Skrevet av Emne: Leeds chairman Bates slams Burnley  (Lest 10500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

euphor9

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #60 på: Januar 15, 2010, 22:18:36 »
Den ene tråden etter den andre forvandler seg til å bli noe helt annet enn on topic :)

Kanskje på tide å snakke litt om havrelefser, sykkelpumper eller sennepsgass?

auren



Okey,sorry for å at jeg var litt vel off topic.

Fredagskevld og litt feststemmning.

Til h.b. vil jeg si at:    Nå har du startet sååå mange tråder om Bates at det går mot verdensrekord i Bates tråder.   

Denne gangen bommer du litt,er ikke nødvendigvis negative ting som har blitt sagt av Bates i denne sammenhengen. Greit nok at han var litt flåsete mot Burnley og kalte dem ett mye "mindre" lag enn Leeds United.   

Men akkurat nå går det bra med Leeds,drives med overskudd.

Ligger an til opprykk..

Drives av en delvis? suspekt forretningsmann(Se tråder laget av h.b for mere inf.) ;D

Så lev med det at Bates styrer skuta værtfall litt til,for tror at det blir ett  opprykk.  Og det kommer til å bli en fantastisk opplevelse for alle Leeds United fans.

Så selger vel Bates iløpet av neste sesong?? Viss det er han som eier Leeds United da?

Men satser først og fremst på opprykk,la oss glede oss over at vi er best i league 1.

Bites Yer Legs

Sv: Leeds chairman Bates slams Burnley
« Svar #61 på: Januar 15, 2010, 22:45:37 »
QPR er vel drømmen for dem som skriker høyest etter pengesterke eiere og flerfoldige spillerkjøp, der går det jo veeeeeeeeeeldig bra   ::)


http://www.guardian.co.uk/football/2010/jan/14/paul-hart-qpr-manager
haha,utrolig argumentasjon.Hvis man følger det du sier så vinner sikkert de med minst budsjett Premier League,eller kommer topp 5 ihvertfall. ;D ;D ;D
Fordi 1 klubb med masse penger ikke får det til, så er det automatisk unødvendig å ha mye penger?yeah right ;D

Problemet er jo at med de pengene følger det en gjeng med lite fotballkyndige ledere som tar avgjørelser som er svært ødleggende for fotballklubben. Men dem som eventuelt kjøper Leeds kommer bare med en stor pengesekk til Grayson eller ??? uten å ønske noen form for inflytelse? Naivt.
Det 'prosjektet' som omtales her inne av eksempelvis deg er mest sammenlignbart med QPR sitt, er det da "utrolig" at jeg trekker frem denne foregangsklubben? Ã… få en fantastisk eier med masse penger er som å vinne i lotto, det kan selvfølgelig skje, men jeg velger å ha litt mer realistiske forventinger til fremtiden. Det er at Grayson kommer til å forsette å utvikle dette laget under dagens rammevilkår,  en formel jeg har veldig troen på, og hittil en formel som funker fantastisk.

Det er vel heller ikke så ille å ha tro på laget vårt og mene at vi ikke nødvendigvis behøver å kjøpe istykker infrastrukturen.. 8)
Som Ove Thue(?) en gang sang det: - Vi har et superlag på gang ;D
« Siste redigering: Januar 15, 2010, 22:48:47 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!