men er enig .. Kisnorbo var lang frå dårleg .. lagde kanskje nokre dumme frispark! men fy F. så mannen jobber og blør for drakta! han redda mange idag .. =)

Skuffet over Kisnorbo ??????????????????
Siden Mai 1975

Per Arne

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #463 på: Januar 23, 2010, 21:16:00 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!

folk har ulike meininga og ser ulikt på situasjone .. men er enig .. Kisnorbo var lang frå dårleg .. lagde kanskje nokre dumme frispark! men fy F. så mannen jobber og blør for drakta! han redda mange idag .. =)

Skuffet over Kisnorbo ??????????????????

Mulig han ikke så matchen?

Sleivind

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #464 på: Januar 23, 2010, 21:21:25 »
Nå var ikke Crowe Leeds sine beste spiller, men det var ikke Howson heller. Howson som førsteforsvarer sleit mot Bale, elendig at han ikke ser at Bale kun går på utsiden. Og når han var kommet forbi Howson, så var jo ikke Crowe der. I dag var høyresiden vårt svake defensive punkt, mot Man Utd var det venstresiden.

Kan ikke skjønne at folk ikke er 100% fornøyde med Kisnorbo i dag? Han var jo klasse sammen med Bromby.

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #465 på: Januar 23, 2010, 21:22:32 »
Nå var ikke Crowe Leeds sine beste spiller, men det var ikke Howson heller. Howson som førsteforsvarer sleit mot Bale, elendig at han ikke ser at Bale kun går på utsiden. Og når han var kommet forbi Howson, så var jo ikke Crowe der. I dag var høyresiden vårt svake defensive punkt, mot Man Utd var det venstresiden.

Kan ikke skjønne at folk ikke er 100% fornøyde med Kisnorbo i dag? Han var jo klasse sammen med Bromby.

ENIG og Anker
Siden Mai 1975

trosetti

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #466 på: Januar 23, 2010, 21:24:19 »
Herlig, gutter!

Greit med ekstra penger og stinn brakke på ER. Tror faktisk vi kan vinne den kampen.

STOR innsats mot tre av PL`s beste lag. 4 "poeng" på tre kamper mot ManU, Pool og Spurs. Fan freakin` tastic!

Synes vi skal sende inn en søknad til FA, siden de elsker oss.., og spørre om vi kan rykke rett opp til PL.
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

gill

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #467 på: Januar 23, 2010, 21:25:18 »
Nå var ikke Crowe Leeds sine beste spiller, men det var ikke Howson heller. Howson som førsteforsvarer sleit mot Bale, elendig at han ikke ser at Bale kun går på utsiden. Og når han var kommet forbi Howson, så var jo ikke Crowe der. I dag var høyresiden vårt svake defensive punkt, mot Man Utd var det venstresiden.

Kan ikke skjønne at folk ikke er 100% fornøyde med Kisnorbo i dag? Han var jo klasse sammen med Bromby.
Enig med deg. Kisnorbo var fantastisk idag. Blør for drakta..
 

SveinArve

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #468 på: Januar 23, 2010, 21:25:57 »
Drit i opprykk!! Mykje kjekkare dette her!!  No skal vi ha fullt fokus på Fa-Cupen og Europacup-spill neste sesong. Så får vi heller bare kose oss i League1 en sesong til...

WACCOE! :)
Utrolig innlegg :)

Hehe. Rekna med du skjønte den :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Budda

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #469 på: Januar 23, 2010, 21:30:21 »
Nå var ikke Crowe Leeds sine beste spiller, men det var ikke Howson heller. Howson som førsteforsvarer sleit mot Bale, elendig at han ikke ser at Bale kun går på utsiden. Og når han var kommet forbi Howson, så var jo ikke Crowe der. I dag var høyresiden vårt svake defensive punkt, mot Man Utd var det venstresiden.

Kan ikke skjønne at folk ikke er 100% fornøyde med Kisnorbo i dag? Han var jo klasse sammen med Bromby.
Enig med deg. Kisnorbo var fantastisk idag. Blør for drakta..

Er enig. Var god idag. Mange av frisparkene han fikk i mot seg, vil jeg påstå hadde gått fint i League One. Litt omstillingsproblemer. Han hadde mange viktig blokeringstaklinger. Som spiller spillertype, er han veldig lik Carragher. En av mine favoritter på dagens lag
Endre

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #470 på: Januar 23, 2010, 21:33:45 »
jeg fulgte med Beckford spesielt i hele kampen okey!?!?
La oss si at vi tapte 2-0 i denne kampen hva har dokkers mening om Beckford vært da  BARE FOR Ã… PROVOSER LITT.
Siden Mai 1975

Boos

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #471 på: Januar 23, 2010, 21:34:10 »
Kanskje det kan bli en DVD av denne kampen og?
Legges vel ut etterhvert?  :P

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #472 på: Januar 23, 2010, 21:40:00 »
jeg fulgte med Beckford spesielt i hele kampen okey!?!?
La oss si at vi tapte 2-0 i denne kampen hva har dokkers mening om Beckford vært da  BARE FOR Ã… PROVOSER LITT.
Hadde fremdeles synes at han hadde gjort en strålende instans. Jobber hardt, var alltid fokusert i dag. Tok aldri øye av ballen og skapte derfor store problemer for Tottenham forsvaret. Var ikke bare det at han skapte mange sjanser i dag, for det gjorde han. Han fikk veldig mange, som han ofte gjør når leeds spiller bra. Men han er også en viktig del av leeds angrepet der han ikke selv er avslutter. For eksempel der vi kommer inn 2 mot 2 med Beckford og Snodgrass. Beckford utfordrer, får begge forsvarerene på seg og sentrer ut til Snodgrass. Som riktig nok burde prøvd et skudd i stedet for å legge tilbake til Beckford. Derfor jeg er stor fan av Beckford, han er veldig uforutsigbar.

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #473 på: Januar 23, 2010, 21:41:12 »
Kanskje det kan bli en DVD av denne kampen og?
Legges vel ut etterhvert?  :P

Ingen umulighet. Jeg er mer glad i dag enn jeg var etter Manure kampen. Da følte jeg meg bare tom og veldig rørt. Og veldig stolt. Det blir litt annerledes når utlikningsmålet kommer 5 min på overtid. For en stemning i kjelleren på fotikken i Bergen. Norwich all over again +++

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #474 på: Januar 23, 2010, 21:47:22 »
Kanskje det kan bli en DVD av denne kampen og?
Legges vel ut etterhvert?  :P

Ingen umulighet. Jeg er mer glad i dag enn jeg var etter Manure kampen. Da følte jeg meg bare tom og veldig rørt. Og veldig stolt. Det blir litt annerledes når utlikningsmålet kommer 5 min på overtid. For en stemning i kjelleren på fotikken i Bergen. Norwich all over again +++

auren

Det MÃ… vel være en Leeds-supporter som har tatt opp denne kampen som kan distribuere den rundt til dem som vil ha....eller?

INGEN respons etter forrige kamp!  :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kilgallon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #475 på: Januar 23, 2010, 21:48:21 »
jeg fulgte med Beckford spesielt i hele kampen okey!?!?
La oss si at vi tapte 2-0 i denne kampen hva har dokkers mening om Beckford vært da  BARE FOR Ã… PROVOSER LITT.
Så hadde vi synes det var helt utrolig dumt at han skulle ta straffen ;D ;D ;D

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #476 på: Januar 23, 2010, 21:50:30 »
jeg fulgte med Beckford spesielt i hele kampen okey!?!?
La oss si at vi tapte 2-0 i denne kampen hva har dokkers mening om Beckford vært da  BARE FOR Ã… PROVOSER LITT.
Så hadde vi synes det var helt utrolig dumt at han skulle ta straffen ;D ;D ;D

Neeeeeei det var ikke det æ ment
Siden Mai 1975

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #477 på: Januar 23, 2010, 21:54:10 »
Kanskje det kan bli en DVD av denne kampen og?
Legges vel ut etterhvert?  :P

Ingen umulighet. Jeg er mer glad i dag enn jeg var etter Manure kampen. Da følte jeg meg bare tom og veldig rørt. Og veldig stolt. Det blir litt annerledes når utlikningsmålet kommer 5 min på overtid. For en stemning i kjelleren på fotikken i Bergen. Norwich all over again +++

auren

Det MÃ… vel være en Leeds-supporter som har tatt opp denne kampen som kan distribuere den rundt til dem som vil ha....eller?

INGEN respons etter forrige kamp!  :'(

Kampen vises vel i reprise på Viasat Fotball? Så at Man Utd kampen gikk vel 3-4 ganger kanskje. Kan prøve å få trykka på recordknappen på fjernkontrollen, men har ittje peil på åssen jeg går videre derfra til å legge ut på nett.  ::)

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #478 på: Januar 23, 2010, 21:56:55 »
Jeg får prøve meg på en liten spillerbørs jeg også :)

Ankergren: 8,5. Stod som en levende vegg og hadde en herlig redning på straffen. Til og med sikker i feltet. Eneste minus er et par dårlige avleveringer og et skudd han gav retur på som han nok burde tatt.

Crowe: 6. Slet voldsomt mot banens beste, Bale. Men hvem gjør ikke det? Er villig med fremover, men gjør av og til stygge avleveringer med ballen. Burde vært utvist tidlig i første omgang da han felte Defoe. Hadde også en på grensen til rødt takling på Bale i andre omgang.

Bromby: 7,5. La faktisk ikke så mye merke til ham, men stort sett solid. Vi må bruke han mer på innkast, men skjønner det ikke blir så enkelt når han spiller midtstopper.

Kisnorbo: 8,5. Fantastisk nok en gang. Har noen sinnsyke blokkeringer og er trygg med ballen i beina. Sliter i lufta mot Crouch, men det gjør jo alle. Temmet etterhvert Defoe sammen med Brombs.

Hughes: 8. En av de beste kampene jeg har sett av ham. Som sagt tidligere så viser han en veldig fin ro og rutine i pressede situasjoner der han header tilbake til keeper. Er ikke så mye med offansivt, men hadde grei kontroll på Rose.

Howson: 6,5. Var ganske usynlig i dag og burde nok hjulpet Crowe mer.

Kilkenny: 8. Tøff i duellene, gode pasninger og trygg med ballen. Veldig bra!

Doyle: 6,5. Var også litt usynlig men jobber bra.

Johnson: 7. Ikke en utpreget ving, men er sterk i kroppen og klarer å levere ballen bra. Kjempet sokkene av seg.

Snodgrass: 7,5. Ny posisjon i dag som en mer hengende spiss og hadde vel tildels en mer fri rolle. Har noe flotte gjennombruddspasninger til Beckford. Selv om han ikke er så veldig rask er han teknisk begavet og er sterk i kroppen.

Beckford: 8,5. Lurer i bakrommet. Burde kanskje scoret på 1 av de 2 store sjansene han fikk i første omgang. Scorer et utypisk Beckfordmål når han utligner. Har noen herlige dragninger og en sugende takling som bare Smith i sine glansdager gjorde like bra. "Laget" straffen og setter den sikkert i mål.

Becchio: Kommer inn etter 76 minutter, men utretter lite.

White: Kommer inn like før slutt men rekker å markere seg positivt. Har to herlige løp og viser at han er en mann å satse på i fremtiden.

MOT!

auren, på nytt veldig, veldig stolt!
« Siste redigering: Januar 23, 2010, 21:59:39 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #479 på: Januar 23, 2010, 21:57:13 »
Hughes var banens beste, helt syk prestasjon fra ham

Hughes 9

WTF??