Skrevet av Emne: Exeter City - Leeds United 16/ 1  (Lest 84456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Exeter City - Leeds United 16/ 1
« på: Januar 09, 2010, 22:23:52 »
Hva jeg forventer av denne kampen er at Leeds gutta gir jernet og har ristet av seg den dårlige kampen mot Wycombe , og tar 3 nye viktige poeng! LEEDS4EVER.

baste

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #1 på: Januar 10, 2010, 10:07:55 »
Ja, for vi har jo gjort det stort mot bunnlagene denne sesongen...Her MÃ… Leeds slå tilbake. Viktig å holde avstanden til 3. plassen. Det skiller enda 9 poeng, så helsvart er det ikke.

MOT
« Siste redigering: Januar 10, 2010, 10:09:57 av baste »

willum

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #2 på: Januar 10, 2010, 10:46:50 »
Ja, for vi har jo gjort det stort mot bunnlagene denne sesongen...Her MÃ… Leeds slå tilbake. Viktig å holde avstanden til 3. plassen. Det skiller enda 9 poeng, så helsvart er det ikke.

MOT

Vi har tatt 25 av 27 mulige poeng mot de sju nederste så langt denne sesongen, så det har ikke vært så gale. Poengtapet i går var det første mot bunnlagene.

Et forsprang på 9 poeng er ikke helsvart, nei.

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #3 på: Januar 10, 2010, 11:42:51 »
Dette skulle være en helt grei kamp for Leeds. Det "nifse" er at vi skal ut i svært så tøffe bortekamper mot Huddersfield, Soton, Norwich og Charlton denne våren. Her kan vi lett tape mange poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per Arne

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #4 på: Januar 10, 2010, 13:53:28 »
Øy!! Snakker om å ta seg friheter her.

Det er Kjelvi som starter matchtråder her i huset!

 ::) ;D

Adis

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #5 på: Januar 10, 2010, 14:16:05 »
Øy!! Snakker om å ta seg friheter her.

Det er Kjelvi som starter matchtråder her i huset!

 ::) ;D

Hør hør! :)
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Rune Bergen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #6 på: Januar 10, 2010, 15:09:55 »
Viktig at de kommer tilbake med tre poeng i denne kampen,

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #7 på: Januar 10, 2010, 20:23:30 »
Øy!! Snakker om å ta seg friheter her.

Det er Kjelvi som starter matchtråder her i huset!

 ::) ;D

Hør hør! :)

Syntes det var flott med en kamptråd innledning fri for klipp og lim for en gangs skyld jeg ;)

Mats-

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #8 på: Januar 10, 2010, 20:46:15 »
Øy!! Snakker om å ta seg friheter her.

Det er Kjelvi som starter matchtråder her i huset!

 ::) ;D

Hør hør! :)

Hiv meg med på den, mer er ikke ute etter hoderulling av den grunn ;D

Andersen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #9 på: Januar 11, 2010, 14:07:19 »
Takk for den Leeds United ! Og dere andre er kanskje blitt litt bortskjemte !  ;D LEEDS4EVER.

Kickthemdown

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #10 på: Januar 11, 2010, 22:57:05 »
Denne tråden bør jo stenges og kastes på bålet.

Hvor er du Kjelvi??  :o

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #11 på: Januar 11, 2010, 23:12:02 »
Denne tråden bør jo stenges og kastes på bålet.

Hvor er du Kjelvi??  :o

Hvorfor det?? Latterlig Alta!! All respekt for Kjelvi sin kamptråder, de er kanon de og riktig strømlinjeformet/oppbygget, men denne gangen var det Andersen som var først ute og sånn er det.

Og bare for å nevne det: scum - Leeds United tråden er tidenes lengste kamptråd og den var det Thomas som startet 8)
« Siste redigering: Januar 11, 2010, 23:20:52 av Rudi G. »

Hallgeir *

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #12 på: Januar 12, 2010, 00:00:35 »
 All ære til Kjelvi for fantastisk info. Ingen har dog hevd på å starte kamptråder (eller andre tråder). Dessuten kan vel Kjelvi komme med sin flotte info ETTER at tråden har fått sin fødsel?  :)
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #13 på: Januar 12, 2010, 07:36:57 »
GOOOOO ANDERSEN  ;D ;D ;D

seriøst, nå må man slappe LITT av her inne. ser jo at det finnes litt ironi i et par av meningene men "come on guys"
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #14 på: Januar 12, 2010, 09:07:39 »
er 110% enig med hallghel, Rudi G, m.fl.
hvem som lager en kamptråd er ett fett, bare vi får en! stå på Andersen!

den første som har noe på hjertet knyttet til en kommende kamp bør være den første til å opprette den. har aldri følt at noen (jeg) skal ha noen førsterett eller noe slikt til å starte en kamptråd.

noe helt annet er likevel tråd-jungelen generelt, hvor jeg mener at bidragsyterne og moderatorene bør disiplinere seg. tror jeg finner 8 ulike ferske tråder om beckford og sju ulike om Man.U-kampen. jeg mener at dette bidrar til uoversiktlighet og utvanning av diskusjoner, som da blir spredt på mange tråder. for egen del - når jeg mister oversikten forsvinner også en del av nyttet og gleden...


Adis

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #15 på: Januar 12, 2010, 12:39:13 »
Denne tråden bør jo stenges og kastes på bålet.

Hvor er du Kjelvi??  :o

Neinei, ikke så drastisk da. Men man er vanedyr så så fort noe ikke er som vanlig er det kok i topplokket. Men stå på du Andersen. Tråden blir så fin atte..

Og enig med Kjelvi i at det til tider er rett så rotete her inne med tråder i øst og vest..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

ArneS

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #16 på: Januar 12, 2010, 14:39:45 »
E X E T E R  T R I V I A


Exeter ligger ved elven Exe i Devon, og hadde 111.000 innbyggere i 2001.
Byen har en del turisme knyttet til nærhet til både kysten og til Dartmoor.
Det er en katedral her fra 1050.  Byen adopterte mottoet Semper Fidelis (Semper Fi) allerede i 1588, angivelig for å vise lojalitet til den Engelske Krone.
Exeter er bl.a vennskapsby med franske Rennes.
Southern Devon Railway like sør for Exeter feiret 40-års jubileum i 2009 med rekordmange passasjerer.
Devon er ikke Englands fotballnavle.  Andre sporter i Exeter er rugby (både Union og League), roing og squash.

Både Chris Martin (Coldplay) og Beth Gibbons (Portishead) er født i Exeter.


Exeter City FC ble grunnlagt i 1904 etter en spontansammenslåing av klubbene Exeter United og St. Sidwells United.  Sistnevnte vant en innbyrdes kamp i 1904 3-1, og etter kampen ble man enige om å slå seg sammen.  Liketil og enkelt, i hvert fall i forhold til alle de årene Egersunds IK og Eiger har snakket om det samme uten at noe har skjedd.
Den nye Exeter City beholdt Exeter Uniteds bane, og St.Sidwels Uniteds klengenavn.

Banen heter St. James’ Park, og må verken forveksles med banen til Brackley Town eller til Newcastle United.  Kapasiteten nå er på 8.830, men høyeste tilskuerantall er 20.984 fra 1931.

Klengenavnet er ”The Grecians”, men bakgrunnen for dette er noe uklar.  Noen hevder at det kan ha noe med Homer’s ”Iliaden” å gjøre…..

Exeter City var faktisk på Sør-Amerika turne i 1914, og skal visstnok ha vært motstander i Brasils aller første landskamp den 27.7.1914!  Resultatet ble enten 2-0 til Brasil eller uavgjort 3-3!

Klubben har aldri vært høyere enn nivå 3, og måtte grunnet økonomisk rot rykke ned til Conference i 2003.  Det førte til at Exeter City Supporters Trust kjøpte klubben, og klubben er fortsatt eid av supporterne.  Noen av Exeters motstandere i League 2 i 2003 var bl.a. Hull City og Swansea, så alt er mulig - alt er mulig.

Profilerte fans av klubben er Adrian Edmondson (komiker kjent som Vyvyan Basterd i The Young Ones, og som Eddie Hitler,  gift med Jennifer Saunders – Edina absolutely fabulous), samt TV-personligheten Noel Edmonds.

Jeg fant 1 kjent spiller:  Lee Sharpe spilte 4 kamper for klubben.
Managerlista er større:  Terry Cooper, Alan Ball og Gerry Francis.
Den 17. mann

Andersen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #17 på: Januar 12, 2010, 14:57:10 »
Uffameg! så bortskjemte dere er blitt , bare en annen starter en ny tråd , så kommer gjeipen  ;D LEEDS4EVER.

fjellhaugen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #18 på: Januar 12, 2010, 15:42:29 »
Uffameg! så bortskjemte dere er blitt , bare en annen starter en ny tråd , så kommer gjeipen  ;D LEEDS4EVER.

mulig å gi meg en update i helga andersen?
skal i familiebursdag :P :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #19 på: Januar 12, 2010, 17:22:05 »
Exeter er også hjembyen til Crowner John, en detektivhelt plassert i middelalderen. Mye av handlingen i Bernard Knights bøker om nevnte John foregår i og rundt Exeter fra rundt 1190 og utover.  8)
- Leif Olav

kjelvi

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #20 på: Januar 13, 2010, 12:28:18 »
Beckford set to face Grecians
DANGERMAN Jermaine Beckford looks likely to face Exeter City this weekend after Newcastle United hinted they were losing interest in signing the Leeds forward.
http://www.thisisexeter.co.uk/football/Beckford-set-face-Grecians/article-1701932-detail/article.html

LEO

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #21 på: Januar 14, 2010, 10:04:20 »
Da har Exeter solgt sin beste midtstopper Seaborne til Southampton.

Da slapp vi å møte ham  :)
 

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #22 på: Januar 14, 2010, 13:11:56 »
Da har Exeter solgt sin beste midtstopper Seaborne til Southampton.

Da slapp vi å møte ham  :)

Men vi møter han kanskje på St.Mary's senere i sesongen? Kan bli verre å møte ham der.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #23 på: Januar 15, 2010, 10:57:34 »
Noen som vet om denne kampen ser ut til å gå av stabelen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #24 på: Januar 15, 2010, 11:33:00 »
Noen som vet om denne kampen ser ut til å gå av stabelen?

auren

Alt tyder på det. Både laget og fansen er klar for avreise :)

http://www.leedsunited.com/news/united-boss-contemplates-exeter-test-20100115_2247585_1932586

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #25 på: Januar 15, 2010, 11:39:29 »
Gode greier. Spennende å se om Parker er på benken. Her er mitt forslag til lag:

Ankergren
Bromby, Naylor, Kisnorbo, White
Howson, Kilkenny, Doyle, Snodgrass
Beckford, Becchio

Regner med at Johnson spiller venstreback, ellers så tipper jeg min lagoppstilling stemmer ganske bra.

auren, som forventer 3 nye poeng.
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #26 på: Januar 15, 2010, 12:24:48 »
Jeg mener vi bør gå vekk i fra Howson som kantspiller. Jeg brukte store deler av natten på å se igjennom høydepunkter fra fjorårsesongen og uten at jeg har sammenlignet med åretsesong så var vi mye flinkere til å komme rundt på kantene i fjor. Becchio scoret 20 i fjor og var involvert i et ukjent antall sjanser etter innlegg.

Faktisk var Frazier innvolvert i mye bra angrep!! Så jeg vil se Crowe på backen og ikke Bromby, og ha Snoddy til høyre og Johnson/White til venstre flanken. Howsons ferdigheter gjør seg best sentralt.

Om Doyle, Kilkenny eller Howson skal vrakes er ikke et enkelt valg (Kanskje derfor SG har plassert Howson på kanten) men, det kan vel tilpasses etter motstande. Personlig har jeg mest tro på Howson og Kilkenny. Men Doyle har gjort d mye bedre enn hva jeg hadde trodd da vi signerte han.
 

ragnar

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #27 på: Januar 15, 2010, 12:56:26 »
Enig i dine disponeringer Runar.

Howson er utilsomt best sentralt og Leeds hadde et bedre angreps spill i begynnelsen av sesongen når Crowe og Parker herjet på backene. Bromby er jo en stopper som spiller på høyreback pga manglende backup til Crowe. Så her har utvilsomt Leeds et forbedringspotensiale og som du sier så tror jeg Becchio ville ha nytt godt av mer flankespill og innlegg fra kanten.
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #28 på: Januar 15, 2010, 14:09:25 »
Gode greier. Spennende å se om Parker er på benken. Her er mitt forslag til lag:

Ankergren
Bromby, Naylor, Kisnorbo, White
Howson, Kilkenny, Doyle, Snodgrass
Beckford, Becchio

Regner med at Johnson spiller venstreback, ellers så tipper jeg min lagoppstilling stemmer ganske bra.

auren, som forventer 3 nye poeng.

Det er vel ikke noe tvil om at det gikk skeis i lagoppstillingen sist uke. Johnson på backen er helt feil. det viste seg gang på gang under forrige manager også.
Snoddy er mest vant med høyre og bør fortsette der. Når Gradel kommer inn som innbytter bør han ha en sentral og fri rolle. Da skaper han mest ugang. Ikke lurt å legge ham ut på kanten der han er avhengig av en pasningslegger for å prestere.
Hvis Hughes er kvikk igjen, så bør han inn som venstre back. Erfaring er bedre enn en headless chicken!  ;)

Vi vinner!

MOT

Ankergren
Bromby, Naylor, Kisnorbo, Hughes
Snodgrass, Kilkenny, Doyle, Johnson
Beckford, Becchio
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #29 på: Januar 15, 2010, 14:31:44 »
Enig i dine disponeringer Runar.

Howson er utilsomt best sentralt og Leeds hadde et bedre angreps spill i begynnelsen av sesongen når Crowe og Parker herjet på backene. Bromby er jo en stopper som spiller på høyreback pga manglende backup til Crowe. Så her har utvilsomt Leeds et forbedringspotensiale og som du sier så tror jeg Becchio ville ha nytt godt av mer flankespill og innlegg fra kanten.

i.o.m. at Parker ble tidlig skadd i første seriekamp, så ble vel ikke den herjingen spesiellt langvarig.. ;) , men ellers fullstendig enig !