Skrevet av Emne: Til de med nye nick  (Lest 1527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Til de med nye nick
« på: Januar 27, 2010, 12:55:28 »
Jeg ser det er endel som har skiftet "nick" i det siste. Det hadde kanskje vært en ide for moderatorene eller systemet at det gamle "nicket" ligger som en fotnote når disse skriver meldinger. I hvert fall for en periode. Det er greit å vite hvem man forholder seg til...

Er dette noe som kan ordnes som en regel...?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Til de med nye nick
« Svar #1 på: Januar 27, 2010, 13:05:46 »
Jeg ser det er endel som har skiftet "nick" i det siste. Det hadde kanskje vært en ide for moderatorene eller systemet at det gamle "nicket" ligger som en fotnote når disse skriver meldinger. I hvert fall for en periode. Det er greit å vite hvem man forholder seg til...

Er dette noe som kan ordnes som en regel...?

Fortsetter Leeds den dårlige trenden i åra som kommer så blir fort fotnoten din Promo til en hel stil ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Til de med nye nick
« Svar #2 på: Januar 27, 2010, 13:13:44 »
Jeg ser det er endel som har skiftet "nick" i det siste. Det hadde kanskje vært en ide for moderatorene eller systemet at det gamle "nicket" ligger som en fotnote når disse skriver meldinger. I hvert fall for en periode. Det er greit å vite hvem man forholder seg til...

Er dette noe som kan ordnes som en regel...?

Fortsetter Leeds den dårlige trenden i åra som kommer så blir fort fotnoten din Promo til en hel stil ;)

auren

Den dårlige trenden med å tape en hel kamp på rad du tenker på?  :)
- Leif Olav

auren

Sv: Til de med nye nick
« Svar #3 på: Januar 27, 2010, 14:29:38 »
Jeg ser det er endel som har skiftet "nick" i det siste. Det hadde kanskje vært en ide for moderatorene eller systemet at det gamle "nicket" ligger som en fotnote når disse skriver meldinger. I hvert fall for en periode. Det er greit å vite hvem man forholder seg til...

Er dette noe som kan ordnes som en regel...?

Fortsetter Leeds den dårlige trenden i åra som kommer så blir fort fotnoten din Promo til en hel stil ;)

auren

Den dårlige trenden med å tape en hel kamp på rad du tenker på?  :)

Na... 1 poeng på 3 kamper trenden  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Til de med nye nick
« Svar #4 på: Januar 27, 2010, 17:54:14 »
Jeg ser det er endel som har skiftet "nick" i det siste. Det hadde kanskje vært en ide for moderatorene eller systemet at det gamle "nicket" ligger som en fotnote når disse skriver meldinger. I hvert fall for en periode. Det er greit å vite hvem man forholder seg til...

Er dette noe som kan ordnes som en regel...?

Jeg ser nytten i forslaget ditt, men tror det må bli en frivillig ordning. Det er iallefall mitt umiddelbare standpunkt.


...det tekniske personellet vårt har uansett kontroll på hvem som er hvem/har vært hvem, og det kan være så mange grunner til at noen ønsker å få nytt nick. ...ikke alle er vel ikke gjennomtenkte/langsiktig tenkende når de velger nick for første gang. Vil man skifte, må man for øvrig kontakte 'robert' evt kan sikkert en av oss modsa videreformidle ønsker.

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Til de med nye nick
« Svar #5 på: Januar 27, 2010, 17:57:53 »
Guttene sliter med å få lagt inn nytt bilde på profilen. Er det noe gale?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Til de med nye nick
« Svar #6 på: Januar 27, 2010, 18:12:08 »
Guttene sliter med å få lagt inn nytt bilde på profilen. Er det noe gale?

...nå skal jeg være forsiktig med å uttale meg om tekniske ting, men skulle tro det har noe med en maks-størrelse på bildene man kan legge til selv...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Henning

Sv: Til de med nye nick
« Svar #7 på: Januar 28, 2010, 20:29:40 »
Ja, da har jeg byttet nicknavn gutta! Gambi kan dere kalle meg nå. ;)


GAMBI GAMBI GAMBI

Kva med å skifte bilete og, når du først er i gang. Ser krysset over, men eg ser helst at det klubbmerket ikkje er på Luscos sine sider. Men det er kanskje berre meg.....