Skrevet av Emne: Exeter City - Leeds United 16/ 1  (Lest 84521 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Rune Bergen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #540 på: Januar 16, 2010, 18:09:27 »
TRIST SOM F....

Allanclarke

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #541 på: Januar 16, 2010, 18:15:22 »
Dette svei >:( >:(, men snart glemt. Nå må vi vinne neste ligakamp uansett. Er vel to cupkamper først

Come on SUPERLEEDS

Promotion 2010

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #542 på: Januar 16, 2010, 18:21:44 »
STAT ATTACK 
2 Shots On Target 3
5 Shots Off Target 3
5 Fouls (Conceded) 10
8 Corners 4
2 Yellow Cards 4
0 Red Cards 0
 REFEREE: Gary Stott 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bmoen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #543 på: Januar 16, 2010, 18:25:45 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(
BMo - Leeds-fan siden 1964

oivindh

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #544 på: Januar 16, 2010, 18:32:27 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(
Så enkelt er det vel ikke.. Vi skriver JANUAR. Mye kan endre seg, og tok en titt på programmet til Norwich.. Ikke det enkleste i hvertfall...

Promotion 2010

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #545 på: Januar 16, 2010, 18:38:43 »
Simon Grayson:

Overhode ingen krise. Vi vet hva vi kan prestere på maks, så det er ingen varsellamper.

Gradels kontrakt forhandles det fortsatt med Leicester om.

Ingen kommentarer om nye spillere.

Eddie Gray:

Venter et par nye spillere for å "friske det hele opp litt"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #546 på: Januar 16, 2010, 18:43:59 »
Etter tap som i dag blir scum seieren bare som å pisse i buksen for å holde seg varm.
Sad but true :(

oivindh

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #547 på: Januar 16, 2010, 18:45:36 »
Etter tap som i dag blir scum seieren bare som å pisse i buksen for å holde seg varm.
Sad but true :(
Det sies at suksess avler suksess, så vi får håpe at det gjelder på litt sikt  ;D

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #548 på: Januar 16, 2010, 18:49:22 »
Etter tap som i dag blir scum seieren bare som å pisse i buksen for å holde seg varm.
Sad but true :(
Det sies at suksess avler suksess, så vi får håpe at det gjelder på litt sikt  ;D

Jeg tror faktisk at du skriver fornavnet ditt akkurat som jeg gjør! ;)

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #549 på: Januar 16, 2010, 18:50:31 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(

Ja, Norwich er et topplag. Men ikke like gode som Leeds. Tabellen viser hvem som er best. Leeds er bedre enn Norwich!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #550 på: Januar 16, 2010, 18:52:51 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(

Ja, Norwich er et topplag. Men ikke like gode som Leeds. Tabellen viser hvem som er best. Leeds er bedre enn Norwich!

auren

Det gjenstår å se spør du meg.
Det er noe ustabilt i Leeds om dagen.(mener jeg har sett dette før)uff uff
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #551 på: Januar 16, 2010, 18:53:01 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(

Ja, Norwich er et topplag. Men ikke like gode som Leeds. Tabellen viser hvem som er best. Leeds er bedre enn Norwich!

auren

I en kamp til...  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

whitelocks

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #552 på: Januar 16, 2010, 18:53:25 »
Ingen krise dette her. Ta det rolig folkens. Noen setbacks må vi regne med og i mitt hode regner jeg med en 5-6 tap gjennom sesongen og alikevel klare direkte opprykk. Vårt solide spill og selvtillit kan da ikke bare forsvinne over natten??? Nei.. hold motet oppe. Grayson og spillerne snur dette da de vet at de kan prestere og slå alle.

vi får glede oss til uka og de to kampene da. Det blir mye å følge med på i ukene som kommer.

MOT

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #553 på: Januar 16, 2010, 18:57:26 »
Noe er visst på gang. Uavgjort mot Wycombe og tap for Exeter...... Norwich ser ut til å være topplaget. Det blir slossing om 2. plassen.  :(

Ja, Norwich er et topplag. Men ikke like gode som Leeds. Tabellen viser hvem som er best. Leeds er bedre enn Norwich!

auren

Det gjenstår å se spør du meg.
Det er noe ustabilt i Leeds om dagen.(mener jeg har sett dette før)uff uff

-Det var noe ustabilt med Norwich også i begynnelsen av sesongen, tapte blant annet 7-1 hjemme mot Colchester. Da hadde de sin down. De er fortsatt 3 poeng, forhåpentligvis 6, bak Leeds. Vi får håpe vi er ferdige med vår lille downperiode.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #554 på: Januar 16, 2010, 18:58:13 »
For dere som fulgte kampen, hva gikk feil. Startoppstillingen? Taktikken? Hørte at Leeds kom seg litt etter Howson kom innpå, får lese litt rapporter etterhvert.

Dette bør i allefall få spillerne til å våkne, neste kamp skal vinnes. MOT

Vi er pr dags dato det beste laget i L1, og jeg tror enda på direkte opprykk.

DenHviteYeboah

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #555 på: Januar 16, 2010, 19:05:36 »
Dette liker jeg dårlig >:(
Ingen krise å tape en kamp, men å slite seg til uavgjort mot Wycombe for deretter å tape mot bunnlaget Exeter kan vise seg å være en alvorlig downperiode.Det har vi ikke råd til-bokstavlig talt >:(

auren

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #556 på: Januar 16, 2010, 19:08:12 »
Dette liker jeg dårlig >:(
Ingen krise å tape en kamp, men å slite seg til uavgjort mot Wycombe for deretter å tape mot bunnlaget Exeter kan vise seg å være en alvorlig downperiode.Det har vi ikke råd til-bokstavlig talt >:(

Det verste er at vi knapt nok fortjente 1 poeng i de to kampene. At spillet plutselig er blitt så dårlig, etter en superkamp mot Man U, er overraskende. Vi får bare ha tillit til at Grayson får gutta skikkelig ned på jorda igjen. Sannsynligvis har også vår manager sviktet litt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #557 på: Januar 16, 2010, 19:11:32 »
For dere som fulgte kampen, hva gikk feil. Startoppstillingen? Taktikken? Hørte at Leeds kom seg litt etter Howson kom innpå, får lese litt rapporter etterhvert.

Dette bør i allefall få spillerne til å våkne, neste kamp skal vinnes. MOT

Vi er pr dags dato det beste laget i L1, og jeg tror enda på direkte opprykk.

Dårlig bane  ::)

Med 21 kamper og 63 poeng som skal deles ut bør det ikke bli en lang down periode,for det er mange lag som enda  kan ta vilken som helst plass.
Jeg vil nå si at vi har hatt stolpe inn før jul og tatt heldige poeng ved et par anledninger. Har dette snudd seg nå er det grunn til bekjymring
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #558 på: Januar 16, 2010, 19:32:44 »
 Litt urovekkende de siste to kampene. Grayson har utstrålt en vilje og positivitet som dog gjør at jeg for øyeblikket ikke er for urolig for endelig status i mai. Men jeg er spent på neste (liga)kamp.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #559 på: Januar 16, 2010, 19:57:02 »
Vet afævlane hva en skal lese ut av de siste 2 ligakampene nå,? SKAL VI DRITE OSS UT NÃ…, er det best vi gjør det i cupene nå en å gjøre det i ligaen fremover ! LEEDS4EVER. 

J-R

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #560 på: Januar 16, 2010, 21:24:11 »
ELENDIG.

McAllister

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #561 på: Januar 16, 2010, 21:47:02 »
Nå får vi igjen :( Ganske utrolig om vi tar spurs etter dette, det er nesten for galt til å være sant. MOT

Trond90

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #562 på: Januar 16, 2010, 23:12:06 »
Veldig skuffet etter dagens kamp   :-[ Meeen vi LEDER enda serien med en hengekamp, og jeg er sikker på vi slår tilbake neste (liga) kamp. Alle lag har en "down" periode i løpet av en sesong, la oss alle:

Marching On Together!
We're gonna see you win,
We are so proud we'll shout it out loud,
We love you Leeds, Leeds, Leeds
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #563 på: Januar 17, 2010, 10:10:38 »
Skuffet, svært svært skuffet :(

Borge

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #564 på: Januar 17, 2010, 11:14:38 »
Ja, jeg håper de to siste kampene ikke er starten på en stor nedtur...MOT
Borge

Rune Bergen

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #565 på: Januar 17, 2010, 11:51:41 »
Slapp av vi fikser opprykk.

DenHviteYeboah

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #566 på: Januar 17, 2010, 12:17:48 »
Slapp av vi fikser opprykk.
Det var flere som mente vi kom til å cruise til opprykk før sesongen startet...
jeg spådde at vi hadde den 4.beste stallen etter Charlton,Norwich og Soton,og ble med engang stemplet som veldig negativ....uansett blir det dessverre veldig jevnt ser det ut til >:(

LeedsU878

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #567 på: Januar 17, 2010, 13:54:59 »
Folk var også veldige skremte etter tapet for Millwall, men en får jo si at gutta reagerte veldige bra i de etterfølgende kampene. Jeg er glad vi har noen cupkamper nå, hvor Larry kan jobbe litt med laget, og få tilbake selvtilliten.

Vi fikser nok opprykk, men man kan ikke forvente at man går igjennom en hel sesong uten nedturer.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

DenHviteYeboah

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #568 på: Januar 17, 2010, 13:58:05 »
Folk var også veldige skremte etter tapet for Millwall, men en får jo si at gutta reagerte veldige bra i de etterfølgende kampene. Jeg er glad vi har noen cupkamper nå, hvor Larry kan jobbe litt med laget, og få tilbake selvtilliten.

Vi fikser nok opprykk, men man kan ikke forvente at man går igjennom en hel sesong uten nedturer.
Enig i det, men jeg tror vi alle blir så redde når det butter i mot.Historien når det butter imot er jo en tragedie når det gjelder vår kjære klubb....orker bare ikke nok en skuffelse i mai-da må jeg legges inn....

LeedsU878

Sv: Exeter City - Leeds United 16/ 1
« Svar #569 på: Januar 17, 2010, 14:15:23 »
Folk var også veldige skremte etter tapet for Millwall, men en får jo si at gutta reagerte veldige bra i de etterfølgende kampene. Jeg er glad vi har noen cupkamper nå, hvor Larry kan jobbe litt med laget, og få tilbake selvtilliten.

Vi fikser nok opprykk, men man kan ikke forvente at man går igjennom en hel sesong uten nedturer.
Enig i det, men jeg tror vi alle blir så redde når det butter i mot.Historien når det butter imot er jo en tragedie når det gjelder vår kjære klubb....orker bare ikke nok en skuffelse i mai-da må jeg legges inn....

Vet utrolig godt hvordan du har det, og nei, historien vår er ikke akkurat bra når det kommer til dette. Jeg frykter da også at det ikke kommer til å gå, men jeg bevarer troen. Jeg tror ikke Leeds kommer til å få bedre forutsetninger noen gang, og derfor er jeg sikker på at vi skal klare å komme oss ut av denne lite sjarmerende divisjonen.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"