Skrevet av Emne: tips til båtkjøp noen?  (Lest 1533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

tips til båtkjøp noen?
« på: Januar 06, 2010, 11:08:56 »
Har lyst å kjøpe meg båt men er usikker på hva jeg skal gå for, derfor søker jeg råd hos dere :o hehe....

Jeg kunne tenke meg ca 17-20 for med gode fiskemuligheter, samt muligheter for kanskje et lite rom i styrekonsollen hvor jeg kan "stappe" inn ungene om det blir drittvær.
Det er vel egentlig en skjærgårdsjeep og ikke noen daycruiser jeg er på utkikk etter.
Jeg mener å ha sett en hvor både for- og akter dekket er åpent, kun en konsoll på midten med muligheter å kneppe på en kalesje.
Alle tips mottas med yrende glede :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

flynn

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #1 på: Januar 06, 2010, 13:49:28 »
Har følgende råd å komme med for familier som vurderer båtkjøp;

1. Plasser hele familien under kjøkkenbordet.
2. Legg en stor duk over bordet og trekk den ned til gulvet på alle sider
3. Utstyr alle med en bøtte vann, som dere bruker til å sprute på hverandre med.
4. Imens kan pappa'n sitte å rive istykker 1000-lapper

Hvis dere etter en times tid er enige om at dette var en god opplevelse, så er det sannsynligvis riktig av dere å kjøpe båt.

flynn

fjellhaugen

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #2 på: Januar 06, 2010, 17:58:24 »
ikke så glad i sjøen du flynn?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #3 på: Januar 06, 2010, 20:03:48 »
Kor mye penga har du tenkt å legge i en båt?? Brukt?? Ny??
Quicksilver e gode sjødyktie båta. det samme gjeld for Finnmaster,Ryds,Nordkapp så du kan jo gå på finn.no å se om du ser nåkka brukanes :) Dær får du nåkk litt info om forsjellie båta så da kan du jo se åsså kansje bestemme dæ for en båt som passe til dine kriteria :)
« Siste redigering: Januar 06, 2010, 20:09:52 av Pettersen97 »
The Mighty Whites

flynn

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #4 på: Januar 06, 2010, 23:20:01 »
ikke så glad i sjøen du flynn?

Hehe, joda, liker sjøen godt jeg. Men kunne ikke dy meg åkkesom.

flynn

fjellhaugen

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #5 på: Januar 07, 2010, 11:44:56 »
Kor mye penga har du tenkt å legge i en båt?? Brukt?? Ny??
Quicksilver e gode sjødyktie båta. det samme gjeld for Finnmaster,Ryds,Nordkapp så du kan jo gå på finn.no å se om du ser nåkka brukanes :) Dær får du nåkk litt info om forsjellie båta så da kan du jo se åsså kansje bestemme dæ for en båt som passe til dine kriteria :)


helst under 200 000,- gjerne brukt
har sett litt på finnmaster og ryds.
quicksileren blir alt for "boblete" fremme føler jeg. ikke har du dekk der fremme heller.
skal sjekke ut nordkapp
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #6 på: Januar 09, 2010, 11:19:01 »
http://www.oceanmaster.no/index.jsp?page=boat&boat_type_id=1&b_id=1005

har funnet en som passer alt jeg vil ha..................utenom prisen :-\

noen som vet om noe lignende?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pettersen97

Sv: tips til båtkjøp noen?
« Svar #7 på: Januar 09, 2010, 19:34:36 »
Som æ har nevnt tiliere :) Du får gå innom finn.no så "finn" du nåkk sikkert nåkka vetti å brukanes :)
The Mighty Whites